Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 13 augustus 2016 om 18:06:
Veel voorkomende vraag maar heeft iemand fotomateriaal van die flugels? Benieuwd hoe ze er uit zien...

Ik heb een foto ervan maar ik weet niet hoe ik die hier op de pagina kan krijgen?
 
Ja klopt. Had de verleden tijd gebruikt omdat ik m voor 2 week terug gehad heb. Maar ze zijn idd nog wel in omloop.
Omdat jullie ze zo graag willen zien, even op t deep web gesurfd:
laatste aanpassing
Uitspraak van partybwoy op zaterdag 13 augustus 2016 om 23:29:
graag


Zien er wel goed uit zeg!
Ja strak en origineel. Breeklijn was wel handig als ze die beloofde waarde effectief halen.
Dit weekend voor het eerst Silverbars genomen, zijn ook erg lekker!
Ik heb vorige week ook de flugels aangeboden gekregen. Waren roze en gouden varianten. Als ik binnenkort tijd heb zal ik er eentje langs het TC brengen.

Hier een fotoo'tje van de gouden:
laatste aanpassing
Nieuwe Oranje Rolls Royce binnen mooie strake druk, op achterkant staat 200mg, jammer ben niet goed met foto plaatsen
donderdag eentje na de Tc brengen
Mensen bekend met deze lichtoranje 'boom!' 4fmp pillen?


heb ook deze rooie mastercards gekocht, als xtc, mensen daar ervaring mee?
http://imgur.com/a/zoXyg

Uitspraak van henkdetank op maandag 8 augustus 2016 om 17:10:

hé die heb ik ook! heb nog nooit 2CB gebruikt en heb deze ook niet laten testen - is 't wat?
laatste aanpassing
 
Die heb ik ook die zijn goed . Aapje met koptelefoon 20 Mg .
Zit tussen mdma en trip in . Zit ook mdma in dus .
Je gaat er niet zo op trippen als blotters bijvoorbeeld.
Een klein beetje maar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 21:51:
Die heb ik ook die zijn goed . Aapje met koptelefoon 20 Mg .
Zit tussen mdma en trip in . Zit ook mdma in dus .
Je gaat er niet zo op trippen als blotters bijvoorbeeld.
Een klein beetje maar


hm oke thanks, geschikt voor op festival? zit er aan te denken om die daar keer te gaan gebruiken
 
Jazeker zeer geschikt voor festival .
Je gaat er op flowen lekker chill geen echte hallucinaties het tast wel je cognitief vermogen aan een klein beetje je zult alles wat kleurrijker zien dan normaal . En natuurlijk een beetje het mdma gevoel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 21:51:
Zit tussen mdma en trip in . Zit ook mdma in dus.


2CB heeft gewoon MDMA-achtige effecten vooral op lage dosis. Dat wil niet zeggen dat er MDMA in een 2cb pil zit...
 
Ja sorry dit bedoelde ik ook. Ben meer dingen tegelijk bezig . Idd soms wordt het zelfs als xtc verkocht omdat het in lagere dosis dat mdma gevoel geeft . Bij een doses hoger dan 20 Mg dan kan je er echt VAB gaan hallucineren . Dank je Gap
 
Een lagere dosering versterkt kleuren en je kan vervormingen zien . Dus een goede drug om te gebruiken op feesten
Beetje rare redenatie en verkooppraat.
Zat mensen die van <20mg flink kunnen trippen.
Sta je dan... op een festival, megadrukte.
 
Hoi steentje dit is geen verkoop praat .
Ik neem ze af en toe ook .
Niemand zegt hier dat je het in een x moet neme. . Er zit een gleuf in de pil verwerkt je kunt je pil doof 2 en delen .
Vooral niet in 1 x nemen als je het nooit eerder genomen hebt . Begin met een halve .
 
Dan kan er weinig gebeuren .
https://postimg.org/image/ovohebjgf/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 21:51:
Zit tussen mdma en trip in . Zit ook mdma in dus .


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:12:
Idd soms wordt het zelfs als xtc verkocht


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:22:
Hoi steentje dit is geen verkoop praat .


Wat is het nou, want je spreekt jezelf aardig tegen.
2CB moet je gewoon verkopen als 2CB. Klaar.
Niet zeggen dat het aanvoelt als lichte MDMA en ook niet (als iemand dus niet weet dat het 2CB is en hoe het werkt) zeggen dat je het prima op festivals kunt slikken.

