Partyflock
Rides
vind jij amerikanen ook leuk.­ (ja de auto's)
of heb je er 1 of meerdere dan ben je welkom..­

post hier de foto van je auto.­
of welke je graag wil hebben.­
of aan het opknappen bent..­

weet je een leuke meeting..­ laat het ons weten.­

LET OP !!
dit is geen discussie topic over wat beter is als een amerikaan...­
last edit 12 July 2006 20:16
FritZje
hier wat fotoows dan.. heb me motor gereficeerd

zo zag me motor der uit
­[img width=640 height=480]http://modulo3.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867358_700_700_z8zK.jpeg[/img]

zo staat me autootje der bij ( kon niet anders dan recht naar voren want me takel was niet zo hoog :P )
­[img width=500 height=375]http://modulo1.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867357_500_500_sA57.jpeg[/img]

­[img width=500 height=375]http://modulo0.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867356_500_500_AlPz.jpeg[/img]

­[img width=640 height=480]http://modulo3.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867355_700_700_FlM4.jpeg[/img]

­[img width=500 height=375]http://modulo2.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867354_500_500_ixYe.jpeg[/img]

en zo issie geworden
­[img width=640 height=480]http://modulo2.rendered.startpda.net/24850001-24900000/24867096_700_700_4aVq.jpeg[/img]
JEFF_010
Mooi werk! (Y)
Cher
donator!
Quote of ........m,............... on Friday 4 August 2006 at 01:46:
Chevrolet Camaro 5.­7 Lt

:jaja:

Zaterdag ook weer erg veel mooie wagens gezien :kwijl:
#Honing#
Meeting Kronenberg 26&­27 augustus !!!!! mooie grote meeting met alle merken , burnout enz !!!! Zeker de moeite waard om te gaan !
Rides
Quote of FritZje on Monday 7 August 2006 at 00:28:
en zo issie geworden

hij zit iig weer helemaal in de verf ;)
JEFF_010
Zijn hier trouwens mensen die in een Camaro Z28 TPI rijden??

Ben erg benieuwd naar de kosten van onderhoud betrouwbaarheid, en brandstof/verz.­ kosten..­
FritZje
Quote of JEFF_010 on Monday 7 August 2006 at 01:10:
Mooi werk!

thnx!
Aardvark
Vette auto's Mr. Chevy en Fritzje! :respect: Wil zelf ooit nog eens afstappen van die franse rommel en aan een amerikaan beginnen :P Zelf gek van de Chevrolet El Camino, Dodge Charger, Hemi Cuda.... maar echt helemaal te gek vindt ik een Ford Fairlane (56 model). Ach jah, misschien ooit! :P
FritZje
Quote of Aardvark on Monday 7 August 2006 at 21:44:
Vette auto's Mr.­ Chevy en Fritzje!

:D ik heb hiervoor een renault 19 gehad idd franse rommel...
ik werk bij de renault dealer dat scheelde weer maar een amerikaan is toch wel het mooiste he! (vergis je niet in het onderhoud enz... franse rommel is niet altijd verkeerd :P )
o0o Tamara o0o
Quote of #Honing# on Monday 7 August 2006 at 11:48:
Meeting Kronenberg 26&­27 augustus !!!!! mooie grote meeting met alle merken , burnout enz !!!! Zeker de moeite waard om te gaan !

Zeker te weten een topmeeting!
We hebben alweer ongeveer 60 banden klaar liggen om op te rubberen en ook hebben we dit jaar weer een Corsica bij om kapot te laten lopen hehe! Ik kijk echt het hele jaar uit naar deze meeting!:D
o0o Tamara o0o
Quote of ........m,............... on Friday 4 August 2006 at 01:46:
ben aant twijfelen wil mss voor deze gaan aangezien de mooiste van de mooiste camaro ooit al weer weg is

