Partyflock
 
Forumonderwerp · 909948
­ Nederland
 
Nieuwe rage van tegenwoordig! ANABOLEN SPUITEN! wat vinden jullie ervan?
Uitspraak van Hosselaar jwz op zaterdag 21 december 2013 om 20:03:
Iemand advies..
Wat kan ik t beste doen??

Toch maar zonder frontloaden 2ml per week tren, en test constant 2,5ml = 750mg of de test ook nog eens frontloaden ??
Moet snel weten, voor die kerel me shotje komt zetten (Ja kan het ook zelf maar alleen rechter bil, links niet)


doe alleen maar test frontloaden....tren is al 3x zo androgeen als test plus aan tren wil je niet dat je lichaam gaat wennen
kijk wel beetje uit, trenjunk!!!

tren kan je maagklep doen vervormen waardoor ie niet meer goed sluit en waardoor je maagzuur eruit stroomt en je prolactinewaarden veelste hoog worden en resulteert in extreme ziekte.
dat is niet geheel waar! frontloaden heeft niet veel pluspunten zoals "Big T" beschrijft op DBB.
Er zijn heel wat discussies geweest op dat forum maar zijn er achter gekomen dat frontloaden TE vaak je axis een klap geeft vanwege de pieken die in de bloedwaarde ontstaan. Verder zit je nog met de receptor SHBG welke die doseringen helemaal niet aankan. En als laatste de vrije test waarde is ( ook bij een hoge test gebruiker) nooit hoger gemeten dan 57mg pw.
Verstandig is daarom ook om gewoon 1 dosering te nemen en die continue te houden zodat er geen grote bloedschommelingen zijn.
Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 26 december 2013 om 11:04:
doe alleen maar test frontloaden....tren is al 3x zo androgeen als test plus aan tren wil je niet dat je lichaam gaat wennen


Ik heb nu al zoals te lezen 2,5 test gezet 750mg.
Alsnog komende shot wat frontloaden?? Reply hier even op.. !?


Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 26 december 2013 om 11:04:
tren is al 3x zo androgeen


Ik heb zoals vanzelf sprekend geen bijwerkingen haha (nog)
Maar ik denk dat ik nu weer 1,5ml tren ga zetten gedurende de kuur.
Heb te weinig tren en wil echt MINIMAAL 16/18 weken op tren zitten, dan maar 375mg. (Heb 30ml)

Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 26 december 2013 om 13:46:
frontloaden heeft niet veel pluspunten zoals "Big T" beschrijft op DBB


Heb ik alleen met MG test gedaan, de eerste 2 weken 5ml.

Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 26 december 2013 om 13:46:
ook bij een hoge test gebruiker) nooit hoger gemeten dan 57mg pw


Das onzin, want in mijn bloedmeting half jaar geleden had ik een bloedwaarde van 220 (L) :[
Heb papieren van het bloedonderzoek hier ergens liggen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 26 december 2013 om 11:07:
trenjunk!!!


Hahahah wordt mijn eerste tren ervaring..
Dus dat junk kan je wel weglaten.
Vanaf nu zullen het wel ALTIJD tren kuurtjes worden jwz.
Samen met test-e (L)
Oh en over mijn vreten, daar was hier nogal eens commentaar op.
Heb het net allemaal precies uitgerekend.

Eet nu een half jaar élke dag 3700 kcals en 150-200 gr eiwitten.

Grtz
Dood topic mensuh, morgen mijn 2e Ultimate shotje (L)
Uitspraak van Hosselaar jwz op maandag 30 december 2013 om 02:46:
Dood topic mensuh, morgen mijn 2e Ultimate shotje (L)


Mijne genesis (l)
Uitspraak van Fili op dinsdag 31 december 2013 om 11:20:
Mijne genesis


Haha zeker, eindelijk weer wat leven hier :P
Wat pak je test-e en ?
En welke doseringen?

