Partyflock
 
Forumonderwerp · 887721
­ Nederland
Werkzaam bij Partyflock
ik heb me zelf goed vermaakt met het mooie weer :D

op naar morgen!
 
Absoluut een topdag gehad,,,idd wel jammer dat de Valley niet open was,,,maar ik heb mij prima vermaakt,,,en zo ook de mensen met wie ik was
Helaas had ik mijn digi thuis gelaten,daar UDC mij had verzekerd dat je um niet mee naar binnen kreeg,,,en dat viel dus reuze mee,,,balen.

Het optereden van The PRODIGY was supper vet,,,en daar was ik hoofdzakelijk voor gekomen,,,SUPER SUPER SUPER,,,

Auto stond dicht bij de ingang,,,en nog geen 8 min later stond ik alweer op het pontjebuitenhuizen,,,Toppie,,,
Danny Tenaglia echt helemaal te bruut!!! Dr.Lektroluv met zijn groene kop te bellen naar nieuwe plaatjes!!!

Prodigy helemaal los!!!! Springen tot het bot...

Jackie goede opstarter voor de zaterdag!!! Danny Howells geniale opbouw...Hernan pure diepe progressive..

Zelfs Mauro Picotto kon mij nog boeien.(lekker techkie setje..)

Sebatien Leger (live) ook erg vet..Camping ook weer helemaal te gezellig...

En tot slot de erg positief ingestelde mensen en het erg mooie weer!!

Op naar Sonne mond sterne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danny is inderdaad wel the man!!

Had het niet verwacht maar hoort zeker in de rij van ultieme wereld dj's ...

En voor de mensen die niet geweest zijn..

Hij laat ons niet meer zo lang wachten voordat hij weer komt....
En dan in een intieme nachtclub ;)
voor mij de eerste keer

erg gaaf.. prodigy op het eind rockte echt hard :p

verder preach vs darren kay en above and beyond nog ff gezien..

jammer alleen van het lange wachten in de rij, duurde echt vies lang met het doorzoeken van de tassen van die campinggasten.. volgende keer ff apart inchecken

volgend jaar het hele weekend maar ff doen :p
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 16 juli 2006 om 14:58:
maar het kan ook zo zijn dat je je prima vermaakt hebt, maar dat je je ws veel beter had vermaakt als er bepaalde dingen anders waren geregeld/opgebouwd etcetra, of dat je er meer van had verwacht, dat wil niet zeggen dat je t gelijk helemaal kut vond natuurlijk.

precies maar mevrouw leest weer niet goed, maar ze heeft wat problemen met het lezen van text ... kan ze ook niets aan doen 8) muziek en artiesten waren goed

en ja ik zeik UDC heel graag af, MITS DAAR REDENEN VOOR ZIJN ... en ja die zijn er helaas wel ja ... waar de fuck was de open air HQ ??? waarom campinggangers en normale dagkaart mensen door 1 poort laten lopen? moet je fuckin op al die mensen voor je gaan wachten die met tassen en al gecontroleert worden ... ja nee geweldig ... en dan die 3,5 km wandeltoch ... tuurlijk zeg ik daar dan wat van 8)
Werkzaam bij Dance Concepts
Werkzaam bij Juicy Lounge Bar
Artiest {SHOWLIST artist 18398, 48419, 20856}
Geweldig feest!

Het Nederlandse Woodstock van de dance scene.

Naar mijn mening kan men de vaste Dance Valley bezoeker omschrijven als iemand die niet een feest bezoekt , maar iemand die een muziekliefhebber is en juist een relaxte dag wil beleven met zoveel mogelijk zielsverwanten in een vrije en ongedwongen sfeer. Niks hoeft en alles mag! Bij mij roept dit publiek een enorm groot saamhorigheids gevoel op in een sterk veranderend Nederland vol geweld van vandaag de dag. Dance Valley is in mijn ogen dan ook de ultieme plek om de dagelijkse sleur te ontlopen. Even de klok stil zetten en nergens aan denken en alleen maar volop genieten van alle verschillende indrukken.

