Partyflock
 
Forumonderwerp · 834925
­ Nederland
 
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
zo mooi dat het ook bij iedereen altijd neerkomt op zonnebrillen, drnakhekke, statafels.. laserlampen die je kan vastpakken.. Misschien een leuk Topic..

''Het grote wat zie jij allemaal als je space bent topic''
 
zoekende 500-1000 stuks alles welkom:D mail me maar mzzl
Heb ik ook wel is gehad ja dat vrienden van me in politieagenten veranderen. uniform, embleem, politiefiets en alles. Ik zei zelfs goedeavond tegen ze tot dat ik door ghad dat het geen wouten waren
Uitspraak van Nick (L) Lizaaa op donderdag 6 november 2008 om 17:57:
Heb ik ook wel is gehad ja dat vrienden van me in politieagenten veranderen. uniform, embleem, politiefiets en alles. Ik zei zelfs goedeavond tegen ze tot dat ik door ghad dat het geen wouten waren

:/ Ik helemaal trots op mijn verhaal, ben ik weer niet de enige die het meegemaakt heeft. ;P
 
vooral in een auto op de snelweg komt het volgens mij veel voor, bij mij in ieder geval wel bijv : dat ik aan mijn maat vroeg hoe hard we reden..... 120 maar hoezo ? jah er rent een man naast de auto... en ik maar zeggen dat ie gek is omdat hij me uitlacht :roflol:
Wat betreft eventuele hallucinaties: het is mogelijk, hoewel niet zeer aannemelijk, dat gebruikers zonder het te weten andere stoffen, zoals LSD of MDA binnen hebben gekregen. Verder zijn er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

stukje tekst van wikipedia geplukt
In 95% van de gevallen is het de MDA, zeker weten. :yes:
we liepen terug vanaf de stad en ineens zag ik alle blaadjes in het bos voor kippen aan
op sensation Black 2008 Een Vrouw met een Kinderwagen in de zaal:ja:

hallucinaties:respect:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van NulEenDrie op donderdag 6 november 2008 om 21:03:
op sensation Black 2008 Een Vrouw met een Kinderwagen in de zaal

Die zag ik op tomorrowland lopen terwijl ik nog helemaal niks op had....;)
kzag laast tractors over de voetbalvelden rijden
en ninja's in een boom

lache joh
Ik heb niet echt van die hallucitaties dat ik shit zie die er niet is.
4 oktober @ HMH was dat net met al die lampjes achter de dj booth wel zwaar aan het trillen, dat soort vage dingen.
laatste aanpassing
Ik heb altijd last van drempels staantafels en dranghekken.
 
ik heb alltijd dat we ergens een groepie zien staan en dan hoore we un bekende stem gaan we der heen is der niemand en dat 5x op een avond ofzo..
Drugs is echt zonde van je tijd man..
 
waarom bekijk je dan een forum over drugs:lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 november 2008 om 01:38:
waarom bekijk je dan een forum over drugs

Om te bewijzen dat je niet per sé drugs hoeft te gebruiken, om dingen te doen die zonde van je tijd zijn. :yes:
Met andere woorden: Juist door haar nutteloze reactie, bevestigd ze dat het tegendeel van haar reactie eigenlijk waar is. :)

(Drugs is NIET zonde van je tijd :yes:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 oktober 2008 om 14:22:
of gewoon een stukje rennen tot dat het snoepje kickt en dan lekker op bed liggen en genieten van je trip

dan gaje toch niet stil liggen....?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 november 2008 om 18:34:
vooral in een auto op de snelweg komt het volgens mij veel voor, bij mij in ieder geval wel bijv : dat ik aan mijn maat vroeg hoe hard we reden..... 120 maar hoezo ? jah er rent een man naast de auto... en ik maar zeggen dat ie gek is omdat hij me uitlacht

:roflol: haha lag me nu tog echt dood :P :roflol:
Afgelopen zaterdag: Zag ik aliens in plaats van mensen, iemand die in een rolstoel op de dansvloer stond, de dansvloer werd een boksring met een groep mensen die stonden te vechten met een scheidsrechter ertussen (waren gewoon mensen die stonden te hakken 8)), en nog een heleboel mensen gezien met vage gezichten. Sta je ze heel lang aan te kijken omdat ze er raar uitzien. Paar keer gehad dat ik een reactie kreeg van: Wat moet je nou! :P

Oja.. had ook nog dat er een soort hek voor me neus dicht ging, zodat ik dacht dat ik niet verder kon lopen
laatste aanpassing
Uitspraak van PindaKaas met hagelslag op donderdag 6 november 2008 om 19:11:
Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.

