Partyflock
 
Forumonderwerp · 834925
­ Nederland
 
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
 
ik heb ook weleens zwaar gehallucineerd met pillen op.
mensen op elke hoek van de straat, wat toen ik dichterbij kwam struiken waren. en afgezette wegen met van die rood met witte linten enzo wat van dichterbij ook struiken of bomen waren.
en brilletjes en van alles nog eigenlijk.
Ik vraag me af of het dan komt doordat je teveel mdma in je lichaam hebt wat hallucinaties veroorzaakt of dat er dan iets anders bij is toegevoegd.
Ik ga van het laatste uit. volgens mij hallucineer je zomaar niet van xtc pillen die slechts mdma bevatten.
Artiest {SHOWLIST artist 30265, 6133}
Ook een keer een vriend van me met een bril op gezien... vet vaag :S Had ook wel aardig wat snackies op volgens mij..
Verder nooit hallucinaties gehad.
Ik zie altijd mensen die er niet zijn!! dan probeer ik iets tegen ze te zeggen en dan ineens is er niemand!!
Alle mensen om me heen zijn ineens mijn vrienden....
dan wil ik iets zeggen en dan ineens zijn het andere mensen????
Altijd mooi die halucinaties van XTC
 
Uitspraak van [GPT] Snobbie op maandag 12 december 2005 om 20:51:
zelfs een meter naast me

haha ja da had ik ook
ik fietste met 1 iemand en ik dacht dat er nog iemand bij was en opeens zetten we onze fietsen neer en hij zee ik wacht wel ( terwijll hij er niet was) en ik kom terug en was hij er nie meer ( niet dat hij erwas maar leek er wel op) haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:02:
en barkrukken.....die er ook niet zijn maar ze wel nodig hebt om eens lekker te gaan zitten....grrrrr

whahahaha :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 00:26:
haha ja da had ik ook
ik fietste met 1 iemand en ik dacht dat er nog iemand bij was en opeens zetten we onze fietsen neer en hij zee ik wacht wel ( terwijll hij er niet was) en ik kom terug en was hij er nie meer ( niet dat hij erwas maar leek er wel op) haha

:S :vaag: ??
 
iedereen met roze pantoffels hard zien gaan :vaag: (y)
ik heb bij een maat van me de kerstman op areslee voor bij zien komen en er lach sneeuw op de bomen
in mei:vaag:

dat was leuk

of achter de computer en ik zie de leters altijd in 3d, dan wordt je knettergek
laatste aanpassing
Uitspraak van Selmatje O:) op woensdag 14 december 2005 om 19:42:
ja zoveel gezien...de raarste dingen... tuurlijk de brillen...of gezichten van mensen die veranderde in een kop vol rode plekke ) puisten leken het ofzo soort stippen, gewoon echt lelijk en verrot ineens ) poppetjes die over het grasveld liepen..ik zag n x iemand op het plafond zitten
of een vriendin die ineens het hoofd kreeg van iemand anders die ik kende toen snapte ik er egt weinig meer van en nog veeel meer..
1 keer echt iets heel engs gezien...was de 2e x dat ik pillen had geslikt en gesost toen ook kreeg een beetje een eng gevoel wist niet wat er allemaal gebeurde en keek een vriend aan en hij kreeg echt van die bloederige uitpuilende ogen elke x als k m weer aankeek gebeurde het weer

Meestal alleen de tafels, brillen en dranghekken, maar zoiets ook wel een paar keer meegemaakt:S Was idd niet leuk, vond het ook best wel eng:(:$
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:
. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt?

is idd een bekende hallucinatie :P
Uitspraak van Selmatje O:) op woensdag 14 december 2005 om 19:42:
keer echt iets heel engs gezien...was de 2e x dat ik pillen had geslikt en gesost toen ook kreeg een beetje een eng gevoel wist niet wat er allemaal gebeurde en keek een vriend aan en hij kreeg echt van die bloederige uitpuilende ogen elke x als k m weer aankeek gebeurde het weer...

Datte had ik ook:( echt bang was k toen maar dat was mijn vriend..!! en hij telkens kusje enzo.. ik me sterk houden.. Nohh! zo bang benk nog nooit weest:D:|:vaag:
brillen gezien een keer
en een keer dat het net leek of sinterklaas de dansvloer op kwam en iedereen aan de kant ging
Uitspraak van Prins op woensdag 14 december 2005 om 19:03:
toch vaag dat de een dat veel sterker heeft dan de ander want ik zou dat toch zker een mee willen hebben gemaakt...en welke stof in XTC laat je dit doen is dit de MDMA>>?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 19:57:
Ik vraag me af of het dan komt doordat je teveel mdma in je lichaam hebt wat hallucinaties veroorzaakt of dat er dan iets anders bij is toegevoegd.
Ik ga van het laatste uit. volgens mij hallucineer je zomaar niet van xtc pillen die slechts mdma bevatten