Deze beleving heb ik dan ook als een kort verslag opgeschreven: http://partyflock.nl/report/8291
Uitspraak van ILoveHardStyle op zaterdag 15 juli 2006 om 10:00:
Fedde Le Grand - Put your hands up for Detroit

Echt de herkening voor het gehele veld aan deinende mensen. Super om te zien!
...prodigy was out of space. Super
mijn foto's van vrijdag staan op flock :D
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 juli 2006 om 18:41:
precies maar mevrouw leest weer niet goed, maar ze heeft wat problemen met het lezen van text ... kan ze ook niets aan doen muziek en artiesten waren goed

als jij goed nederlands leert schrijven zal ik een poging doen je texten beter te gaan begrijpen :aai:

Uitspraak van Ronny-B- op zondag 16 juli 2006 om 19:04:
Het Nederlandse Woodstock van de dance scene.

Naar mijn mening kan men de vaste Dance Valley bezoeker omschrijven als iemand die niet een feest bezoekt , maar iemand die een muziekliefhebber is en juist een relaxte dag wil beleven met zoveel mogelijk zielsverwanten in een vrije en ongedwongen sfeer. Niks hoeft en alles mag! Bij mij roept dit publiek een enorm groot saamhorigheids gevoel op in een sterk veranderend Nederland vol geweld van vandaag de dag. Dance Valley is in mijn ogen dan ook de ultieme plek om de dagelijkse sleur te ontlopen. Even de klok stil zetten en nergens aan denken en alleen maar volop genieten van alle verschillende indrukken.

precies :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 16 juli 2006 om 20:39:
Uitspraak van Ronny-B- op zondag 16 juli 2006 om 19:04:
Het Nederlandse Woodstock van de dance scene.

Naar mijn mening kan men de vaste Dance Valley bezoeker omschrijven als iemand die niet een feest bezoekt , maar iemand die een muziekliefhebber is en juist een relaxte dag wil beleven met zoveel mogelijk zielsverwanten in een vrije en ongedwongen sfeer. Niks hoeft en alles mag! Bij mij roept dit publiek een enorm groot saamhorigheids gevoel op in een sterk veranderend Nederland vol geweld van vandaag de dag. Dance Valley is in mijn ogen dan ook de ultieme plek om de dagelijkse sleur te ontlopen. Even de klok stil zetten en nergens aan denken en alleen maar volop genieten van alle verschillende indrukken.

precies laatste aanpassing 16 juli 2006 20:39

Dank u!
 
Waarom is iedereen hier zo lovend over the prodigy? Het was niet de originele bezetting en vond het geen liveact. Ze hadden volgens mij gewoon de CD opgezet...

Voor de rest heb ik me super en super vermaakt! Was weer een megafeest met veel vrolijke mensen! (Y)
Uitspraak van Franzelare op zondag 16 juli 2006 om 20:26:
mijn foto's van vrijdag staan op flock

zien er leuk uit ! :yes:

jammer dak je niet tegengekomen ben :p
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:00:
Waarom is iedereen hier zo lovend over the prodigy? Het was niet de originele bezetting en vond het geen liveact. Ze hadden volgens mij gewoon de CD opgezet...

daarom hadden ze ook een drummer, een gitarist en iemand die op een keyboard bezig was (y)

wat een gezeur weer over echt helemaal niks.
Het was de allerbeste live-act die ik in tijden heb gezien en ik heb er echt al een heleboel gezien. Vond het wel vet dat die ene gast ook dwars door het publiek heen liep :worship:
Prodigy was voor mij live genoeg, alleen jammer dat het geluid zo k*t was (mede door de wind). Het enige wat we hoorden waren bassen. Verder vond ik het vrijdag wat rustig en die wind werd 's avonds wel erg koud. Danny Tenaglia was zeker de man op vrijdag. Nog genoten van Benny Rodrigues en king unique.

Zaterdag lekker gechilled op main en daar genoten van picotto, marco v, preach en armin.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 16 juli 2006 om 11:50:
maar ik pak UDC aan wanneer het nodig is en zal iedere gelegenheid gebruik maken om ze de grond in te trappen -

Spoor jij wel :/ ??

