Partyflock
 
Forumonderwerp · 907893
­ Nederland
 
Hey! Dit topic bestond eigenlijk zo ong. al, maar dat was alweer lang geleden... Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hairextensions, het is alleen heel erg duur :(, maar ik vind het er bij sommige mensen heel natuurlijk en mooi uitzien.

Heeft er iemand ervaring met hairextensions..Hoe bevalt dat? En weet iemand toevallig een kapper die het goed kan en waar het minder dan +/-600 euro zal kosten :|

Ik zou het graag wat langer willen hebben, niet per se heel veel meer volume... ik heb geen geduld om het te laten groeien :S
Jaar lang extentions gehad, zeeeeeer tevreden :yes:

Nu even niks meer door geldgebrek :'(

Ik liet er tussen de 50 en 70 inzetten, maar ik deed het niet voor verlenging, alleen ter opvulling, dus das redelijk goedkoop (200 - 300 euro)
Voor verlenging heb je er veel meer nodig :/

Zodra ik weer geld heb laat ik ze ook zekers weer zetten :yes:
Ik heb greath lengths gehad, volume en verlenging..
En denk als je alleen verlenging wil je er wel moet komen met 600 euro hoor :)

zie hier een foto van mij met extensions:


Zefs toen ik ze eruit liet halen zagen ze er eigenlijk nog kei mooi uit. Je zag ook echt niet dat ik ze had, zag er super natuurlijk uit.

Als ik ze nog ooit ga laten zetten worden het were greath lengths!!!
 
Ik heb ze ook gehad..Ik was er niet tevreden over..Na een maand gingen de bontjes ontzettend klitten..En na 4 maanden had ik dus egt gewoon haarbonken om me kop om t zo maar ff te zeggen..En het waren Great Lenghts exstencions..Was 700 euro kwijt..Ik liet ze eruit halen en had egt heeeeel dun en poreus haar..Voor mij dus NOOOIT meer!
 

heb ik op me vakantie laten doen :)
heb t hier over laten doen en t zelfde haar laten gebruiken..
kost me 150 om ze der in te laten zetten :/
dure hobbie :S
Uitspraak van >--[-Tha-Lay-D-]--< op donderdag 19 oktober 2006 om 20:05:
En denk als je alleen verlenging wil je er wel moet komen met 600 euro hoor

aah niet moeilijk doen joh:no: gewoon vlechtextensions laten zetten:)
ziet er erg natuurlijk uit.. mijn haar knapt er i.i.g veeel minder van af dan die andere extensions..
en het scheeelt zoooveel geld he:) ! pak haar kostte mij 85 euro.. besteld via internet omdat ik extreem langwer haar wou.
het inzetten is ma 77 euro (Y)
heb ze laten zetten bij Ruige
deze meid kan dat waanzinnig goed:yes: kijk eens op dr site anders;)
 
Hai ik heb zelf al jaren extensions en ik zet ze ook, ik ben zeer tevreden, en het is niet slecht voor je eigen haar, mis je het goed verzorgd, en je gezond haar hebt.
Vlechtextensions blijven minder lang zitten en je ziet vaak goed de vlechtjes zitten,

Mocht je meer info willen kan je me altijd persoonlijk mailen.
 
Ja ik ga het ook doen :D
Ik heb gewoon losse haarstukjes gekocht voor verlenging is erg handig je kan ze zelf in doen als je er zin in hebt.Zitten een soort klipjes in die je dan vastzet in je eigen haar.

ik had er 4 nodig kosten me 55 euro en je kan je eigen haarkleur zo bestellen.

en goeie tip (Y)
laatste aanpassing
 
Ik zit er ook aan te denken, heb pas mijn haar redelijk kort laten knippen (iets korter dan mn schouders) en heb er best wel spijt van nu...

Maar heb al wel eens eerder extensions gehad maar dan voor meer volume... maar die waren dus echt niet mooi. Die zag je gewoon zitten.