Dat wat ik in mn post hierboven allemaal zag was na een halve 8) Die dingen gingen ook wel erg hard. Waren blauwe driehoekjes maar geen mitsu's
haha zoveel,

Hangtafels, Leuningen, Mensen met 'stadionstoeltjes' aan hun kont ( blijkt dan een omgeknoopt vestje te zijn) Barpersoneel bij de zino wat ik dacht dat het eerst houten planken waren, uit lantaarnpalen na een feestje bv vrachtwaggels ofso, de strepen op de weg die een golvende beweging lijken te maken, Als je je concentreert op een punt komt er een soort bobbel op en uiteindelijk is het net of die bijna tot je neus rijkt,

Vind het eigenlijk wel zwaar rlxt als het hallucineren weer begint, het enige wat ik niet rlxt vind is als je littekens bij andere mensen op het gezicht gaat zien.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 november 2008 om 08:57:
ik heb alltijd dat we ergens een groepie zien staan en dan hoore we un bekende stem gaan we der heen is der niemand en dat 5x op een avond ofzo..

Of dat je allemaal dezelfde beat door de andere muziek heen hoort.. alsof DAT nummer eraan zit te komen.. maar bij elk nummer hoor je diezelfde beat weer, maar dat nummer komt maar niet!

Frusterend joh :frusty:
Uitspraak van #_1AAP^STYLE op zondag 9 november 2008 om 01:29:
Drugs is echt zonde van je tijd man..

Heb daar anders totaal andere ervaringen mee...
Uitspraak van R.v.H. op dinsdag 11 november 2008 om 22:18:
als je littekens bij andere mensen op het gezicht gaat zien.

Dat had ik laatst dus ook! als je een beetje lang naar iemand kijkt je littekens ziet en op een gegeven moment leek het wel een reunie van mensen met een verbrand gezicht... best vreemd!

voor de rest, xtc hallucinatie's :D
laatste aanpassing
heb alleen nog gehad dat het geluid vervormt, dat iemand iets vraagt en dat je alleen maar een vaag geluid hoort.
heb 1 keer gehad dat ik een zo'n stand zag midden in de zaal waar ze kleding verkopen, en die was na een paar keer knipperen weer weg.
eigelijk best vaag dat veel mensen dezelfde hallucinaties hebben, ik lees zo van verschillende mensen en een hoop komt met elkaar overeen...
best grappig ik zie zelf ook vaak baarden brillen prullenbakken bankjes etc.
dat maakt me space avond echt compleet heeeeerlijk spaceeeeee!!!
hehe Geinig forum dit:) dan heb ik ook nog wel een aparten:p
op Moh in de brabant hallen..toen ik door de gangen liep dacht ik even dat ik op shiphol was! en vervolgens deed een maat van me heel leuk een vliegtuig na:p maar was wel een mooie avond haha

of toen net de film: Fantastic 4 rise of the silver surfer uit was
Dacht ik dat ik die silver surfer in de maan zag en dat de maan in brand stond erg spacend:p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van ^^Dani^^ op dinsdag 11 november 2008 om 22:47:
Uitspraak van [HC]Future.Shock[HC] op zaterdag 8 november 2008 om 08:57:
ik heb alltijd dat we ergens een groepie zien staan en dan hoore we un bekende stem gaan we der heen is der niemand en dat 5x op een avond ofzo..

Of dat je allemaal dezelfde beat door de andere muziek heen hoort.. alsof DAT nummer eraan zit te komen.. maar bij elk nummer hoor je diezelfde beat weer, maar dat nummer komt maar niet!