Ik vond het echt super!! Alles was TOP!! :cheer:

Kan niet wachten tot volgend jaar!!:bounce:
iemand foto;s van de apparatuur van Tenaglia??
Uitspraak van Allstyles op maandag 17 juli 2006 om 10:45:
iemand foto;s van de apparatuur van Tenaglia??

nee, wel een hoop wazige foto's van Danny zelf... mijn ixusje is hard aan vervanging toe geloof ik :/

laatste aanpassing
Uitspraak van Allstyles op maandag 17 juli 2006 om 10:45:

Helaas geen pics, maar als je wil weten wat er stond kan ik je wel aan de specs helpen ;)
Uitspraak van Allstyles op maandag 17 juli 2006 om 10:45:
iemand foto;s van de apparatuur van Tenaglia??

i had breef look at the legend from behind the decks,Tenaglia

mixer was allen & heath xone 6s, analog mixer with rotary faders, with sperate rotary xone vf1 ( i think for filters), with recyloops loop machine, 3cdjs 1000 mk2s, and a hook to hang his head phones on.. funktion one dj montiors, and enought cds to build a house.

i always heard that Tenaglia was an extremly serious dj, and not to much fun to watch but great to listen to, but friday goes to show don,t belive all your hear he was fun to watch.
Uitspraak van Paxlie op maandag 17 juli 2006 om 01:30:
daarom hadden ze ook een drummer, een gitarist en iemand die op een keyboard bezig was (y)

wat een gezeur weer over echt helemaal niks.
Het was de allerbeste live-act die ik in tijden heb gezien en ik heb er echt al een heleboel gezien. Vond het wel vet dat die ene gast ook dwars door het publiek heen liep :respect:

Precies!

Was gewoon WERELDS!!!

De vrijdag was sowieso erg ontspannen met in elke tent de juiste sfeer en lekker de ruimte om te genieten! (L)

Volgend jaar zeker weer het hele weekend! HEER-LUK! B)
 
Uitspraak van Franzelare op zaterdag 15 juli 2006 om 02:06:
ik heb me zelf goed vermaakt met het mooie weer

SUPERB!!!!!!
Uitspraak van Danny D op maandag 17 juli 2006 om 13:00:
had breef look at the legend from behind the decks,Tenaglia

mixer was allen & heath xone 6s, analog mixer with rotary faders, with sperate rotary xone vf1 ( i think for filters), with recyloops loop machine, 3cdjs 1000 mk2s, and a hook to hang his head phones on.. funktion one dj montiors, and enought cds to build a house.

i always heard that Tenaglia was an extremly serious dj, and not to much fun to watch but great to listen to, but friday goes to show don,t belive all your hear he was fun to watch.

Top !! thanks :)

Fabulous dj to watch !!!

Harddance stage was also a lott of fun ;)

(scheelt je weer wat woorden intikken Michel ;) )

Maar als iemand foto's heeft ... youre welcome !!!
laatste aanpassing
Ik vond de vrijdag echt supergezellig. Er hing een mooie sfeer op het terrein en we zijn flink uit onze naad gegaan.
's Avonds nog lekker verder gestampt in de Silent Disco wat ik wederom enig vond. :)

Echt jammer dat het al voorbij is. :(
Uitspraak van Meloenn op maandag 17 juli 2006 om 10:01:
Prodigy was voor mij live genoeg, alleen jammer dat het geluid zo k*t was (mede door de wind).

Geluid kon idd veel beter.
laatste aanpassing
Prodigy was erg vet. nog geprobeerd een paar foto;'s te maken. meeste zijn mislukt maar deze zijn wel aardig;







en nog eentje van Jean. was ook erg leuk

vrijdag was echt super gezellig en goede sfeer (Y)
Uitspraak van superlex op maandag 17 juli 2006 om 23:24:
Prodigy was erg vet. nog geprobeerd een paar foto;'s te maken. meeste zijn mislukt maar deze zijn wel aardig;

zijn best goed toch?!
ik dacht ook dat ik redelijk wat mooie foto's had, maar 90% was te wazig voor woorden :vaag:
echt zonde...
dit is de mooiste/duidelijkste die ik heb kunnen maken



ach, het gaat meer om de herinnering en die zit er goed in :D
laatste aanpassing
super feest, was gezellig druk op de vrijdag, maar het was wel kleiner dan andere jaren.
misschien vanwege de vrijdag editie.
het was al met al een leuk feest!!!
alleen jammer dat ze zo vroeg gingen sluiten.
en ja ik zeik UDC heel graag af, MITS DAAR REDENEN VOOR ZIJN ... en ja die zijn er helaas wel ja ... waar de fuck was de open air HQ ??? waarom campinggangers en normale dagkaart mensen door 1 poort laten lopen? moet je fuckin op al die mensen voor je gaan wachten die met tassen en al gecontroleert worden ... ja nee geweldig ... en dan die 3,5 km wandeltoch ... tuurlijk zeg ik daar dan wat van!!!


