Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Ja idd, weet nog wel dat ik die nintendos voor t eerst zag, vond ze er toen wel mooi uitzien ook (maar was toen nog zwaar tegen drugs:lol: ) maar die gele/oranje zijn echt lelijk idd..

Uitspraak van Party-People op zaterdag 30 januari 2016 om 00:17:
En schijnbaar ook nog laag in aantal mg's


Maar mss bedoelen ze dat er 1x 125mg in zit, in dat geval vallen ze wel hoog uit:p
Ik heb 5 jaar geen xtc genomen. De eerste en laatste goeie nintendos die ik zag waren donkerrood. Weet nog dat een maat stoer ging doen en hem helemaal in 1 keer droppen. Later op de avond zat hij tabak uit zijn pakje te eten zonder enig besef. Hebben we lang om gelachen en nog altijd trouwens :-D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 januari 2016 om 01:13:
Nu vinden we ineens alles onder de 200 niet goed genoeg meer ?


Als er 250 op staat? Nee dat is niet goed nee. Die drukkers moeten zich schamen ja.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2016 om 22:20:
Ik heb afgelopen week een gele nintendo met 125/125 opdruk op de achterkant na testcentrum gebracht .verwacht volgende week vrijdag de uitlslag . Heb geen garantie of die wel getest word vanwege de drukte.

Wel al geconsumeerd en ervaren als een hoogedoseerde pil (180-200mg)


Als ze bij het testcenter vragen of je de pil al geconsumeerd hebt altijd het antwoord "nee" geven. Ze vertelde mij dat hij dan eerder getest wordt i.v.m. het risico gehalte.
 
Uitspraak van Party-People op vrijdag 29 januari 2016 om 23:42:
Volgens mij is die druk niet van de nintendo crew zelf


Nee natuurlijk niet die zijn al heel lang gestopt . Alles word nagedrukt tegenwoordig
 
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 29 januari 2016 om 22:56:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2016 om 22:20:Wel al geconsumeerd en ervaren als een hoogedoseerde pil (180-200mg)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 januari 2016 om 08:08:Oranje Nintenodo ( 125/125 breakline ) verkocht als 250 mg - 145 mg Mdma
Niet de oranje? Anyway, denk iig niet dat "tc partylife" heel goede uitslagen heeft. Maw, denk dat ze die 180 niet gaan halen.


Als het een hele andere kleur dus andere druk is .kan het een hele andere inhoud hebben. Deze gele weegt 0, 495 gram ik weet niet wat de oranje wegen.

Eerst maar eens de afslag afwachten
 
Uitspraak van Kaaskoekje op zaterdag 30 januari 2016 om 03:07:
Als ze bij het testcenter vragen of je de pil al geconsumeerd hebt altijd het antwoord "nee" geven. Ze vertelde mij dat hij dan eerder getest wordt i.v.m. het risico gehalte.


Ja klopt of zeggen dat je of iemand er onwel van is geworden
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 30 januari 2016 om 00:54:
Zo oud zijn de eerste nintendos nog niet eens.


Leren lezen. Ik ben 5 jaar gestopt dus 2j geleden opnieuw gestart, lees goed!! De eerste die ik toen zag en de laatste originele die geproduceerd werd daarmee wil ik zeggen dat ik de eerste druk nintendo nooit gezien heb begrijp je appie? :-P
laatste aanpassing
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 30 januari 2016 om 09:09:
dus 2j geleden opnieuw gestart


Sorry, werd me niet helemaal duidelijk in je verhaal.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 januari 2016 om 08:35:
Als het een hele andere kleur dus andere druk is


Maar is t wel echt n andere kleur? Is vaak genoeg gebeurd dat mensen dezelfde pillen n andere kleur vonden.
 
