Partyflock
 
Forumonderwerp · 839205
­ Nederland
 
Beste dames,

Wie van jullie gebruikt ook deze pil...of wellicht een andere.

Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?

XXX
 
ik heb een zwaardere maar wel van zelfde ''merk'' hij werkt echt goed (y)
 
.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 28 december 2005 om 14:23:
Ja ook gebruikt....minder ontvlambaar idd

Klopt heb ik ook
die andere vind ik ook klote,heb deze al bijna 6 jaar, moet maar
 
Uitspraak van *026* op woensdag 28 december 2005 om 15:50:
sprak hij wijs,toen hij de pagina van Google weer wegklikte..

haha denk het ook ;) .... microgynon en diane zijn geregistreerde merknamen. als dat inderdaad zo was wat je zegt zouden deze namen niet expliciet genoemd worden op google.
 
uhm ik heb em ook ,netgens last van op dat gebied..
heb ook wel eens de tryginon gehad, wat een rotzooi zeg..
Heb alleen wel vaker last van krampen bij de mirco30 dan die andere..
 
Zeg Mister Fit, wat stelt u dan voor?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 17:05:
Zeg Mister Fit, wat stelt u dan voor?

kijk je moet een afweging gaan maken voor jezelf.

weegt de ontvlambaarheid op tegen de nadelen van verminderde anticonceptie? oftewel vind je het dusdanig irritant dat je het op de koop toe wil nemen dat je aan een lichtere en dus minder veilige pil wil? dat is een beslissing die alleen jij kan nemen. wellicht is een leuk alternatief voor jou het spiraaltje...
 
Een spiraaltje! Krijg er nu al nachtmerries van. Een vriendin van mij heeft dat geprobeerd....heb alles in detail van haar mogen horen....hoe pijn het deed, hoe het ging ontsteken en hoe het eruit gehaald moest worden. Daar word je niet vrolijk van!

Ga morgen maar eens de dokter bellen....moet toch wel iets zijn
ik heb m ook verder geen probleem denk ik slik m al zolang:/

dus weet eigenlijk niet hoe het zonder is hehehe
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 17:34:
Een spiraaltje! Krijg er nu al nachtmerries van. Een vriendin van mij heeft dat geprobeerd....heb alles in detail van haar mogen horen....hoe pijn het deed, hoe het ging ontsteken en hoe het eruit gehaald moest worden. Daar word je niet vrolijk van!

Ga morgen maar eens de dokter bellen....moet toch wel iets zijn

tuurlijk kan het kut zijn... maar ik ken er ook genoeg die het al heel lang naar tevredenheid gebruiken....
 
Ik gebruik die pil ook, maar heb nergens last van..
ik heb geen last van mindere 'ontvlambaarheid' :)
Het lijkt er dus op dat iedereen een andere mening heeft.. :/

Ik ben begonnen met Diane, toen Microgynon gehad, en nu weer Diane.. Op zich merk ik niet zo heel veel verschil moet ik zeggen.. Ben Diane gaan gebruiken tegen acne, daar werkt het wel tegen in ieder geval..

Het wordt tijd dat de mannen wat gaan gebruiken idd :devil:
Al vraag ik me af of ik daar op zou vertrouwen, denk het niet eigenlijk.. :no: ;)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?

ik gebruik hem al 5 jaar...maar denk dat het eerder aan jou temperament ligt dan aan de pil...maar als je er toch vanaf wil, moet je even met je huisarts gaan praten over een andere pil. Het kan namelijk wel zo zijn dat die pil jou karaktertrekke versterkt
 
Ken het, ben er mee gestopt, kon er niet tegen...... werd er depri van
 
Had hem ook....zit nu aan de prikpil, 10000x beter
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Beste dames,

Wie van jullie gebruikt ook deze pil...of wellicht een andere.

Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?

ja ken het ik denk dat ik ook maar is een andere moet gaan gebruiken want zo depri en prikkelbaar ik de laatste tijd ben komt niet goed:s
laatste aanpassing
 
had hem..zit aan de prikpil..word er ziek van en nu ga ik volgende week weer aan de microgynon 30!(Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Wie van jullie gebruikt ook deze pil

nergens last van!
 
microgynon gebruik ik al een paar jaar bevalt me goed werd inbegin toen ik het net gebruikte dikker merkte ik zelf(je zag het niet ofzo), ben overgegaan naar yasmin (vond dat ik er niet dikker van werd) maar daar had je weer meer kans op trombose, dus ben weer terug gegaan naar me oude pil
Waardeloze pil. Het Mirena spiraal is een aanrader. Geen gedoe meer met vergeten enzo.
slik hem ook al zo'n 4 jaar
heb nergens last van

maar als ik dit alles zo eens lees
vraag ik me af of ik me ook niet eens
moet laten checken bij de dokter
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Beste dames,

Wie van jullie gebruikt ook deze pil...of wellicht een andere.

