Partyflock
 
Forumonderwerp · 877877
­ Nederland
De laatste tijd ben ik op zoek naar een plek waar ik betaalbaar mijn nagels kan laten doen...

Waar de ene acryl aanraad vind de ander gel prettiger en de ander glas mooier.

Nu wil ik al een tijdje een cursus gaan doen (zodat ik o.a. mn eigen nagels kan doen :9 ) en omdat het wel leuk is om te doen naast haarstyliste!

Nu ben ik benieuwd naar welke van deze soort nagels julie voorkeur naar uit gaat.
Gewoon mijn eigen nagels. Die zijn van nature sterk en hou ze dus makkelijk mooi lang.
Gebruik wel altijd die whitening lak van herome. Het wit is dan witter en het roze is dan mooier roze.
Ik heb al 7 jaar gelnagels, nog nooit iets anders gehad..
Heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ze zeggen dat gel iets minder hard is dan acryl dus minder makkelijk breekt.. Acryl kan je wel dunner zetten volgens mij, dus dat is wel mooier!
Heb een poosje gelnagels gehad..
Echt super mooi! Maar wat er beter is? Geen idee :no:
Heb nu al weer tijden mijn eigen nagels...stuk makkelijker ook :D
Maar helaas wel minder mooi
ja ik hoorde laatst van glasnagels maar hoe moet ik me dat voorstellen?
Uitspraak van Djind. op vrijdag 2 juni 2006 om 16:33:
Gewoon mijn eigen nagels. Die zijn van nature sterk en hou ze dus makkelijk mooi lang.
 
Volgens mij heb ik acryl en bevalt goed (Y)
 
Me eigen nagels :)
Ik heb weleens acrylnagels gehad trouwens, maar vind mijn eigen nagels toch wel mooier. Je blijft bezig met opvullen of er gaat weer s wat stuk. :/
 
acryl nagels :)
Uitspraak van Djind. op vrijdag 2 juni 2006 om 16:33:
Gewoon mijn eigen nagels. Die zijn van nature sterk en hou ze dus makkelijk mooi lang.
Gebruik wel altijd die whitening lak van herome. Het wit is dan witter en het roze is dan mooier roze.

Alleen de laatste tijd scheuren mijn nagels stuk voor stuk dus moet ze dan weer kortknippen en overnieuw beginnen, erg jammer
Acryl nagels zijn harder en kan je mooier aanbrengen, gelnagels zijn qua gezondheid beter als je er mee gaat werken. Bij acrylnagels gebruik je een vloeistof die niet al te best voor je gezondheid is, denk aan de schildersziekte. Glasnagels zijn van onder tot boven helemaal doorzichtig waaraan je gekleurde poeder kan toevoegen voor mooie effecten. Ik vond zelf gelnagels moeilijk mooi te krijgen vanwege het vloeien wat ze doen..... En iedere 3 weken bij latenm vullen werd ik helemaal doodziek van...
 
Ik heb ook een tijdje acryl nagels gehad, heel mooi hoor maar als je ze eraf haalt zijn je eigen nagels heel lelijk.
Acrylnagels..

Heb het er nu een jaar gebruikt, bevalt me erg goed :yes:

Vind alleen wel dat het te duur is elke 3 weken nieuwe of by laten werken.

Ik heb er nu acrylnagels opzitten met een oranje tip en op myn pinken een voetballetje :D
 
ik krijg morgen acrylnagels! ga mee als model en kan nog 2 keer mee om ze op te laten vullen :cheer: mooi goedkoop dus :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 18:11:
ik krijg morgen acrylnagels! ga mee als model en kan nog 2 keer mee om ze op te laten vullen mooi goedkoop dus

mazzelpik :P

Weet je al wat ze er op gaan zetten?
Iets speciaals of gewoon french nails?
laatste aanpassing
 
ik vindt acryl nagels fijn.

alleen met me werk mogen we die niet grrrrr
laatste aanpassing
 
Mijn eigen zijn heel mooi..
Mn topjes zijn erg wit en de rest is perzikroze/oranje..
Ik hoef er verder niks aan te doen!
Maar als het nodig is dan acryl nagels:d
 
Uitspraak van Satanica op vrijdag 2 juni 2006 om 16:28:
Nu ben ik benieuwd naar welke van deze soort nagels julie voorkeur naar uit gaat

mijn eigen nagels
acryl :lief:

heb eerst gel gehad maar mijn voorkeur gaat uit na acryl (Y)
 
k heb acrylnagels:) met n dun gellaagjes eroverheen voor de glans.. hoef ik ze zelf niet de hele tyd te polijsten of glans overhene te doen want se worden niet dof:lief:
ik heb eerst jaren gelnagels gehad, maar die gingen op den duur snel stuk (ze gebruikte er acryl bij :/ )
Nu ben ik al 3 mnd met acrylnagels bezig en das echt super (y)
De uitgroei ervan in ook veel gelijkmatiger en je krijgt er minder lucht onder (ik althans)
Maar volgens mij ligt 't ook aan degene die ze zet, of die secuur genoeg is of niet ;-)

:D




(k)
 
acryl, maar mijn eigen nagels zijn lang dus die laat ik liever verstevingen:)
 
gel
 
Uitspraak van [Lies] op vrijdag 2 juni 2006 om 18:20:
mazzelpik

Weet je al wat ze er op gaan zetten?
Iets speciaals of gewoon french nails?

French manicure :)
 
Ik heb acryl, met air brush erop.. Erg mooi! Ik heb ook gel gehad, maar dat beviel me niet zo goed.. Mja het is persoonlijk hé ligt er maar net aan wat jij leuk vind, en wat bij jou past..