Heb dus nu geen zin om er zoveel geld aan uit te geven als het weer niet mooi is...
laatste aanpassing
Uitspraak van **ZusterBlondy** op donderdag 19 oktober 2006 om 22:56:
Ik heb gewoon losse haarstukjes gekocht voor verlenging is erg handig je kan ze zelf in doen als je er zin in hebt.Zitten een soort klipjes in die je dan vastzet in je eigen haar.

ik had er 4 nodig kosten me 55 euro en je kan je eigen haarkleur zo bestellen.

en goeie tip laatste aanpassing 19 oktober 2006 22:57

ik heb ze ook! ziet er heel natuurlijk uit. en als je geen zin hebt om ze in te doen, doe je ze niet in :) Ze zitten er in 5 minuten in. Ideaal :D
 
Hai als je de extensions ziet zitten, dan zijn ze ook verkeerd ingezet.
Ik denk dat ze het teveel bovenop hebben gezet.
Ik heb ook hairextensions, op het moment heb ik steile van socap en daar ben ik niet zo heel tevreden over, ze zijn nogal droog en vallen niet zo mooi. Hiervoor heb ik natural weave gehad van socap en die waren heel mooi. Kijk maar in m'n album daar heb ik bij het mapje fotoshoots overal extensions. Ik heb ze laten zetten bij dreamsofbeauty in arnhem en bij Suzyq in den bosch.
 
Ik heb ook hairextensions.. 100 stuks natural weave van SoCap. (moet zeggen dat ze nu vrijwel helemaal stijl zijn!) Tweede keer dat ik ze heb en mij bevalt het wel.

Heb het bij een meisje op PF laten doen, ben erg tevreden en was inclusief haar nog geen € 200 kwijt.

Heb volume & een stuk langer haar.. je ziet er niks van!

Vorige keer bleef het een maand of 4 zitten.. daarna waren teveel uitgegroeid.
 
Uitspraak van **ZusterBlondy** op donderdag 19 oktober 2006 om 22:56:
Ik heb gewoon losse haarstukjes gekocht voor verlenging is erg handig je kan ze zelf in doen als je er zin in hebt.Zitten een soort klipjes in die je dan vastzet in je eigen haar.

ik had er 4 nodig kosten me 55 euro en je kan je eigen haarkleur zo bestellen.

en goeie tip

van die clip in extensions
Heb ik ook, ideaal (Y), en een stuk minder prijzig
laatste aanpassing
 
ik heb ook al een tijdje extensions..die zet mijn vriendin erin...200 stuks 350 eurie kwijt...vindt ik zeer goedkoop:D ik heb dus echt verlenging gedaan...60 cm.zijn mijn extensions en er gaat nog wat van af...netjes gesneden..komt nu tot midden mijn rug:D
 
ja als je niet naar een kapsalon gaat dan ben je ook niet zoveel kwijt.
Ik zet de 50 cm, voor 2 euro per plukje, meestal heb je er 150 nodig en dan ben je 300 euro kwijt.

Voor 40 cm vraag ik 1,85 en dan ben je 277,50 kwijt.

Dus op zich is het niet duur, want als je iedere maand naar de kapper gaat om je haar te laten knippen en kleuren ben je dit bedrag ook al kwijt na 4 a 6 maanden.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 11:44:
want als je iedere maand naar de kapper gaat om je haar te laten knippen en kleuren ben je dit bedrag ook al kwijt na 4 a 6 maanden.

Precies, zo bekijk ik het ook altijd!!
>--[-Tha-Lay-D-]--<, wat heb jij btw mooie ogen zeg (Y)
wou ik ff zeggen sorry :)
laatste aanpassing
 
ik heb zelf al vanaf me 18 jaar extensions
en zet ze ook al vanaf die tijd..

als je het allemaal goed verzorgd en goed bijhoud dan is het niet slecht voor je haar
en het hoeft ook niet zo super duur te zijn
kan ook een matje laten zetten voor de lengte blijft natuurlijk niet zo lang zitten maar wel goedkoper!! en je kunt het opnieuw gebruiken
 