Ik zou ook absoluut voor de Camaro gaan! Zoals al gezegd was First Generation is the best al rij ik zelf ook een 2nd...
o0o Tamara o0o
Afgelopen zaterdag trouwens interieur uit mijn Camaro gehaald en die lelijke oude vloerbedekking eruit getrokken! Vandaag mijn nieuwe tapijtje opgehaald! Mooi chocoladebruin bij een beige interieur!
Morgenavond even een plaatje lassen onder de achterbank (had wat ventilatie) en dan is de bodem weer goed! Gelijk weer vloerbedekking erin en de voor- en achterruit er opnieuw inzetten.­ Dan is ie dicht en kunnen we lekker aan het schuren....­ Joepie!
Rides
Quote of o0o Tamara o0o on Tuesday 8 August 2006 at 21:38:
kunnen we lekker aan het schuren....­

dat klinkt bekend.. hahahaha..
tripper./
ik ben gewoon zot van die amerikaanse bakken mijn favorieten zijn

- dodge charger van 1969
- dodge challenger
- chevrolet corvette stingray van 1969
- en natuurlijk de ford mustang

kben nu op zoek naar een dodge charger van 1961 als iemand 1 weet staan om op te knappen.­ laat iets weten
[BJ] scully
15000 Euro voor een restauratie-project? Je weet natuurlijk niet wat voor onderdelen hij er dan bij heeft, maar dat is wel erg duur toch?
JEFF_010
Volgens mij kan je vragen wat je wil voor zo'n ding..­ vind het ook duur, en weet niet of die het waard is...­

Heb meerder malen zo'n opknapper gezien, dan helemaal kaal, en nog 9 a 10K vragen..­
42
Quote of [BJ] scully on Wednesday 9 August 2006 at 16:33:
15000 Euro voor een restauratie-project?

Als je zelf zo'n kreng moet invoeren zit je met BPM en dergelijken onzin te kijken. En dan loopt de prijs heel hard op helaas...
[BJ] scully
Als er weinig van die auto's in Nederland zijn, gaat de prijs wel omhoog natuurlijk, maar ik zou dan eens in Amerika gaan zoeken, en een beetje informeren naar invoeren en verschepen.­ Lijkt mij dat dat goedkoper moet kunnen dan 15000 Euro.­
Turbo Mc Kwek
Quote of 42 on Wednesday 9 August 2006 at 16:44:
zit je met BPM en dergelijken

Onzin... belastingvrije auto's zijn ook BPM vrij. Je moet alleen invoerrechten betalen (als ie van buiten de EU komt)over de aankoopprijs. Laat dus de aankooprijs zo laag mogelijk op PAPIER zetten want dan betaal je weinig invoerrechten. Transport per zeecontainer vanuit bijv. Californie kost tussen de 1200 en 2000 euro (ligt aan meten en gewichten van de auto)
JEFF_010
Buiten de charger.. is dit ook 1 van mijn favo's..

De oldsmobile 442 Cutlass, echt een beest ! Kennis heeft een viperblauwe gehad, ongeveer in 2004 als ik het goed heb. (Heeft ook gestaan bij Cruisebrother kijkduin). Was in redelijk goede staat, alleen interieur paste niet bij het exterieur (bruin leder) Ding ging af als een kogel ! Helaas is deze plat gereden.. of deze ook weer rijdt, weet ik niet.

Hier het model

­[img width=576 height=300]http://www.ediecast.com/1999/070899/imgs/4_2.gif[/img]
Turbo Mc Kwek
Owja, daarvoor kwam ik hier... :P

Ik heb ook een Amerikaan:

­[img width=500 height=377]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NZKMNAAK[/img]

­[img width=500 height=377]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Y7BPGWD3[/img]

Een Pontiac Trans-Am Turbo uit 1980 (productie eind '79)

Origineel hollandse auto (de enige turbo!) en ik ben de 3e eigenaar. net geen 100.000 mijl gelopen en vrijwel alle rekeningen erbij. Hij is alleen een x opnieuw gespoten en verder helemaal origineel en in superstaat. Altijd op benzine gelopen en nu vanaf afgelopen januari zit er gas in :)

Ik ga alleen van de winter de motor er nog uit halen en helemaal netjes klaarmaken (vooral optisch) want onder de motorkap is ie wel slordig (nooit schoongehouden ofzow)

verder erg prettig karretje. :)
42
Quote of Turbo Mc Kwek on Wednesday 9 August 2006 at 16:52:
Onzin...­ belastingvrije auto's zijn ook BPM vrij.­ Je moet alleen invoerrechten betalen (als ie van buiten de EU komt)over de aankoopprijs.­ Laat dus de aankooprijs zo laag mogelijk op PAPIER zetten want dan betaal je weinig invoerrechten.­ Transport per zeecontainer vanuit bijv.­ Californie kost tussen de 1200 en 2000 euro (ligt aan meten en gewichten van de auto)

