Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Red bulletjes gehad dit weekend. Goed fijnkauwen en in je mond houden ivm het verwachte lange duren. Kwam na ongeveer half uurtje heel geleidelijk op. Vond de pil best golverig. Was er op een gegeven moment uit door een zere onderrug, maar ik las dat dit wel eens vaker kan gebeuren met teveel mdma?
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 11 november 2012 om 18:49:
Was er op een gegeven moment uit door een zere onderrug


Ook wel eens last gehad van een zere rug met XTC. Leek net alsof me rug verkrampte. Dan word je er inderdaad uitgehaald. Niet echt heel goed voor de trip
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 11 november 2012 om 18:49:
Kwam na ongeveer half uurtje heel geleidelijk op. Vond de pil best golverig.


is by my ook al uur aan het op komen nu..
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2012 om 19:18:
Het enige wat ik wil is goed verdiepen in het onderwerp voordat ik ook maar iets anders ga gebruiken.


Waarom vraag je het niet aan je huisarts?
En anders ergens op een online medisch forum.
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 10 november 2012 om 11:02:
Ik heb altijd begrepen dat M altijd bruin is, maar dat ze bleken met Aceton om het wit te maken.


Bleken is niet de juiste omschrijving. Aceton wast de onzuiverheden uit de MDMA. Niet doen als je niet weet waar je mee bezig bent trouwens.
→ als beheerder
Vanaf nu gaan we weer on topic!

Dank!
Bedankt voor het verwijderen van mijn post zonder een duidelijke reden aan te geven.
Het draaide uit op een rel, en daar is het topic niet voor bestemd. Dacht dat dit wel duidelijk was. Ging dus niet om jou persoonlijk.

Mocht het nog eens voorkomen dan stuur ik je even een berichtje met uitleg :flower:
 
voor de fans!
hier is de nintendo!:P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2012 om 21:59:
voor de fans!
hier is de nintendo!:P


En zoals altijd, prachtige foto :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2012 om 21:59:


De doctor schrijft ze voor.

 
Uitspraak van Obama op zondag 11 november 2012 om 22:10:
De doctor schrijft ze voor.

Hahaha die had ik vroeger op de supernintendo:p
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 11 november 2012 om 18:49:
Red bulletjes gehad dit weekend. Goed fijnkauwen en in je mond houden ivm het verwachte lange duren. Kwam na ongeveer half uurtje heel geleidelijk op. Vond de pil best golverig. Was er op een gegeven moment uit door een zere onderrug, maar ik las dat dit wel eens vaker kan gebeuren met teveel mdma?


Waarom verpulver je de pil niet en stop je ze in losse capsules? Makkelijker en beter voor je gebit :P Ik heb ook wel eens last van mn rug, maar dat is alleen als ik niet los ga. Ga ik gewoon los verdwijnt de pijn weer.. gewoon spanning op de spiertjes.
Dit is een quote van pillreports over de oranje redbulls.

"Reading the comments here we decided to start with a half just to see how strong they really were before going further. Half of one produced almost no noticable effects so we each took a whole one on top of that an hour later. This still didn't produce the desired effect. And knowing that it's been 3 months for both me and my mate we should have been rolling balls if I read all these comments (even if they are first batch and even if they were on the weak side of the spread, that's about 250mg per person, that's enough to launch just about anyone into the lower atmosphere).

Very strange I don't know what the deal is here because I'm 100% sure it's the same ones as in the pictures. Maybe fakes are being produced?"