Ik zit nu op 750 test-e en 500 tren.
Tren verlaag ik vanaf komende shot (3e) naar 375mg. Heb helaas maar 3 vials.
Heb ik meer weken om te trennen (L) whehe
laatste aanpassing
Test only bro.. was ee vorig jaar een halfjaartje tussen uit wegens prive problemen...

test p 1/3 100mg eod
Test e 1/12 500mg ew
Wordt flink buff van zomer dus ;)

anavar only in maart :) 6 weken op 80mg of 8 weken 60mg. Graag meningen van mensen. En hele gebeuren beter spuiten weet ik :)
laatste aanpassing
je kan beter winny pakken

Edit: Omdat veel fake van anavar in omloop is, anavar uiteindelijk toch vaak winny blijkt te zien en winny is waarschijnlijk nog meer potent ook. Maar als je goede anavar hebt kan het ook wel waard zijn.

eerste kuur?
laatste aanpassing
Vraagje; Gebruik nu pre work out van stacker 2 RUSH orange smaak..krijg het bijna niet weg..iemand een goede tip voor pre work outdie wel te zuipen is zonder dat ik ervan moet nekken? Hij werkt wel goed..

Vraagje 2; Ik had een meningsverschil met een vriendin over creatine. Zei beweerde dat je er dik van werd, ik denk van niet en dat dat net zoals met whey verschilt per persoon. Ik wil als mijn pot rush leeg is 6 weken overstappen op creatine. Maar wil er niet dik van worden, daar train ik niet zo hard voor. Ik wil strak worden.

Tipssss??? Iemand?????
Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 17 januari 2014 om 18:01:
Vraagje; Gebruik nu pre work out van stacker 2 RUSH orange smaak..krijg het bijna niet weg..iemand een goede tip voor pre work outdie wel te zuipen is zonder dat ik ervan moet nekken? Hij werkt wel goed..


Het is niet echt ontopic maar laat ik niet zo kinderachtig zijn en je proberen te helpen.

Dit is per persoon verschillend en je moet kijken naar de werkzame stoffen... Bij mij werkt de preworkout jekyll of 12 gauge shotgun goed. En is best goed te drinken...


Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 17 januari 2014 om 18:01:
Vraagje 2; Ik had een meningsverschil met een vriendin over creatine. Zei beweerde dat je er dik van werd, ik denk van niet en dat dat net zoals met whey verschilt per persoon. Ik wil als mijn pot rush leeg is 6 weken overstappen op creatine. Maar wil er niet dik van worden, daar train ik niet zo hard voor. Ik wil strak worden.


Je hebt verschillende soorten creatine. Ethyl ester en mono zijn meest voorkomend. Creatine werkt op je atp en zorgt voor korte krachtexplosie. Tijdens een Creatinekuur hou je alleen tijdelijk vocht vast. Bij et. Ester is dit niet echt het geval maar deze zorgt dan ook minder voor krachtexplosie dus je moet je afweging nemen die bij jou doelstelling past.
Uitspraak van Hosselaar jwz op dinsdag 31 december 2013 om 18:57:
Hosselaar jwz (L) whehe


Is dit wel een afbeelding van recent? Ben namelijk echt benieuwd hoe het er nu uitziet aangezien
Je best aardige kuurtjes achter de kiezen hebt. Ben zelf nog naturel en doe in mei mee aan men's physique wedstrijd. Hoeveel gains heb je met je laatste kuur gepakt? Wat zijn je stats?
Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 17 januari 2014 om 18:01:
Vraagje 2; Ik had een meningsverschil met een vriendin over creatine. Zei beweerde dat je er dik van werd, ik denk van niet en dat dat net zoals met whey verschilt per persoon. Ik wil als mijn pot rush leeg is 6 weken overstappen op creatine. Maar wil er niet dik van worden, daar train ik niet zo hard voor. Ik wil strak worden.

Tipssss??? Iemand?????


zou de creatine achterwege laten. Als je wat strakker wilt worden dan doe je gewoon wat cardio en eet je niet als een nijlpaard. Problem solved.
laatste aanpassing
Uitspraak van Contrapoll op zaterdag 18 januari 2014 om 19:10:
Je hebt verschillende soorten creatine. Ethyl ester en mono zijn meest voorkomend. Creatine werkt op je atp en zorgt voor korte krachtexplosie. Tijdens een Creatinekuur hou je alleen tijdelijk vocht vast. Bij et. Ester is dit niet echt het geval maar deze zorgt dan ook minder voor krachtexplosie dus je moet je afweging nemen die bij jou doelstelling past.


waarop baseer je dat ? Volgens mij trek je dat gewoon uit je kont. Ik heb destijds ook een ethyl versie o.i.d. gehad. Merkte geen verschil tussen deze en monohydraat, behalve dat ik geen vocht aankwam. Die andere versies zouddn volgens mij zelfs potenter zijn dan monohydraat
laatste aanpassing
Uitspraak van bel112 op zaterdag 18 januari 2014 om 20:34:
zou de creatine achterwege laten. Als je wat strakker wilt worden dan doe je gewoon wat cardio en eet je niet als een nijlpaard. Problem solved.