Frusterend joh :frusty:

Herken het :P (Y)
 
Uitspraak van Elcoholik :bier: op dinsdag 11 november 2008 om 22:01:
iemand die in een rolstoel op de dansvloer stond

wooow dat ziek ook vet vaak....echt raar...
maar ik vind t op dat moment volstrekt normaaal:p...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 november 2008 om 15:35:
maar ik vind t op dat moment volstrekt normaaal:p...

ja idd, totdat degene in de rolstoel eruit stapt en ineens begint te hakken 8)
afgelopen weekend zag ik mijn vriend helemaal fel geel...:S en ik maar denken hoe kan hij nou geel zijn..:P
woon in een flat kijk ik via de raam naar buiten zie ik ineens dat er een vliegtuig op ons af komt gevlogen ik schrik mij rot en zeg dat teege mijn vriend en un vriendin hun kijken me aan huh..??? waar heb jij het over...ze keken naar buiten en zeiden er is niets te zien hoor jij met je vliegtuig :S (bleek het achteraf de lamp te zijn die in de woonkamer hangt..)

zag mijn vriendin dr gezicht vervormen haha wel lachen als je die vaage chit meemaakt
Het was weer behoorlijk raak eergisteren...

Dit keer allemaal zwarte hekken, soms op zo'n manier dat het leek alsof er een apart vak was gemaakt, of groepjes mensen die op verhoogde stoelen aan een bar zaten en uiteraard opstapjes zien die er niet zijn...
Zaten laatst buiten bij de kroeg, ik spacete hem goed hard en ik maar roepen hoe mijn vrienden aan die bankstellen kwamen
laatste aanpassing
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 5 november 2008 om 23:11:
- Daarna veranderde iedereen in polizei-agenten, superpara...overal om me heen, polizei in uniform

GAST! das onwerkelijk, ik had precies hetzelfde op N1! toen ik terugliep naar de camping. Overal mensen met politiepetjes, ik verzon er zelfs de honden bij. Was niet echt angstig trouwens. Het fascineerde me gewoon.

Vooral in het donker wordt het echt heel erg. Je ziet dingen dan maar half dus kan het vanalles zijn. Zo ook een half uur tegen zo'n bunker gezeten, of was het een uur??. Gewoon genieten van het schouwspel beneden. Man wat mooi, kon wel janken. :D Een groepje jongens duwden een gigantische brandende vuurkorf over het veld beneden. Dat ze hun handen niet branden dacht ik. De tijd stond stil, voor dat ene moment in tijd klopte alles...Dit was het mooiste wat er was. We are as one.

Op weg richting camping werd het iets minder relaxed, maar niet minder fascinerend. De hele stroom mensen moest door een soort dun poortje. Dat beviel me niet want het was in mijn ogen nergens voor nodig. Het had wat weg van een controle wachtrij. En ja hoor daar in de verte stonden ze 20 politieagenten met blauwe petjes op, ik zag zelfs een hond rondlopen. Och kut! Ej ruud ze zijn aant controleren man.
Na 3 min in paniek te zijn geweest begon het toch echt te dagen dat het de xtc was die aan het fucken was. Wonderlijk! :P
Uitspraak van martinibaby op dinsdag 11 november 2008 om 23:19:
Drugs is echt zonde van je tijd man..

Heb daar anders totaal andere ervaringen mee...

Ik Ook :p
IK hewb nog nooit gehalicuneert. :(
Uitspraak van #.Pieters^ op donderdag 13 november 2008 om 19:38:
op Moh in de brabant hallen..toen ik door de gangen liep dacht ik even dat ik op shiphol was!

Dacht dat ik toen ik naar buiten liep bij Qlimax op een duits treinstation was waar net een concert van een of andere metalband afgelopen was..

