Hey,
Ik ben pas 17 en toch mis ik de hardcore van voor 2004.
Ik heb minder met de nieuwere hardcore, en luister tegenwoordig ook voornamelijk naar hardcore t/m 2003.
Ach, iedereen maakt z'n eigen hokjes, de 1 heeft voor alles wel een naampje, en aan het andere uiterste hebben we stim in zn fieber die stiekem alles gewoon house wil noemen.
itspraak van StimmenFieber op donderdag 21 september 2006 om 21:16:
Waarom noemt men nou altijd die platen op? Er bestaan nog zoveel andere nummers uit die tijd, die vele malen beter zijn.
Klopt, maar noemde ff de bekendere hitjes op he, kan hier wel onbekendere platen gaan noemen maar die kenne de meeste toch niet
Ik vind dat er de laatste tijd wel weer betere producties uitkomen. Vergeleken met vroeger is et wel wat harder allemaal, maar melodie-lijntjes doen het weer steeds meer voor mij. Heb weinig met industrial iig!
nieuwe thunderdome vind ik beter als de andere en nieuwe moh is ook beter dan de vorige...
Thunderdome is al lang dood,alleen durft de commerciele kutmedia media t niet toe te geven.
Masters daarintegen is vet maar de laatste vond ik minder dan 19 bijv.
Uitspraak van XENO op donderdag 7 december 2006 om 14:13:
het moet tegenwoordig gewoon zo hard
Nope,doe mij maar duister en rauw
hard duister rauw en agressief daar ga ik echt op los
alhoewel ik melodieuze mainstream en early rave ook kan hebben want ik hou van alles zolang het maar kwalitatief goede hardcore is
Zo ook bij MOH. Raving Nightmare boekt een artiest die amper in Europa komt, en hoppa, MOH doet 4 maanden later doodleuk 't zelfde, en legt 'm ook nog exclusief vast. Dus in dat opzicht is MOH minstens even sneu, misschien wel erger.
Maar keek laatst op hun nieuwste cd en kon er allemaal nrs van masters 22 op bespeuren.
Triest...
Originaliteit is ver te zoeken
die nummers zijn niet officieel van hun
bijvoorbeeld nexes dedicated to dancers is van enzyme records en kopen moh en thunderdome over om op hun cd te zetten via buma stemra dacht ik
trouwes moh zet ook altijd heel laat hun nummers op cd bijvoorbeeld clit commander en fuck the titties waren al lang uit
Dus in dat opzicht is MOH minstens even sneu, misschien wel erger.
op de cd's zijn ze soms best sneu zette ze nummers op die allang op andere labels gereleased waren (al een half jaar daarvoor) en dan komen hun nog eens aankakken maar hun zette ook nummers erop die nog nergens anders kwamen idd daarom blijven die moh cd's toch gewild
op de cd's zijn ze soms best sneu zette ze nummers op die allang op andere labels gereleased waren (al een half jaar daarvoor) en dan komen hun nog eens aankakken maar hun zette ook nummers erop die nog nergens anders kwamen idd daarom blijven die moh cd's toch gewild
Zeker niet op afgelopen Thunderdome geweest?
Een MOH feest in NL wordt nooit zo vet qua sfeer en alles als Thunderdome, wat altijd t nr 1 hardcore feest zal blijven...
Ik hoor niet eens het verschil eigenlijk, omdat de verschillen minimaal zijn. Straks komt het nog zover dat platen van Miro enzo nog minimalhardcore genoemd worden.
Uitspraak van POW! op donderdag 21 september 2006 om 14:17:
Hey,
Ik ben pas 17 en toch mis ik de hardcore van voor 2004.
Ik heb minder met de nieuwere hardcore, en luister tegenwoordig ook voornamelijk naar hardcore t/m 2003.
heb het dan over de (early) hardcore van voor 1996
Uitspraak van R-L op zaterdag 9 december 2006 om 17:04:
kuch proest, als ik iets bagger vind dan zijn het wel zijn platen
Jij houdt waarschijnlijk van hardcore voor 95?
Ik hou van alle hardcore tijden,als je goed luisterd naar zijn files,kun je er niet omheen.
Maarja smaken verschillen