Nou vreten als een nijlpaard doe ik niet iig :)
Uitspraak van Contrapoll op zaterdag 18 januari 2014 om 19:32:
Is dit wel een afbeelding van recent?


Tijdje terug..
Morgen 5e Ultimate shotje (test 750/tren 375mg)
Gains beginnen te komen.
Zie er al zeker wat meer ripped uit.
Setjes gaan lekker, heb goede vreetbuien erbij :D
Uitspraak van bel112 op vrijdag 17 januari 2014 om 16:46:
Edit: Omdat veel fake van anavar in omloop is, anavar uiteindelijk toch vaak winny blijkt te zien en winny is waarschijnlijk nog meer potent ook. Maar als je goede anavar hebt kan het ook wel waard zijn.

eerste kuur?


sws echt :) ja.
Kan iemand mij wat vertellen over het middel methansrostelone en heeft er iemans ervaringen mee
Uitspraak van hutspotxxl op dinsdag 11 februari 2014 om 13:34:
Kan iemand mij wat vertellen over het middel methansrostelone en heeft er iemans ervaringen mee

ikzelf zou dianabol afraden, tenzij je 8% bent.
Oke en ik heb nog een vraag, ik zit op een dieet van ongeveer 3500 kalorieen per dag. En weightgainers. Toch val ik af. Hoe kan dat komen ?

Ik woog eerst 45 kilo, ja heel ligt. Ik weet het. Toen ben ik naar 57 gegaan. Toen at ik namelijk veel friet en vette rommel. Toen ben ik "gezond" gaan eten en op me eten gaan letten. En gaan shaken. Ook gebruik ik creatine. Ik drink zo'n 2-3 liter water per dag. En nou weeg ik ineens 52 kilo.

Kan het zijn dat ik teveel eet ? Of zijn er ook andere mogelijkheden dat dit gebeurd.. ?
laatste aanpassing
Uitspraak van hutspotxxl op dinsdag 11 februari 2014 om 20:20:
Oke en ik heb nog een vraag, ik zit op een dieet van ongeveer 3500 kalorieen per dag. En weightgainers. Toch val ik af. Hoe kan dat komen ?

Ik woog eerst 45 kilo, ja heel ligt. Ik weet het. Toen ben ik naar 57 gegaan. Toen at ik namelijk veel friet en vette rommel. Toen ben ik "gezond" gaan eten en op me eten gaan letten. En gaan shaken. Ook gebruik ik creatine. Ik drink zo'n 2-3 liter water per dag. En nou weeg ik ineens 52 kilo.

Kan het zijn dat ik teveel eet ? Of zijn er ook andere mogelijkheden dat dit gebeurd.. ?

even een paar vragen:
Hoe lang ben je?
Hoe oud ben je?
Hoe lang train je al?
Hoe vaak train je per week? hoe heb je je trainingsdagen ingedeeld?
Schrijf je dieet hier eens uit?

Alvast van te voren kan ik het volgende zeggen. Als je moeite hebt met aankomen, ga dan 1 liter chocomel per dag drinken. Dit is al 800 kcal. Kan de rest vooralsnog niet beoordelen danwel goede tips geven zonder goede informatie. Als je momenteel slechts 52 kg weegt zou ik niet gaan kuren, het is overduidelijk dat er naturel nog veel uit te halen is.
Ik ben 1.67
18 jaar
Ik train nu 2 maanden
ik train 4 , soms 5 keer in de week.

Maandag : borst triceps buik
Dinsdag : benen
Woensdag : rust
Donderdag : schouders buik
Vrijdag : rug biceps
Zaterdag : als ik tijd heb benen nog een keer
Zondag : rust

Ik train anderhalf uur gemiddeld.

