Partyflock
 
Forumonderwerp · 876537
­ Nederland
Nou vertel Mensen!!

Super feessie toch?
 
Uitspraak van Klssy op zondag 28 mei 2006 om 03:03:
Nou vertel Mensen!!

Super feessie toch?

Gaat je helemaal niets aan!
Had je zelf maar moeten gaan. :[
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 03:12:
Had je zelf maar moeten gaan. :[

Kijk eens in z'n agenda: hij is toch ook gegaan? :S
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 03:24:
Waarom vraagt hij het dan? :/

Misschien gewoon benieuwd naar hoe anderen het hebben ervaren? Als dat al niet meer kan kunnen ze deze site wel opdoeken (y)
 
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 28 mei 2006 om 03:26:
Misschien gewoon benieuwd naar hoe anderen het hebben ervaren? Als dat al niet meer kan kunnen ze deze site wel opdoeken

Het kan natuurlijk wel. :yes:
Xqlusive bevalt tot nu toe super goed!!!

(wtf internetten op een feest :S mja ff pauze enzo :p)

tot nu toe worden door 9 vd 10 dj's echt een superset weggegeven :D:D:D:
Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.

Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.

Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.

Later vandaag zetten we de foto’s online, hou daarvoor Q-dance.nl in de gaten
WAT een feest was echt top
kan nu nie meer slape lekker nog ff hardstyle setjes luisteren :P
Zo luitjes, Stefanovic is ook weer thuis.. En teringtandjes wat was het weer een lekker feestje! Aankleding was super, inclusief de uitwerking van het concept. Met voorstellen van de teams, verlenging enz :D

Brennan Heart draaide al erg lekker, ging al best stevig hier en daar. De grote opening was ook ubervet, incl de 2 sets daarna. Middeldeel (met pavo) vond ik wat tegenvallen, eigenlijk had ik t om 6 uur wel gezien.. Maar dat laatste uurtje.. :kwijl: Meesterlijk vet :D Heb door de pijngrens heen staan stampen :D

Voor de rest leuke sfeer, weer hoop los gegaan met onbekenden enz. Opgeblazen boxen was me (achteraf) wel opgevallen.. Hoorde ineens een vaag geluid, en later kwamen ze nieuwe neerzetten.. Maargoed verder geen last gehad van te weinig bas hoor..

Al met al een topfeestje, en hulde aan Q-dance!
Weet iemand waar de livesets staan? :D
 
Vond et echt een topfeest(Y):D
 
klinkt lekker, jammer dak er nie bij was ;)
 
zooooo!!! wat was dat vet!! heb de hele avond staan te stampen als een idioot!

vooral het laatste uur was echt super hard!

normaal let ik niet zo op de dj's, maar nu vond ik het echt super leuk om naar te kijken. Allemaal helemaal uit hun plaat aan het gaan daar. Top feestje!
 
feest was erg goed, weer voor het eerst in lange tijd naar zo'n feest gegaan, moet toch weer vaker gebeuren
 
Wat een super feest!! Echt heerlijk! 1 klein nadeeltje die vloer :/ vet glad! Maar veder vond het echt dik geslaagd!!(y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:02:
vooral het laatste uur was echt super hard!

waarom moet het tegenwoordig toch allemaal alleen maar hard
:S
kijk eens naar de hardstyle feestjes in 2002-2003

toen was het allemaal nog minder hard maar wel 10 keer vetter
en veel vettere sfeer
 
Uitspraak van actief op zondag 28 mei 2006 om 13:18:

mwah, toen was het ook super gaaf idd, in die tijd...maaruh het heeft wel wat, ff lekker die bass erin en volledig gaan :)

super!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:14:
Wat een super feest!! Echt heerlijk! 1 klein nadeeltje die vloer vet glad!

echt niet normaal meer zeg, je kon skieën over de vloer
 
daarvoor heb je hardcore feesten

nee maare oke af en toe een tempotje hogermoet zer kunnen en is zkes vet!