Nogmaals: op 20mg 2CB kun je aardig trippen.
En dat lijkt mij heel zeker niet geschikt/wenselijk om het, voor het eerst, op een festival te doen.
En dan kun je 20 breuklijnen hebben, dat doet niks af aan de gegeven (verkeerde) informatie of tips.
 
2CB of 2C-B is een synthetische stimulant en een tripmiddel. 2C-B is chemisch verwant aan mescaline. Mescaline is een middel waarvan je gaat trippen en dat in de peyote-cactus voorkomt. 2C-B komt op de markt in tablet- of capsulevorm.

2C-B werd tot 1997 in smartshops verkocht. Op de XTC-markt wordt 2CB ook wel als XTC verkocht. Gebruikers dachten dan dat ze XTC slikten maar namen dus heel wat anders.

EFFECTEN VAN 2CB
Het effect van 2CB hangt af van de dosis. Bij hoge doseringen is het een tripmiddel, bij lagere doseringen lijkt het effect eerder op dat van XTC.

Een lage dosis (5 tot 10 milligram voor volwassen, volgroeide mensen) geeft een licht euforiserend en stimulerend effect. Ook krijg je zin in seks. In smartshops werd het destijds ook aangeboden als afrodisiacum (sekslustopwekker).

Bij hogere dosissen 10 à 12 milligram ga je hallucineren. Kleuren worden intensiever, voorwerpen vervormen en gezichten veranderen. De tripeffecten kunnen zo’n 3 tot 6 uur duren. In vergelijking met hallucinogenen als LSD of paddo’s zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:12:
Bij een doses hoger dan 20 Mg dan kan je er echt VAB gaan hallucineren


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:46:
Bij hogere dosissen 10 à 12 milligram ga je hallucineren.


Zie je wat je zegt?
Ik hou er ook over op nu trouwens.
Gebruikers moeten ze zich maar beter inlezen en niet zomaar klakkeloos alles geloven wat 1 persoon tegen hun zegt.

Werking, effecten en gebruik van 2CB zijn mij duidelijk. Dus daar hoef ik geen copy/paste voor.
Beter doe je de vragende mensen wat meer verantwoord helpen, of als je het niet weet, wijselijk je mond houden.
laatste aanpassing
 
Een lage dosis ligt tussen de 5-15 mg. Een hoge dosis, waarbij je gaat trippen, is 15-35 mg. Sommige mensen zijn extra gevoelig voor tripmiddelen en gaan bij een lagere dosis al trippen. Beginnende gebruikers kunnen beter met een lage dosis beginnen.
En de eerste keer beter thuis/in een vertrouwde omgeving. Niet iedereen is geschikt om op een festival te trippen;)
Haha verschilt gewoon per dosis, persoon en per keer dus. Denk dat ik de 2CB bij 't volgende festival laat liggen en gewoon voor X ga. Probeer het inderdaad wel een keer gewoon thuis met vrienden ofzo.

nogmaals -bump-:
Mensen bekend met deze lichtoranje 'boom!' 4fmp pillen?


had de vorige keer na 4fmp gebruik geen minuut geslapen, heeft iemand nog tips om dat te voorkomen?
laatste aanpassing
 
Het ligt allemaal of je ervaren bent in xtc of andere tripmiddelen . Natuurlijk moet je niet een hoge dosis innemen van materiaal wat je niet kent . Maar ik denk dat de meesten hier wel wa er wring hebben met drugs . Dus zullen mensen zelf we weten of ze wat aan kunnen of niet .
Mensen slikken lsd op festivals en dat is een stuk zwaarder als dat is .
Dus dat gaat best als je maar je hoofd er bij houdt en niet te veel neemt .
Uitspraak van Fleaurus op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:57:
nogmaals -bump-:
Mensen bekend met deze lichtoranje 'boom!' 4fmp pillen?


De zoekfunctie..

Uitspraak van RAiNb0wZ op vrijdag 8 januari 2016 om 09:42:
Fluor oranje Boom!'etjes. Getest op 176 mg 4-FMP.


NB: dit is dus zo'n 220mg aan poeder, wat voor de meesten veel te veel is. Ik zou er zelf driekwart van pakken.

Uitspraak van Fleaurus op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:57:
had de vorige keer na 4fmp gebruik geen minuut geslapen, heeft iemand nog tips om dat te voorkomen?