Mijn dieet bestaat uit het volgende

'S ochtends : 2 bruine boterhammen met kipfilet,kalkoenfilet of ander vleeswaar. 1 kom met crueslie en melk. Weightgainershake.

Dan naar me werk, neem ik mee : stuk fruit. 6 tot 8 boterhammen met vleeswaar & pindakaas. 2 snelle jelles ontbijtkoek.

Avondeten wat de pot schaft, altijd wel gezond. Bijv. Aardappels, pasta, groente.

Dan ga ik meestal gelijk trainen.

Na het trainen eet ik nog wat brinta met volle melk. En een weightgainershake.

Dan is het ondertussen alweer bedtijd.

En dan nog een vraag :

Ik ga vanaf morgen beginnen aan preworkout. No explode. Die pak ik natuurlijk voor de training. Op rustdagen 's ochtends creatine. Valt dit ook onder nature ?

P.s bij mijn weightgainer voeg ik ook 1 maatschep eiwit toe van whey proteine. Kan het misschien zo zijn dat ik teveel proteine binnenkrijg ? In mijn weightgainer zitten namelijk oook proteines. Ik heb de weightgainer van mutant mass.
laatste aanpassing
Je bent 18. Dit is nog veel te jong om te beginnen met kuren. Je lichaam en je hormonenstelsel zijn nog steeds in ontwikkeling, in theorie ontwikkelt en groeit je lichaam nog tot in ieder geval 21 jaar. Daarbij kan je nog langer worden ( in de lengte), wanneer je AAS zou gebruiken, kan je sowieso niet meer in de lengte groeien (dit heeft te maken met dichtgroeien van groeischrijven etc.) Kortom: Begin pas met kuren, op zijn vroegst, wanneer je rond de 21 jaar oud bent. Wanneer je op deze leeftijd begint met kuren, kan dit verregaande gevolgen hebben voor in de toekomst. Daarbij komt , dat gezien je leeftijd, je natuurlijke testosteronwaarden hoogstwaarschijnlijk vrij hoog zijn. Je kan dus prima naturel gainen. Als je rond de 80 kg zit en een acceptabel vetpercentage, laten we zeggen zon 12-14%, kan je eventueel gaan overwegen om te kuren. Ik ga hier uit van 80 kg bij een lengte van 1.67. Als je langer wordt, is een zwaarder gewicht naturel haalbaar.

Uiteraard maak je zelf de keuze om te gaan kuren, ik zou in ieder geval nog 2 jaar wachten.

Je traint pas 2 maanden, je wordt niet binnen een paar maanden of een jaar gespierd. Daar gaat enige tijd overheen. Reken maar op een jaar of 2-3 voor je een redelijk fysiek hebt. Heb geduld. Het is een marathon en geen sprint.

Je traint ook te lang. Je geeft zelf aan anderhalf uur gemiddeld. Streef ernaar om gemiddeld 45-50 minuten per training te besteden. Houd maximaal 30-90 seconden rust tussen de setjes. Wanneer je traint staat je lichaam onder stress, hierdoor komt een hormoon vrij dat heet cortisol. Cortisol is een katabool hormoon. Katabool betekent spierafbrekend. Na ongeveer 45-60 minuten intensieve training zal cortisol zodanig hoog zijn dat je spier gaat afbreken. Dit wil je natuurlijk niet, houdt daarom als richtlijn 45 minuten per training aan.
Hierdoor houd je ook meteen meer vrije tijd over.

Mutant Mass is pure rotzooi, het zit volgestouwd met suikers. Maak zelf een weightgainer met havermout, whey, melk en pindakaas. Bijvoorbeeld: 100 gr havermout, 20 gr whey, 600 ml melk en 2 eetlepels pindakaas.

Eet voordat je gaat slapen 500 gr kwark, hier zitten ‘langzame eiwitten’ in. Hierover kan je zelf e.e.a. opzoeken. Kijk ook eens op dutchbodybuilding.com, daar is ook goede informatie terug te vinden.
Ik ga niet een heel voedingsschema voor je schrijven.