Ja het gaat zeker om een andere kleur . Het is echt geel geel om zo maar te noemen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 januari 2016 om 22:20:
Ik heb afgelopen week een gele nintendo met 125/125 opdruk op de achterkant na testcentrum gebracht .verwacht volgende week vrijdag de uitlslag . Heb geen garantie of die wel getest word vanwege de drukte.


benieuwd naar je uitslag. het gaat idd over een felgele met op de achterkant 2x125 op.

gevoelsmatig zegt 180-200 niet veel want ga zelfs van een halve 170mg'er al hard wat meer lijkt. maar toch een goed vooruitzicht
Ik heb een uitslag van 145 langs zien komen van die Nintendo's.

Edit; dat waren de oranje, gaat nu over gele.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van pyrohardstyle op zaterdag 30 januari 2016 om 17:04:
benieuwd naar je uitslag. het gaat idd over een felgele met op de achterkant 2x125 op.

gevoelsmatig zegt 180-200 niet veel want ga zelfs van een halve 170mg'er al hard wat meer lijkt. maar toch een goed vooruitzicht


Klopt . Maar heb hiervoor een lange tijd groene phillip pleins gebruikt van 150mg en merkte afgelopen keer toen ik die gele nintendo gebruikte langere werking en heviger. Maar dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk. Uitslag zal ik zeker posten
Uitspraak van Rombot op maandag 25 januari 2016 om 17:37:
"the north face".

http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2016/MDMA_extrem_hoch_Januar_2016_The_North_Face.pdf
205mg MDMA.HCl --> 172mg MDMA
Iemand wou me vandaag diamantje en louis vuitton aansmeren als 220mg :loser: :roflol:
laatste aanpassing
Ik dacht dat die 250mg waren EuforieAddicted, echt waar hoor! Een plaatselijk dealertje hier uit de buurt kon dat bevestigen. :p
Uitslag bij TC zeker en vast +300 Raver, nieuwe toppertjes :-P
Mocht er niks tussen komen breng ik donderdag een Roze Red bull langs tc. Iemand anders al mee langs geweest toevallig?
Ben benieuwd naar de uitslag.
Uitspraak van DruNNo op woensdag 27 januari 2016 om 21:31:
Over Transformers gesproken, weet iemand meer over de paarse variant?
Heb de zoekfunctie gebruikt maar zie er weinig over.


Dat zijn geen Transformers, maar Autobots :-)
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op maandag 1 februari 2016 om 13:03:
Mocht er niks tussen komen breng ik donderdag een Roze Red bull langs tc. Iemand anders al mee langs geweest toevallig?


Deze kan ik ook krijgen, als je ze laat testen ben ik wel benieuwd!
Iemand de Rode Leeuwen al gehad? Kan genoeg vinden van dezelfde stempel begin 2015, maar die waren oranje. Deze schijnen een nieuwe druk te zijn..

Gaan die leeuwtjes nog rond joh. Altijd wel prima pilletjes geweest hoor, rond de 200mg :)
Uitspraak van Raver op maandag 1 februari 2016 om 21:26:
Gaan die leeuwtjes nog rond joh. Altijd wel prima pilletjes geweest hoor, rond de 200mg :)


Die anderen waren allemaal oranje achtig en van vorig jaar.... Deze zijn echt rood..
Uitspraak van RedMan84 op maandag 1 februari 2016 om 21:59:
Deze zijn echt rood..


Echt?
Vorige week vrijdag de uitslag gekregen van de roze Red Bull (opvolger Hello Kitty).

Klik op de afbeeldingen voor volle resolutie:





201mg MDMA en MDEA. De MDEA werd echter niet gekwantificeerd, maar ik ga er van uit dat dit enkel sporen betreffen.
laatste aanpassing
Die doen me denken aan de redbulls uit 2013 :') Mooie tablet hoor!
Uitspraak van RedMan84 op maandag 1 februari 2016 om 21:03:
Iemand de Rode Leeuwen al gehad? Kan genoeg vinden van dezelfde stempel begin 2015, maar die waren oranje. Deze schijnen een nieuwe druk te zijn..



Ik heb deze zeker een half jaar geleden ook gehad, geen nieuwe kleur dus
ik heb een vraag? wie kan me een prive bericht sturen?
Uitspraak van gekkehenkie1234 op woensdag 3 februari 2016 om 18:24:
ik heb een vraag? wie kan me een prive bericht sturen?