Geen 4fa gebruiken als je nog wilt slapen.
Nou, daar gaan we dan. Ik heb even geen tijd en geduld om alles volledig toe te lichten, maar m.i. is het wel van groot belang dat de lezers de bijdragen van Pokemon niet voor lief nemen. Mensen, lees je a.j.b goed in en gebruik betrouwbare bronnen en ervaringen om zeker te weten waar je aan begint, en te voorkomen dat je in situaties terecht komt waar je niet in terecht wil komen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 21:51:
Die heb ik ook die zijn goed . Aapje met koptelefoon 20 Mg .
Zit tussen mdma en trip in . Zit ook mdma in dus .
Je gaat er niet zo op trippen als blotters bijvoorbeeld.
Een klein beetje maar


Testresultaten? MDMA en "trip"? Nee, 2-CB is inderdaad niet te vergelijken met LSD, in de verste verte niet, ook niet een klein beetje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:00:
Jazeker zeer geschikt voor festival .
Je gaat er op flowen lekker chill geen echte hallucinaties het tast wel je cognitief vermogen aan een klein beetje je zult alles wat kleurrijker zien dan normaal . En natuurlijk een beetje het mdma gevoel


Dat is afhankelijk van vele factoren, en zo boud als je het stelt werkt het eenvoudigweg niet. Pas op mensen, net iets teveel in de verkeerde setting en van flowen en chill is geen sprake meer. MDMA gevoel krijg je van MDMA, niet van 2-CB. Mijn mening en die van de mensen om mij heen (ja, subjectief dus!): 2-CB is vooral leuk in een thuissetting en niet op feesten. Muziek, kaarsen, vrouw, deken, film, etc.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:12:
Ja sorry dit bedoelde ik ook. Ben meer dingen tegelijk bezig . Idd soms wordt het zelfs als xtc verkocht omdat het in lagere dosis dat mdma gevoel geeft . Bij een doses hoger dan 20 Mg dan kan je er echt VAB gaan hallucineren . Dank je Gap


Maar dat zei je niet. Met andere dingen bezig zijn terwijl je denkt te adviseren over gebruik van middelen is niet echt handig, en een slecht excuus. Pillen met 2-CB worden niet als XTC verkocht omdat de werking lijkt op die van XTC, maar omdat de vraag naar XTC groter is dan de vraag naar 2-CB en dealers graag verkopen. Men denkt XTC te nemen maar dat blijkt niet zo te zijn, met mogelijk vervelende gevolgen. Van minder dan 20 mg kan je ook al aardig trippen, en als je de werking van XTC verwacht kan dat mede afhankelijk van de setting flink tegen je keren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:14:
Een lagere dosering versterkt kleuren en je kan vervormingen zien . Dus een goede drug om te gebruiken op feesten


Dat is erg subjectief en simplistisch gesteld. Doseren met 2-CB luistert erg nauw, en 2-CB werkt langzamer in dan andere middelen. Bijnemen kan problemen opleveren, vooral omdat het erop kan lijken dat er "niets gebeurt".

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:22:
Hoi steentje dit is geen verkoop praat .
Ik neem ze af en toe ook .
Niemand zegt hier dat je het in een x moet neme. . Er zit een gleuf in de pil verwerkt je kunt je pil doof 2 en delen .
Vooral niet in 1 x nemen als je het nooit eerder genomen hebt . Begin met een halve .


Je neemt die aapjes af-en-toe ook? Die zijn toch pas sinds kort op de markt? Nogmaals, 2-CB werkt traag, doseren en bijnamen luistert nauw. Voor velen niet iets om mee te experimenteren op een feestje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:52:
Een lage dosis ligt tussen de 5-15 mg. Een hoge dosis, waarbij je gaat trippen, is 15-35 mg. Sommige mensen zijn extra gevoelig voor tripmiddelen en gaan bij een lagere dosis al trippen. Beginnende gebruikers kunnen beter met een lage dosis beginnen.


Lees je ajb goed in mensen, dat leidt tot een leuke ervaring. Zo simpel als het hier wordt gesteld is het niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:57:
Het ligt allemaal of je ervaren bent in xtc of andere tripmiddelen . Natuurlijk moet je niet een hoge dosis innemen van materiaal wat je niet kent . Maar ik denk dat de meesten hier wel wa er wring hebben met drugs . Dus zullen mensen zelf we weten of ze wat aan kunnen of niet .
Mensen slikken lsd op festivals en dat is een stuk zwaarder als dat is .
Dus dat gaat best als je maar je hoofd er bij houdt en niet te veel neemt .