De stof waardoor je gaat hallucineren is MDA => Een bepaald procent MDMA (weet niet precies meer hoeveel 8% ofzo d8 ik) word door je lichaam omgezet in MDA .. Daardoor ga je hallucineren :yes:
als er weinig licht is begin ik dingen te zien...
zoals brillen... en als ik buiten loop langs bosjes ofzo lijkt het net of er allemaal massaal hekwerk om heen is gezet.
ik zie altijd een bril als ik leip ben maja heb er zelf eentje :P
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 21:08:
Pffffffffff kan beter de keren noemen dat ik zulke dingen niet meegemaakt heb!

nou, vertel :[ :p
Het raarste vond ik toch wel dat ik dacht dat ik door een soort tetris-blokjes liep door de HMH.. die blokjes waren dus gewoon mensen:s
In het begin is het mischien nog leuk die hallucinaties.. het gevaar van overmatig xtc-gebruik is dat je op n gegeven moment ook gaat hallucineren op een gewone doordeweekse dag... of dat je s'nachts zo intens gaat dromen dat je niet meer uit rust of niet meer weet wat nu echt of niet echt is dus... beter niet al te veel doen (ja de mensen die me kennen zullen vreemd vinden dat dit uit mijn mond komt:D)
Heb dat dus ook altijd iedereen met eenm bril enzo :D grappig toch . niks voor op feesten vind ik persoonlijk maar lekker thuis op de bank spacen is heerlijk :respect:
heb wel 1 keer gehad dat ik snachts naar huis liep en dat ik een stuk of 30 mensen zag staan bij een huis (6 uur sochtends)
toen ik erlangs liep verdwenen ze opeens :S
 
met driehoekige mitshu's had ik ook dat ze allemaal een bril op hadden echt ram vaag :s:p
vannacht.. op de tribune stond een jongen en op de stoel naast hem zat een jongen. (dus naast mij zat een jongen, daarnaast stond er een) en k dacht dat de jongen die stond zwanger was, want de hoofd van de zittende jongen zat voor zn buik.
 
hallucineren heb ik niet echt gehad.. ma wel zoiets, ik dacht dak een vis was haha enne ik ging heel de tijd een vis na doen.. en me vriendin zag ik aan als een vogel :vaag:
hallucineren van de paddo's okay..!!

Maar van de Xtc??!! Heb k nog nooit gehad hoor
 
Ik heb t ook gehad van xtc, dat iedereen ineens een bril ophad..en om de klok hing een slinger..:S:S en toen k op bed lach zag k een man in mn kamer..:S en zag een keer in een kaugompje een smiley
 
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op woensdag 14 december 2005 om 15:38:
ik dacht eerst op straat een grote lelijke aap te zien lopen :S maar bleek later je moeder te zijn

stakker.. mischien moet je moeder jou wat beter in de gaten houden
 
Uitspraak van PartySjaak op donderdag 22 december 2005 om 11:11:
heb wel 1 keer gehad dat ik snachts naar huis liep en dat ik een stuk of 30 mensen zag staan bij een huis (6 uur sochtends)
toen ik erlangs liep verdwenen ze opeens :S

jaaah dat was een knap staaltje hallucineren he ;)

eyy man v0lgens mij gaan ze gewoon een fietstocht houden..
in de kou..om 6 uur s0chtend ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Toch wel apart dat veel mensen dezelfde dingen zien...
Uitspraak van MISS-LIZZ op maandag 30 januari 2006 om 08:27:
hallucineren van de paddo's okay..!!

Maar van de Xtc??!! Heb k nog nooit gehad hoor

Zei ik eerst ook altijd...maar 2 weken gelee toch echt meegemaakt..hier thuis met mn broers wat peacjes gesnackt en ja hoor mn eerste hallucinatie gehad van X.. k ging naar benee om drinken te halen en zat toch echt zn stom afrikaans krukje wat hier al jaren in de gang staat te knuffelen omdat k dacht dat t mn hond was..heel bizar mja wel heerlijk gespeect deze aaf...
 
heb een keer met pilletjes gehad

van die roze mercedetjes

en na een avondje feesten moest ik naar huis fietsen

en dacht dat overal op de weg auto's geparkeerd stonden

midden op de doorgaande weg.

ben toen uiteindelijk maar afgestapt en gaan lopen, niet erg toch nog genoten van de rit.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:
zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.

dan waren het goeie:)
ja ik heb het ook gehad ik liep met een maatje van mij buiten naa een lekker feesje vraagt ie of ik ook die vette cabrio daar zie staan en ik ja man die zie ik ook gaan we dichterbij kijken staat er een verotte starlet :S best vaag dat we allebei dezelfde auto zagen
 
ben ooit verloren gelopen in een bos toen ik een binnenweg wou pakken na 3 mitsu's. Ik zag eerst overal bordjes 'TE KOOP' staan van een makelaar.
Een tijdje later kwam ik plots op het idee om met men aansteker wat licht op de zaak te werpen om zo misschien te ontdekken waar ik was. Toen ik em aanstak was ik plots omringt door bejaarde mensen op fietsen, na 20 seconden heel verbaast ow fuck man gemompeld te hebben hield ik em wat dichter en toen verdwenen ze plots.
Behalve die keer eigenlijk nog nooit echt halucinaties gehad.
 
