Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zondag 19 maart 2017 om 14:53:
Hoorde er ook al iemand over, kom uit dezelfde regio btw. Maar omdat ik er niemand hier nog over had gehoord had ik ze maar afgeslagen


ik kan online er niets over vinden :/
toch wel vreemd lijkt me...
Uitspraak van PartyGangster op zaterdag 18 maart 2017 om 16:56:
Als je het al jaren niet meer gedaan heb dan zal het wel een knal feest worden !

Zou sowieso kwartjes nemen dan


dat is wel de bedoeling dat het een knalfeest word...
sowieso per kwartjes nemen na zo tijd... die ervaring heb ik wel onthouden ondanks ik lang niet meer gedaan heb.
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 19 maart 2017 om 16:36:
ik kan online er niets over vinden :/
toch wel vreemd lijkt me...


Daarom had ik er ook geen belang bij. De meeste soorten die daadwerkelijk de 200+ halen zijn hier bijna altijd wel bekend. Ga ik liever voor een soort waar meer bekend over is.
Ik heb een blauwe zon, is een druk uit 2015.
Ronde vorm, Inhoud geen idee.
Uitslag gouden simkaart:
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2017/MDMA_extrem_hoch_Februar_2017_Vodafone.pdf
218x0,84= 183 mg

Uitslag oranje uiltje (namaak):
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2017/XTC_3-MeMC_Maerz_2017_Eule.pdf
3mmc ipv mdma, pas dus op!
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zondag 19 maart 2017 om 16:40:
Daarom had ik er ook geen belang bij. De meeste soorten die daadwerkelijk de 200+ halen zijn hier bijna altijd wel bekend. Ga ik liever voor een soort waar meer bekend over is.


ik heb een paar gehaald... breng denk ik anders vd week anders gewoon 1 naar het test centrum...
ik denk omdat er geen info er van te vinden is maar de beste oplossing is.
weet ik gelijk of het mdma zuiver is en of de waarheid van die 220/240 mg ook echt klopt.
heb gevraagd of die het zeker weten wist 3x zelfs... dan moet die er wel zeker van zijn...
en zo niet word het een heel ander feestje... maar dan daar thuis :lol:

beter weten wat die te koop heeft en kennis van zaken heeft dan een hoop bla bla bla...
daar hou ik niet van... en al helemaal niet met dit soort dingen. ;)
Uitspraak van Dennesz op zondag 19 maart 2017 om 18:59:
Ik heb een blauwe zon, is een druk uit 2015.
Ronde vorm, Inhoud geen idee.


misschien dat ik iets niet goed heb gedaan ofzo.
maar op pillreports kon ik het niet terug vinden... :nocheer:
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 19 maart 2017 om 21:14:
Uitslag oranje uiltje (namaak):
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2017/XTC_3-MeMC_Maerz_2017_Eule.pdf
3mmc ipv mdma, pas dus op!


Dat uiltje ziet er wel heel slecht uit! Gaan blijkbaar opnieuw heel wat oranje uiltjes rond :-)
laatste aanpassing
Zaterdag donker gele/oranje supermans gehad en wauw, wat een heerlijke pillen. Ik heb over de hele avond/nacht drie kwartjes gehad en ging zo ontzettend lekker, het ging vrij hard maar op zo'n fijne manier!

Ik blijf het bijzonder vinden hoe je hele 'trip' per keer kan verschillen, op het vorige feestje had ik dubbel zo veel genomen (andere pillen wel maar ongeveer even zwaar) maar voelde ik half zo weinig, en nu spacede ik op drie kwartjes helemaal weg.
Uitspraak van Badass B.U.D. op dinsdag 7 maart 2017 om 20:25:
ik kreeg laatst een donkerblauwe superman driehoek en een rode heinz om te testen maar kan er niks over vinden...iemand ervaring mee?


