Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
 
pffff die oranje bitcoins lijken mij namaak van de gele bitcoins. Ik zou ze naar tc brengen je weet maar nooit wat er in zit!
Uitspraak van Franky076 op vrijdag 26 september 2014 om 07:44:
Zijn het toevallig ook deze?
[albumelement=84097708]{element is niet toegankelijk}{element is niet toegankelijk}[albumelement=84097709]{element is niet toegankelijk}{element is niet toegankelijk}


Het 2e roze dolfijntje is getest op 69mg, en de eerste op 70mg van een aantal weken geleden.
Ik kan jouw plaatje trouwens niet zien.
Uitspraak van SuperBas op donderdag 31 juli 2014 om 21:01:


Hello Kitty
Geen idee wat er in zit.. Misschien iemand anders?



Vandaag uitslag van tc, 50% mdma, geen andere rotzooi behalve bindmiddel en 120mg.
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 26 september 2014 om 14:20:
Zou ze gelijk laten testen man, ziet er niet echt lekker uit.


Is foto, zien er in het echt prima uit. TC geweest, marquis test werd direct zwart. Was de tweede vandaag met deze, staan nog niet in het systeem, weet dus niet hoeveel mg.
Uitspraak van Franky076 op vrijdag 26 september 2014 om 07:44:
Zijn het toevallig ook deze?
[albumelement=84097708]{element is niet toegankelijk}[albumelement=84097709]{element is niet toegankelijk}


Ik kan ze nu wel zien en dat zijn ze inderdaad.
Uitspraak van Scotty85 op vrijdag 26 september 2014 om 15:11:
Vandaag uitslag van tc, 50% mdma, geen andere rotzooi behalve bindmiddel en 120m


hoezo krijg jij te horen hoeveel procent mdma?
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 26 september 2014 om 16:59:
hoezo krijg jij te horen hoeveel procent mdma?


Ik weet ook niet, dat is wat het tc me in eerste instantie mededeelde. Daarna legde ze uit dat percentage mdma is ten opzichte van het gewicht van de de hele pil.

(even voor duidelijkheid, pil bevat dus 120mg)
laatste aanpassing
Uitspraak van Scotty85 op vrijdag 26 september 2014 om 17:12:
Ik weet ook niet, dat is wat het tc me in eerste instantie mededeelde. Daarna legde ze uit dat percentage mdma is ten opzichte van het gewicht van de de hele pil.

(even voor duidelijkheid, pil bevat dus 120mg)


iemand die zich verveelde bij het testcentrum ofz
Ik ben vergeten te bellen voor uitslag van Tc kan ik dot bou volgende week vrijdag gewoon doen?
Uitspraak van --raymoendo-- op vrijdag 26 september 2014 om 18:19:
Ik ben vergeten te bellen voor uitslag van Tc kan ik dot bou volgende week vrijdag gewoon doen?


Nee voor straf moet er nu 10 inleveren voor de uitslag :lol:
Uitspraak van --raymoendo-- op vrijdag 26 september 2014 om 18:19:
Ik ben vergeten te bellen voor uitslag van Tc kan ik dot bou volgende week vrijdag gewoon doen?


Ja dat kan, ben zelf ook al een paar keer vergeten te bellen.
Zo lekkere woorden er ook weer tussen!
Maar thanx volgende week maar ff bellen!
Iemand bekend met de rode warnerbros ? Kan alleen maar info over de blauwe vinden
Uitspraak van Denna op vrijdag 26 september 2014 om 13:24:
Het 2e roze dolfijntje is getest op 69mg, en de eerste op 70mg van een aantal weken geleden


zit dus geen ruk in. Worden als 200 mg aangeboden (n):-(

Heb er zelf woensdag ook één weg gebracht Volgende wek vrijdag voor uitslag bellen.
laatste aanpassing
Iemand ervaring met deze blauwe Superman? Mooie druk met een brede breuklijn.

Zo op het eerste gezicht lijken die supermannen echt...
180 mg ??
Uitspraak van azeks op vrijdag 26 september 2014 om 23:29:
Zo op het eerste gezicht lijken die supermannen echt...


Zijn niet de originele van zomer 2013 in ieder geval, die heb ik hier nog liggen en die hebben echt een veel dunner breuklijntje dan deze.
Uitspraak van azeks op vrijdag 26 september 2014 om 23:29:
Zo op het eerste gezicht lijken die supermannen echt...


