Partyflock
 
Forumonderwerp · 860351
­ Nederland
 
:D
Mooi
 
Dat zou wel bot zijn!
Uitspraak van WYNN op vrijdag 24 maart 2006 om 20:53:
Gegroet een WYNN

niet weer he :-)
 
Zou wel top zijn als ze op vrijdag komen!
ja dat dacht ik ook, al mijn twijfels omtrent camperen kunnen de prullenbak in
Uitspraak van Hassanova op zaterdag 25 maart 2006 om 08:25:
al mijn twijfels omtrent camperen kunnen de prullenbak in

Je ga nu definitief niet?


:bah:
Uitspraak van brainless op zaterdag 25 maart 2006 om 12:17:
Je ga nu definitief niet?

Klopt, ik ga tijd besteden aan het verbeteren van mijn taalgebruik ;)
Prodigy op de vrijdag van Dance Valley!

:o:o:o




:respect::respect::respect:
dan zullen ze op de andere dj's wel toe moeten gaan geven
Ik vind Prodigy een geweldige band, maar wat jammer is, is dat je bij zulke live-optredens vaak alleen de hits hoort, die iedereen kent, terwijl ik veel benieuwder ben naar nieuwe producties!
8)8) wat ben ik blij met die line-up zeg :D en helemaal met Prodigy natuurlijk :cheer:
:|

Misschien dan toch van m'n geloof af en naar DV :yes:
 
Uitspraak van AREA 51 op maandag 27 maart 2006 om 22:11:
Ik vind Prodigy een geweldige band, maar wat jammer is, is dat je bij zulke live-optredens vaak alleen de hits hoort, die iedereen kent, terwijl ik veel benieuwder ben naar nieuwe producties!

whaha waneer ben jij voor de laatste keer naar een optreden van the prodigy geweest?

hun laatste in de HMH was omdat ze een nieuwe cd aan het promoten waren en laat daar nou al hun hits op staan :S (Their law the singles) Btw wel een vet optreden


het jaar ervoor ook in de HMH waren ze er voor hun toen uitgebrachte album(always ountnumbered never outgunned) en hoorde je ook bijna alleen maar nummers van dit album(nieuwe producties dus)
 
Uitspraak van TLN op maandag 27 maart 2006 om 22:26:
Misschien dan toch van m'n geloof af en naar DV

ik ga ook van mijn geloof af en ga er 100% zeker 1 dag heen

The prodigy :respect:
lalalalalala ik heb ze al 2 x gezien die zijn te vet live waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gekkehuis...............SPITFIRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! IAAAAHH
gruwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vette shit, jammer dat ik voor de rest niks heb met de muziek dat op DV gedraaid wordt :no:
misschien treden ze wel 6uur lang op, dan hoor je niet alleen hits :P

voor de rest vind ik het wel gaaf dat ze komen :)

E
Uitspraak van EdvP op donderdag 30 maart 2006 om 16:50:
misschien treden ze wel 6uur lang op, dan hoor je niet alleen hits

Op z minst 1,5 uur volgens UDC

ze zijn ook de afsluitende act op de vrijdag
 
damn wat vet!!!!! :D




love parade of dance valley.... :bloos: :P
Uitspraak van Hassanova op donderdag 30 maart 2006 om 17:02:
Op z minst 1,5 uur volgens UDC

ze zijn ook de afsluitende act op de vrijdag

klinkt goed, ik weet nooit hoelang een optreden van hun duurt, maar een live optreden van 1.5 uur vind ik lang, heb je ook wat aan!!

ik heb dr nu al zin in :D

E
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 23:43:
Uitspraak van Laikra op maandag 27 maart 2006 om 22:26:
Misschien dan toch van m'n geloof af en naar DV

ik ga ook van mijn geloof af en ga er 100% zeker 1 dag heen

The prodigy

the prodigy is op vrijdag dus zal je toch 2 dagen moeten gaan,want alleen op vrijdag kan niet!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:45:
love parade of dance valley....

DANCEVALLEY!!!!!!!!!!!
Uitspraak van ==>Sandra (6) op vrijdag 31 maart 2006 om 12:11:
the prodigy is op vrijdag dus zal je toch 2 dagen moeten gaan,want alleen op vrijdag kan niet!

ik denk dan ook dat een hoop mensen hun zaterdag kaartje op marktplaats.nl gaan aanbieden. Ikzelf vind het belachelijk dat de organisatie je dit weekend door de strot duwt terwijl je misschien alleen vrijdag wil komen
 
Uitspraak van ==>Sandra (6) op vrijdag 31 maart 2006 om 12:11:
the prodigy is op vrijdag dus zal je toch 2 dagen moeten gaan,want alleen op vrijdag kan niet!