Jaa, heb er evaring mee, alleen dat is 3 jaar geleden dat ik die gehad heb.
ligt het aan mij of is de de keuze in brabant sterk afgenomen? kon een tijdje geleden op elke hoek iets verkrijgen maar is nu precies minder. komt dat door die opgerulde drugslabs de laatste tijd?
Uitspraak van pyrohardstyle op maandag 20 maart 2017 om 20:04:
ligt het aan mij of is de de keuze in brabant sterk afgenomen? kon een tijdje geleden op elke hoek iets verkrijgen maar is nu precies minder. komt dat door die opgerulde drugslabs de laatste tijd?


NIEMAND KOMT AAN MAASKANTJE !!!!!!
Iemand ervaring met de groene rolex? Zou 240mg moeten zijn maar ik vertrouw het niet helemaal. Ook niks te vinden op pillreports
wie weet er wat over roze Bandiet/cowboy kan er helaas geen foto van uploade want kom er niet uit
Welkom terug trouwens mannen en vrouwen! Mijn laatste post dateerd alweer van de laatste primeur foto van de roze Flugelflesjes
Uitspraak van appelboom op dinsdag 21 maart 2017 om 11:37:
Misschien een beetje laat. Maar 241mg voor de IKEA na de 0,84 berekening? Niet normaal!

TIP: staan echt heel veel gevraagde units van de afgelopen tijd in. Pacman, EAV. Ook die Rolex, onder de 100mg.


Die ikea valt inderdaad hoog uit zeg !
Ik dacht dat ze rond de 200 zaten....
Uitspraak van SeanHC op maandag 20 maart 2017 om 23:41:
Iemand ervaring met de groene rolex? Zou 240mg moeten zijn maar ik vertrouw het niet helemaal. Ook niks te vinden op pillreports


Stront dingen mag blij zijn als 180 halen
Uitspraak van PartyGangster op dinsdag 21 maart 2017 om 20:41:
Die ikea valt inderdaad hoog uit zeg !
Ik dacht dat ze rond de 200 zaten....


Valt me op dat de pillen van die NL crew niet bepaald kleine spreiding hebben. Burgerking iets tussen 220 en 180 , defqons gaan van 240 tot 150 in verspreide batches en die ikea is ook al iets van 250 tot 190.
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 22 maart 2017 om 08:01:
Valt me op dat de pillen van die NL crew niet bepaald kleine spreiding hebben. Burgerking iets tussen 220 en 180 , defqons gaan van 240 tot 150 in verspreide batches en die ikea is ook al iets van 250 tot 190.


Zal dan wel verschil inzitten met de 1ste batch of de andere batches :lol:
 
Een tip naar iedereen, mocht je aan gouden flugels kunnen komen.. meteen doen.

Nu al drie feesten op meegemaakt en wat een HEEEEERLIJKE snoepjes zijn dat. Mijne zijn getest en al, 230mg zonder enige rotzooi erin. Erg mooie druk, gewoon weg geweldig.

Iemand anders er ook ervaring mee?
Artiest Neuroxx
#DTV
He! Hoe lang blijft een XTC pilletje eigenlijk goed? Ik bewaar ze altijd in een afgesloten potje in een la (donker dus). Nu heb ik nog aardig wat kwartjes en halfjes liggen enzo. Zelfs een paar hele nog. Sommige zijn wel van 4 maanden terug ofzo. Zijn die nog goed?
Misschien van belang: Het is XTC in uiltjesvorm met 202mg MDMA, verder geen andere stoffen. Ik heb ze zelf laten testen.
Uitspraak van /DnB\ op woensdag 22 maart 2017 om 17:26:
Hoe lang blijft een XTC pilletje eigenlijk goed?


Toch zeker enkele duizenden jaren..
 
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 22 maart 2017 om 17:27:
Toch zeker enkele duizenden jaren..


Ik denk zelfs nog iets langer
Shit..... En ik maar altijd me pillen weggooien :LOL: :LOL: :LOL:
Uitspraak van /DnB\ op woensdag 22 maart 2017 om 17:26:
He! Hoe lang blijft een XTC pilletje eigenlijk goed?