Maar het leek ook werkelijk zo :rot:
op qlimax zag ik allemaal rare gezichten (met gigantische rode bulten en vlekken) na 2 rode duifjes :S
ik heb afgelopen zaterdag voor et eerst van xtc gehallucineerd :D
we kwamen thuis van een feesie dus afteren bij mij,
had ik zoiets van ik spoel er nog eentje weg...:xtc:
kwam die weer lekker op gang ging ik pissen was mn wc ineens gifgroen
ik helemaal blij van mn eerste hallucinatie liep ik de woonkamer in
zaten alle muren en et plafond onder de gifgroene vlekken :roflol:
echt te vaag hoor die shit maar wel leuk
 
Ik heb ook ervaring met brilletjes, maar het meest vage wat ik toch wel gezien heb is witte geesten die als een stel zombies door de kamer liepen. Toen ik de eerste zag was ik wel ff gefreakt :lol: Maar ik kon mijn koppie erbij houden en wist dat het nep was. Maar voor ik het wist zat heel de kamer gezellig vol :P Inclusief een witte kat bij mijn voeteneind. Wat bleek nou....Dat waren lichtstralen die naar binnen kwamen en bewogen door de takken van de bomen.

Ik heb ook de volgende dag wel eens gehad dat ik iedere tak aanzag voor een dood dier :lol:

Ach, ik vind het wel grappig om mee te maken. Zolang je je maar blijft wijsmaken dat het niet echt is ;)
op raving nightmare overal op de grond op- en afstapjes gezien die er niet waren :roflol: en toch iedere keer proberen er overheen/vanaf te stappen en dan erachter komen dat het maar je verbeelding is... xD oja en Destroyer had een bril op en een snor :| desalniettemin een erg vette act was dat :D
deze dingen heb ik HEEL vaak

je kent die typische gabberbrilletjes? ronde glazen??

iedereen loopt er af en toe mee rond op n feest als ik halucineer.

vriend van me heeft witte lenzen met een zwart xje erin

toen ik vet hard ging, iedereen had ze ineens in :O

op een gegeve moment zie ik iedereen littekens krijgen in hun gezicht

of bijvoorbeeld tatoages, en als ik dan een aantal keer knipper

is alles weer normaal

t meest ramvage ooit was in de auto door de mist heen..

alle mistwolken leken op vanalles.

en de witte paaltjes met rode reflectoren naast de weg leken af en toe op vrachtwagens

iemand ooit zowiets gezien. ?
Wel eens een levende boom gezien :vaag:
En een keer een hele zaal vol met mesnen met een dichtgenaaid oog :/
Vroeger :(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 12:11:
Ach, ik vind het wel grappig om mee te maken. Zolang je je maar blijft wijsmaken dat het niet echt is ;)

Ja idd, als je niet meer normaal kan nadenken en denkt dat het echt is word je helemaal gek denk ik
Hahaaa... :lol:
Herkenbaar:yes:
laatste aanpassing
naja nooit echte hallucinaties gehad maar ik heb wel heel vaak dat ik er van overtuigd ben dat iedereen die ik zie ook aan de xtc is (misschien is dat ook wel zo heh...;)) en ik heb heel vaak dat ik mensen denk te herkennen en dat dan pas na een tijdje zoiets tot me door dringt van goh hij is het toch niet...en vaak is het dan één iemand die ik de hele avond in iedereen denk te herkennen. hihi.
whaha! jaa leipe shit
je word eer soms echt te vaag van:S:vaag::P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 27 november 2008 om 17:10:
Ja idd, als je niet meer normaal kan nadenken en denkt dat het echt is word je helemaal gek denk ik

Ja inderdaad, mijn eerste reactie was ook van: wtf :o
En een paar seconde later besefte ik dat ik gewoon te vaag was :lol:
Uitspraak van Airborn op donderdag 27 november 2008 om 19:26:
naja nooit echte hallucinaties gehad maar ik heb wel heel vaak dat ik er van overtuigd ben dat iedereen die ik zie ook aan de xtc is (misschien is dat ook wel zo heh...;)) en ik heb heel vaak dat ik mensen denk te herkennen en dat dan pas na een tijdje zoiets tot me door dringt van goh hij is het toch niet...en vaak is het dan één iemand die ik de hele avond in iedereen denk te herkennen. hihi.

Haha dat heb ik ook vaak idd. En als je wat op hebt projecteer je dat idd ook al snel op anderen