Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 21 januari 2015 om 20:27:
Heel toevallig ken ik iemand die vrijdag n uitslag van n paarse boksbeugel krijgt, weet niet of t precies dezelfde is


waarschijnlijk wel, ik heb wel n keer een witte boksbeugel langs zien komen maar ook zonder uitslag. zou je me misschien naar hem kunnen verwijzen? of als hij zijn resultaat binnen heeft een foto van zijn pil+uitslag aan mij door kunnen geven? dan weet ik misschien al wat meer over mijn pil.
Uitspraak van Vigoo op woensdag 21 januari 2015 om 20:35:
foto


[albumelement=84187318]{element is niet toegankelijk}
Zal de uitslag ook posten zodra ik m te horen krijg
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 21 januari 2015 om 20:56:
[albumelement=84187318]{element is niet toegankelijk}
Zal de uitslag ook posten zodra ik m te horen krijg


jep dat zijn precies dezelfde. thanks! ik ben benieuwd, ik ging er zaterdag iig best hard op
Ik weet dat er "echte" en "namaak" rollingstones zijn. Zijn er fysieke verschillen? Waar ik ze van kan onderscheiden? Wou ze laten testen maar is niet gelukt.
Uitspraak van Vigoo op woensdag 21 januari 2015 om 20:35:
ik heb wel n keer een witte boksbeugel langs zien komen maar ook zonder uitslag
witte was getest op 181mg
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 21 januari 2015 om 20:56:
Zal de uitslag ook posten zodra ik m te horen krijg


Strakke druk!
 
Weet er hier iemand iets over blauwe superman?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 januari 2015 om 20:08:
Weet er hier iemand iets over blauwe superman?


Gaan meerdere drukken van rond, dus nee;)
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 22 januari 2015 om 19:44:
Strakke druk!

Zien er wel mooi uit inderdaad, k krijg dr morgen een voor in de verzameling:p
laatste aanpassing
Uitspraak van AnonymousRaver op donderdag 22 januari 2015 om 19:18:
Ik weet dat er "echte" en "namaak" rollingstones zijn. Zijn er fysieke verschillen? Waar ik ze van kan onderscheiden? Wou ze laten testen maar is niet gelukt.


In de vorm van het rolling stone logo met witte spikkels van de foto uit dit nieuwsartikel zijn schoon +- 180 mdma

http://m.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/01/roken-zou-illegaal-moeten-zijn-xtc-niet
Weet iemand toevallig wat de spreiding is van de rode bugatti's, heb ze al een paar keer genoemd zien worden ook foto's maar helaas geen uitslagen.
Gelukkig kunnen we nog van de ups genieten
 
Ik zal vanavond eens zo'n ups testen. Ben benieuwd want heb al in geen tijden iets van mdma gehad.
iemand bekend met paarse halloweentjes? ken er niks over vinden iig
 
Hier ook een ups laten testen!

199mg mdma
Schone pil zonder bijproducten
Uitspraak van Pappel op maandag 19 januari 2015 om 01:58:
op zulke kleine dingen, is het een wereld van verschil of je de helft hebt, of iets meer.
deze trend zorgt er alleen maar voor dat straks allerlei Kamervragen worden gesteld over iets wat, normaal gesproken, redelijk gedoogd wordt.
De markt verneukt het voor zichzelf in dit geval. Straks zitten er weer 1209129120912 drukkers vast, wordt er een heksenjacht geopend op de mensen die die M maken en moeten we het weer doen met vervuilde pillen waarvan je paarse olifanten door je slaapkamer ziet vliegen.


Helemaal met je eens! Daarnaast is de kans ook nihiel dat een pil een hele nette verdeling van MDMA heef he. Dus het is prima mogelijk dat als je de helft eraf kauwt dat daar juist net 2/3e zou zitten.

Of lul ik nu onzin?

Iemand trouwens ervaring met naar een feest gaan op krukken met dit soort vitamines? Ik gebruik geen medicijnen en al drie dagen geen paracetamol.
Uitspraak van YesMan op vrijdag 23 januari 2015 om 12:17:
emand trouwens ervaring met naar een feest gaan op krukken met dit soort vitamines? Ik gebruik geen medicijnen en al drie dagen geen paracetamol.


Als je maar niet te wild met je krukken gaat zwaaien :P
Zou wel paracetamol meenemen als ik jou was!