Het is afhankelijk van veel meer dan dat. En er lezen hier ook mensen die voor het eerst gaan gebruiken. Serieus advies is gewenst. Je kan niet zomaar uitgaan van een veronderstelde ervaring van lezers die je niet kent. Het ene middel is het andere niet. Mensen die "fout" zijn gegaan, of de pan uit zijn geflipt van een bad trip, dachten het ook wel aan te kunnen. Maar in praktijk kan middelengebruik altijd anders uitpakken dan verwacht. 2-CB is geen MDMA. 2-CB en vele andere tripmiddelen zijn veel minder vergevend, en kunnen je echt meeslepen in een ervaring die je moet zomaar gaat bijsturen zoals dat met XTC wel kan. Een beetje frisse lucht en een glaasje water gaan je niet helpen.

Gebruik verstandig, adviseer verstandig!
 
Steen ik snap jou wel maar probeer nu mij ook te snappen wat ik zeg .
Ik spreek uit ervaring en mij ervaring is dat het helemaal geen punt hoeft te zijn als je met een mindere dosering begint en zelf ondervind hoe het uitpakt naarmate de tijd verstrijkt .
Je moet ook nooit en dan nooit iets wat je nooit hebt gebruikt in Maximale doses innemen je weet immers niet hie het uitpakt . Het ligt ook aan jou lichamelijke gesteldheid je lichamelijke toestand .
Daarom is het aan je zelf . Je moet noot uitgaan wat een ander zegt maar een ander kan jou wel zijn. Ervaring vertellen en die kan beter zij. Als dat van jou
Jij hebt miss een x wen klte trip hebben gehad net zoals ik dat in jou verslag gelezen hebt .
Maar dit hoeft niet bij een andere te gebeuren .
Ik heb niets anders gezegd dan hoe ik het zelf af en toe ervaar als ik uit ga en ik heb er geen problemen mee . Soms trip ik geen eens van een hele pol .
je kunt het gebruiken maar met verstand .
Je snapt het nog steeds niet helemaal (plus het feit dat bovenstaande niet van mij komt).

Er wordt gevraagd naar de paarse aap.
Je geeft aan 20mg.
Er wordt gevraagd of je die kunt slikken op een festival (met 0 ervaring en 0 kennis, je reactie met 'haha' vind ik trouwens behoorlijk nonchalant Fleaurus)
Daarop zeg je dat dat prima gaat, want met 20mg trip je niet heftig. Helemaal niet vergeleken met blotters.

Je zegt nu! wel dat je rustig moet slikken.
Maar in het begin zei je dus: Ah slik maar 20mg op een festival. Doet niks, is lichte MDMA feeling.

Daarbij. Wat is blotter? Spreek je dan over 50ug of 250ug. Hoe kun je die vergelijking zo stellen.
Snap je?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:22:
Hoi steentje dit is geen verkoop praat

Oh sorry dan heb ik het ook helemaal verkeerd begrepen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2016 om 00:09:
Steen ik snap jou wel maar probeer nu mij ook te snappen wat ik zeg .
Ik spreek uit ervaring en mij ervaring is dat het helemaal geen punt hoeft te zijn als je met een mindere dosering begint en zelf ondervind hoe het uitpakt naarmate de tijd verstrijkt .
Je moet ook nooit en dan nooit iets wat je nooit hebt gebruikt in Maximale doses innemen je weet immers niet hie het uitpakt . Het ligt ook aan jou lichamelijke gesteldheid je lichamelijke toestand .
Daarom is het aan je zelf . Je moet noot uitgaan wat een ander zegt maar een ander kan jou wel zijn. Ervaring vertellen en die kan beter zij. Als dat van jou
Jij hebt miss een x wen klte trip hebben gehad net zoals ik dat in jou verslag gelezen hebt .
Maar dit hoeft niet bij een andere te gebeuren .
Ik heb niets anders gezegd dan hoe ik het zelf af en toe ervaar als ik uit ga en ik heb er geen problemen mee . Soms trip ik geen eens van een hele pol .
je kunt het gebruiken maar met verstand .


laatste aanpassing
De pokemonvriend heeft zijn account verwijderd, hoeraaa!
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:56:
En de eerste keer beter thuis/in een vertrouwde omgeving. Niet iedereen is geschikt om op een festival te trippen;)


Klopt. Ik heb nu iets van vier keer 2C-B genomen en na de eerste twee keer moest ik er echt niet aan denken om het op een festival te nemen. Maar nu lijkt het me toch wel leuk om het eens te proberen. Nu weet ik een beetje hoeveel ik moet nemen om in een bepaalde vibe te komen. Maar dat is dus een kwestie van uitproberen en verschilt per persoon.
laatste aanpassing
Uitspraak van Fleaurus op dinsdag 16 augustus 2016 om 22:57:
had de vorige keer na 4fmp gebruik geen minuut geslapen, heeft iemand nog tips om dat te voorkomen?