Lang ;). De werking kan na verloop van tijd wel iets afnemen maar dat is zo ietsje dat je het waarschijnlijk niet eens merkt. Ik vond laatst bij het opruimen van een kastje nog 2 doosjes Ritalin die houdbaar waren tot 2014. En die werken nog precies het zelfde als de nieuwe doosjes, dus don't worry, die in je potje kan je nog jaren met veel plezier slikken.
wie kan me helpen want ik kan nergens iets vinden over roze bandietjes/cowboys heb er laatst 1 ingenomen en ze waren wel vet mdma test gaf ook direct kleur aan aleen heb ik geen echte test gedaan (testlab) weet iemand of dat toevallig ergens wel is of zowizo een goeie site waar je xtc op kan checken zoiets als pillreport
Ik heb afgelopen dagen het forum vanaf juli helemaal terug gelezen. Ik heb als laatste de eerste geruchten over de Flugelflesjes gepost. Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om die toppers te bemachtigen.

Het volgende. Weet iemand iets over licht oranje Lamborghini. Het is echt een waardeloos gekozen stempel. Hij is in schild vorm en is compleet verzadigd met de welbekende witte brokken. Verbazingwekkend goede druk voor zo een niet orgineel gekozen stempel. Formaat is ongeveer die van UPS.

Heb deze nergens kunnen vinden in meer dan het laatste half jaar op het forum wat ik de afgelopen dagen helemaal heb terug gelezen door mijn afwezigheid.

Iemand een test resultaat of ervaring?

Edit: post vanavond een foto.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2017 om 17:06:
Een tip naar iedereen, mocht je aan gouden flugels kunnen komen.. meteen doen.


De meeste pilletjes tussen 180 en 240 mg mdma doen de job. Flugels horen daar ook bij maar er is nog zoveel meer aanbod.
Uitspraak van appelboom op donderdag 23 maart 2017 om 08:50:
Ik heb afgelopen dagen het forum vanaf juli helemaal terug gelezen. Ik heb als laatste de eerste geruchten over de Flugelflesjes gepost. Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om die toppers te bemachtigen.

Het volgende. Weet iemand iets over licht oranje Lamborghini. Het is echt een waardeloos gekozen stempel. Hij is in schild vorm en is compleet verzadigd met de welbekende witte brokken. Verbazingwekkend goede druk voor zo een niet orgineel gekozen stempel. Formaat is ongeveer die van UPS.

Heb deze nergens kunnen vinden in meer dan het laatste half jaar op het forum.

Iemand een test resultaat of ervaring?

Edit: post vanavond een foto.


Die zijn alweer een jaar of 5 oud, eerste batch was zeer poreus. Later was er verbetering. Ze zijn niet lang rond gegaan maar zouden 180-200 wezen, heb mijn inkoop toen mee gewassen. Dus maak er liever niet te veel woorden aan 'vuil'.
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 23 maart 2017 om 16:20:
Die zijn alweer een jaar of 5 oud, eerste batch was zeer poreus. Later was er verbetering. Ze zijn niet lang rond gegaan maar zouden 180-200 wezen, heb mijn inkoop toen mee gewassen. Dus maak er liever niet te veel woorden aan 'vuil'.


Lijkt me sterk, geloof niet dat mijn mannetje ineens units van 5 jaar uit zijn zak tovert in zulke aantallen. Lijkt me iig raar. Zal straks posten!
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zondag 19 maart 2017 om 14:53:
Hoorde er ook al iemand over, kom uit dezelfde regio btw. Maar omdat ik er niemand hier nog over had gehoord had ik ze maar afgeslagen en maar zelda schilden opgehaald.


Blauwe zon niet kopen... ik heb die naar vnn gebracht.
Zat 0,0 mdma in...
Leek om amfetamine te gaan... maar uitslag krijg ik volgende week vrijdag pas
Uitspraak van appelboom op donderdag 23 maart 2017 om 08:50:
Het volgende. Weet iemand iets over licht oranje Lamborghini. Het is echt een waardeloos gekozen stempel. Hij is in schild vorm en is compleet verzadigd met de welbekende witte brokken. Verbazingwekkend goede druk voor zo een niet orgineel gekozen stempel. Formaat is ongeveer die van UPS.