No-explode is gewoon een supplement. Dit is gewoon naturel.
laatste aanpassing
Hier ben ik weer :[

Heb nu afgelopen maandag mijn 6e ultimate test/trenbolone 750/400mg gehad.
Is zeer goede gear. Word echt lekker strak en hard. Aders poppen mooi op :D

Nu binnenkort weer een wat inkopen 10 europharm. denk ik..
Sowieso weer tren (L) 3 vials. En 7 testosteron. Kost me dan totaal 365,- Das toch zeer netjes. Gemiddeld 36,50 per vial.
Of mogelijk eens IGF- 1 proberen, kan er voor 70 euro aankomen en das voor een maandje. (Als ik het goed zeg)

Heb voor maatje Genesis wintrol tabs gefixt heb ze zelf voor 50 gekregen, doe ze weg voor 70 ps.
Ziet er wel profi uit. (Doosjes compleet geseald) Maar pak liever ander merkje zelf, europh of Ultimate ofzo. :)

En kan binnenkort aan 20mg (!!) dianabol tabs komen :)
Heb je nog maar 100 tabs nodig voor 50 dagen op 40mg per dag.
laatste aanpassing
hosselaar je profiel pic is hoe je er nu bij staat? Dan is mijn fysiek een keer zo goed zonder shit man. Geen fake shit?
Is van 20-11-13, stond toevallig in pic.
Ben NÚ wel zeker een stuk droger en meer ripped. (Tevreden Ultimate Pharma gebruiker!!!)
Update uhm wel een keer :[
Pf is sws dood. :rot:
Oke want na alles wat ik gelezen heb wat je nam enz moet het er toch wel wat beter uit zien hoor haha. Is niet negatief maar had je er niet meer uit kunnen halen?
Het lijkt idd dat ik non-stop kuur,
maar das niet zo want die Mutant waren gewoon potjes olie met enkele mg'en.
Dus eigenlijk vanaf dat ik nu met die Ultimate bezig ben, merk k pas echt gains.
Wordt kei en keihard als ik aan het trainen ben :D (tren (L))

Maar wordt weer tijd om eens in te gaan kopen.
Stuk of 7/8 test-e en stuk of 3/4 tren-e, denk Europharma.

En zoals eerder te lezen was ik eet elke dag tussen de 3400 en 3800kcals + 140/220 gr eiwitten
Dit nu minimaal een 8 maandjes non stop.
Uitspraak van Hosselaar jwz op zondag 16 februari 2014 om 17:01:
Dit nu minimaal een 8 maandjes non stop.


Sterkte met je lever :yes:
Uitspraak van CENSORED op maandag 17 februari 2014 om 08:00:
Sterkte met je lever :yes:


Haha :lol:
Hoezo, zoals te lezen is..
Ben ik met Mutant begonnen ergens eind Augustus.
Heb ik vrijwel geen gains mee gepakt.
Deca was fake en test zwaaaaaaar laag gedoseerd.

Dus nu ben ik pas eigenlijk aan het kuren vanaf het moment dat de Utlimate mijn reet inging ;P
Test-e 750 en tren op 400. En heb net mijn 7e shot gehad.
Heb nog goede 50ml test, en zo'n 15ml tren. (2,5ml pw en 1,5ml pw.)
Heerlijke goede harde gains. Buik wordt al strak zonder cardio haha jwz.

Uitspraak van Hosselaar jwz op zondag 16 februari 2014 om 17:01:
Dit nu minimaal een 8 maandjes non stop.


=

Uitspraak van Hosselaar jwz op zondag 16 februari 2014 om 17:01:
zoals eerder te lezen was ik eet elke dag tussen de 3400 en 3800kcals + 140/220 gr eiwitten


(Y)

Geen last van sides, dus doorgaan.
Wordt weer snel inkopeng.
Je leeft maar 1x he, dus beter goed aan de roids.
Tren (L)
laatste aanpassing
Uitspraak van Hosselaar jwz op woensdag 19 februari 2014 om 17:31:
Hoezo


Uitspraak van Hosselaar jwz op woensdag 19 februari 2014 om 17:31:
Test-e 750 en tren op 400. En heb net mijn 7e shot gehad.
Heb nog goede 50ml test, en zo'n 15ml tren. (2,5ml pw en 1,5ml pw.)