Ik ben gekke henkie niet!
Bij deze nomineer ik nu al deze pil voor de lelijkste druk uit 2016.
laatste aanpassing
Uitspraak van appelboom op woensdag 3 februari 2016 om 18:29:
Ik ben gekke henkie niet!


dat zou ik zo 1234 niet zeggen....
Uitspraak van Heisenberg op woensdag 3 februari 2016 om 19:18:
Bij deze nomineer ik nu al deze pil voor de lelijkste druk uit 2016.


dit is al een oude stempel, deze heb ik eind 2014 al voorbij zien komen, maar dat was toen wel strak druk
Uitspraak van mathijs_# op woensdag 3 februari 2016 om 21:40:
dit is al een oude stempel, deze heb ik eind 2014 al voorbij zien komen, maar dat was toen wel strak druk


Hij is licht oranje in het echt. Is het echt zo'n oude ja? wat doen mensen (gewoon gebruikers, geen verzamelaars ofzo) hier nog mee haha
Uitspraak van Heisenberg op woensdag 3 februari 2016 om 21:59:
Hij is licht oranje in het echt. Is het echt zo'n oude ja? wat doen mensen (gewoon gebruikers, geen verzamelaars ofzo) hier nog mee haha


Zolang hij ze werk maar doet :p
Iemand deze ooit geprobeerd?
Uitspraak van Heisenberg op woensdag 3 februari 2016 om 21:59:
wat doen mensen (gewoon gebruikers, geen verzamelaars ofzo) hier nog mee haha


Gebruikers gebruiken ze waarschijnlijk, en de verzamelaars verzamelen ze over het algemeen ;P
Uitspraak van Heisenberg op woensdag 3 februari 2016 om 21:59:
Hij is licht oranje in het echt. Is het echt zo'n oude ja? wat doen mensen (gewoon gebruikers, geen verzamelaars ofzo) hier nog mee haha


zeker al een jaar oud, dat waren toen blauwe. zou er ooit eens een voor mn verzameling krijgen maar nooit gekregen. moet er ergens nog wel foto's van hebben.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 februari 2016 om 22:03:
Gebruikers gebruiken ze waarschijnlijk, en de verzamelaars verzamelen ze over het algemeen ;P

Haha. Je ziet niet vaak dat een dealer, of een gebruiker nog zulke oude dingen thuis heeft liggen.

O ja het leuke was dat die me probeerde te vertellen dat er 275mg mdma in zat. Ik lach hem uit en hij zegt "225 is normaal dus dit is gewoon een x een hoge". 'restdruk' zogezegd.
Al die mensen die altijd maar gewoon gelijk geloven wat hun dealer zegt...
Uitspraak van Heisenberg op donderdag 4 februari 2016 om 00:39:
O ja het leuke was dat die me probeerde te vertellen dat er 275mg mdma in zat. Ik lach hem uit en hij zegt "225 is normaal dus dit is gewoon een x een hoge". 'restdruk' zogezegd.
Al die mensen die altijd maar gewoon gelijk geloven wat hun dealer zegt...


Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet haal bij mensen die me, while at it, ook nog dergelijke praatjes wijsmaken.. de afwijking tov wat verteld wordt ligt hooguit in de marge, niet in die orde van grootte.
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 februari 2016 om 01:28:
Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet haal bij mensen die me, while at it, ook nog dergelijke praatjes wijsmaken.. de afwijking tov wat verteld wordt ligt hooguit in de marge, niet in die orde van grootte.


Precies wat ik dacht ;)
+1

Zodra ik dat zou merken dan zou ik niets meer bij hem kopen.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 februari 2016 om 01:28:
Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik niet haal bij mensen die me, while at it, ook nog dergelijke praatjes wijsmaken.. de afwijking tov wat verteld wordt ligt hooguit in de marge, niet in die orde van grootte.


Dit was niet iemand waar ik normaal bij haal hoor. Gewoon een 'vage kennis' die iets nieuws had voor de verzameling :P. Mijn dealers zijn vaak wel eerlijk en leveren nette producten.
laatste aanpassing