Hahah ik zie mijn vrienden ook wel eens met een bril op, of een snor.

Toen ik echt een keer teveel op had, en te hard ging zag ik allemaal duivelse dingen, alles had ook een naar sfeertje.

Verder vervormen je ogen wel eens dingen.
Ook werd eens, na een blowtje erbij gerookt te hebben mijn hele zichtsveld omgedraait, alles was plat en om zn kop maar toch ook normaal, ik wist het echt niet meer.
 
Ohja ook een keer dacht ik de hele tijd dat ik allemaal diamatjes liet vallen, heeeel irritant, steeds als ik een beweging maakte met mijn hand omdat ik aan het praten was, zei ik oh sorry ik laat een diamantje vallen ..,.
 
ik zie op feesten altijd en overal staantafels:S en als ik mijn biertje erop wil zetten kan ik ze weer niet vinden haha.
 
Ja idd rare dingen meegemaakt zo raar dat ik er zelfs maar mee "gestopt" ben :P nooit meer vies spul!
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 19:32:
Ja idd rare dingen meegemaakt zo raar dat ik er zelfs maar mee "gestopt" ben nooit meer vies spul!

Liegpeuk!
 
haha liegpeuk nee hoor nu meer als een jaar ervan af! haha vieze rommel! gaat er alleen maar raar van doen en als je vriend dan achter andere meisjes aan gaat wil je wel stoppen !!! hehe, maar ja echt gestopt. en blowde elke dag maar nee hoor hoeft van mij niet meer. je wordt wat ouder en begint aan je toekomst te denken. kinderen bijvoorbeeld? wie wil er nou een gehandicapt kindje? nou ik niet hoor!!!
 
op nightmare 17-05-05 zag ik op t end van de avond overal tafels staan dat was wel maf mjaa opzich nie zown heel erg probleem.. :)
toen ik ging halucineren zag ik de hele tijd in televisie overval waar ik keek met een programma erop inclusief ondertiteling:P
Ja dacht dat ik de gaderobe stond maar stond blijkbaar gewoon in de zaal
Artiest Faux
Nooit hallucinaties gehad.. Wel enorm gespaced...
Na 2 180jes.

Binnen 3 uur met de auto ALLE maar dan ook ALLE snelwegen van nederland afleggen. A1 A2 A10 A12 A27 A28 A50 Alles, en dan nog alle N wegen!

En maar met mijn kop op en neer tegen mijn kussen!
 
Uitspraak van Fcukmme op dinsdag 7 februari 2006 om 18:43:
Binnen 3 uur met de auto ALLE maar dan ook ALLE snelwegen van nederland afleggen. A1 A2 A10 A12 A27 A28 A50 Alles, en dan nog alle N wegen!

verschrikkelijk plezant onder de pillen maar echt levensgevaarlijk. Persoonlijk kan ik geen afstanden en snelheid meer inschatten om nog maar te zwijgen van het wegspacen waar je niks tegen kan doen.
Het bizarste aan rijden onder de pillen is dat als je door de voorruit kijkt als trilt en wazig is en in de achteruitkijk spiegel zie je alles normaal en scherp.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 18:50:
verschrikkelijk plezant onder de pillen maar echt levensgevaarlijk. Persoonlijk kan ik geen afstanden en snelheid meer inschatten om nog maar te zwijgen van het wegspacen waar je niks tegen kan doen.
Het bizarste aan rijden onder de pillen is dat als je door de voorruit kijkt als trilt en wazig is en in de achteruitkijk spiegel zie je alles normaal en scherp.

Hahahaha!

Beter ga je niet meer rijden met pillen op! Ik heb het wel es gedaan dat iemand naar huis reed die pillen ophad! Eigenlijk onwijs stom!!! Kies er ook voor om liever de taxi te nemen of de trein.

Gelukkig lag ik gewoon in mijn bed toen ik erover nadacht. Als ik het daadwerkelijk zou gaan proberen had ik dit bericht denk ik nu niet kunnen schrijven.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 20:43:
Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt?

in combinatie met alcohol?
 
hekken prullebakken zelf een keer mensen zien wokken
Dacht een keer dat ik op schiphol stond inplaats van de jaarbeurs :vaag: dacht dat de mensen die aankwamen uit het vliegtuig kwamen.. en diezelfde avond dacht ik steeds dat me veters los zaten terwijl ik die niet eens had :\