Uitspraak van YesMan op vrijdag 23 januari 2015 om 12:17:
Daarnaast is de kans ook nihiel dat een pil een hele nette verdeling van MDMA heef he.


Niet nihil, maar het is ook niet perse een vaststaand gegeven dat het heel netjes is nee. Er kan wel een discrepantie tussen helft 1 en helft 2 zitten ja.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 23 januari 2015 om 12:51:
Als je maar niet te wild met je krukken gaat zwaaien :P
Zou wel paracetamol meenemen als ik jou was!

Niet nihil, maar het is ook niet perse een vaststaand gegeven dat het heel netjes is nee. Er kan wel een discrepantie tussen helft 1 en helft 2 zitten ja.

Is de combinatie paracetamol en xtc niet enorm fout dan? Ik heb nu geen last van mijn been en verwacht dit morgen ook niet te hebben.
Uitspraak van YesMan op vrijdag 23 januari 2015 om 13:09:
Is de combinatie paracetamol en xtc niet enorm fout dan?


Nee hoor. Dit kan gewoon. Bij EHBO's doen ze ook niet moeilijk over de uitgifte van paracetamol als daar om gevraagd wordt, terwijl ze daar ook wel weten dat een redelijk deel van het publiek op feestjes aan xtc zit. Als dit een groot probleem was...dan zouden ze daar natuurlijk anders mee omgaan. :)
 

Wie is bekend bij deze roze eco, ik kan niks vinden?!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 januari 2015 om 14:10:

Wie is bekend bij deze roze eco, ik kan niks vinden?!


Laatst ook voorbij zien komen , zelf niet gehad of laten testen maar wat ik er van begreep is dat ze als 180mg verkocht werden en er maar 90-120 in zou zitten.
Uitspraak van Koning Teun op vrijdag 23 januari 2015 om 14:17:
als 180mg verkocht werden en er maar 90-120 in zou zitten.


Met het idee van 2x 90 en 1,5 x 120 is ook 180 ofzo? :P
Maar jeetje wat een hoop mg's erop gelogen dan :O (N)
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 21 januari 2015 om 20:56:
[albumelement=84187318]{element is niet toegankelijk}
Zal de uitslag ook posten zodra ik m te horen krijg


Weet je al iets van de uitslag?
Uitspraak van Hesketh op donderdag 8 januari 2015 om 23:01:


Vandaag de testuitslag gekregen. Het was een zuivere pil met 133mg mdma


Ik heb gisteren ook nog een lichtgroen schildpadje naar het testcentrum gebracht. Was ook nog niet bekend, dus volgende week vrijdag meer info
laatste aanpassing
Uitspraak van Vigoo op vrijdag 23 januari 2015 om 18:19:
Weet je al iets van de uitslag?


Nee nog niet gehoord

Heb wel de spreiding van de gele ups meegekregen (weet niet of dit de officiële spreiding is, maar k mocht meekijken op t scherm bij t testcentrum)
160-272mg

Echt triest dus...
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 23 januari 2015 om 19:34:
Nee nog niet gehoord

Heb wel de spreiding van de gele ups meegekregen (weet niet of dit de officiële spreiding is, maar k mocht meekijken op t scherm bij t testcentrum)
160-272mg

Echt triest dus...


Ja, die uitslag kreeg ik ook mee
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 23 januari 2015 om 19:34:
Nee nog niet gehoord

Heb wel de spreiding van de gele ups meegekregen (weet niet of dit de officiële spreiding is, maar k mocht meekijken op t scherm bij t testcentrum)
160-272mg

Echt triest dus...


Inderdaad triestige zaak, met zo een spreiding kan je niet meer correct gaan doseren...
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 23 januari 2015 om 19:34:
Nee nog niet gehoord

Heb wel de spreiding van de gele ups meegekregen (weet niet of dit de officiële spreiding is, maar k mocht meekijken op t scherm bij t testcentrum)
160-272mg

Echt triest dus...


Woow, da's wel heel extreem. Dan zal ik me niet snel aan die ups wagen
Ik krijg ze vandaag of morgen pas te zien 2 stuks haha...
Mijn stash is even op en krijg van een maatje van me deze blauwe buddha's/boeddha's (y) hij neemt ze zelf al een poosje en spreekt er goed over maar wil wel even iets meer weten over deze snoepjes :yes:
laatste aanpassing
Ik heb mijn oranje wifi's weer eens tevoorschijn getoverd, en de helft is verkleurd! Ik vind het zo gek... is dit normaal? Nee toch? Ze zijn gekocht ergens in mei vorig jaar ongeveer en toen hadden ze volgens mijn gewoon dezelfde kleur, althans er is mij toen niks opgevallen. Altijd bij elkaar in het zakje gezeten. Is iemand hier bekend mee?

