Hey,
Ik ben pas 17 en toch mis ik de hardcore van voor 2004.
Ik heb minder met de nieuwere hardcore, en luister tegenwoordig ook voornamelijk naar hardcore t/m 2003.
Uitspraak van POW! op zondag 10 december 2006 om 16:16:
Weet je wat pas grappig is? Mensen die niks van hardcore weten en wat stoer whitepower en raise your fist
gaan roepen in de hoop dat ze ook als gabber gezien worden
nou ja is eigenlijk veel triester dan dat het lachwekkend is
angerfist maakt dan wel 'harde/snelle' tracks als dance with the wolves maar terror is toch iets heel anders alhoewel ik deze nummers van angerfist ook niet zo super slecht vind
Ik vind ze niet eens noemenswaardig, mensen met zo'n bombers zijn meestal ook de mensen die het minst
verstand van die muziek hebben, en waarschijnlijk hooguit 1 vet nummer van RTC kunnen noemen
Uitspraak van POW! op zondag 17 december 2006 om 16:35:
mensen met zo'n bombers zijn meestal ook de mensen die het minst
verstand van die muziek hebben,
Wie bepaalt dat....jij?
Dit is gewoon een domme opmerking.
RTC is oud en stoffig.
Ze staan wel op Hc-gladiators 2 maar die nummers zijn echt niet om aan te horen.
angerfist maakt dan wel 'harde/snelle' tracks als dance with the wolves maar terror is toch iets heel anders alhoewel ik deze nummers van angerfist ook niet zo super slecht vind
Ik denk dat hij de onwetendheid bedoel van die mensen
Iedereen z'n eige smaak natuurlijk ,Voor mij blijft de hardcore tog wel het hoogtepunt..En ik vind overgens dat onze kleine gabber een goeie smaak heeft!!
de mainstream veranderd en er komt steeds meer op de markt. Er is nu zoveel keus. Ik ben meer voor de early rave, maar partyraiser als hij flink hard draait op een feest kan ik ook heel erg goed waarderen. Ligt er net aan waar ik zin in heb en op dat moment me het beste bij voel. Er is zoveel keus dus voor iedereen zal er wel iets bij zitten. Maar mis wel de sfeer van vroeger die was een stuk beter.
Hardcore is gewoon ook t gevoel dat je bij de muziek krijgt als je t hoort.{De nrs die je echt vet vind}
Ik krijg bij sommige nrs echt kippenvel
E-noid-In the universe.
Negative A-Death after visualizing eternity.
Negative A-5th dimension.
Angerfist-skinrash.
Angerfist-Childkiller.
T is gewoon een belangrijk onderdeel van mn leven.{gelukkig}
een gokje zomaar=het nieuwe nummer van dat album van e-noid scalpism???laatste aanpassing 24 december 2006 18:11
Jepz
E-scapism
Veel nrs waren niet echt oke,maar sommigen
Ben iig blij dat ik de nrs zo vaak kan luisteren als ik wil tot ik ze zat ben en daarom prefereer ik cds boven een feest
Die muziek is gewoon lkkr iets voor jezelf als je knetter bent ofzo in je discman.{vind ik}
hardcore blijft leuk , maar het hoeft niet meer iedere week voor mij , gewoon een paar keer paar jaar naar een feestje , afwisselend met andere feesjes,
Ben iig blij dat ik de nrs zo vaak kan luisteren als ik wil tot ik ze zat ben en daarom prefereer ik cds boven een feest
feesten zijn vet gemixte nummers muziek dat luid staat enzo zeker eens proberen dan hoor je ook vette nummers die je normaal niet van je cd's hoort ik vind feesten ook vet (de kleine feesten alleen al waar ik naartoe ga )
gewoon eens naar een goed feest gaan dan in een lokale sporthal ofzo met beetje lekker geluid lekker hakkûh enzo ik raad het zeker aan op zijn minst eens proberen
heb het eigenlijk al een hele tijd gehad met de early hardcore laat staan op de early feessies waar 50% niet eens fatsoenlijk kan hakkûh laat staan die tijd hebben meegemaakt.