maare vindt gewoon in het algemeen de hardstyle veel te snel worden
is niet meer wat het was in de begintijd
 
aardig wat gemist als ik het zo lees?:o

zag tracklists van feestje zelf maar die vond ik niet boeiend, alleen die van Brennan Heart en Acti vs Deepack waren :kwijl:








laatste aanpassing
Superfeestje (Y) Tijd niet naar een écht Hardstyle-feest geweest, maar dit was echt weer 'ns geweldig.
Gegin van de avond hele tijd in de bovenste zaal gestaan, waar Bruno Power draaide :respect: voor deze man, lekker harde set neergezet. Zo kwamen de spiertjes goed op gang :D

Verder waren de teams echt super, iedereen had schik zeg, op het podium, echt leuk om te zien. Dat hielt de sfeer er goed in. Was weer een zeer goeie editie van X-Qlusive!! Ben benieuwd wat het volgende thema is, want ook dan ben ik er zeker weer bij :D
 
Super top feestie!! Lkkr flink staan :bounce: met me dinnetjes, helemaal (y)

Khad Vortex nog nooit gehoord en Tatanka bij Hardbass en Emporium, maar wat een superset zetten zij neer, iedereen trouwens!! :flower:
mooie foto's
 
zo de tering zeg wat een lekker feest! geweldige opzet met die battles, leuk gedaan en zo, wa werd er heerlijk gedraaid zeg! dj's hadden er ook echt zin en lol in. heerlijk om te zien en te horen!!

parkeren was in begin vanwege toppers in de arena kut maar ruim op tijd vertrokken om gelijk de opening mee te maken
 
Uitspraak van MvB op zondag 28 mei 2006 om 13:31:
echt niet normaal meer zeg, je kon skieën over de vloer

ja echt he :/ dat was minder..maar goed verder geen slecht woord over was echt zooo bruut (y) :cheer:
 
kheb nu een soort trauma omdat ik er niet ben bij geweest:(
heel wat gemist zo te zien..
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:58:
keren was in begin vanwege toppers in de arena kut maar ruim op tijd vertrokken om gelijk de opening mee te maken

Ik stond voor de rij om de parkeergarage in te gaan (8 euro ofzo). Maar die zat vol en uiteindelijk gratis voor het gebouw van Telfort geparkeerd
GE-WEL-DIG!!

Ik vond dat de avond geweldig was opgezet, echt prachtig! Was ook enorm aantrekkelijk voor het publiek. Na lekkere ouwere Hardstyle was de intro zo ontiegelijk mooi, die knallen waren btw ENORM hard haha! Ik stond vooraan in het midden, en mijn oortjes voelden dat goed, maar ach.. vanaf dat moment HE-LE-MAAL los gegaan, op alles en iedereen, en de sfeer was echt geweldig naar mijn mening. Heeeel veel gezellige mensen gezien en gesproken, heel lekker uit mijn dak gegaan en de biertjes smaakten ook lekker. Jammer dat die kerels van de HMH niet rondkwamen met bier, zoals de andere 2 keer dat ik in de HMH ben geweest, maar ach.. Vanaf de zijkant zo'n mooi overzicht met :bounce: mensen!

Het enig minpuntje vond ik toch die hardcore of wat het ook is op het einde, had gehoopt dat ze nu eindelijk gewoon 'ns bij Hardstyle bleven. Het ging lange tijd enorm goed, dat wel :P. Al bij al denk ik dat Italië de winnaar is voor mij, wat een geweldenaren daaro!

Kortom, GEWELDIG feest!
Wat een feest zeg!!! :kwijl: :respect: Had weinig verwachtingen maar echt een TOP avond gehad. :jaja: Leuke aankleding, het thema was goed in het feest verwerkt, de sfeer was echt (y) (y) (y). Hele nacht voorin gestaan waar het aardig losging. Ook leuk om te kijken wat er op het podium gebeurde. 8) Luna bedankt voor 30 min. :respect: Vond alleen dat het geluid (voor HMH begrippen) zacht stond. Maar goed, dat is op zich wel lekker want anders hou je het niet de hele nacht voorin vol.