De S is anders gedrukt dan de orginele.
Deze blauwe supermans worden in het zuiden veel aangeboden
laatste aanpassing
Uitspraak van ericafterdark op vrijdag 26 september 2014 om 23:12:
Iemand ervaring met deze blauwe Superman? Mooie druk met een brede breuklijn.


Zien er heel erg uit als deze supermans, maar daar zit omgerekend maar 106/107mg mdma in.

http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2014/MDMA_hoch_September_2014_4.pdf
Uitspraak van Koning Teun op vrijdag 26 september 2014 om 20:35:
Iemand bekend met de rode warnerbros ? Kan alleen maar info over de blauwe vinden


Verder zelf geen info over heb ze wel al gezien bij iemand
Uitspraak van picoalisoo op zaterdag 27 september 2014 om 08:53:
Zien er heel erg uit als deze supermans, maar daar zit omgerekend maar 106/107mg mdma in.

http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2014/MDMA_hoch_September_2014_4.pdf


Dit moeten ze haast wel zijn ja, gezien de breuklijn en het 'S' logo.
laatste aanpassing
Uitspraak van Koning Teun op vrijdag 26 september 2014 om 20:35:
Iemand bekend met de rode warnerbros ? Kan alleen maar info over de blauwe vinden


Heb er ook een paar gehad vond persoonlijk prima snoepje. Alleen zelf niet na testcentrum gebracht dus aantal mg durf ik niet met zekerheid te zeggen. Kwamen minder hard aan als de blauwe wb dus zou me niet verbazen dat ze rond de 150/160 zitten. Maar als je zeker wil weten gewoon eentje wegbrengen ;-)
Uitspraak van DutchDynamite op zaterdag 27 september 2014 om 01:02:
De S is anders gedrukt dan de orginele.
Deze blauwe supermans worden in het zuiden veel aangeboden


Heb jij ze toevallig ook laten testen op inhoud? Ben wel benieuwd wat erin zit!
Uitspraak van Denna op donderdag 25 september 2014 om 16:15:
Iemand bekend met deze witte granaten? Heb met de zoekfunctie niets kunnen vinden. Ze zijn stevig gedrukt en schijnen 180-200mg te zijn. Heb er net 1 weggebracht naar TC dus volgende week vrijdag heb ik de uitslag.



Yes hier ben ik ook benieuwd naar !
Zojuist deze ontvangen voor Supremacy vanavond. Paars/roze klavertje 4, heb zoekfunctie al gebruikt maar werd er niet veel wijzer van. Op pillreports staat er eentje maar zonder foto. Wie oh wie kan me hier meer over vertellen?

Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 september 2014 om 17:20:
klavertje


Is voor mij een druk die ik niet eens in overweging zou nemen, weg gooien en andere zoeken!
Uitspraak van ? op zaterdag 27 september 2014 om 18:17:
Is voor mij een druk die ik niet eens in overweging zou nemen, weg gooien en andere zoeken!



Normaliter ben ik het hiermee eens, ronde pillen met klaver in- of opdruk koop ik niet eens. Maar de anijslucht was enorm in het zakje en het komt van mijn vaste persoon af. Die voorheen Goldbars, Rolls Royce, Bitcoins en dergelijke had. Betrouwbaar dus, maar toch dacht ik hier even te vragen voor eventuele ervaringen.
laatste aanpassing
In mijn ogen net zo betrouwbaar als zijn licht blauwe ogen en zo heeft hij ze ook weer gekocht
Nadat ik een keer 2cb had ipv x zoek ik ze altijd op of laat ik ze testen! :-) en dan was dit 2cb kan natuurlijk ook anders aflopen....
Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 september 2014 om 18:36:
Betrouwbaar dus, maar toch dacht ik hier even te vragen voor eventuele ervaringen.

Ook die mensen kunnen zich een keer vergissen ;)....

Wees slim, laat ze testen en neem voor vanavond een 'betrouwbaar' soortje die je wel vaker hebt gehad. Zekere voor onzekere knul. Niks zo lullig als morgen op internet lezen dat er weer een dode is gevallen op een festival
Uitspraak van Robkûh :hi: op zaterdag 27 september 2014 om 21:08:
Ook die mensen kunnen zich een keer vergissen ;)....