Ik ben weer begonnen en ik merk echt dat ik moeilijker ontvlambaar ben! IRRITANT! Is dit herkenbaar? En zo ja...wellicht een andere pil beter?

XXX

Heb ik ook gebruikt en ik vond t ook niks :no: Reageerde er helemaal niet goed op... Mn lichaam niet en ik werd er idd ook chagerijnig enzo van!

Toen heb ik n lichtere pil gekregen, de Meliane pil en die werkt prima :yes: (y)

Moet je ff met je dokter overleggen over de mogelijkheden van evt n andere pil! ;)
 
pff.. als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een man ben..


geen gestuntel met tabletten waar je ziek, dik, depri, agressief en dat soort dingen van wordt
Eigenlijk is geen enkel hormoon goed voor je maar ja zwanger worden willen we natuurlijk pas als we dat zelf willen en niet toevallig omdat het condoom kapot gaat. Dus helaas zijn dit de concequentie's voor ons vrouwen.
 
Uitspraak van PiP79 op woensdag 28 december 2005 om 20:20:
Waardeloze pil. Het Mirena spiraal is een aanrader. Geen gedoe meer met vergeten enzo.

Klopt :yes: Heb laatst n afspraak bij de huisarts gehad! Zit er ook over na te denken... Vergeet mn pil zo vaak o:)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Wie van jullie gebruikt ook deze pil...of wellicht een andere.

Ik heb deze ook gehad.. Maja vond m niet zo goed..
laatste aanpassing
Het Milana spiraal is een aanrader.

Present B)
Klopt Heb laatst n afspraak bij de huisarts gehad! Zit er ook over na te denken... Vergeet mn pil zo vaak

Da's niet zo slim hé :[
 
Uitspraak van PiP79 op woensdag 28 december 2005 om 20:29:
Dus helaas zijn dit de concequentie's voor ons vrouwen.

en voor ons mannen zijn er tickets naar timboektoe
 
Uitspraak van judel op woensdag 28 december 2005 om 20:34:
Da's niet zo slim hé

Nee klopt :[

Probeer jij maar s iedere dag aan je pil te denken! Lukt jou ook niet Jodeltje van me ;)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 20:36:
Probeer jij maar s iedere dag aan je pil te denken! Lukt jou ook niet Jodeltje van me

ik zou niet graag jouw vaste vriend zijn.. net roulette... ;-)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 20:38:
ik zou niet graag jouw vaste vriend zijn.. net roulette...

Hahahaa... Spannend toch?! o:)
Probeer jij maar s iedere dag aan je pil te denken! Lukt jou ook niet Jodeltje van me

Ik zou dat niet vergeten heur clubk'tje van me.
Tip:Zet anders een telraampje van 1 van je zusjes naast je bed.
;p
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 20:39:
Hahahaa... Spannend toch?!

hahaha niet mijn soort spanning.


gewoon altijd anaal bij jou dus :-)
 
ben dwars door microgignon 30 heen zwanger geworden :x

betrouwbaar hoor, die pil (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 16:41:
diane zijn geregistreerde merknamen

Diane 35 heet tegenwoordig Cyproteronacetaat/Ethinylestradiol 0,035 mg. 'Diane-35' is uitgebreid op google te vinden...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 20:48:
ben dwars door microgignon 30 heen zwanger geworden

kijk dat soort verhalen willen we dus niet horen ;)


ik vergeet m ook wel is... dat dagelijkse pilletje... dus een spiraaltje zou best een oplossing zijn maarre.. ik ben bang dat de vreselijkste scenario's gaan komen bij mij :s
 
Uitspraak van Vizz Stick op woensdag 28 december 2005 om 20:57:
kijk dat soort verhalen willen we dus niet horen


ik vergeet m ook wel is

nou ..... ik ging er dus vanuit dat de pil ondanks dat ze zeggen 99% toch zo goed als veilig is.... maar realiseren de dames zich wel dat 1% ... eigenlijk 1 op de 100 vrouwen is? en bijna iedereen slikt zowat de pil...