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 28 mei 2006 om 11:10:
eigenlijk had ik t om 6 uur wel gezien.. Maar dat laatste uurtje.. Meesterlijk vet Heb door de pijngrens heen staan stampen
Had ik ook. Vroeg me echt af hoe ik het laatste uurtje door moest komen. Werden door de security van het balkon afgejaagd en daar baalde ik op dat moment best van maar het laatste uurtje zo hard losgegaan dat ik geen pijn meer voelde. Echt ge-wel-dig! Ook super dat ze langer doorgingen, bij XQ The Prophet werd heel kinderachtig om 7 uur het geluid uitgezet en kregen we geen laatste plaat. :[

Kortom, een nacht om nooit meer te vergeten. :lief: Zou het zo weer over willen doen.
laatste aanpassing
Helemaal GE-WEL-DIG (L)


Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 28 mei 2006 om 14:11:
Kortom, een nacht om nooit meer te vergeten. Zou het zo weer over willen doen.

Zeker weten :yes:!!
Echt helemaal top. Idd niet al te veel last gehad van dat geluid gebeuren en lekker doorgestampt!! :D
Het was echt een mega vet feestje. Draaide stuk voor stuk lekker. En Showtek damn :respect: :bounce:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 28 mei 2006 om 14:11:
Ook super dat ze langer doorgingen, bij XQ The Prophet werd heel kinderachtig om 7 uur het geluid uitgezet en kregen we geen laatste plaat.

Ik denk dat ze ff wat goed moesten maken omdat de subwoofers pas om 5.30 weer voluit konden, je moet die boxen toch niet voor niets over laten komen!
Uitspraak van MvB op zondag 28 mei 2006 om 14:18:
Ik denk dat ze ff wat goed moesten maken omdat de subwoofers pas om 5.30 weer voluit konden, je moet die boxen toch niet voor niets over laten komen!
Nou dan mag van mij het geluid vaker uitvallen. O:) O:) Ik heb het niet eens zo overduidelijk gemerkt. Merkte wel dat het niet helemaal goed ging en de muziek iets zachter stond maar niet zo heel veel last van gehad. :nee:
Heb nog wat filmpjes gemaakt vannacht, hier ut eerste filmpje met de lasers door de HMH :)


http://www.megaupload.com/nl/?d=NMGVKM7J
 
Was echt een superavond!!:respect:

Heb me top vermaakt, supersfeer en er werd echt super gedraaid..
Egt een gruwewlijk feessie, tijden niet zo hard losgegaan.
Livesets overigens www.hugomusic.nl

:Respect: The Penaltys :respect:
Helemaal super :yes: We zijn flink uit ons dak gegaan :D

Reneetje, leuk dat ik je tegenkwam :hug:
filmpje van de opening van X-Qlusive met de voorstelling van beide teams en het einde van Brennan,


http://www.megaupload.com/?d=Z5E86MI8
Uitspraak van Bassie de clown jwt op zondag 28 mei 2006 om 10:38:
Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.

Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.

Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.

Later vandaag zetten we de foto’s online, hou daarvoor Q-dance.nl in de gaten

Daar klopt geen schijt van volgens mij! De subwoofers knalden er letterlijk na 30 sec uit en de rest van de avond was 1.5 uur! Schandelijk dit commentaar
 
echt een beuker!! en t was weer goed gezellig ook!..
Ondanks dat ik last had van m'n ribben, ben ik toch aardig uit m'n dak gegaan!!:bounce:

Van 21:45 t/m 7:00 helemaal los, vooral het laatste uurtje was (y) en weer veel bekenden tegengekomen, was erg gezellig!
laatste aanpassing
 
ik hoor nu het setje van Deepack vs Activator:o

het is duidelijk,de man van de avond was daar..... Activator, met overmacht! :respect:
 
Zo de tering wat un feest :D

speakerprobleem heb ik niets van gemerkt vond het iig wel knallen :D
maareh wie heeft er nu eigenlijk gewonnen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 14:52:
maareh wie heeft er nu eigenlijk gewonnen?

Italië natuurlijk