Wees slim, laat ze testen en neem voor vanavond een 'betrouwbaar' soortje die je wel vaker hebt gehad. Zekere voor onzekere knul. Niks zo lullig als morgen op internet lezen dat er weer een dode is gevallen op een festival

Daar heb je zeker gelijk in. Ga er eentje wegbrengen komende week als ik daar tijd voor heb. Maar dit is dat report op PR ; www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33776
Zoals je ziet is deze recent en komt de kleur en vorm overeen. Ik denk dat ik eerst een kwartje neem en dan goed aankijk hoe of wat. Mocht het PMMA zijn of iets dergelijks kan een kwartje geen kwaad lijkt me?
laatste aanpassing
Nou ik weet heus wel dat het niet goed is, maar als je een kwartje pakt ga je daar toch niet dood van of wel? Heb me daar niet erg in verdiept. Ik weet wel dat als het PMMA is dat het gevoel ongeveer hetzelfde is, maar dat het veel langzamer opkomt.
En ik heb recent niet veel meer gehoord over PMMA.
Heeft dit ook dezelfde anijslucht als MDMA?
Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 september 2014 om 21:20:
Mocht het PMMA zijn of iets dergelijks kan een kwartje geen kwaad lijkt me?


http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/overige-drugs/oppeppend/wat-zijn-pma-en-pmma/

Oordeel zelf :)
Uitspraak van THP op zaterdag 27 september 2014 om 21:35:
http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/overige-drugs/oppeppend/wat-zijn-pma-en-pmma/

Oordeel zelf :)

Thanks!
Wellicht is een kleine hoeveelheid niet (snel) gevaarlijk.
Maar waarom risico nemen voor een paar euro?
Koop dan gewoon een andere pil die wel schoon is en geen risico's met zich meebrengt.

Maar dat is mijn mening.
Uitspraak van THP op zaterdag 27 september 2014 om 21:41:
Wellicht is een kleine hoeveelheid niet (snel) gevaarlijk.
Maar waarom risico nemen voor een paar euro?
Koop dan gewoon een andere pil die wel schoon is en geen risico's met zich meebrengt.

Maar dat is mijn mening.

Ik ga dat doen denk ik ja. Is het risico niet waard!
Uitspraak van Scotty85 op vrijdag 26 september 2014 om 15:11:
Vandaag uitslag van tc, 50% mdma, geen andere rotzooi behalve bindmiddel en 120mg.

Thanks!
laatste aanpassing
Uitspraak van Jap van de Wap op zaterdag 27 september 2014 om 21:43:
Ik ga dat doen denk ik ja. Is het risico niet waard!


Iets zegt mij dat je ze als nog heb genomen.. :p

--------------

Iemand al meer gehoord over die fastfood snoepjes?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Birk010 op zondag 28 september 2014 om 06:37:
48508880

Hahah ja dat denk ik ook jaa
Uitspraak van Birk010 op zondag 28 september 2014 om 06:37:
Iets zegt mij dat je ze als nog heb genomen..

Niet dus. Bij binnenkomst meteen op zoek gegaan en vrijwel meteen blauwe supermans gevonden.
Donderdag breng ik een klavertje naar het TC, uitslag zal ik hier posten. (Y)
Uitspraak van Jap van de Wap op zondag 28 september 2014 om 08:00:
Niet dus. Bij binnenkomst meteen op zoek gegaan en vrijwel meteen blauwe supermans gevonden.
Donderdag breng ik een klavertje naar het TC, uitslag zal ik hier posten. (Y)


Goed gedaan! Supremacy was een vet feestje hé? :)
Uitspraak van Jap van de Wap op zondag 28 september 2014 om 08:00:
Niet dus. Bij binnenkomst meteen op zoek gegaan en vrijwel meteen blauwe supermans gevonden.
Donderdag breng ik een klavertje naar het TC, uitslag zal ik hier posten.


Goed bezig :)
Uitspraak van GCode op zondag 28 september 2014 om 08:19:
Goed gedaan! Supremacy was een vet feestje hé? :)

Gods allejezus! :kwijl: Sfeertje, setjes, drukte en dus uiteindelijk ook pillen, allemaal top.
Dit weekend goudstaafje gedropt, geruchten gaan rond dat ze mindr mg bevatten en gemixt worden met keta, geen zeik van waar. Wat een rakkers, 1tje verdeeld in 2halfjes heeft me 5u op een heerlijke trip gezet :-D zeker 180mg!!