IK BEN ZELF OOK GEEN GROTE FAN VAN UDC, MAAR HEB ME WEL OP HET FEEST KUNNEN VERMAKEN.
IK MOET ALLEEN MEEGEVEN DAT JE DJ'S EN HET PUBLIEK DAARVOOR HEBBEN GEZORGD.
IK HEB HIER EEN AANTAL PUNTEN DIE IK ZEER SLECHT VIND.

1. ALLES WAS SLECHT AFGEWERKT ( NIET AFGEHEKT, DUS LEKKER ALLES BACKSTAGE BEKIJKEN )
2. AMPER DECORATIE
3. WC'S KLOTE
4. MUNTJES HALEN WAS WEER KLOTE!
5. GELUID OP VEEL PLAATSEN GEWOON SLECHT.
6. DOORSTROMINGINGEN NIET HELEMAAL TOP ( BIJV VAN OPEN AIR NAAE DE VALLEY.
7. HAD WEL EEN VUURWERKSHOW VERWACHT BIJ ARMIN.


NOGMAALS IK HEB ME ERG GOED VERMAAKT OP HET FEEST MAAR DAT KOMT OMDAT WE MET EEN HELE GEZELLIGE GROEP WAREN.

GREETZ NICK!!
Tenaglia was blits om te zien en te horen en meteen ook de enige reden dat ik naar DV ben geweest. Echt kicken om te zien hoe hij naast z'n draai- zijn "danskunsten" vertoonde en eigenlijk hiermee liet zien dat hij graag contact zocht met het publiek en van een geintje hield. Verder was het wel gezellig, vele leuke en blije mensen gezien en ontmoet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 00:00:
Waarom is iedereen hier zo lovend over the prodigy? Het was niet de originele bezetting en vond het geen liveact. Ze hadden volgens mij gewoon de CD opgezet...

Wat is dan de originele bezetting volgens jou? De enige Prodigy member die ontbrak was Leeroy, maar die heeft the Prodigy al enige jaren verlaten.
En het was meer live dan ik the Prodigy ooit gehoord heb, drum, guitaren, plus Liam die zeker geen cd-versies ten gehore bracht en dan heb ik het nog niet eens over Keith en Maxim die op z'n zachtst gezegd aardig live bezig waren dacht ik zo.
laatste aanpassing
Prodigy was echt wel (Y) had ze nooit eerder gehoord maar heb me der goed vermaakt.

Was eerste keer DV voor mij. Hele weekend daar maar heb echt eem MASSAAAL weekend gehad. Echt super :bounce:
Uitspraak van Junglist4Real op dinsdag 18 juli 2006 om 19:08:
Uitspraak van Teknix op maandag 17 juli 2006 om 00:00:
Waarom is iedereen hier zo lovend over the prodigy? Het was niet de originele bezetting en vond het geen liveact. Ze hadden volgens mij gewoon de CD opgezet...

wtf? :vaag:
wat een onzin zeg, heb vooraan gestaan en dat was echt wel mega live hoor :D
Ze heten geen Madonna ;p
 
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 19 juli 2006 om 15:51:
wtf?
wat een onzin zeg, heb vooraan gestaan en dat was echt wel mega live hoor
Ze heten geen Madonna

HAHAHAH 8) en alles goed mevrouw rebelbitch ....

roep je nu nog steeds naar me , nu de werknemers van UDC zijn ontslagen

:p of heb je die bord nog steeds voor je kop hangen ... er staat nu TE KOOP op

hehehehhe
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 17:29:
HAHAHAH en alles goed mevrouw rebelbitch ....

roep je nu nog steeds naar me , nu de werknemers van UDC zijn ontslagen

of heb je die bord nog steeds voor je kop hangen ... er staat nu TE KOOP op

hehehehhe

:gaap: :Z

:looser:
Wat maak je je nou druk!!

