Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
 
iemand iets gehoord over blauwe mitshubishi's? Krijg ze aangeboden maar ben benieuwd naar iemands ervaring/testuitslag
Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 26 juni 2015 om 14:10:
Iemand hier bekend met buisjes vloeibare X die in de omloop zijn? (Zouden 170mg mdma en wat pep hebben)


Dit is wel zin(kans)loos hoor..
Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 26 juni 2015 om 14:10:
Iemand hier bekend met buisjes vloeibare X die in de omloop zijn? (Zouden 170mg mdma en wat pep hebben)


Heb jaar geleden wel blue 69 gehad. Zou blue curacao met 280 mg mdma en wat pep moeten zijn. Was overigend veel te zwaar. 2e keer.een half.buisje gepakt.en beviel veel beter
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2015 om 14:18:
iemand iets gehoord over blauwe mitshubishi's? Krijg ze aangeboden maar ben benieuwd naar iemands ervaring/testuitslag


Mitsubishi's is de meeste uitgebuite druk allertijden volgens mij. Testen en anders niet nemen!
Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 26 juni 2015 om 14:10:
Iemand hier bekend met buisjes vloeibare X die in de omloop zijn? (Zouden 170mg mdma en wat pep hebben)


Iedereen kan een buisje pakken, er wat mdma en/of iets anders in doen en afvullen met water of n andere vloeistof waar het in oplost..
Uitspraak van DanceUp op vrijdag 26 juni 2015 om 14:29:
Dit is wel zin(kans)loos hoor..


Het zullen uiteraard verkoop praatjes zijn dat je er beter op gaat. mdma is mdma, maar was gewoon benieuwd.
Uitspraak van Kuuze op vrijdag 26 juni 2015 om 15:03:
Heb jaar geleden wel blue 69 gehad. Zou blue curacao met 280 mg mdma en wat pep moeten zijn. Was overigend veel te zwaar. 2e keer.een half.buisje gepakt.en beviel veel beter


280mg? Jezus dan is een hele idd overkill. Maar goed bevallen dus? Normaal heb ik alleen pillen met puur mdma. Heeft het nog synergie samen? Of gewoon beetje meer nrg door de pep?
Werkzaam bij Tryfecta Events
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/politie-vreest-voor-gevaarlijke-xtc-pillen-tijdens-tt-nacht-assen

Geen ups met pmma bekend toch?
Uitspraak van P P op vrijdag 26 juni 2015 om 20:41:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/politie-vreest-voor-gevaarlijke-xtc-pillen-tijdens-tt-nacht-assen

Geen ups met pmma bekend toch?


Nee alleen domme politie die denkt dat hooggedoseerd hetzelfde is als pmma.
Voor de lijst van pillen met pmma er in, zie: www.drugs-test.nl
Groene leeuwtjes tegen gekomen! Met 4fmp, morgen eens proberen op awakenings.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 26 juni 2015 om 20:49:
Nee alleen domme politie die denkt dat hooggedoseerd hetzelfde is als pmma.
Voor de lijst van pillen met pmma er in, zie: www.drugs-test.nl


Ja ik wist het ook 99% zeker, maar goed zekerheid heb je nooit!
Uitspraak van P P op vrijdag 26 juni 2015 om 20:41:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/politie-vreest-voor-gevaarlijke-xtc-pillen-tijdens-tt-nacht-assen

Geen ups met pmma bekend toch?


Hahahaha, wat een lachertje weer.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/politie-waarschuwt-tt-gangers-pas-op-met-rode-xtc-pillen

Ook RTL gaat er in mee
Ligt het aan mij of zijn de pillen de laatste tijd lager gedoseerd als een tijd terug? Ik heb moeite met 200mg pillen te vinden mijn omgeving. En degene die ze wel aanbied blijkt later maar rond de 100 te bevatten.... was een tijd terug anders. Denk aan heineken en dominos etc.
Iemand bekend met Groene spidermans?
Beide kanten bedrukt met een spinnenweb .. Kan geen info over vinden.

