Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van Fleaurus op woensdag 3 augustus 2016 om 18:30:
Iemand die de pil of 't logo herkent?


Ik heb 'm ook, alleen is ie meer paars! (zo lijkt het tenminste) Het logo zegt me ook niet zoveel :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2016 om 22:08:
Ik heb 'm ook, alleen is ie meer paars! (zo lijkt het tenminste) Het logo zegt me ook niet zoveel :P



Al geprobeerd? Weet verder helemaal niks van de dosering of van 2CB, heb het ook nog nooit geprobeerd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2016 om 22:08:
Ik heb 'm ook, alleen is ie meer paars! (zo lijkt het tenminste) Het logo zegt me ook niet zoveel :P



Is dit niet een paarse tommorowland gedrukt met een kapotte stempel?
Dit logo is van een een of andere bar uit Rotterdam. Je moet ongeveer 400x kijken en wat draaien, dan zie je er een AAP in!

Edit: op deze foto beter te zien: http://imgur.com/a/iEzht
Je ziet dan een gezicht van een orang-oetan :-)

Ah gevonden...ik zat close :-p

http://www.mimoa.eu/blog/

party Café de witte aap dus..
Het is een aap met een koptelefoon op en dat vreemde lijntje is dus een draadje hiervan.
laatste aanpassing
Uitspraak van DanceUp op donderdag 4 augustus 2016 om 11:45:
Het is een aap met een koptelefoon op en dat vreemde lijntje is dus een draadje hiervan.


Ja idd.. Wtf.
Niet het mooiste logo...
 
Uitspraak van DanceUp op donderdag 4 augustus 2016 om 11:45:
party Café de witte aap dus..


Haha. Damn. Wel heel vergezocht. Knap gevonden :)

Uitspraak van Fleaurus op woensdag 3 augustus 2016 om 23:38:
Al geprobeerd? Weet verder helemaal niks van de dosering of van 2CB, heb het ook nog nooit geprobeerd


Ik heb 'm nog niet geprobeerd. Het is me alleen verkocht als 2C-B. Ik ga er ook wel vanuit dat dat klopt. Alleen sterkte durf ik nog geen mededelingen over te doen. Ik moet snel weer een keer naar het test centrum.
Een klein beetje vertraging, maar zoals verteld, hierbij de rode Emporio Armani's!
Harde druk, breuklijn, redelijk dun (niet mega maar wel t.o.v. mijn vorige WarnerBros)


Dus iemand meer info? :)
laatste aanpassing
Mark, 2 regels na je eerste bericht heb ik volgens mij een uitslag gepost?
Uitspraak van Steentje op vrijdag 5 augustus 2016 om 13:40:
Mark, 2 regels na je eerste bericht heb ik volgens mij een uitslag gepost?


Sow, helemaal overheen gekeken! Thanks :)
 
Iemand hier trouwens ooit de 'EZ Test MDMA Purity' gebruikt.? Voorheen kon je alleen testen of een bepaalde stof aanwezig was, maar met deze test moet het ook mogelijk zijn om de hoeveelheid MDMA te meten. Ik heb er toevallig eentje liggen en zat er aan te denken het straks eens uit te gaan proberen. Maar heb er hier eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. Kan ik daar uit opmaken dat het niet goed werkt? Of is het voor jullie ook nieuw? ;)



EZ Test MDMA Purity gebruiksinstructies

  • Weeg je sample met een nauwkeurige weegschaal die tot 0,001 gram kan meten en noteer het totale gewicht van je pil of poeder.
  • Neem exact 20 milligram (0,02 g) af van je sample en zorg dat het een fijn poeder is.
  • Open de ampul en voeg de testsample van 0.02 g toe. Even schudden en daarna laten staan.
  • Binnen 5 - 15 minuten heb je een redelijk beeld van de zuiverheid, maar een periode van 30 - 45 minuten geeft je de meest betrouwbare resultaten. Vergelijk de kleur van de bovenste laag met de inbegrepen tabel. De test is gekalibreerd met 10, 25, 50, 75 en 96% pure samples.
  • Pak je telefoon en ga naar de rekenmachine. Vermenigvuldig het gewicht van je pil of poeder met het percentage dat je uit de tabel hebt gehaald (zie onderstaand voorbeeld). Dit geeft je een algemene indicatie van de hoeveelheid MDMA.
  • Niet vergeten: wanneer je klaar bent met de test, de ampul in de afvalbak gooien. Nooit rommel achterlaten :).