Ik heb overigens op pillreports gelezen dat er inderdaad lichtere en donkerdere zijn, en dat de lichtere minder goed zouden zijn als de donkere? Weet iemand hier meer over?

Donderdag maar eens naar het testcentrum dan....

Hier een foto:

 
Werking blijft het zelfde maar zijn ze miss anders een bietje vochtig geworden??
Kweet verder ook nie:p
 
Uitspraak van Mandareintje op vrijdag 23 januari 2015 om 21:50:
Weet iemand hier meer over?


Misschien 2 batches door elkaar? Zie je vaak kleur verschil, dikte verschil etc..
Uitspraak van Mandareintje op vrijdag 23 januari 2015 om 21:50:
de helft is verkleurd


Denk eerder dat je gwn twee batches hebt en dat t je toen gwn niet is opgevallen. heb zoiets zelf vorig jaar gehad met rode supermans, de helft was echt rood en de andere meer roze.

Uitspraak van Mandareintje op vrijdag 23 januari 2015 om 21:50:
Donderdag maar eens naar het testcentrum dan

Let dr wel op dat je ze niet allemaal meeneemt anders zien ze je meteen als dealer aan, officieel mogen ze maar een sample van je te zien krijgen dus n oplossing zou dan zijn om samen met n vriend te gaan en allebei n andere "kleur" mee te nemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 januari 2015 om 21:57:
Werking blijft het zelfde maar zijn ze miss anders een bietje vochtig geworden??
Kweet verder ook nie:p


Volgens mij niet, hebben een half jaar in hetzelfde zakje gezeten.. is verder geen vocht bij gekomen ofzo. zakje was gewoon dicht en dat zat weer in een geheim doosje achterin mn klerenkast haha
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 23 januari 2015 om 22:00:
Let dr wel op dat je ze niet allemaal meeneemt anders zien ze je meteen als dealer aan,


Ohja thnx voor de tip! :) even langsgaan kan geen kwaad.. ze zijn al wat ouder dus de kans is denk ik best groot dat ze gewoon al in het systeem staan?
Uitspraak van Mandareintje op vrijdag 23 januari 2015 om 22:04:
ze zijn al wat ouder dus de kans is denk ik best groot dat ze gewoon al in het systeem staan?


Ze staan er zeker in idd, maar dr is ook weer kans dat ze opgestuurd worden omdat ze al wat ouder zijn
Die wifis lijken me ook gewoon twee batches en mss heb je er toen gewoon niet op gelet. Ermee langs gaan kan zeker geen kwaad...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 januari 2015 om 22:55:
ik had pcieshetzelfde bij de wifi's


Maar waren ze beiden goed? De lichte en de donkere? Want hier citeer ik even pillreports: "I've got dark Orange wifi's which are totally awesome. I ordered more then I got lighter coloured ones, which are a lot less awesome."

merkte jij verschil? of heb je ze getest?
Uitspraak van Mandareintje op vrijdag 23 januari 2015 om 22:58:
pillreports


Zou daar niet al te veel naar kijken, de gemiddelde pillreports junk heeft geen flauw idee hoe mdma werkt..
Uitspraak van Hesketh op vrijdag 23 januari 2015 om 19:26:
Vandaag de testuitslag gekregen. Het was een zuivere pil met 133mg mdma


Ik heb gisteren ook nog een lichtgroen schildpadje naar het testcentrum gebracht. Was ook nog niet bekend, dus volgende week vrijdag meer info


vgm niet dezelfde als de paarse of wel? en werd mij ook verteld dat het "zuivere" zijn, wat houdt dit in?
Uitspraak van Vigoo op vrijdag 23 januari 2015 om 23:25:
wat houdt dit in?


Dat mdma de enige actieve stof is
Uitspraak van Vigoo op vrijdag 23 januari 2015 om 23:25:
vgm niet dezelfde als de paarse of wel? en werd mij ook verteld dat het "zuivere" zijn, wat houdt dit in?


lijkt mij niet, maar ik geloof dat daar binnenkort ook een testuitslag van volgt hier