De vraag; zou het kunnen dat er neppe geproduceerd worden, stel ik mezelf nu (dankzij deze quote). Ik heb namelijk recentelijk ook oranje redbulls gekocht en dacht eigenlijk: ik hoef ze niet te laten testen want iedereen heeft ze hier. Maar denken jullie dat het toch nodig is? Ik denk dat ik het sowieso wel doe hoor, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie het wel eens heeft meegemaakt dat er een neppe versie van de 'bekende pillen' rondging.
Ook ik.me handen kunnen leggen op Nintendo's gelijk ff eentje geprobeerd natuurlijk wel fijne snoepjes daarna ma.bijgepakt met blauwe no 1 die nog had liggen lekker avondje
Uitspraak van BeukerT op zondag 11 november 2012 om 23:15:
Waarom verpulver je de pil niet en stop je ze in losse capsules? Makkelijker en beter voor je gebit :P Ik heb ook wel eens last van mn rug, maar dat is alleen als ik niet los ga. Ga ik gewoon los verdwijnt de pijn weer.. gewoon spanning op de spiertjes.


Heb ik aan gedacht maar ik houd van kleine beetjes bijpakken, en om nou 6 kapsules met kwartjes en halfjes mee te slepen. Wat jij zegt met de rug klopte, als ik even mijn mindset om kon buigen en ik even los ging, verdween het redelijk. Maar het was eind van de avond niet meer echt te harden :p. Dan wordt dat moeilijker.
Nintendo's zijn tip top. zaterdag begonnen met 1/2 na 1.5 uur de andere 1/2 en later (geen tijdsnotie meer lol) nog een klein 1/2. Top pillen ben erg blij ermee. kortom must haves!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Recreant op zondag 11 november 2012 om 13:55:
beginnende bij de typische M smaak bij het droppen tot de kotsneigingen en de gespannen kaken, maar dat zijn voor mij juist de symptomen dat ie goed werkt :)


Idem, alsof je lichaam protesteerd he.. lol
Ik kan niet wachten tot Pandemonium, eerste feestje waar ik de Nintendo's eens goed de kans kan/ga geven 8)

Morgen eentje wegbrengen naar kentron, en gelijk ook een blauwe ster. (tenzij iemand mij kan vertellen wat er in zit)
Ik ben hem al eerder in een foto tegengekomen samen met een groene (beide met witte spikkeling en stempel erin gedrukt, zonder R van registred op de achterkant)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van Anooniempje op zondag 11 november 2012 om 23:56:
Dit is een quote van pillreports over de oranje redbulls.

"Reading the comments here we decided to start with a half just to see how strong they really were before going further. Half of one produced almost no noticable effects so we each took a whole one on top of that an hour later. This still didn't produce the desired effect. And knowing that it's been 3 months for both me and my mate we should have been rolling balls if I read all these comments (even if they are first batch and even if they were on the weak side of the spread, that's about 250mg per person, that's enough to launch just about anyone into the lower atmosphere).

Very strange I don't know what the deal is here because I'm 100% sure it's the same ones as in the pictures. Maybe fakes are being produced?"

De vraag; zou het kunnen dat er neppe geproduceerd worden, stel ik mezelf nu (dankzij deze quote). Ik heb namelijk recentelijk ook oranje redbulls gekocht en dacht eigenlijk: ik hoef ze niet te laten testen want iedereen heeft ze hier. Maar denken jullie dat het toch nodig is? Ik denk dat ik het sowieso wel doe hoor, maar ik ben benieuwd of iemand van jullie het wel eens heeft meegemaakt dat er een neppe versie van de 'bekende pillen' rondging.


Doen hier ook geruchten de ronde dat er fakes in omloop zijn, vooral door de prijzen waarvoor ze aangeboden worden.! Voor de zekerheid toch ff laten testen
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 12 november 2012 om 13:17:
Ik ben hem al eerder in een foto tegengekomen

Die foto ja ik geplaatst volgens mij:)
Samen met 3 groene ja!
Ik ben zeker benieuwt
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2012 om 14:20:
Doen hier ook geruchten de ronde dat er fakes in omloop zijn, vooral door de prijzen waarvoor ze aangeboden worden.! Voor de zekerheid toch ff laten testen


Shittie... nou dat wordt weer naar het testcentrum dan :( Voor wat voor prijzen werd het aangeboden dan? Hoog of juist heeeeel laag?
Uitspraak van Anooniempje op maandag 12 november 2012 om 14:55:
laag


duh
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2012 om 14:29:
Die foto ja ik geplaatst volgens mij:)
Samen met 3 groene ja!
Ik ben zeker benieuwt


ik hoopte eigenlijk dat je me aan een testresultaat kon helpen. Of je wacht nog op een resultaat?