Een rekenvoorbeeld ter verduidelijking: stel dat je pil in totaal 0,286 gram weegt (286 milligram) en het resultaat een kleur aangeeft dat overeenkomt met 75% zuiverheid volgens de tabel . Dit houdt in dat jouw pil ongeveer 0.75 * 286 milligram = 214.5 milligram MDMA bevat.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2016 om 19:46:
trouwens


Lijkt mij meer geschikt voor mdma poeder. Dat kan bijvoorbeeld 70% zijn. Bij een pil heb je ook nog bindmiddel etc. Hierdoor heb je max 50% (gok ik), dan wordt je onzekerheid in lage waarde wel weer erg groot. (Is mijn mening)
 
Uitspraak van gekkaa op vrijdag 5 augustus 2016 om 22:31:
Bij een pil heb je ook nog bindmiddel etc. Hierdoor heb je max 50% (gok ik), dan wordt je onzekerheid in lage waarde wel weer erg groot. (Is mijn mening)


Zat ik inderdaad ook aan te denken. Met een pil zal de waarde uiteindelijk meer fluctueren omdat niet overal in de pil evenveel zit... Met MDMA kristal heb je daar minder last van denk ik idd
Iemand die me meer kan vertellen over deze rode rotzakjes? ^^

 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2016 om 01:12:
we hebben niet zo'n nauwkeurig weegschaaltje


Ik wel..!

Maar inderdaad een hoop gedoe, phew.
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 6 augustus 2016 om 01:22:
http://www.checkyourdrugs.at/media/checkit_Warnungen_0716.pdf
184*0.84 = 155 mg mdma (maar zou kunnen dat ze binnenlands sterker/slapper zijn).


Thanks! Meteen alle info die ik nodig heb.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2016 om 01:33:
Nee joh...meen je niet :vaag: Na veel passen en meten...zou je best = gelijk kunnen hebben (y)


Haha yep! Wellicht een beetje een onhandige foto. Ook jij bedankt btw.

^^
 
Ik heb deze klein uurtje geleden gedropped.... en ik zal je zeggen.....

<3

iemand bekend met deze ?
Uitspraak van DanceUp op donderdag 4 augustus 2016 om 11:45:
Dit logo is van een een of andere bar uit Rotterdam. Je moet ongeveer 400x kijken en wat draaien, dan zie je er een AAP in!

Wow, dat had ik er dus echt nooit in gezien, thanks haha
Cool die AMG!
De echte knallers hier al een tijdje niet tegengekomen.
Hier ook de 2CB aapjes ontvabgen zouden 18mg bevatten
Waarom lukt het me opeens niet meer om een foto te uploaden? Is er iets veranderd? Tussen welke codes moet ik de url zetten?
Ik heb hier namelijk een leuke foto van de nieuwe lading XTC-Bars (gouden) die ik graag met jullie zou willen delen...
laatste aanpassing
Uitspraak van RAiNb0wZ op dinsdag 9 augustus 2016 om 14:19:
Waarom lukt het me opeens niet meer om een foto te uploaden? Is er iets veranderd? Tussen welke codes moet ik de url zetten?
Ik heb hier namelijk een leuke foto van de nieuwe lading XTC-Bars (gouden) die ik graag met jullie zou willen delen...


http://partyflock.nl/guide/7


Golden XTC-Bars. Hetzelfde aantal mg's als de roze, de paarse en de oranje: rond de 190 mg.
De bij mij bekende spreiding is 179 - 204.

Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 9 augustus 2016 om 14:36:
http://partyflock.nl/guide/7

Joe, thanks!
laatste aanpassing
Mooie dingen die XTC bars! jammer dat ze hier in de omgeving nog niet zijn opgedoken
http://pulseradio.net/articles/2016/08/super-strength-mdma-warning-ibiza

Claimen dat er pillen gevonden zijn van 400mg terwijl er nog geen enkel testresultaat van is :facepalm:
laatste aanpassing
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 10 augustus 2016 om 13:14:
http://pulseradio.net/articles/2016/08/super-strength-mdma-warning-ibiza

Claimen dat er pillen gevonden zijn van 400mg terwijl er nog geen enkel testresultaat van is :facepalm:


http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2016/MDMA_extrem_hoch_Juli_2016_Music_On.pdf

Zijn er wel, halen alleen nog geen 400mg totaalgewicht.
Uitspraak van RAiNb0wZ op dinsdag 9 augustus 2016 om 14:46:


Golden XTC-Bars. Hetzelfde aantal mg's als de roze, de paarse en de oranje: rond de 190 mg.
De bij mij bekende spreiding is 179 - 204.

Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 9 augustus 2016 om 14:36:http://partyflock.nl/guide/7
Joe, thanks!


yes weer mooie jongens, ook beter weer ander kleurtje, was de paarse wel zat inmiddels
Excuus, was al geplaatst.
laatste aanpassing
iemand bekend met witte instagram? Zelfde stempel als deze:

zou 4fa moeten bevatten
laatste aanpassing
Iemand al bekend met de roze flugel logo,s?
Zoude 210 mg moete zijn...?
laatste aanpassing
Uitspraak van puchlover op vrijdag 12 augustus 2016 om 18:04:
iemand bekend met witte instagram? Zelfde stempel als deze:

zou 4fa moeten bevatten


Ik snap echt niet waarom mensen ervoor kiezen om andere soorten drugs in een hetzelfde logo te drukken die al bestaat in MDMA vorm...
Zorgt alleen maar voor verwarring en nare verrassingen als je niet oppast.




Uitspraak van HcPartyNl op vrijdag 12 augustus 2016 om 19:51:
Iemand al bekend met de roze flugel logo,s?
Zoude 210 mg moete zijn...?


Die flugeltjes ben ik ook wel benieuwd naar! :D
 
Uitspraak van puchlover op vrijdag 12 augustus 2016 om 18:04:
iemand bekend met witte instagram? Zelfde stempel als deze:

zou 4fa moeten bevatten


Klopt. Is mij gegeven met het bericht dat het 4fmp pillen zijn.
 
Uitspraak van SpaceKees020 op dinsdag 26 juli 2016 om 22:26:
Ik heb laatst ook weer es die simkaartjes geprobeerd en zijn lekkere pillen joh! Hoop dat ik weer zulke knallers tegenkom


Ja die waren wel kneiterssss :bounce:
Uitspraak van HcPartyNl op vrijdag 12 augustus 2016 om 19:51:
Iemand al bekend met de roze flugel logo,s?
Zoude 210 mg moete zijn...?

Dat zou de Flugelmeisjes op party's wel een nieuwe dimensie geven, krijg je ineens iets beters voor een muntje
Uitspraak van PartyBouncer op zaterdag 13 augustus 2016 om 00:40:
Ik snap echt niet waarom mensen ervoor kiezen om andere soorten drugs in een hetzelfde logo te drukken die al bestaat in MDMA vorm...


Tactisch is het niet, maar gevaarlijk in dit geval ook niet en lijkt me nou ook niet dat ze (op straat) over de stempels struikelen, dus daar zou het mee te maken -kunnen- hebben. Er zit wel enige tijd tussen de release van de laatste Instagrams en deze, dus je mag wel aannemen dat de grote voorraden ervan zich iig verspreid hebben naar de eindgebruikers. Waarschijnlijk is een andere kleurstof (al twijfel ik of er voor wit één nodig is?) verkrijgen makkelijker dan een ander stempel. Lijkt mij hoor. Maar goed ik kan die situatie vanaf hier niet beoordelen voor de drukkers ervan natuurlijk, dus het behelst slechts een gedachtesprong :).
 
Uitspraak van actief op zaterdag 13 augustus 2016 om 01:27:
Ik heb laatst ook weer es die simkaartjes geprobeerd en zijn lekkere pillen joh! Hoop dat ik weer zulke knallers tegenkom
Ja die waren wel kneiterssss


Zijn nog vollop in omloop hoor..
Volgens mij zijn die roze flugel,s nieuw op de markt.
Als iemand test resultaten heeft of geprobeert hoor ik het graag.
Veel voorkomende vraag maar heeft iemand fotomateriaal van die flugels? Benieuwd hoe ze er uit zien...