je staat daar niet bij stil.. maar nu het mij is overkomen hoor ik steeds vaker mensen in mijn omgeving die wel iemand kennen die t zelfde heeft...

en nee... vergeten ben ik hem in alle 8 jaar nog NOOIT :no:
 
ik gebruik Lovette.....maar al dus danig lang dat ik het echt niet meer weet of mijn libido er door is veranderd....maar ik hoor wel veel negatieve verhalen over microginon
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 21:01:
je staat daar niet bij stil.. maar nu het mij is overkomen hoor ik steeds vaker mensen in mijn omgeving die wel iemand kennen die t zelfde heeft...

dat realiseer ik me donders goed.. als ik me anders voel dan anders. je weet wel.. menstruatie is anders of later of enz enz.. dan hou ik t gelijk in de gaten...

maar ben je er wel blij mee ? :p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Vizz Stick op woensdag 28 december 2005 om 21:06:
dat realiseer ik me donders goed.. als ik me anders voel dan anders. je weet wel.. menstruatie is anders of later of enz enz.. dan hou ik t gelijk in de gaten...

maar ben je er wel blij mee ?

ik ben dr superblij mee :D

maar idd.... ik merkte pas dak zwanger was toen ik al 10 weken was... werd in de tussentijd wel soort van ongesteld (ben ik sowieso maar 3 dagen, en zo weinig dak normaal amper tampon/maandverband nodig heb :S) maar toen.. sja ... en je slikt de pil dus je denkt er niet bij na...

had wel vage klachtjes... maar je staat er gewoon niet bij stil! ben er echt per toeval achtergekomen... t voornaamste gevoel hoe ik t kon omschrijven is dat ik me de eerste 10 weken van mijn zwangerschap voelde alsof ik elk moment ongesteld kon worden... vaag gevoel in mijn buik, onwijs zere borsten ...

Maar wel goed dat je daarop let.. ik had het never nooit verwacht, vertrouwde blind op de pil (Y)
mja.. ik wil m ook nog wel is vergeten en heb een vaste vriend, dusja.. ik reken op een foutje.. niet dat ik er op zit te wachten mja.. ik weet dat ik slordig erin ben dus dan maar beter goed opletten..

heb al wat testjes achter de rug ;)

maarre gefeliciteerd btw (Y) :)
laatste aanpassing
 
thanx!!!


nouja... geloof me... 1x op t juiste moment is genoeg ;) had een keer sex in 3 maanden tijd toendertijd en t was gewoon bingo 8)
tsja.. knap is dat he..

wat dat betreft heb ik al het geluk van de wereld al gehad ;)
dat geef ik eerlijk toe :bloos:


pff ik blijf aanpassen :/ tiktering ..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:17:
Wie van jullie gebruikt ook deze pil...

Gebruik m ook :jaja:

En tot nu toe nog geen klachten mee gehad 8)
Hiervoor slikte ik Stediril 30 (praktisch hetzelfde als de Microgynon 30), kreeg toen de Micro mee van de apotheek omdat de stediril op was en de Micro hetzelfde is.

Maar ben er niet depri van geworden of wat dan ook :no:
Geloof wel dat je door die hormonen behoorlijk op tilt kan slaan ;) maar heb er gelukkig zelf geen last van 8)
Gebruik ook Mycrgynon 30 ma zou graag een andere willen!! Vind t echt een kut pil :jaja: :@ En zo te zien zijn er ook nie veel die het wel wat vinden :nee:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 16:52:
Heb alleen wel vaker last van krampen bij de mirco30 dan die andere..

:jaja: Kheb nog geen andere gehad maar ook vaak last van krampen enz enz :frusty:
Hoor in m'n omgeving veel goeds over yasmin...!?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 20:48:
ben dwars door microgignon 30 heen zwanger geworden :x

betrouwbaar hoor, die pil (y)

:o :/ Ma iig gefeliciteerd!!
laatste aanpassing
Gehad, nooit meer!!

Werd 2 tot 3x per maand ongesteld door microgynon 30!!

Zit nu op de femodeen, maar ben daar waarschijnlijk allergisch voor. :(
 
minder zin in sex? zonde.. geen last van
ik ben al ruim 6 jaar aan die pil, en het enige waar ik last van heb gehad, is dat ik veel ben aangekomen...dat maakte niet zoveel uit, want ik was altijd heel mager