En


Uitspraak van Hosselaar jwz op woensdag 19 februari 2014 om 17:31:
8 maandjes non stop.


Daarom ;)


Uitspraak van Hosselaar jwz op woensdag 19 februari 2014 om 17:31:
Geen last van sides, dus doorgaan.
Wordt weer snel inkopeng.
Je leeft maar 1x he, dus beter goed aan de roids.
Tren (L)


Wat jij wilt ouwes :lol:
Ben benieuwd naar het resultaat :)
injects zijn niet zwaar op je lever. Geen idee hoezo je iets begint te roepen over lever
Uitspraak van bel112 op donderdag 20 februari 2014 om 12:00:
injects zijn niet zwaar op je lever. Geen idee hoezo je iets begint te roepen over lever


Je gaat me niet vertellen dat 8 maanden non-stop aan de roids goed is voor je lever of wel?
En alles wat er voor die 8 maanden nog gezet is van MG. Underdosed of niet, het telt wel mee.
Ik heb een vraag ; ik heb net gesport,ik heb mijn schouders, nek, biceps borst en triceps getraind. Kan ik vanavond gewoon weer gaan sporten. En dan mijn benen pakken. Of is dit niet goed.
Uitspraak van CENSORED op donderdag 20 februari 2014 om 14:33:
Je gaat me niet vertellen dat 8 maanden non-stop aan de roids goed is voor je lever of wel?

Zoals ik al zei:AAS die geïnjecteerd worden hebben in principe geen invloed op je lever. Alleen AAS die oraal worden genomen.

Dus het zal vrijwel geen negatieve effecten hebben op zijn lever, zo lang hij injecteert. Ga eerst wat kennis opdoen over AAS voordat je hier je onzin neerknalt.

Onwetendheid is de bron van alle kwaad.

P.S. ik ben het natuurlijk niet eens met de aanpak van "Hosselaar" maar dat is zijn eigen keuze.
laatste aanpassing
Uitspraak van hutspotxxl op donderdag 20 februari 2014 om 16:03:
Ik heb een vraag ; ik heb net gesport,ik heb mijn schouders, nek, biceps borst en triceps getraind. Kan ik vanavond gewoon weer gaan sporten. En dan mijn benen pakken. Of is dit niet goed.

Je kan vanavond prima je benen trainen. Ik heb er wel mijn twijfels bij dat je armen, rug, borst en ook nog schouders op 1 dag pakt, is naar mijn mening niet optimaal.

doe het dan zo:
Borst-triceps
Benen-schouders
rug-biceps
laatste aanpassing
Uitspraak van bel112 op donderdag 20 februari 2014 om 16:23:
Onwetendheid is de bron van alle kwaad.


:amen:
ik ben heel ff weg en dit topic is weer een circus :lol:
Uitspraak van bel112 op donderdag 20 februari 2014 om 16:23:
Zoals ik al zei:AAS die geïnjecteerd worden hebben in principe geen invloed op je lever. Alleen AAS die oraal worden genomen.

Dus het zal vrijwel geen negatieve effecten hebben op zijn lever, zo lang hij injecteert. Ga eerst wat kennis opdoen over AAS voordat je hier je onzin neerknalt.

Onwetendheid is de bron van alle kwaad.

P.S. ik ben het natuurlijk niet eens met de aanpak van "Hosselaar" maar dat is zijn eigen keuze.


Ik heb m'n huiswerk wbt AAS wel gedaan dus weet niet waar jij naartoe wilt met je opmerking.
Ik weet dat injecten een stuk 'minder' schadelijk dan een orale 17AA variant is maar denk nou toch eens na man.

Dus jij mij gaat vertellen dat 8 maanden lang iedere week Testosteron Enanthaat en Trenbolone in je spieren spuit dit geen enkele invloed heeft op je lever en de rest van je organen? :lol:
Ik zeg niet dat je er dood aan gaat maar gezond is het niet.

Uitspraak van bel112 op donderdag 20 februari 2014 om 16:23:
Onwetendheid is de bron van alle kwaad.


Ik zou me toch iets meer gaan inlezen denk ik ;)
laatste aanpassing