6000 is idd heel veel geld + de alp
vandaar even speuren voor iets anders denk ik.
Maar wel rete strakke bak hij schijnt regelmatig op de corvette club te komen maar knde jou niet sander
Hij heeft een zeldzame stingray nog staan, een gele die is hij aan het restereren.
ik kom zelden bij de corvette club ik heb er niets mee , ik ga alleen nog naar opkikkerdagen waar je met kids enzo kan rijden of internationale meetings dat is nog wel geinig
zeker een strakke bak alleen ik vind het dat geld niet waard
voor dat geld kun je ook wel aan een mooie roadrunner of cuda geraken als je dan toch voor een muscle car wilt gaan.
idd en dan heb je echt wat exclusiefs , ipv dat model wat je voor 7000 ook kan kopen en dan de overige 15.000 erraan kan besteden om hem veel dikker te maken als in die advertentie
Hey sander dat is een 73 model met platte achterraam, die koop je niet voor 7000 euro hoor.
die auto ziet er perfect uit alleen is de prijs veel te hoog.
Die Firebird mag ongeveer 15000 euro opbrengen.
tot en met 73 had deze firebird een plat achterraam en daarna kwamen er hoeken in.
Ook deze neus is veel mooier als de latere types, ik heb er zelf ook een gehad.
En dan zegt hij 320 pk daar geloof ik gelijk weinig van omdat hij er niet bij zet wat eraan gedaan is.
ik had er een 455 inhangen en die had deze pk's niet eens.
Maar het is wel een nette Firebird.
Hey sander dat is een 73 model met platte achterraam, die koop je niet voor 7000 euro hoor.
die auto ziet er perfect uit alleen is de prijs veel te hoog.
Die Firebird mag ongeveer 15000 euro opbrengen.
tot en met 73 had deze firebird een plat achterraam en daarna kwamen er hoeken in.
Ook deze neus is veel mooier als de latere types, ik heb er zelf ook een gehad.
En dan zegt hij 320 pk daar geloof ik gelijk weinig van omdat hij er niet bij zet wat eraan gedaan is.
ik had er een 455 inhangen en die had deze pk's niet eens.
Maar het is wel een nette Firebird.
ow oke ik dacht idd dat dit al het latere model was , het is zeker een nette wagen alleen die prijs gaat nergens over
hoeist met je corvette al kopers of ? echt een klote tijd om iets te verkopen momenteel
Nee in een driewieler heb ik geen interesse, ik ben nog niet gehandicapt. dacht ik hahahaha
sander het maakt me niet zoveel uit of dat ik hem verkoop of niet hij eet geen brood.
Ik wil er een bepaald bedrag voor hebben en als dit niet gaat blijft die gewoon staan.
Hij komt me nu zelf al op 22000 euro.
Opzich wel dik, Maar aan de beschrijving te lezen, Is er waarschijnlijk nooit een body off restauratie gebeurt,
En aangezien er nu wat "plekjes" zichtbaar worden, zou dat weleens op veel werk kunnen uitlopen.
Opzich niets mis mee natuurlijk, als je er van houdt.
Verder wel een leuke bak, Maar om goed te oordelen zou je ff langs moeten gaan,
12.000 voor een niet gerestaureerde lijkt me wat aan de hooge kant, Zeker omdat hij niet van een oud vrouwtjes is geweest zoals hij al aangeeft, dus best kan op slijtage in de bak en differentieel.
Als je echt zoveel wil besteden zou ik echt opzoek gaan naar iets specialers hoor, 14k voor een camaro is nog al wat. Dat ding is daar gekocht voor hooguit 2000 dollar en proberen ze hier vies te verkopen.
14k, had ik het maar te besteden... Dan reed ik in een volledig gerestaureerde '59 series 62 convertible door de straten
Denk dat je je daarin vergis!!!!!!
Het enige wat mij opviel is dat ze geschat vermogen 350 pk erin zetten.
Ik neem aan dat als er 350 pk inzit ze wel de specificaties van de motor vermelden, want 350 pk heb je niet zo maar.
En dan meld hij op gas moet je koken, ook zo een zinloze opmerking.
Op gas lopen ze perfect en nu moet je weer 2000 euro uitgeven voor een gasinstallatie komt die op 16000 euro.
Denk dat je je daarin vergis!!!!!!
Het enige wat mij opviel is dat ze geschat vermogen 350 pk erin zetten.
Ik neem aan dat als er 350 pk inzit ze wel de specificaties van de motor vermelden, want 350 pk heb je niet zo maar.
En dan meld hij op gas moet je koken, ook zo een zinloze opmerking.
Op gas lopen ze perfect en nu moet je weer 2000 euro uitgeven voor een gasinstallatie komt die op 16000 euro.
ligt gewoon een 350 in dus dat geschatte vermogen van 350pk kun je beter overheen lezen, crap. Die cowl induction hood levert natuurlijk de ontbrekende 150pk
2000 dollar niet reeel? Volgens mij krijg je hem daar wel voor in amerika....
ligt gewoon een 350 in dus dat geschatte vermogen van 350pk kun je beter overheen lezen, crap. Die cowl induction hood levert natuurlijk de ontbrekende 150pk
Daar heb je volgens mij gelijk in.
We kochten een aantal jaren geleden een Firebird in Oudewater en daar zou een 400 pk blok in moeten liggen.