Edit foto:

laatste aanpassing
Uitspraak van Kuuze op vrijdag 26 juni 2015 om 15:03:
Heb jaar geleden wel blue 69 gehad. Zou blue curacao met 280 mg mdma en wat pep moeten zijn. Was overigend veel te zwaar. 2e keer.een half.buisje gepakt.en beviel veel beter


Die heb ik nog staan, mij werd verteld 180 mdma en speed extracten maar hoeveel geen idee precies....
Original 69 , ben er wel erg benieuwd naar :Yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van DNM surfer op vrijdag 26 juni 2015 om 17:24:
280mg? Jezus dan is een hele idd overkill. Maar goed bevallen dus? Normaal heb ik alleen pillen met puur mdma. Heeft het nog synergie samen? Of gewoon beetje meer nrg door de pep?


Je.bent wat helderder door de pep en natuurlijk beetje energie er bovenop
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 27 juni 2015 om 00:56:
Die heb ik nog staan, mij werd verteld 180 mdma en speed extracten maar hoeveel geen idee precies....
Original 69 , ben er wel erg benieuwd naar :Yes:


Ja 180 zou ook goed kjnnen. 280.dealerpraatjes
Uitspraak van Haneraka op vrijdag 26 juni 2015 om 22:08:
Ligt het aan mij of zijn de pillen de laatste tijd lager gedoseerd als een tijd terug? Ik heb moeite met 200mg pillen te vinden mijn omgeving. En degene die ze wel aanbied blijkt later maar rond de 100 te bevatten.... was een tijd terug anders. Denk aan heineken en dominos etc.


Same here in zuid limburg. Niet te vinden...
Heb deze gisteren gefixt voor een vriendin, iemand ervaring toevallig? Heb gezocht in dit topic en volgens mij heeft er nog iemand naar gevraagd. Zijn dubbel gedrukt overigens.

Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 juni 2015 om 12:24:
Heb deze gisteren gefixt voor een vriendin,


Ik zou m'n post iets anders formuleren.. :p

o.t: zien er strak uit!
Uitspraak van maf88 op donderdag 18 juni 2015 om 15:09:
Uitslag van blauwe ster ( ronde pil ) was nog niet binnen kreeg bericht als die volgende week binnen is.


Uitslag al binnen van die blauwe sterren?
 
Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 juni 2015 om 12:24:
Heb deze gisteren gefixt voor een vriendin, iemand ervaring toevallig? Heb gezocht in dit topic en volgens mij heeft er nog iemand naar gevraagd. Zijn dubbel gedrukt overigens.


De groene heb je hier wel in omloop die zijn idd iets platter.
En die bevatten zeggen ze 150-160mg.
Uitspraak van Jan86 op zaterdag 27 juni 2015 om 14:00:
Uitslag al binnen van die blauwe sterren?


150 was mijn uitslag
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2015 om 14:11:
De groene heb je hier wel in omloop die zijn idd iets platter.
En die bevatten zeggen ze 150-160mg.

Hmm dan toch maar eventjes laten testen. Thanks anyway!
Ik heb hier fluorescent gele kijkwijzer spuitjes (4-fa). Ik heb al een uitslag van 165mg gezien, zijn er nog meer mensen die ze hebben laten testen? Of is dit de enige uitslag?
Ja duurde lang maar heb hem
Uitslag blauwe ster ( ronde pil )

Kwam 143 uit en bij iemand anders die ook had laten testen 150.
Beetje teleurstellend als ze voor 200 verkocht worden.
laatste aanpassing
Nieuwe resultaten van checkit: http://www.checkyourdrugs.at/media/checkit_Warnungen_0615.pdf
Het is n behoorlijke lijst.. Zijn allemaal .HCl waarden, dus vermenigvuldigen met 0.84 om waarden te krijgen zoals het Nederlandse testcentrum geeft.
 
