Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Iemand bekend met de groene Canada ?
Ik wordt zo moe van die mannetjes die hier een beetje de les proberen te lezen. Ga toch eens weg joh als je hier met zo'n idiote post komt en daarna niet kan respecteren als mensen je niet serieus nemen.
Deze vandaag gekregen als test. Waarschijnlijk een nieuwe batch, ze zien er anders uit dan die vorig jaar in omloop waren (http://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=33586). Logo staat op beide kanten, geen breuklijn en ze hebben een lichte bolling aan de logo zijden. Volgende week ermee naar het TC.



Iemand anders ze al tegen gekomen?
laatste aanpassing
Ik ga nu aaaaardig hard van rooie ups.
Wel veel misselijk. 1keer overgegeven, moet zo nog een keer hahaha lekkere info...
Heb nu 2 en half pilletje op.
Uitspraak van Hesketh op donderdag 14 mei 2015 om 00:52:
Iemand anders ze al tegen gekomen?


Ik ben ze in het groen tegen gekomen 1/2 weken geleden.
Mij werden ze aangeboden als 160mg.
Ik heb ze even naast de orginele oranje gelegen, niet bepaald een klein verschil.


laatste aanpassing
Uitspraak van maf88 op woensdag 13 mei 2015 om 23:31:
Och last van dippie? Zoiets heet autocorrectie ;)


Iedereen op het forum zou gelukkiger zijn als jij jou account verwijderd :-)

Uitspraak van lisanne26 op donderdag 14 mei 2015 om 04:27:
Ik ga nu aaaaardig hard van rooie ups.
Wel veel misselijk. 1keer overgegeven, moet zo nog een keer hahaha lekkere info...
Heb nu 2 en half pilletje op.


Verstandig omgaan met xtc zit er blijkbaar ook niet in.. :-)
Uitspraak van lisanne26 op donderdag 14 mei 2015 om 04:27:
Ik ga nu aaaaardig hard van rooie ups.
Wel veel misselijk. 1keer overgegeven, moet zo nog een keer hahaha lekkere info...
Heb nu 2 en half pilletje op.


Goed verhaal hoor!
Ga zo door!!

Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 14 mei 2015 om 07:35:
Verstandig omgaan met xtc zit er blijkbaar ook niet in.. :-)
Ik ga het niet wéér herhalen hoor, hahaha.
Gek hè, dat je zo misselijk bent. Vraag me toch af waarom dat is...
Heb jij pilletjes met de p-UKE stof erin?
Misschien als je de volgende keer nou het dubbele pakt van nu.....?

Een voordeel, dan ben je daarna iig nooit meer misselijk van pillen! Of misselijk van wat dan ook, omdat je dan gewoon dood ligt te gaan op de IC, als je onderweg daarheen al niet bent gestopt met ademen :bye:

toevoeging:
Als je nu thuis zit & denkt; oh, maar ik heb er ook wel eens 5 op, op een avond & ik leef nog steeds!
Good for you! Eens kijken of je "als je later groot bent" nog normaal kan functioneren :(:(

Dat realiseren mensen zich niet. Die hersenschade heb je niet opeens en dat heb je vaak ook niet door, tot je alles bij elkaar optelt en het te laat is.
laatste aanpassing
Kijk, je moet het zien als een spelletje...
In principe zijn er 2 manieren:

Drugs gebruik
Drugs misbruik

Kies voor jezelf welke jou het meest aanspreekt.

Drugs gebruik: je doet informatie op over een drug. Je beslist op basis van die informatie of je het nog steeds wil proberen & schaft het dan aan, om vervolgens je drugs te laten testen.
Komt de test overeen met wat je gekocht hebt? Prima, je weet genoeg over de dosering, frequentie, werkingen, bijwerkingen... Veel plezier!

Drugs misbruik: hé kijk, een pil. Hap. (of eet er 3 op, kan jou t schelen!!)
Dat laatste is natuurlijk gewoon russian roulette, maar als je al voor "Drugs misbruik" had gekozen, dan val je toch niet meer te redden :bye:
laatste aanpassing
Zelf nooit een misstap begaan, DeKnarf?
Ik denk dat een kleine misstap je juist die gegevens geeft om anderen te kunnen helpen. En een kleine misstap is altijd wel nodig om je (minimale) limiet te weten.
Zo is het ook met alcohol, ook wel eens een avondje teveel/te snel op en dan ga je kotsen, maar dan weet je dat (als het goed is) voor de volgende keer.
Daar zit dan ook de keuze in van, ga ik weer tot t gaatje (misbruik) of doe ik rustiger aan en geniet ik lekker ergens van (gebruik)
Uitspraak van lisanne26 op donderdag 14 mei 2015 om 04:27:
Ik ga nu aaaaardig hard van rooie ups.
Wel veel misselijk. 1keer overgegeven, moet zo nog een keer hahaha lekkere info...
Heb nu 2 en half pilletje op.