Suc6 :flower:
kijk dit is nou precies wat ik ook is wou weten want wil ze binnenkort ook is laten zetten :jaja: :D als ik het zo lees zijn acryl nagels dus de beste :D
Ik heb gel maar heb ze 2 weken terug oplaten vullen echt super lelijk :s baal echt. ben ook terug gegaan en het ziet er nog niet uit :o

Hoop dat ik over 2 weken de zelfde heb als 2 maanden terug want die andere tjik kan het echt niet :[
 
Acryl!!! k heb ze altijd is vet sterk in werk in een discotheek en een hotel dus ze moete goed stevig zijn!!! :D
 
Acryl!! Kheb ok gel gehad en gel is wat zachter dan acryl. Maar ze zitten bij mij altijd goed en laat ut om de 3 weken opvullen!! Kheb 2 kleuren altijd, tip een kleurtje en de rest gewoon wit of rose acryl!! :D:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 18:11:
ga mee als model en kan nog 2 keer mee om ze op te laten vullen :cheer: mooi goedkoop dus :)

hehe ik ken het ;) de ma van mn vriend doet het ook..dus krijg het gewoon voor niks :D
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 2 juni 2006 om 21:07:
Maar volgens mij ligt 't ook aan degene die ze zet

idd en hoe snel ze los gaan dat kan ook elke keer weer verschillen..

ik heb ook eerst gel gehad en nu acryl..mn "schoonma" vind acryl persoonlijk ook fijner zetten want het word sneller hard en het is makkelijker uit te strijken..
wel handig zon`n schoonma ;) ben ook meteen proefpersoon als ze eens wat anders wil proberen:p

maar ik raad de gel/acryl nagels van de zwarte markt(beverwijk enz) af..het is daar goedkoper omdat daar nog erg veel schadelijke stoffen inzitten :/
 
Heb nu al bijna anderhalf jaar acryl nagels, en ik zweer erbij.. Had van tevoren gelnagels maar die vond ik zo glimmerig en een beetje dik.. :$
laatste aanpassing
 
gel :yes: acryl valt heel snel van mijn nagels af. als je een cursus wil doen zou ik de allround pakken, leer je gel, acryl en fiberglass.
 
ik zweer alleen bij the first nail center (L)
de acryl nagels dan 8)
ik had tijd geleden ook acryl nagels laten zetten,
maar werkte toen nog in de huishouding,
had ze nog geen 2 weken,
en ze vielen er gewoon af zeg maar :(
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 4 juni 2006 om 00:01:
het is daar goedkoper omdat daar nog erg veel schadelijke stoffen inzitten

En dan heb ik over 10 jaar de schilders ziekte...
Nee, dankje inderdaad :nosmile:

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 12:22:
als je een cursus wil doen zou ik de allround pakken, leer je gel, acryl en fiberglass.

Heel veel meiden die willen zo graag nagelstyliste worden en leggen kweet-niet-hoeveel geld neer en kijken er vervolgens niet meer naar om omdat het toch niet zo leuk is....

Vandaar dat ik eerst 1 richting wil pakken, en als het bevalt dan wil ik de rest erbij gaan doen :)
Uitspraak van Satanica op zondag 4 juni 2006 om 13:28:
Vandaar dat ik eerst 1 richting wil pakken, en als het bevalt dan wil ik de rest erbij gaan doen :)

bedenk wel dat het je eerst heel veel geld gaat kosten voordat je wat winst maakt..spullen zijn zo ontiegelijk duur:/ en veel beurzen afgaan dan krijg je nog wat gratis om uit te proberen 8)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 4 juni 2006 om 13:48:
bedenk wel dat het je eerst heel veel geld gaat kosten voordat je wat winst maakt..spullen zijn zo ontiegelijk duur

Ik heb gisteren de groothandel bezocht en de eerste aanschaf valt best mee hoor ;)

En helaas moet je voor dit soort dingen altijd een dikke investering doen :/

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 4 juni 2006 om 13:48:
en veel beurzen afgaan dan krijg je nog wat gratis om uit te proberen

Moet je 15 euro entree betalen voor een gratis potje t.w.v 10 euro 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Satanica op zondag 4 juni 2006 om 13:53:
En helaas moet je voor dit soort dingen altijd een dikke investering doen :/

true:/
Uitspraak van Satanica op zondag 4 juni 2006 om 13:53:
Moet je 15 euro entree betalen voor een gratis potje t.w.v 10 euro 8)

hahah mn schoonma was bij een gratis beurs/bijeenkomst geweest in harderwijk ergens:P hahah maar idd vaak moet je wel dikke entree betale:P maar vaak is het bij een beurs nog wel goedkoper..
 
Uitspraak van Satanica op zondag 4 juni 2006 om 13:28:
Heel veel meiden die willen zo graag nagelstyliste worden en leggen kweet-niet-hoeveel geld neer en kijken er vervolgens niet meer naar om omdat het toch niet zo leuk is....

Vandaar dat ik eerst 1 richting wil pakken, en als het bevalt dan wil ik de rest erbij gaan doen

misschien is het dan wel een goed idee om eens naar een introductie avond te gaan? sommige groothandels hebben bijv. 1 keer per maand intro avond en dan krijg je info over wat te verwachten en kan je een nagel maken op een nailtrainer.
acryl cker weten,
gel is zo soft en dat gaat er meteen weer vanaf,
tenminste dat is mijn ervaring,

nu heb ik acryl & daar kan ik vet lang mee!
Satanica, de avatar die je anmoment gebruikt boezemt eventuele toekomstige klanten vast veel vertrouwen in :lol:

Ik vind acryl overigens het mooist :yes:
Heb eerst een aantal jaren gelnagels gehad, heb nu al een tijdje acrylnagels.. Acryl bevalt me beter :jaja:
owww die avatar... krijg dr de kriebels van..

maareuhmm acryl vind ik t fijnst (Y)