 
 



paar mooie fotos genomen van de wolven zien er erg mooi uit!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2015 om 15:59:



paar mooie fotos genomen van de wolven zien er erg mooi uit!


Had je er niet wat meer kunnen kopen?
 
@ Gehaktbal. eerste 2 fotos zijn van mij. 3e is van internet. zo verslaafd ben ik nou ook weer niet huahuhuahahuauha
Iemand info over witte Winnie de Pooh??
 
Uitspraak van P P op vrijdag 26 juni 2015 om 20:41:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/politie-vreest-voor-gevaarlijke-xtc-pillen-tijdens-tt-nacht-assen

Geen ups met pmma bekend toch?


Laatste zin in dat bericht: Wanneer u een UPS xtc-pil krijgt aangeboden, vraagt de politie u om direct 112 te bellen. :lol:
 
Uitspraak van P P op vrijdag 26 juni 2015 om 20:41:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/politie-vreest-voor-gevaarlijke-xtc-pillen-tijdens-tt-nacht-assen


In Maart heeft de politie al dezelfde pillen aangetroffen, dan zou je toch wel verwachten dat ze weten wat er werkelijk in zit. :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 juni 2015 om 16:33:
@ Gehaktbal. eerste 2 fotos zijn van mij. 3e is van internet. zo verslaafd ben ik nou ook weer niet huahuhuahahuauha


Dacht al....zoiets plaats je niet op internet ;)

Enig idee over de inhoud. Ik heb ze hier ook liggen. Verkocht aan mij als 180 - 200. Klopt dit enigzins?
 
mij ook verkocht als 180-200 . of dit klopt weet ik niet, maar de pillen zijn altijd schoon. en het model is ook weer orgineel.

deze prachtige snoepjes, zijn altijd top!

wat willen we nog meer :D:D
 
ups waren 0,51 gram
tesla 0,46 gram
instagram 0,43 gram
wolven 0,36 gram

laat ik duidelijk zijn het gewicht zegt natuurlijk niks over de neto inhoud!
en daarbij de wolven en de instagram zijn lekker klein. ups waren monsters. en tesla's waren groot en plat.

iedereen zal zo ze voorkeur hebben.

Ik ben ieder geval blij dat er zo veel aanbod is, en ook altijd goeie kwaliteit!

:)
Bugatti terug in de tijd 0,36g en toen op 204 mg MDMA getest dus brutogewicht maakt weinig uit...
Iemand ervaring met roze ster xtc. De ster is er ingedrukt en niet op gedrukt.
Lees namelijk veel verschillende dingen er over. Laten testen gaat niet want uitslag krijg ik te laat
Uitspraak van Bb op zondag 28 juni 2015 om 22:40:
Iemand ervaring met roze ster xtc. De ster is er ingedrukt en niet op gedrukt.
Lees namelijk veel verschillende dingen er over. Laten testen gaat niet want uitslag krijg ik te laat


Wat dacht je van eens een logo uitkiezen waar bij je van te voren weet wat je kan verwachten.
er gaan roze sterren rond met pmma, maar ook gewoon schone. Dus valt weinig over te zeggen
Oke thanks.
Ik kom uit Brabant miss heb je daar iets aan
Ik heb ze zelf niet gehaald, maat van mij heeft ze gehaald
Uitspraak van Bb op zondag 28 juni 2015 om 22:48:
Oke thanks.
Ik kom uit Brabant miss heb je daar iets aan


Zegt weinig tot niks.
Heb gewoon een hekel ook aan die stempel, raad je aan wat anders te halen, en nooit meer voor stempels als sterren te kiezen.. Deze stempels kun je gewoon via ebay en dergelijke aanschaffen en hiermee kan elke idioot dus een pil drukken bij wijze van
Oke bedankt voor de info ik zal is kijken wat ik ga doen