Dude! Thumps up joh voor je gebruik.. Doe normaal man!
laatste aanpassing
Gisteren even bij testcentrum langsgeweest om de rode UPS, gele Granaat en blauwe Tesla te laten testen. (testcentrum was woensdag open voor testen ivm Hemelvaart)


Gemiddeld 190mg met een flinke spreiding van 163 tot 211mg. Volgens mij is het hier al vermeld, maar goed beter nog een bevestiging erbij ;)


Werd niet herkend in het systeem. Volgende week hopelijk uitslag.
Gekocht als 200mg.


Werd niet herkend in het systeem. Volgende week hopelijk uitslag.
Gekocht als 120mg.

De granaten die ik heb verschillen nogal in spikkels. Sommigen hebben bijna geen en andere hebben veel bruine spikkels. Erg vaag. Iemand beked met deze?
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van P + (5 x E) + (3 x H) op donderdag 14 mei 2015 om 16:39:
veel bruine spikkels. Erg vaag.


Zo vaag is het niet, het lijken gewoon op mdma kristalletjes.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van appelboom op donderdag 14 mei 2015 om 13:54:
Dude! Thumps up joh voor je gebruik.. Doe normaal man!


Volgens mij is het een dame.. Leeft t nog?
Uitspraak van LÆVIS op donderdag 14 mei 2015 om 09:51:
oh, maar ik heb er ook wel eens 5 op, op een avond & ik leef nog steeds!


Ja, een keer en nooit meer

Uitspraak van Festival_feest op donderdag 14 mei 2015 om 12:53:
Ik denk dat een kleine misstap je juist die gegevens geeft om anderen te kunnen helpen. En een kleine misstap is altijd wel nodig om je (minimale) limiet te weten.


Mee eens, maar kleine misstap is al eerder dan vijf pillen in n nachtje.. En dat je die misstap begaat, prima, maar mensen moeten er daarna wel iets mee doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2015 om 19:59:
Volgens mij is het een dame.. Leeft t nog?


Nou ze begaaid anders als een volwassen kerel! Hahahaha
Uitspraak van Birk010 op donderdag 14 mei 2015 om 05:21:
Ik ben ze in het groen tegen gekomen 1/2 weken geleden.
Mij werden ze aangeboden als 160mg.
Ik heb ze even naast de orginele oranje gelegen, niet bepaald een klein verschil.


Lijken idd sterk op de oranje van mijn afbeelding zo te zien. Behoorlijk verschil met de originele. Ze werden mij voor nog een stuk meer als 160mg aangeboden, beetje optimistisch allemaal als ik het formaat zie. Nog even geduld dan weten we meer
Uitspraak van Hesketh op donderdag 14 mei 2015 om 22:24:
Lijken idd sterk op de oranje van mijn afbeelding zo te zien. Behoorlijk verschil met de originele. Ze werden mij voor nog een stuk meer als 160mg aangeboden, beetje optimistisch allemaal als ik het formaat zie. Nog even geduld dan weten we meer


Naja hoeft niet per se een verschil te maken toch.


Deze domino's van vorig jaar schelen ook qua formaat maar lagen qua hoeveelheid MDMA allebei rond de 200mg.
Uitspraak van Leedvermaak op donderdag 14 mei 2015 om 23:47:
Naja hoeft niet per se een verschil te maken toch.


Nee idd. 200mg kan al in een tablet van 300mg geperst worden..(2:1 MDMA:bindmiddel is mogelijk..)
Een tabletje van 300mg hoeft niet supergroot te zijn, het normale ronde formaat van een redelijk normale dikte red dat al wel..
Uitspraak van Birk010 op donderdag 14 mei 2015 om 05:21:
Ik ben ze in het groen tegen gekomen 1/2 weken geleden.
Mij werden ze aangeboden als 160mg.
Ik heb ze even naast de orginele oranje gelegen, niet bepaald een klein verschil.



ja precies, zelf heb ik ze ook al vergeleken en zag ook flink verschil.

mij werd ook verteld dat ze op 160 zaten maar heb geen kans gehad om ze te testen en daar zal ik de komende maand ook geen tijd voor hebben helaas... ben voornamelijk benieuwd omdat ik ze op epic harder wil pakken

als er halverwege volgende maand nog geen test resultaten bekend zijn hier kan ik er wel mee langs TC
laatste aanpassing
Uitspraak van Hesketh op donderdag 14 mei 2015 om 22:24:
Nog even geduld dan weten we meer


Top, vergeet niet je uitslag teposten dan :)
Heb er jammer genoeg maar 1 voor de verzameling.