Het is niet voor mij, maar iemand die verteld was dat ze 230 waren(!) Is er zelf ook niet heel ervaren mee, dus ik breng ze weg voor hem. Zou het namelijk heel kut vinden als hij volgende keer 2 stuks tegelijk pakt van 100 mg omdat hij denkt 230 ook wel aan te kunnen, om er vervolgens niet lekker op te gaan.

Ook hoorde ik dit weekend weer een verhaal; Rode Ferrari's van 260. :Lol:!
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 12 november 2012 om 13:17:
eentje


Komt uit een serie van drie/vier kleuren was de eerst kleur blauw.
Is mij verteld dat er 160-180mg in zit en dat er speed in verwerkt is.
Maar exact durf ik je het niet te vertellen.







Vandaag ook een blauwe ooievaar cadeau gekregen, zijn in omgeving leeuwarden dik in omloop.
Dealertjes boden ze aan als 200mg maar inmiddels hoor ik al verhalen van 180mg.



Eerlijk gezegd zie ik de ooievaar er niet in en jammer dat ze niet heel hard gedrukt zijn.

Edit: Citeren gaat nogal fucked op telefoon.
laatste aanpassing
Kan niet anders zeggen dat de Nintendo's dikke knijters zijn! Komen lekker op, en klappen goed door! Kortom toppers! En nu nergens last! Maar misschien dAt de dinsdagdip nog komt! Maar Zoe voelt het nu niet!:-)
Hallo, ik heb 5 pillen aangeschaft afgelopen zaterdag voor tiesto op vrijdag met 2 vriensen, het zijn die paarse pf pillen. Die schijnen dus best sterk te zijn? Mijn vraag is dus wat het verstandigste dosering is. Ik en een vriend (die vrijdag ook mee gaat) hebben xtc al een keer eerder gedaan, toen 2x een halve pill met 3 uur ertussen voor een feest van 7 uur. Het was echt geweldig, alleen weet ik niet hoeveel mg MDMA in de pil zat. Voor een van de gasten die meegaat is het de eerste keer.

We hoeven natuurlijk niet alle pillen te nemen op vrijdag.
 
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 12 november 2012 om 15:48:
ik hoopte eigenlijk dat je me aan een testresultaat kon helpen


nee helaas..
ik heb ze zelf al niet meer.

Uitspraak van Henkie! op maandag 12 november 2012 om 15:58:
Eerlijk gezegd zie ik de ooievaar er niet in en jammer dat ze niet heel hard gedrukt zijn.


nee idd!
ziet er niet uit:P

Uitspraak van Henkie! op maandag 12 november 2012 om 15:58:
Citeren gaat nogal fucked op telefoon.


heb ik ook last van! kan maar 1 x per bericht...
Uitspraak van Henkie! op maandag 12 november 2012 om 15:58:
Edit: Citeren gaat nogal fucked op telefoon.


Google chrome ook zeker? :P

Uitspraak van openhaardstyle op maandag 12 november 2012 om 16:07:
Kan niet anders zeggen dat de Nintendo's dikke knijters zijn


iedereen dik tevreden lijkt het op.

Uitspraak van SammyR op maandag 12 november 2012 om 16:10:
verstandigste dosering


Een kwartje, en na een 15 minuten weer een kwartje. Om een harde inslag te voorkomen zou ik dat zo doen. Heb ze zelf niet gehad maar op basis van de verhalen (inhoud van de pillen) en als je niet veel gewend bent zou ik het zo doen. :)