We zullen ons kerstgevoel is tonen hahhahahahaha, geintje
rapid premium login: madness2, wachtwoord: pannekoek, tot de 23ste geldig, dan loopt die af.
Veel plezier met downloaden.
We zullen ons kerstgevoel is tonen hahhahahahaha, geintje
rapid premium login: madness2, wachtwoord: pannekoek, tot de 23ste geldig, dan loopt die af.
Veel plezier met downloaden.
Uitspraak van T-nus op vrijdag 19 december 2008 om 12:57:
Ik vraag me af hoeveel mensen je plezier doet hoor met al die sets van dit soort onbekende lokale dj´s
Anderzijds heb ik de reacties van dj's en de dank je wels van mensen voor de sets van over de hele wereld.
Dan hebben we het niet eens over de dowdnload aantallen die er niet om liegen (dus misschien doen we toch mensen een plezier ermee)
En dan moet je mij niet vragen wat mij meer intereseert en of boeit, laat staan wat dan een localboy zegt, om jouw bewoordingen te gebruiken.
Ik dacht dat het hier ging om de muziek en niet alleen om de naam, deze keer is het geen pannekoekhouse en heb je weer wat te zeiken, tis wa.
Vind het wel straf om uit de mond van een dj te horen hoe die LOCAL dj's niet goed genoeg vind, RAAR hoor, dacht dat dj's onder mekaar respect voor elkaar hadden en mekaar helpen om bekendheid te krijgen, want dat roepen ze toch altijd!!!!
Maar dat is jouw mening en zullen we dan ook respecteren, het is jouw topic en vervolgens hier niet meer posten.
Ik hoop niet dat er een russische of welk land dan ook, een jongen is die dan heel enthousiast een set van jouw op een forum daar zet en dan net zoveel gezeik heeft als wij hier.
Lijkt me beter dat ik het daarbij hou.
Ik vraag me af hoeveel mensen je plezier doet hoor met al die sets van dit soort onbekende lokale dj´s
Anderzijds heb ik de reacties van dj's en de dank je wels van mensen voor de sets van over de hele wereld.
Dan hebben we het niet eens over de dowdnload aantallen die er niet om liegen (dus misschien doen we toch mensen een plezier ermee)
En dan moet je mij niet vragen wat mij meer intereseert en of boeit, laat staan wat dan een localboy zegt, om jouw bewoordingen te gebruiken.
Ik dacht dat het hier ging om de muziek en niet alleen om de naam, deze keer is het geen pannekoekhouse en heb je weer wat te zeiken, tis wa.
Vind het wel straf om uit de mond van een dj te horen hoe die LOCAL dj's niet goed genoeg vind, RAAR hoor, dacht dat dj's onder mekaar respect voor elkaar hadden en mekaar helpen om bekendheid te krijgen, want dat roepen ze toch altijd!!!!
Maar dat is jouw mening en zullen we dan ook respecteren, het is jouw topic en vervolgens hier niet meer posten.
20 December 2008
Slam
Christian Burkhardt 'Phey Boom (Original Mix)' (Oslo)
Carl Craig 'Attitude Feat. Naomi Daniel (Original Mix)' (Planet E)
Stereofuse 'Cherry (Original Mix)' (Hertz Ist Trumpf)
Actor One 'End Time (Original Mix)' (Bloop Recordings)
Andre Crom, Luca Doobie 'Harmonics (Ilario Alicante Remix)' (Heimatmelodie)
Gemini 'In My Head (Derrick L. Carter Remix 2)' (Classic)
Christian Burkhardt 'Ghost (2000 & One & Lauhaus Flash Ghost Edit)' (Area Remote)
Nima Gorji 'Beniras (Original Mix)' (Welt Recordings)
Lil Louis & The World 'The Coversation' (Epic)
Okain 'A Way Of Life (Original Mix) (Okain)
Simon Baker & Jamie Jones 'Kaskazi (Original Mix)' (Get Physical)
Slam 'The One Note Samba (Original Mix)' (Paragraph)
Prompt 'Evolve (Slam Paragraph Mix)' (7 Noise)
Marco Carola 'Bloody Cash (Original Mix)' (Plus
Catz 'N Dogz 'SF (Original Mix)' (Mothership)
Luca Bacchetti 'Caribbean' (Ovum)
Broom & Safras 'Jelle' (Soma)
Daniele Papini 'Arduer (Original Mix)' (Systematic)
Harnessnoise 'Take No Connect (Tim Green Mix)' (Phobic)
Room 101 'Menu Xl (Alejandro Vivanco Mix)' (Metroline)
Mathias Kaden 'Perclue' (Gs Zurich)
Luciano + Dave Aju 'Crazy Place (Luciano Mix)' (Circus)
Marco Carola 'Long Jump' (Minus)
Remute 'Zuendil' (Remute)
DJ Rolando 'Where Were' (Delsin)
Marshall Jefferson 'Mushrooms (Toni Rios Mix)' (Soap)
Slam 'Ghost Song (Joris Voorn Mix)' (Soma)
Toni D 'Istanbul' (Material)
Prompt 'Salix' (Yoshitoshi)
Rino Cerrone 'Rills 9 (Paco Osuna Mix)' (Rills)
Steve Lawler + Alex Tepper 'Doves' (Drumcode)
Vrajitoroo 'Din Lou Lar' (Viva Music)
Laurent Garnier 'Back To My Roots (Flashback Technodiziak Mix)' (Innervisions)
hé t-nus, waar blijft het setje van Enthousiaste gasten @ Simplon 20.12.2008?! wat een heerlijke set met jaren 90 house knallers, latin (tribal) invloeden, en andere kwaliteitsmuziek! lekker bezig jullie!
Hey mensen ik begrijp dat dit eigenlijk niet het goede forum is maar affentoe komen hier toch nog setjes van deze mensen langs.. dus vraag ik het toch maar
Ik was vrijdag in de maassilo bij radio soulwaxmas en vroeg me af of er setjes van online komen.. en zo ja > waar?
't was erg leuk feestje namelijk. Ik ben op zoek naar:
Riton
Tiga
Soulwax
Erol Alkan
2ManyDJ's
Heeft iemand enig idee waar ik een soortgelijke set van Saunderson kan vinden als die van zijn afgelopen Awake(niet vrijgegeven toch?…)? Hij moet vast elders met eenzelfde timetable in deze periode gedraait hebben? Thnx en Gtrz