Ik heb net iets meer dan twee maanden extensions van great lenghts gehad een jaartje terug, nou toen ik ze eruit liet halen had was mn haar helemaal kapot, niks meer mee aan te vangen en t zag dr niet meer uit. Was ook iets van rond de 500 euro kwijt, maar noooooit meer.
Nu lees ik hier over die losse haarstukjes dat lijkt me wel wat :D! Waar halen jullie die?
laatste aanpassing
 
ik heb ze via www.haar-en-zo.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 19 oktober 2006 om 21:57:
heb ze laten zetten bij Ruige
deze meid kan dat waanzinnig goed kijk eens op dr site anders

Same here! Ben helemaal blij met Elize. Ze doet het zo onwijs goed! check www.kinkydreads.nl
 
ik doe het ook,, ik werk in de salon van mn moeder en doe het voor €250 met knippen en haar erbij..
en ik werk met socap
je hebt kapsalons waar je echt €600 kwijt bent.. maar tegenwoordig valt t wel mee
 
oh gelukkig! keuze genoeg zo te zien... en het hoeft dus niet per se een rib uit me lijf te zijn :D
vind die extensions maar niks
je blijft het zien
of je moet al meer als 500 euro eruit aan geven
maar van die goedkoope dingen :no: echt niet
 
Uitspraak van Legaale Blonde op maandag 23 oktober 2006 om 22:08:
vind die extensions maar niks
je blijft het zien

Nee, als je de kleur goed uitzoekt, ze mooi bij (laat) knippen en ze goed ingezet worden zie je er echt niks van!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:39:
Nee, als je de kleur goed uitzoekt, ze mooi bij (laat) knippen en ze goed ingezet worden zie je er echt niks van!

Kloptt!! dan zie je het helemaal niet..


Uitspraak van Legaale Blonde op maandag 23 oktober 2006 om 22:08:
of je moet al meer als 500 euro eruit aan geven
maar van die goedkoope dingen echt niet

valt wel mee.. socap is een heel goed merk en veel kapsalons werken daarmee.. en dan ben je nog maar voor het haar misschien €150 kwijt.. en dan nog t erin zetten
laatste aanpassing
 
Ik was voor 100 plukken So Cap 40 cm nog niet eens € 90,00 kwijt.. valt ruzie mee dus!! Inzetten is bij het meisje waar ik het doet, € 1,00 per pluk.
Heeft iemand hier toevallig ook zo'n 10(?)-delige clip-in set waar je heel veel reclame van ziet op marktplaats.nl? Lijkt me wel mooi alleen vraag me af of dat wel mooie kwaliteit haar is...
niet doen, 10 delig is echt veel.

ik heb 3 banen, ( een dubbele)op maat gemaakt. anders heb je zoveel losse plukken in je haar!
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 19 oktober 2006 om 21:57:
heb ze laten zetten bij Ruige
deze meid kan dat waanzinnig goed

ik ook. zag er natuurlijk en mooi uit. je zag niks van die vlechtextensions en je haar wordt er niet echt slechter van. met die lijmdingen wel.
hoe lang bleven die vlechtextensions zitten bij jullie??
To stylizzimo: Ja ik vond 10 ook al veel, maar het zijn 4 grotere stroken (20, 18,16 en 14 of zoiets) en 6 kleine voor de zijkanten.
Maar 3 lijkt me idd handiger ja. Maar heb je bij 3 stroken wel een mooie volle bos? En sluiten de zijkanten dan wel mooi aan?
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
 
Heb nu great lenghts maar ben echt veel geld kwijt bij de kapsalon! iemand een idee waar het goedkoper kan!>? maar wel great lenghts!!
 