Uitspraak van Terror pinda op vrijdag 15 mei 2015 om 02:14:
kan ik er wel mee langs TC


Dat zou mooi zijn, jammer genoeg is er in Rotterdam geen tc want ben best wel benieuwd of ze die 160mg ook bevatten.
laatste aanpassing
Uitspraak van Leedvermaak op donderdag 14 mei 2015 om 23:47:
Naja hoeft niet per se een verschil te maken toch.


Deze domino's van vorig jaar schelen ook qua formaat maar lagen qua hoeveelheid MDMA allebei rond de 200mg.


Weet je het zeker? Volgens mij zat er een behoorlijk verschil in. Of vergis ik me nu?
Uitspraak van appelboom op vrijdag 15 mei 2015 om 07:17:
Weet je het zeker? Volgens mij zat er een behoorlijk verschil in. Of vergis ik me nu?


eerste batch lag idd tussen 200-220 Latere batches 160-180 naar mijn weten
http://ballinnn.com/d66-gaat-aanstaande-maandag-de-eerste-xtc-winkel-ter-wereld-openen/
 
Dat mensen gefrustreerd raken als iemand 3 pillen erdoorheen jast. Ja het is erg dom, en waarschuwen is niks mis mee. Maar laat ze lekker gaan. Is toch hun eigen verantwoordelijkheid. Ga je je toch niet druk om maken:p als ze op dit forum ook maar een beetje actief is, waar ik wel vanuit ga als ze in dit topic post, weet ze vast de gevolgen wel van zo overdreven veel nemen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 mei 2015 om 19:44:
Dat mensen gefrustreerd raken als iemand 3 pillen erdoorheen jast. Ja het is erg dom, en waarschuwen is niks mis mee. Maar laat ze lekker gaan. Is toch hun eigen verantwoordelijkheid. Ga je je toch niet druk om maken:p als ze op dit forum ook maar een beetje actief is, waar ik wel vanuit ga als ze in dit topic post, weet ze vast de gevolgen wel van zo overdreven veel nemen.


Ja maar punt is dat wanneer mensen die niet verantwoord met drug om kunnen gaan er aan doodgaan dat dit voor de overheid een reden zou kunnen zijn te zeggen: "Zie je wel! Drugs zijn slecht, je gaat er aan dood! Laten we meer tijd en geld besteden aan het oprollen van de laboratoria waar deze pillen vandaan komen."

En dit beïnvloedt de rest van de gebruikers dus negatief omdat dan de kwalitatief goede drukkers straks allemaal opgerold worden en we het met troep moeten doen totdat er zich een nieuwe goede drukker de kop opsteekt. En de prijzen zullen omhoog gaan dan: vraag& aanbod

(Jep dit scenario is lichtelijk overdreven dat alle drukkers opgerold worden maar dat is wel de reden dat velen denk ik gefrustreerd raken als ze zien dat mensen totaal onverantwoord met drugs omgaan.)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van P + (5 x E) + (3 x H) op donderdag 14 mei 2015 om 16:39:
De granaten die ik heb verschillen nogal in spikkels. Sommigen hebben bijna geen en andere hebben veel bruine spikkels. Erg vaag. Iemand beked met deze?

Dan zal de reden wel Zijn van dat pilletje dat je 2 verschillende batches hebt:)
 
uitslag instagram binnen 201 . eigenlijk zonde om er van te snoepen, zijn zo mooi geslagen! maarja als ze zo lekker en goed zijn, zeg ik snoepennnnnnnnnnnn
Uitspraak van Leedvermaak op donderdag 14 mei 2015 om 23:47:
Naja hoeft niet per se een verschil te maken toch.


Deze domino's van vorig jaar schelen ook qua formaat maar lagen qua hoeveelheid MDMA allebei rond de 200mg.


Het zou wel kunnen, ik zou er geen moeite mee hebben
Dom perignon uitslag 195mg
Iemand bekend met witte androids? Kan er via zoekfunctie weinig over vinden.
laatste aanpassing
Uitspraak van appelboom op vrijdag 15 mei 2015 om 07:17:
behoorlijk verschil in.


Van de 1ste batch was de uitschieter waar ik vanaf weet 231mg.

spreiding van 2de batch 144-181mg als ik het goed had.

Dus jou antwoord klopt helemaal :)

--------------------------------------------------------

Kan iemand mij vertellen wat er met veel uitslagen van de laatste tijd aan de hand is?

Dom perignon en de instagrams, zoveel verschil van inhoud.
Test centrums die volgens sommige een lagere inhoud geven dan wat andere weer hier posten.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 mei 2015 om 22:46:
uitslag instagram binnen 201


En ook gevraagd naar de spreiding?