Ben het er mee eens dat de Charger een icoon is in the muscle car era...
maar er zijn nog zooooveel andere wagens die het bloed sneller laten stromen...
maar de meesten zijn dan toch ook wel van uit de Mopar familie gekomen.
Plymouth Roadrunner, 'Cuda, Satalite
maar wat dan van de Pontiac GTO geen mopar, i know but,...is dat ook niet 1 van de "founders" van het muscle car gebeuren!? En merken als Oldsmobile 442? Buick GSX? HOT cars!
Ik vind het gewoon schitterende wagens...de lijn....sound...zelfs dat ze soms een wat afgeraffelde afwerking hebben heeft ook wel weer een beetje zn charme, toch?
maah ja ieder zn meug maar mijn meug ligt bij Detroit Iron!!! Hell yeah!
Hij heeft een chevrolet monte carlo staan(75'er 454 blok) nu met een cherrybomb eronder, straks komt er ook nog een tweede. Maar met welk uitlaat systeem krijg je er nu het mooiste,donkerste, gruwelijkste geluid uit?
Mr. chevy, misschien dat jij hem ken, die witte uit hoogkarspel
Uitspraak van Mot op woensdag 11 juni 2008 om 19:35:
Mr. chevy, misschien dat jij hem ken, die witte uit hoogkarspel
heb ik wel eens zien rijden
zelf vind ik flowmaster erg lekker klinken. dreunt wel wat in de auto maar dat ligt een beetje aan welk type je neemt.(american thunder of de iets rustigere force II). en de diameter van de pijp. 3inch gorgelt lekker maar
2 1/2inch klinkt wat agressiever.. zeker als je headers gebruikt..
headers en cherrybomb zou ik zelf niet doen.. das ff leuk maar na een tijdje wordt je gek van het dreunen en je buren zijn ook niet echt blij met je.
als er veel mee wordt gereden dan !!!
headers en cherrybomb zou ik zelf niet doen.. das ff leuk maar na een tijdje wordt je gek van het dreunen en je buren zijn ook niet echt blij met je.
als er veel mee wordt gereden dan !!!
heb een V8 6.2 Diesel , ken iemand met de zelfde K30 en V8 die heeft geen dempers.
krijg er kippevel van , zo mooi geluid.
maar is dat wel zo goed voor de motor? minder tegen druk ( met een diesel dan )
zou het liefst een wille met kleppen, alleen veel herrie voor een meeting , en langs boulevard
en smorgens als ik om 5 uur weg rij met dempers
kheb 7 jaar chevy k2500 6.5 td v8 gehad,ik reed altijd met open uitlaat,is erg stil vind ik zelf door turbo waarschijnlijk,maar volgens mij niet slecht voor de motor,heb nu dodge ram srt 10 bj2006 maar word gas ingebouwd,daar krijg je pas kippenvel van!
dat word een langdurig project als ik dat zo zie haha
ik denk dat het 2010 wordt.. moet er een custom onderstel voor bouwen.
en een 8,5 liter 600pk blok. het meeste plaatwerk wordt gedaan door mijn collega.
maar het is een project voor tussen het andere werk door.
ik denk dat het 2010 wordt.. moet er een custom onderstel voor bouwen.
en een 8,5 liter 600pk blok. het meeste plaatwerk wordt gedaan door mijn collega.
maar het is een project voor tussen het andere werk door.
dat vind ik ook..
ga binnenkort beginnen met de motor en bak..
KB zuiger,roller nokkenas,speciale drijfstangen,hv oliepomp,rvs kleppen,roller tuimelaars,,,enz.. waarschijnlijk met lpi injectie met zelf gemaakt inlaat spruitstuk.
kan alleen nog geen injectoren vinden die dit vermogen aan kunnen..
ik heb zojuist een setje originele Camaro Z28 velgjes gekocht, en zoals duidelijk te zien is er nog wat werk aan te gebeuren, zandstralen en poedercoaten/spuiten
als ze er eenmaal onder liggen zal mn camaro er iig een stuk beter uitzien, ben nu alleen nog op zoek naar een Z28 achterspoiler
Heb ik ook al last van.
Elke keer gooi (verlies)ik geld maar het groeit niet.
Sander je auto is echt mooi geworden.
Hoop dat mijn onderdelen uit Amerika ook deze week binnen komen.
Ben 2 weken geleden getrouwd en we hadden een Cadillac als trouwauto (van een vriend).
Echt zo kikke! Wagen van 5.80 meter.
Kan niet wachten om zelf weer een Amerikaan te hebben
Even wachten nog.. Eerst nog op vakantie naar USA!