Oh ja, als ie al zo oud is heb je dat probleem niet. Forgot...
Cher
donator!
Onzin...­ belastingvrije auto's zijn ook BPM vrij.­ Je moet alleen invoerrechten betalen (als ie van buiten de EU komt)over de aankoopprijs.­ Laat dus de aankooprijs zo laag mogelijk op PAPIER zetten want dan betaal je weinig invoerrechten.­ Transport per zeecontainer vanuit bijv.­ Californie kost tussen de 1200 en 2000 euro (ligt aan meten en gewichten van de auto)

Goede tip (Y)

Volgende maand zit ik 3 weken in California en ben dan ook zeker van plan om voor een auto te kijken :jaja:
[BJ] scully
Onzin...­ belastingvrije auto's zijn ook BPM vrij.­ Je moet alleen invoerrechten betalen

Dus dan is het invoeren van zo'n auto best nog wel interessant om uit te zoeken. Helemaal als hier in Nederland halve auto's al 15000 Euro kosten toch?
Turbo Mc Kwek
je moet alleen wel opletten dat 't wel enigzins geloofwaardig blijft...­

Koop je bijv een '68 Charger in superstaat en je hebt een bon waar bijv.­ 4000,- op staat,dan geloven ze dat bij de douane vast niet haha
o0o Tamara o0o
Quote of [BJ] scully on Wednesday 9 August 2006 at 16:33:
15000 Euro voor een restauratie-project? Je weet natuurlijk niet wat voor onderdelen hij er dan bij heeft, maar dat is wel erg duur toch?

15.000 schijnt heel normaal te zijn voor een Charger restauratie-project. Als je ziet wat ze voor zo'n auto vragen als ie klaar is.....
Als ze wat goedkoper zouden zijn zouden we er waarschijnlijk allang één gekocht hebben....
Bij ons in Den Bosch op de meeting komt er ook altijd iemand met een Charger. En mooi dat ie is! Bij die auto begin ik spontaan te kwijlen... :kwijl:
last edit 9 August 2006 18:20
Turbo Mc Kwek
Ja een Carger (en dan vooral model '68 of '69) is wel 1 van de meest ultieme muscle cars.... :kwijl:
Bernice.
wY hebben thuis 2 corvette's zijn alleen niet van mY
bodeaurood en gewoon soort ferrari rood.­
is wel mooi hoor, komen uit 73 en 79 meen in
(6) HardStyle Is My Style (6)
kan helaas geen foto vinden maar me pa woont zelf in amerika die had een chevy camaro 1995 v8 s28 wat was dat ding snel we vond het wel jammer toen ie weg moest maarja veel dingenn waren er wel mis mee uitlaat gebroken paar kleine dingtjes maarja terug komen zal ie ooit wel
last edit 10 August 2006 16:45
Rides
Quote of (6) HardStyle Is My Style (6) on Thursday 10 August 2006 at 16:44:
me pa woont zelf in amerika

altijd handig om daar fam. te hebben..
kunnen ze voordelig dingen naar je opsturen :D

ik ga vandaag weer wat onderdelen voor het blazer project ophalen in nootdorp.
bij parts-n-stuff. super service en leuke prijzen.
kan ik ook weer verder :cheer::cheer:
FritZje
Quote of Rides on Friday 11 August 2006 at 08:21:
ik ga vandaag weer wat onderdelen voor het blazer project ophalen in nootdorp.­
bij parts-n-stuff.­ super service en leuke prijzen.­

ik ben laatst nog een paar keer bij van dam geweest in elst...
nog bedankt voor et goeie adres! ;)
ben net weer in een week in nl maar wil wel weer terug beetje boel zaai alleen ik vind het raar dat je de ford mostang hier niet kunt kopen
Rides
Quote of FritZje on Friday 11 August 2006 at 14:06:
ik ben laatst nog een paar keer bij van dam geweest in elst...­
nog bedankt voor et goeie adres!

