Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
http://m.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/01/roken-zou-illegaal-moeten-zijn-xtc-niet
Als de politiek eens naar mensen met verstand zou luisteren:p
laatste aanpassing
Uitspraak van JulianD op zondag 18 januari 2015 om 19:20:
iemand hier bekend mee ?




tussen 190mg en 220... heb deze half jaartje geleden laten testen, weet niet of dit andere batch is
Uitspraak van keepsmiling op zondag 11 januari 2015 om 09:37:
witte boksbeugels waren zuiver en 181mg
in deze kleur ken ik ze niet


zijn inderdaad lekkere dingen, die witte boksbeugels!
Helaas zijn mijn Domino's bijna op. Die vond ik heel fijn qua vorm en dosering. Ben even aan het inlezen welke vervanger ik ga halen voor dit seizoen maar ik schrok nogal van de spreiding van de gele UPS?

gele ups: 199 mg mdma, geen spreiding bekend!
Test uitslag binnen gele ups ook 199mg mee gekregen
Hier n uitslag van de ups van 238mg, spreiding nog niet bekend
Ook een uitslag binnen van de ups; 271mg!

Hoe kan ik nou een halfje nemen als het gaat van 100mg tot 135mg? Zijn er uberhaubt bekende alternatieven voor de gele UPS? Vorig jaar had je vaak twee betrouwbare drukken van rond de 200mg en goede kwaliteit drukwerk.
Heeft er hier al iemand informatie over gele snapchats ? Of paarse zonnetjes ?
zouden ook rond de 200mg moeten bevatten maar kan er nergens wat over vinden. Naar TC brengen zou ik pas over 2 weken kunnen
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 13:38:
Zijn er uberhaubt bekende alternatieven voor de gele UPS


K zou eerst ff nagaan welke je kunt krijgen, er gaat van alles rond, dan evt kijken of ze hier al met uitslagen genoemd zijn, maar k raad je toch aan om er mee langs t testcentrum te gaan (y)
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 13:38:
Zijn er uberhaubt bekende alternatieven voor de gele UPS? Vorig jaar had je vaak twee betrouwbare drukken van rond de 200mg en goede kwaliteit drukwerk.


Ja, de oranje magneet komt als eerst in me op.. Spreiding zou 202-207 zijn. Waarschijnlijk nog wel her en der verkrijgbaar..

Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 13:38:
maar ik schrok nogal van de spreiding van de gele UPS?

gele ups: 199 mg mdma, geen spreiding bekend!
Test uitslag binnen gele ups ook 199mg mee gekregen
Hier n uitslag van de ups van 238mg, spreiding nog niet bekend
Ook een uitslag binnen van de ups; 271mg!


Dat heb je goed op een rij gezet ;)
Uitspraak van Koning Teun op dinsdag 20 januari 2015 om 13:47:
gele snapchats


Iemand dacht dat ze rond de 180 zaten maar zijn geen uitslagen van gepost, je hebt nog twee weken om in de gaten te houden of er toch nog iemand uitslagen van krijgt en anders toch ff zelf langs gaan;)
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 14:07:
Oranje magneet wordt niet meer gemaakt als ik het goed heb, toch?


Dat wordt hier idd gezegd, heb daar geen kijk op, dus we nemen het maar aan..
Maar gezien die productie vrij recent gestopt lijkt..gaan ze nog wel her en der rond..
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 14:07:
Bedankt voor je zoekwerk! Oranje magneet wordt niet meer gemaakt als ik het goed heb, toch?


In het noorden van het land gaan er nog genoeg rond. Ik woon niet eens in groningen zelf, maar als je even zult zoeken denk ik dat je ze wel voor een goedkoop prijsje op de kop kan tikken.
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op dinsdag 20 januari 2015 om 15:08:
In het noorden van het land gaan er nog genoeg rond. Ik woon niet eens in groningen zelf, maar als je even zult zoeken denk ik dat je ze wel voor een goedkoop prijsje op de kop kan tikken.


Ah super ik woon richting het noorden dus ik ga even navragen. Ik heb nog even in het topic gezocht en ik zag dat de oranje magneten de opvolger zijn van paarse magneten en daarvoor de domino's. Dat klinkt goed want de kwaliteit van de domino's bevielen me enorm! Kleine spreiding is ook geweldig! Als de productie is gestopt, wat is dan de opvolger van deze drukker of moeten deze nog komen?
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 15:27:
drukker


De drukker schijnt gepakt te zijn, de rest van die crew zal mogelijk met n andere drukker verder gaan maar is nog niks over bekend denk ik
Ah wat jammer! Goeie kwaliteit van die kant. Zo gaat dat nou eenmaal in dit circuit...
ps. leuke woordgrap ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 20 januari 2015 om 15:43:
Ah wat jammer! Goeie kwaliteit van die kant. Zo gaat dat nou eenmaal in dit circuit...
ps. leuke woordgrap ;)


Lijkt nu eenmaal een trend om de kwaliteit van straat te halen. Troep blijft over...
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 20 januari 2015 om 16:12:
Troep blijft over...