'Vroeg' nemen en niet bijpakken. Als ik om 14:00 1,5 pil neem heb ik tot een uur of 17:00 het euforische gevoel. Dat zwakt af en dan heb je nog de energie die een paar uur aanhoudt. Om een uur of 00:00 kan ik dan prima slapen. Op een festival pak ik in de avond dan meestal wel nog XTC bij, maar daar kan ik prima mee in slaap komen.
Ik geloof alleen dat dat niet de meest gezonde combi is, maar drugs is over het algemeen natuurlijk al niet heel gezond.
laatste aanpassing
Uitspraak van Steentje op woensdag 17 augustus 2016 om 00:18:
(met 0 ervaring en 0 kennis, je reactie met 'haha' vind ik trouwens behoorlijk nonchalant Fleaurus)


Nonchalant? Ik reageer alleen met 'haha' omdat jullie pokemon zijn verhaal met de grond gelijk maakten. jullie hebben je punt meer dan duidelijk gemaakt en snap nu dat je het niet verstandig is om 2cb de eerste keer te gebruiken op een festival. Overigens ben ik absoluut niet zo naïef om na 1 antwoord van iemand op partyflock hem klakkeloos te geloven en me er verder niet meer in te verdiepen (ook al kwam dat misschien zo over).
Wel bedankt voor het delen van jullie ervaringen en 'raad' in ieder geval :)


Uitspraak van RAiNb0wZ op woensdag 17 augustus 2016 om 09:23:
'Vroeg' nemen en niet bijpakken. Als ik om 14:00 1,5 pil neem heb ik tot een uur of 17:00 het euforische gevoel. Dat zwakt af en dan heb je nog de energie die een paar uur aanhoudt. Om een uur of 00:00 kan ik dan prima slapen. Op een festival pak ik in de avond dan meestal wel nog XTC bij, maar daar kan ik prima mee in slaap komen.
Ik geloof alleen dat dat niet de meest gezonde combi is, maar drugs is over het algemeen natuurlijk al niet heel gezond.


Ik waag me niet aan de combo 4f en X, neem dan liever 'geen risico' en hou 't altijd gewoon op 1 stofje ;)
Eerder nemen dacht ik idd zelf ook al aan, hoopte hier op een ander slim trucje maarja die zal er wel niet echt zijn. Thx iig
laatste aanpassing
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 17 augustus 2016 om 07:35:
De pokemonvriend heeft zijn account verwijderd, hoeraaa!


Nieuwe acc is vast al aangemaakt ;-)
Uitspraak van Joeyraver op woensdag 17 augustus 2016 om 11:21:
Nieuwe acc is vast al aangemaakt ;-)


Denk dat hem op pokemon jacht is je er niets van gaat horen :D



Mensen ervaring met deze? Heb de roze variant wel eens gehad, flinke knallers. Kan over deze nergens iets vinden...
Uitspraak van Brandje98 op woensdag 17 augustus 2016 om 14:25:



Mensen ervaring met deze? Heb de roze variant wel eens gehad, flinke knallers. Kan over deze nergens iets vinden...


Uitspraak van RAiNb0wZ op dinsdag 9 augustus 2016 om 14:46:


Golden XTC-Bars. Hetzelfde aantal mg's als de roze, de paarse en de oranje: rond de 190 mg.
De bij mij bekende spreiding is 179 - 204.


Man man man.... nog geen 1 pagina terug
Uitspraak van Davicii op woensdag 17 augustus 2016 om 16:04:
Man man man.... nog geen 1 pagina terug


Plus dat alle kleuren dezelfde inhoud bevatten. Velen hebben het woord "testcentrum" nog niet begrepen ^^
Als je de naam niet weet wordt het lastig zoeken he... Toch bedank mensen, ben benieuwd!
Uitspraak van Brandje98 op woensdag 17 augustus 2016 om 19:42:
Als je de naam niet weet wordt het lastig zoeken


De naam staat er zelfs op :facepalm:
Maar over het algemeen als je alleen al zoekt op de kleur, vorm en het logo dan kom je al een heel eind!