ik kwam er vroeger ook voor onderdelen toen ik nog een W200 had.hebben veel 2e hands spul (moest toen allemaal wat goedkoper ;) )
last edit 11 August 2006 22:25
Red @­ngel O:)
­[img width=640 height=480]http://img.photobucket.com/albums/v11/dyzodog/IMG_4262.jpg[/img]

de chevy malibu van een vriend. superauto! toen we op bezoek waren in san diego nog lekkere stukken mee wezen rijden.
last edit 11 August 2006 23:02
Rides
Quote of Red @ngel O:) on Friday 11 August 2006 at 23:01:
chevy malibu van een vriend.­ superauto

:respect: zeker een mooie wagen :P
Rides
Quote of JEFF_010 on Saturday 12 August 2006 at 13:15:
Nog een charger project voor de liefhebbers..­

gave bak.. (als hij af is)
maar op het moment genoeg projecten..

dus wie o wei gaat er voor deze stoere wagen ;)
42
Quote of (6) HardStyle Is My Style (6) on Friday 11 August 2006 at 15:03:
alleen ik vind het raar dat je de ford mostang hier niet kunt kopen

Die nieuwe? Die kan je best kopen in NL, alleen moet je wel een babbeltje met de importeur gaan houden dan. Maar er staan er al een stel in NL als ik het goed heb...

Alleen is het enorme rommel helaas... (n)
als ik er wil laat ik hem wel uit amerika komen van amerika naar duitsland en van duitsland naar nl dus geen begrenser
Hoe smik ow den dan
Dit is mijn 73-er Chevy Caprice Hardtop Coupé met 400ci smallblock
last edit 14 August 2006 04:34
42
Quote of (6) HardStyle Is My Style (6) on Sunday 13 August 2006 at 17:15:
als ik er wil laat ik hem wel uit amerika komen van amerika naar duitsland en van duitsland naar nl dus geen begrenser

Die rechtstreeks naar NL zijn niet begrenst. Ze kunnen gewoon niet zo heel hard... :9
amroj
donator!
­[img width=640 height=427]http://www.trekkertrek.nl/familiedag/Foto-2006/IMG_1681_Ebbink_Trekkertrek_2006.JPG[/img]
Rides
weer ff een foto van het cadillac project.
­[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QXPEEPZQ[/img]

de AM radio is iig vervangen voor iets met veel meer power..
de sub er ook in dus :bounce:
Hakkuuuuhhh
FritZje
Quote of Rides on Monday 14 August 2006 at 19:20:
de AM radio is iig vervangen voor iets met veel meer power..­
de sub er ook in dus
Hakkuuuuhhh

heheh beetje rare volgorde! zou je em niet is in de verf zetten? :P
maar wel belangrijk klusje!
Rides
soms kan je ff niet verder met het plaatwerk dus dan duik je even in een ander klusje..
en met een grote subkist gaan kloten in een net gespoten auto :S
[BJ] scully
Dat ding heeft toch ruimte genoeg? Hoe groot is die subkist wel niet dan?;p
Rides
;) hahaha.. aan het trillen van het plaatwerk te voelen groot genoeg hahaha..
de kist staat in de kofferbak met een bas tunnel door de hoedeplank :D:D ik wil geen grote gaten in de deuren enzo.
dus alleen MID en HOOG voor de rest netjes weg gewerkt achterin
last edit 14 August 2006 20:44
FritZje
Quote of Rides on Monday 14 August 2006 at 20:32:
soms kan je ff niet verder met het plaatwerk dus dan duik je even in een ander klusje..­
en met een grote subkist gaan kloten in een net gespoten auto

das ook waar... baskistje mooi meespuiten heheh
en onder die baskist dan?
maar zeker beter als je et netjes weggewerkt hebt idd!
interieur niet verneuken.. zou jammer zijn
Rides
Quote of FritZje on Monday 14 August 2006 at 21:33:
interieur niet verneuken..­ zou jammer zijn

vind ik ook. is het is nu 40jaar oud en nog best netjes.
(onder de kist zit al verf ;) )