Geeft de mensen die "weigeren te accepteren dat er drugs gebruikt worden" n extra reden voor strengere controles bij feesten he, om ons te beschermen tegen die rotzooi
 
Afwachten en een kleine gebruikers voorraad inslaan is het beste wa je kan doen:p
Maar ik heb gehoord dat ze zig ff gedeist houden vanwege dat er zo veel gepakt worden de laatste tijd.
Is er hier iemand bekend met Mario hoofdjes? Ze zijn een beetje wit/licht groenig, mooi gedrukt hoofd van Mario zonder breuklijn.

groetjes
Werkzaam bij Tryfecta Events
Gele ups zijn de opvolgers van de groene heineken. Als je dat zo prettig vond moet je daar voor gaan.
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 13:23:
vraag


Zou dan oranje plusmin of gele ups zoeken
N paar "verwoordingen" van je mogen niet op partyflock..
t ligt niet aan de pillen maar aan de omstandigheden, wat je gegeten hebt die dag (veel/weinig, vet/niet vet)
Verder is n hele behoorlijk veel, ben zelf 176 en weeg 65 kilo, ik pak maar n halve tot driekwart..
als je pillen niet vertrouwd kun je ze laten testen
laatste aanpassing
@samantha:

Als je die ups kan krijgen zou ik die lekker nemen. Gezien je gewicht en bezorgdheid begin je met een kwartje, dan weet je zeker dat het niet too much is. Dat verschil in beleving ligt aan de omstandigheden, niet aan de pil. Mdma is Mdma. Dingen zoals Sfeer of temperatuur kunnen heel bepalend zijn. Verder valt me op dat je wat onzeker bent omdat je er nog weinig van weet. Ik kan me voorstellen dat die "onwetendheid" ook angstgevoelens kunnen veroorzaken wat natuurlijk ook een negatieve invloed kan hebben op hoe je pilletje valt. Ik raad je aan je goed in te lezen zodat je er wat meer ontspannen in gaat en gewoon kan genieten :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 13:23:
aangezien ik hier echt de ballen verstand van heb.


Dat is te merken. Godverdomme zeg. Het boeit je zeker geen ene flikker wat je binnenkrijgt?
Uitspraak van Denna op woensdag 21 januari 2015 om 14:49:
Dat is te merken. Godverdomme zeg. Het boeit je zeker geen ene flikker wat je binnenkrijgt?


Jawel, en daarom vraag ik het hier. Sorry hoor!
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 16:40:
Jawel, en daarom vraag ik het hier. Sorry hoor!


Zo bedoel ik het niet. Het lijkt erop dat je niet begrijpt dat mdma gewoon mdma is.
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 16:40:
Jawel, en daarom vraag ik het hier. Sorry hoor!


Uitspraak van Denna op woensdag 21 januari 2015 om 16:48:
dat mdma gewoon mdma is.


In andere woorden: t maakt niet uit welke pil je pakt, maar om de hoeveelheid mdma in die pil. Van bekendere soorten kun je die hier op t forum terugvinden via de zoekfunctie En anders kun je er mee langs een testcentrum
@denne & @mdmazing84 oh oke! Ja ik ben altijd bang voor "slechte" pillen ofzo... iig bedankt!
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 17:20:
@denne & @mdmazing84 oh oke! Ja ik ben altijd bang voor "slechte" pillen ofzo... iig bedankt!


Dat je de ene keer meer danst met een pil en de andere keer meer knuffelt, ligt niet aan de pil, want in beide pillen zat mdma (neem ik aan). Het ligt aan de dosis, omgeving en mindset.
Uitspraak van Samantha Joanne op woensdag 21 januari 2015 om 17:20:
@denne & @mdmazing84 oh oke! Ja ik ben altijd bang voor "slechte" pillen ofzo... iig bedankt!


Speciaal voor jouw angst hier t lijstje dat je moet vermijden:
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 21 januari 2015 om 18:11:
zo, jij brengt reclame maken tot een nieuw niveau. je hebt vast n erg objectieve mening als je zegt dat ups lekker gaan.


Hij raakt ze niet kwijt denk ik!
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 21 januari 2015 om 17:47:
Speciaal voor jouw angst hier t lijstje dat je moet vermijden:


Dankjewel!
Is iemand hier bekend met een licht paarse pil en het logo en vorm heeft van een boksbeugeltje?
Ik krijg hem nergens op pillreports gevonden. Anders laat ik hem namelijk testen
Uitspraak van Vigoo op woensdag 21 januari 2015 om 19:22:
Anders laat ik hem namelijk testen


Als je niets vind via de zoekfunctie niet vragen en gewoon doen + post je resultaat hier dan ook even :-)
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 21 januari 2015 om 19:40:
Als je niets vind via de zoekfunctie niet vragen en gewoon doen + post je resultaat hier dan ook even :-)


Misschien waren er hier mensen die hem toevallig onlangs tegen zijn gekomen, vandaar vroeg ik het;) ik kan niet de enige zijn die hem kent.
Uitspraak van Vigoo op woensdag 21 januari 2015 om 19:55:
Misschien waren er hier mensen die hem toevallig onlangs tegen zijn gekomen, vandaar vroeg ik het;) ik kan niet de enige zijn die hem kent.


Heel toevallig ken ik iemand die vrijdag n uitslag van n paarse boksbeugel krijgt, weet niet of t precies dezelfde is