Heb deze nergens kunnen vinden in meer dan het laatste half jaar op het forum.

Iemand een test resultaat of ervaring?

Edit: post vanavond een foto.


Uitspraak van appelboom op donderdag 23 maart 2017 om 20:52:


Paar maanden terug heb ik die voorbij zien komen, durf niet met 100 % zekerheid
te zeggen maar ik dacht dat deze van dezelfde makers zijn als van de Paarse Thunderdomes
en de groene Hulks.... Toevallig regio amsterdam gekocht ?
Uitspraak van PartyGangster op donderdag 23 maart 2017 om 23:40:
Paar maanden terug heb ik die voorbij zien komen, durf niet met 100 % zekerheid
te zeggen maar ik dacht dat deze van dezelfde makers zijn als van de Paarse Thunderdomes
en de groene Hulks.... Toevallig regio amsterdam gekocht ?


Nee, ik Brabant! Waren die groene Hulks en paarse Thunderdome niet erg hoog gedoseerd?
Uitspraak van appelboom op vrijdag 24 maart 2017 om 09:33:
Nee, ik Brabant! Waren die groene Hulks en paarse Thunderdome niet erg hoog gedoseerd?


Yup vooral de Hulks...
Uitspraak van appelboom op donderdag 23 maart 2017 om 17:05:
Lijkt me sterk, geloof niet dat mijn mannetje ineens units van 5 jaar uit zijn zak tovert in zulke aantallen. Lijkt me iig raar. Zal straks posten!


Nope klopt :rot: die waren geel. Excuses :lol:
testuitslag gouden simkaart 198mg
Gele nintendo getest op 124mg MDMA.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 22 februari 2017 om 22:21:
Poeh dat zijn dan beste butsers!


Pink Bull (of Jolings genoemd)
uitslag TC regio Groningen: schone pil. 230mg nom.
 
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op woensdag 22 februari 2017 om 20:43:
Redbull

Waren dus geen illuminatie zoals me verteld werd maar red bull stempel. Rose met glitters klopt dan wel weer.
Ga er deze week mee langs tc zeer benieuwd of ze idd 240-260mg zijn.


Pink Bull's of Jolings genaamd.
uitslag TC regio Gron. 230mg nominaal. schone pil.

ik was zelf nogal verbaasd over de uitslag afgezet tegen de prijs van die dingen hier trouwens.
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 23 maart 2017 om 17:29:
Blauwe zon niet kopen... ik heb die naar vnn gebracht.
Zat 0,0 mdma in...
Leek om amfetamine te gaan... maar uitslag krijg ik volgende week vrijdag pas


Oei, belachelijk! Het kwam ook al van een voor mij onbekende hoek het aanbod. Ik zal opzoek gaan naar zelda schildjes in de stad.
 
Testuitslag phillip plein met doodshoofd op de achterkant: 233mg, geen spreiding bekend. Hoge uitslag, hopen dat de spreiding niet te erg gaat worden
 
Weinig lekkers te krijgen omgeving Noord Brabant....of ze slikken het zelf weg of het is echt schaars momenteel. Meer mensen last van?
Heeft iemand ervaring/informatie over roze/oranje Zelda schildjes? Zag ze laatst een keer voorbij komen maar geen kans gehad om naar tc te brengen. Omgev groningen
Uitspraak van aegis op woensdag 29 maart 2017 om 19:39:
eft iemand ervaring/informatie over roze/oranje Zelda schildjes?


Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 25 maart 2017 om 17:57:
Ik zal opzoek gaan naar zelda schildjes in de stad.


zijn prima. Net als elke andere 200mg pil voelen ze aan hoor ik van velen. Zal binnekort wel spreiding van komen, khoop dat er morgen een maat naar tc gaat dan zal ik hem daar ff laten vragen of ze al wat weten.
Iemand bekend met paarse domino's er is een druk uit 2015 maar dit schijnen nieuwe te zijn