Hai waarom wil je perse great lenghts?
ik heb heel veel klanten die dat ook hebben gehad en nu socap hebben en die merken weinig tot geen verschil, alleen in hun portemmonai hahah.
Uitspraak van agk op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:28:
hoe lang bleven die vlechtextensions zitten bij jullie??

bij mij lang:)
heb ze nu ruim 2 maand en ben er ngo geen 1 kwijt:)
begint alleen een beetje uit te groeien waardoor je de vlecht iets beter gaat zien..
Het haar zelf ziet er nog goed uit:)
en ik stijl het toch wel n paar x per week..
heb zelf echt de voorkeur aan vlechtextensions.. Heb ze een aantal x erin laten smelten maar die gleden er na 3 weken zo uit en me eigen haar was totaal afgeknapt op die plek..en ja ze zijn d rwel goed ingezet.. Maar kan ook aan em eigen haar liggen want heb heel glad haar va mezelf.. alles zakt uit me haar:P
errug verslavend haarextensions:)
 
Ik heb socap en je kunt echt niet zien dat het extensions zijn... Ziet er supernatuurlijk uit!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:40:
Hai waarom wil je perse great lenghts?
ik heb heel veel klanten die dat ook hebben gehad en nu socap hebben en die merken weinig tot geen verschil, alleen in hun portemmonai hahah.

Schijnt ook gewoon van dezelfde leverancier te komen.. SoCap is niks mis mee hoor!
Heb ook SoCap, ziet er inderdaad niks van!
 
hoi, ik heb het hier laten doen

www.haarbevestiging.nl

Ze staan vaak op beurzen, en als je daar een afspraak maakt, krijg je 50 % korting.
Je hebt 5 jaar lang garantie. En totaal niet schadelijk voor je haar !
Zo ziet het er nu bij mij uit

goh wel slechte verhalen over gehoord>>meerdere.. ze geven jaaarenlange garantie maar dat kan helemaal niet..me vriendin heb t daar ook laten doen..10 jaar garantie.. nouh het is na n half jaar al best wat minder mooi geworden dus 5 of 10 jaar doe je er niet mee:no:
 
ow, dat verbaast me. Een vriendin van mij heeft het al 3 jaar en is nog steeds heel mooi,. En ze heeft garantie, dan kan ze er toch mee terug ?

Weet je zeker dat het bij hun is ?
 
hairextensions is ni alleen duur maar ook slecht voor je haar.. dus als het echt niet nodig is, niet doen..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 21:25:
hairextensions is ni alleen duur maar ook slecht voor je haar..

Daarom heb ik ook geen extensions, want dat is inderdaad slecht.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 21:43:
Daarom heb ik ook geen extensions, want dat is inderdaad slecht.

en wat is dat van die haarbevestiging????
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 20:15:
garantie, dan kan ze er toch mee terug ?

Weet je zeker dat het bij hun is ?

ja en daar heb ik ook n heel stuk over gelezen..
god waar was dat toch:/ ook n meid die had zogenaamd garantie maar mooi niet dat ze goed behandeld werd..
heb de meiden vanhaarbevestiging er wel op aangesproken o defqon maar die komen weer met n ander verhaal.. dus ja ik weet t ook nie..
maar heb van nog n meid gehoord dat veel van wat ze beloven gewoon niet kan..
dingen die ze zeggen over t haar etc..
tjah heb dr ook geen verstand van..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 21:25:
hairextensions is ni alleen duur maar ook slecht voor je haar.. dus als het echt niet nodig is, niet doen..

haha idd alle methodes zijn slecht.. helaas is het voor mij al te laat en zeer verslavend zeg:/:P kan er voorlopig ook nie mee stoppen:/
 
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 25 oktober 2006 om 21:55:
haha idd alle methodes zijn slecht.. helaas is het voor mij al te laat en zeer verslavend zeg kan er voorlopig ook nie mee stoppen

hoelang is je haar mss wel???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 22:02:
hoelang is je haar mss wel???

?? wat bedoel je?
 
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 25 oktober 2006 om 22:14:
?? wat bedoel je?

tot waar komt je echt haar?
en tot waar komt je "fake" haar?
me eigen haar komt tot net iets over me schouder..(me profiel 1ste foto met me vriend samen...)
me nephaar zie je op me vakantie foto's wel:)
laatste aanpassing