Hey,
Ik ben pas 17 en toch mis ik de hardcore van voor 2004.
Ik heb minder met de nieuwere hardcore, en luister tegenwoordig ook voornamelijk naar hardcore t/m 2003.
Ben al naar jumpstyle gaan luisteren (heel soms maar ok)
Dat vind ik dan weer genoeg
Mmm 2 stijlen maar? Ik zou zeggen verdiep je er wat meer in, ga meer op zoek naar oude hardcore (er is heel veel erg onbekende, vette oude hardcore), of het wat meer afwijkende spul, frans en engels bijvoorbeeld.
Uitspraak van B.A.L. op donderdag 21 september 2006 om 17:56:
Mmm 2 stijlen maar? Ik zou zeggen verdiep je er wat meer in, ga meer op zoek naar oude hardcore (er is heel veel erg onbekende, vette oude hardcore), of het wat meer afwijkende spul, frans en engels bijvoorbeeld.
Nou 2 stijlen, ook wel wat darkcore, industrial, early hardcore en un beetje terror als je in mn profiel kijkt
Maar goed, ik denk niet dat je alles in die stijlen kent. Er is namelijk zo fokking veel, dus ik zou even kijken wat er allemaal nog meer voor muziek is in die stijlen, er is genoeg!
3 Steps Ahead - Drop It
Weirdo & Dr Phil Omanski - Young Birds
Rave Nation - Going Crazy
The Prophet - Big Boys Don't Cry
Waarom noemt men nou altijd die platen op? Er bestaan nog zoveel andere nummers uit die tijd, die vele malen beter zijn. Overigens vind ik Drop It zelf niks aan. Verder heb ik helemaal niets meer met de hardcore van tegenwoordig. Toch wel raar dat je een stijl die je ooit zo geweldig vond, zo slecht kunt gaan vinden. Maar de hardcore van nu klinkt dan ook wel een stukkie anders dan die uit 1993, ondanks het dezelfde muziek is.
Uitspraak van POW! op donderdag 21 september 2006 om 14:17:
en luister tegenwoordig ook voornamelijk naar hardcore t/m 2003.
En wij maar zeuren over de muziek die onze ouders nu luisteren van hun vroeger, Niks aan...wat een muziek, blabla...
Wij blijven nu al hangen op 2003!
Wat zeggen onze kinderen later van onze muziek??
Luister jij nou nog die herrie uit 2003??
haha!!
En wij maar zeuren over de muziek die onze ouders nu luisteren van hun vroeger, Niks aan...wat een muziek, blabla...
Wij blijven nu al hangen op 2003!
Wat zeggen onze kinderen later van onze muziek??
Luister jij nou nog die herrie uit 2003??
haha!!
Gezeik idd. altijd over de hardcore van nu, dan selecteer je gewoon niet het goede. Er komt nog zoveel vet spul uit
Uitspraak van POW! op woensdag 29 november 2006 om 20:58:
Nou zo hard is de gemiddelde terror niet, speedcore is wel wat harder als je dat bedoeld
Wat vind jij hard? Speedcore is SNELLER, maar of het nou harder is? Snel heeft niks te maken met hard. Ik vind terror vaak veel agressiever dan speedcore...
Uitspraak van TPS op woensdag 29 november 2006 om 22:04:
Speedcore is SNELLER, maar of het nou harder is?
Dan bedoel ik meer de speedcore/metal combinatie van Painetration, Legionz Ov Hell, Berserker enz.
Maar je hebt wel een punt dat Terror meestal agressiever is ja
De hardcore van tegenwoordig is zeker wel vet!!!
Negative A-death after visualizing eternity
Mainframe-No one will hear you scream
Headbanger-sacrifices
crucifier meets angerfist-broken chain
Ik ben pas 17
ik ben pas 16 en ik maak me niet druk om mijn leeftijd
en toch mis ik de hardcore van voor 2004.
tja tegenwoordig is de mainstream iedergeval niet zo goed als dat in 2003/2004 (vind ik) maar industrial/terror kenne tegenwoordig soms nog wel lekkere platen alleen moet je tegenwoordig wel verder kijke om goede plaatjes te vinde
Vind dat beetje onnozel om te stellen dat die stijl bestaat, aan de hand van SIN/Ruffneck
Ik hoor niet eens het verschil eigenlijk, omdat de verschillen minimaal zijn. Straks komt het nog zover dat platen van Miro enzo nog minimalhardcore genoemd worden.