omfg dat meen je niet :x :(
Ja dat was vorig jaar ook zo. Wel een beetje raar. Als je alleen vrijdag wil, dan ben je verplicht om een heel weekend te gaan.
laatste aanpassing
 
oke.... dan dus niet :nocheer:


the prodigy is vet maar om daarvoor een heel weekend te komen.. :no:
Uitspraak van william köster op vrijdag 31 maart 2006 om 12:14:
Ikzelf vind het belachelijk dat de organisatie je dit weekend door de strot duwt terwijl je misschien alleen vrijdag wil komen

baal d'r ook onwijs van, maar het ligt niet aan de organisatie dit keer, maar aan de gemeente. Die eisen dat als voorwaarde, anders gaat het hele weekend niet door :(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 23:43:
hun laatste in de HMH was omdat ze een nieuwe cd aan het promoten waren en laat daar nou al hun hits op staan (Their law the singles) Btw wel een vet optreden


het jaar ervoor ook in de HMH waren ze er voor hun toen uitgebrachte album(always ountnumbered never outgunned) en hoorde je ook bijna alleen maar nummers van dit album(nieuwe producties dus)

Ik vond t concert twee jaar geleden wel 10x beter dan die van vorig jaar hoor! Ben heel erg benieuwd wat ze gaan neerzetten op DV(f)
Zou niet naar DV gaan.. maar.. de prodigy.. (Y)

Hm, moet er toch nog maar eens over na gaan denken!!
 
Ehh, gaat niet helemaal goed?!?! :frusty:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 4 april 2006 om 18:51:
Ikzelf vind het belachelijk dat de organisatie je dit weekend door de strot duwt terwijl je misschien alleen vrijdag wil komen

Dat is het mooie van een festival. Gewoon twee dagen of niet. Niet zoals bij Pinkpop, dat de dagjesmensen (in hun verse kloffie) op maandag nog ff komen kijken. Die dan ook nog vooraan willen staan en dan ook nog eens boos worden als ze een paar druppels bier over zich heen krijgen. Voor mij dus gewoon een heel weekend! :bounce:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 00:40:
Dat is het mooie van een festival. Gewoon twee dagen of niet. Niet zoals bij Pinkpop, dat de dagjesmensen (in hun verse kloffie) op maandag nog ff komen kijken. Die dan ook nog vooraan willen staan en dan ook nog eens boos worden als ze een paar druppels bier over zich heen krijgen. Voor mij dus gewoon een heel weekend!

thats the spirit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 00:40:
Dat is het mooie van een festival. Gewoon twee dagen of niet. Niet zoals bij Pinkpop, dat de dagjesmensen (in hun verse kloffie) op maandag nog ff komen kijken.

Ben ik 't echt níet mee eens.. M'n portemonnee en tevens m'n lichaam trekken zo'n heel weekend echt niet.. heb daar ook geen behoefte aan!
Ik ga naar Pinkpop ook alleen de maandag, vind dat dat echt wel moet kunnen!! (Y)
Uitspraak van Danig op donderdag 6 april 2006 om 21:49:
Ben ik 't echt níet mee eens.. M'n portemonnee en tevens m'n lichaam trekken zo'n heel weekend echt niet.. heb daar ook geen behoefte aan!
Ik ga naar Pinkpop ook alleen de maandag, vind dat dat echt wel moet kunnen!!

Neh...is mesgien wel zo, maar je weet gewoon niet wat je mist als je een heel weekend er bent. Pinkpop een heel weekend is mega top. 1 keer gedaan (ik dacht nl ook altijd dat ik geen weekend aanzoukunnen) en sindsdien alleen maar het hele weekend gestaan. De sfeer en spirit is dan met niets te vergelijken. Kamperen op festivals is zo top man.

Zelfde heb ik ook elk jaar met het Oerol festival op Terschelling, totaal niet te vergelijken met een dance valley of pinkpop, maar qua sfeer en 'saamhorigheid' zeer zeker. Dus voor mij weer hele weekend :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 10:04:
the prodigy is vet maar om daarvoor een heel weekend te komen..

ja idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 10:04:
the prodigy is vet maar om daarvoor een heel weekend te komen.. :no:

Precies. Echt minder. :(
 
Ze hadden The Prodigy op zaterdag moeten doen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:24:
Ze hadden The Prodigy op zaterdag moeten doen!

En 50.000 mensen moeten herbergen op de mainstage, terwijl alle andere stages leeg zijn?

Als je zo'n grote act op de zaterdag hebt, moet je op een andere stage nog een grote act hebben staan
 
hebben ze dat op vrijdag wel dan??
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:30:
hebben ze dat op vrijdag wel dan??

Op vrijdag komen er maximaal 15.000 mensen

er van uitgaand dat de weekend tickets uitverkopen
 
o op die manier. Maar toch vind ik dat ze The Prodigy op zaterdag hadden moeten doen.. (ik ga nml niet op vrijdag heen ;p )