Nadat de motor op een hoop was gelopen bleek er een 305 in te hangen.
Als er echt 350 pk in hangt vermelden ze wel wat er aan de motor is gedaan, dat koste immers een hoop geld.
Sander daar heb je gelijk in want ook in amerika zijn de prijzen schrikbarend gestegen van Oldtimers.
Tuurlijk zou je wel een keertje geluk kunnen hebben en in een of andere schuur een mooie auto vind maar dat kan ook hier in Nederland.
Sander daar heb je gelijk in want ook in amerika zijn de prijzen schrikbarend gestegen van Oldtimers.
Tuurlijk zou je wel een keertje geluk kunnen hebben en in een of andere schuur een mooie auto vind maar dat kan ook hier in Nederland.
Idd ik zit regelmatig op Amerikaanse sites te speuren naar leuke projecten maar ik zie ook dat het steeds duurder begint te worden toch blijft het verleidelijk om nu te kopen in Amerika.
Daar heb je volgens mij gelijk in.
We kochten een aantal jaren geleden een Firebird in Oudewater en daar zou een 400 pk blok in moeten liggen.
Nadat de motor op een hoop was gelopen bleek er een 305 in te hangen.
Als er echt 350 pk in hangt vermelden ze wel wat er aan de motor is gedaan, dat koste immers een hoop geld.
Dat hoor je idd wel vaker,
Ben zelf nu ook bezig met een high performance 350 bouwen, en kan je vertellen dat het idd erg veel geld kost.
Kun je die Vortec koppen er gewoon opzetten??
Ik begreep wel dat ik dan ook gelijk een nieuwe manofold enz erop moest zetten maar voor de rest zijn het super koppen.
Uit welk jaar komt je blok en heb je een 4 bouts of een 2 bouts.
Ik heb hier eventueel nog een leeg 4 bouts blok liggen.
Waarom niet gelijk een stroker ervan maken?
Hier in de buurt kun je een compleet set krijgen voor nog geen 1000 euro.
Krukkas en zuigers en drijfstangen enz.
wat gaat het je kosten dan ? en waarom niet een crate-engine kopen ?
Kosten zullen uiteindelijk wel tegen de 4000 euro lopen, wat dus goedkoper is als een crate-engine,
Waarom? Omdat ik het zelf wel erg leuk vind om zelf te doen,
Het is een gereviseerd 4 bouts blok uit '79.
Vortec koppen zijn idd echt top dingen, ik wou zowieso een nieuwe manifold aangezien ik er ook wel max vermogen uit wil halen.
Nee dat is een nieuw set om van een standaard 350 een 383cu te maken.
Dus alles nieuw zoals flat top zuigers,drijfstangen, 400 cu krukkas, pakkingset, en ik meen een nieuwe nokkenas.
Dus dan heb je al meer als 300 pk voor weinig geld, en alles op elkaar ingesteld.
Nee dat is een nieuw set om van een standaard 350 een 383cu te maken.
Dus alles nieuw zoals flat top zuigers,drijfstangen, 400 cu krukkas, pakkingset, en ik meen een nieuwe nokkenas.
Dus dan heb je al meer als 300 pk voor weinig geld, en alles op elkaar ingesteld.
hoe gaat het met de Camaro de ex auto van Pro street
langzaam maar zeker komt er schot in.. de motor is bijna klaar. de 6 bak is gereviseerd.
we zijn nu bezig met de achteras (ford 9inch).. daar zat een spool in met 33spline assen. daar komt nu een Detroit Locker in.alleen dat gaat niet met 33 spline assen dus moet ik een ingekorte set 31spline laten maken.
bij prostreet hebben ze de Differential Case zo aangepast dat hij te zwak is geworden dus daar zit nu een scheur in. die heb ik nu nieuw liggen..
het ziet er nu nogsteeds uit als een bouwpakket. zodra alle stukjes in elkaar vallen zal ik weer wat leuke foto's maken.
het is een hobby project dus alleen als we ff tijd over hebben gaan we er mee verder..
zitten daar ook allemaal van die watergekoelde spruitstukken op enz.
Hoop dat je die dan nog goed los kan krijgen want meestal zijn die ook naar de klote.
stadsverbruik 35 liter op 100 km en snelweg ongeveer tussen 25 en 30 liter en als je volgas geeft 100 liter op 100 km en verder telt ie niet... volgens eco meter die klopt aardig
stadsverbruik 35 liter op 100 km en snelweg ongeveer tussen 25 en 30 liter en als je volgas geeft 100 liter op 100 km en verder telt ie niet... volgens eco meter die klopt aardig
Dan heb je het over een SRT10 denk ik, die is een stuk zwaarder als een Viper.
Heb daar de laatste tijd ook veel mee gestuurd, 505 pk als je er dan een kar achter heb hangen en je rij 80km/h en je geef in een keer volgas dan is het net of dat de voorwielen willen gaan vliegen, ze komen bijna van de grond af dan.
Maar zoals ik al zei eenzelfde blok in een Viper is nog weer een stuk sneller omdat dat wel meer als een ton scheelt aan gewicht.
als je aanhanger erachter hebt met 2 ton erop,geef je kickdown en trekt nog net zo hard als gewone auto.maar als regent uitkijken want dan slipt ie met 120 op snelweg nog als je hem op zijn staart trapt..