Geniet van het leven:nocheer:....Tjeezzz Wat ben ik blij dat ik niet in jou schoenen sta...Als je je daarom al zo druk maakt :s Wat zal jij dan een K#T leven hebben...
 
heb een schitterend leven 8)

maak me niet druk :D organisatie moet gewoon eens luisteren naar bezoekers, doen ze niet, dat jij je noui steeds 60 euro laat aannaaien voor half prutwerk ...

wel grappig om te zien wat rebel doet ... laat steeds je vriendjes reageren en voor je opkomen 8)
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 11:46:
heb een schitterend leven

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 juli 2006 om 11:46:
maak me niet druk

Kan ik me niet voorstellen, als ik je reply's in de diverse topics doorlees!
Jezus man, Wat maak jij je eigen druk:S:S

Ik snap dan ook niet, dat je aan de ene kant mensen aanvalt, die dance valley positief hebben ervaren. En die wel 60 euro voor een kaartje over hebben gehad. En dan zie ik dit in je eigen feest agenda staan:

Dance Valley 2006 15 juli 2006

Ground Zero · The Underground Night Gathering 1 juli 2006

Dance Valley 2005 6 augustus 2005

Impulz Festival 2005 25 juni 2005

Dance Valley 2004 · A Decade of Dance 7 augustus 2004

Dance Valley · The Winter Reunion '99 27 november 1999

Lijken mij toch feestjes van UDC!?!
Waarom blijf je naar hun feesten gaan, als je geen goed woord over ze kan zeggen???????

Ik zal echt niet zeggen, dat UDC geen fouten maakt. Het was bijvoorbeeld niet slim, om al dan niet gedwongen, dance valley te verzetten naar een andere datum.
Ook de entrance was niet slim geregeld, omdat campinggasten en dagbezoekers door dezelfde ingang naar binnen moesten.

Maar zo maakt iedere organisatie wel wat fouten. Over ieder feest is wel wat 'negatiefs' te vertellen. Maar ik maak me er niet druk om. Als de sfeer, de muziek/dj's, en eventueel het weer goed zijn, dan vind ik het prima!

Ik respecteer best de mening van anderen, maar ik vind jouw opmerkingen behoorlijk kort door de bocht!

:looser:
laatste aanpassing
 
val geen mensen aan :gaap: paar van die udcaanhangers mij, andersom dus ;)

ik geef kritiek op het feest en ook nog terecht, dat ik het dan niet zo subtiel zeg is dan weer wat anders
Heb een leuke dag gehad!!! :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van Junglist4Real op dinsdag 18 juli 2006 om 19:08:
Wat is dan de originele bezetting volgens jou? De enige Prodigy member die ontbrak was Leeroy, maar die heeft the Prodigy al enige jaren verlaten.
En het was meer live dan ik the Prodigy ooit gehoord heb, drum, guitaren, plus Liam die zeker geen cd-versies ten gehore bracht en dan heb ik het nog niet eens over Keith en Maxim die op z'n zachtst gezegd aardig live bezig waren dacht ik zo.

Mee Eens ;)
Campinggangers zijn ook best heel leuk,er komen op die manier heel veel buitenlanders op af die het omdat het 2 dagen is meer de moeite waard vinden ervoor over te komen.
Buitenlanders brengen zoveel goede "vibes" omdat ze helemaal verwonderd losgaan en je daar dan ook weer van kan genieten (ik tenminste wel;))
 
Voor de liefhebber staat deel 2 van de foto's hier nu ook online :-)
Zie: gallery.technolusion.com
Uitspraak van .Anja. op donderdag 20 juli 2006 om 16:08:
Campinggangers zijn ook best heel leuk,er komen op die manier heel veel buitenlanders op af die het omdat het 2 dagen is meer de moeite waard vinden ervoor over te komen.
Buitenlanders brengen zoveel goede "vibes" omdat ze helemaal verwonderd losgaan en je daar dan ook weer van kan genieten (ik tenminste wel)

Ik ben het helemaal met je eens. Door het internationale gehalte krijg je toch een hele andere sfeer die DV helemaal ten goede komt. Leve de camping, hoera hoera. :cheer: