Partyflock
 
Forumonderwerp · 829826
­ Nederland
super ras !! wat vinden jullie ?




mijn hondje half berner sennen:yes:

leeftijd: 2 jaar
naam: shiva
laatste aanpassing door een beheerder
 
Als ik met mijn schat een eigen huisje heb.
Neem ik zeker een echte ras.
Ben als klein af aan er meej opgegroeid.
(K)(L)(K) i love itt
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op dinsdag 22 juli 2008 om 18:14:
leuke fotos , alleen hij oogt wel een beetje dunnetjes , op dieet?

Nee hoor, dat lijkt idd op die foto's... Beau heeft het perfecte gewicht (40 kilo), ze is alleen vrij klein...

En beter wat te licht dan iets te zwaar!
 
Wat foto'tjes van mijn lieverd! (L)













Dit is de mijne, helaas is hij in maart overleden

laatste aanpassing
Ik heb ook nog wat foto's van mijn lieve rottweiler!

me met het rotje


wat heeft hij toch een mooi koppie! Al zeg ik het zelf....

mijn tshirt bink







Hij is afgelopen donderdag geopereerd aan een ontstoken klier. Hij is door al de stress de afgelopen maand 7kilo afgevallen hij weegt nu nog maar 45kilo. Maar zodra de wond helemaal genezen is zullen zijn kilo's er ook wel weer aan komen.
laatste aanpassing
Aaah, wat zielig... Wel een prachtig beestje, echt een mooie kop!

Beau is als pup geopereerd, heeft een hele heftige operatie gehad, waardoor ze vrij klein is en maar 40 kilo weegt. Maar het blijft mijn mooiste ;)!
Ik vind het ook heel erg zielig.....Ben gisteren weer terug kunnen gaan want de wond was helemaal volgelopen met vocht hebben ze het vocht eruit laten lopen. Maar moet morgen weer met hem terug want door het warme weer loopt de wond de hele tijd vol met vocht. Maar het komt wel weer goed met hem. Ik vind jou rottie ook erg mooi!
Oh, das echt klote! Natuurlijk komt het goed, maar toch trek je het jezelf vast heel erg aan. Ik heb destijds 2 nachten bij haar op de bank geslapen na de operatie. Wilde haar gewoon niet alleen laten, zo zielig was ze...

Succes met alles en komt zeker goed! Ik moet vanmiddag ook weer naar de dierenarts, Beau kotst de hele tijd slijm uit :s... Here we go again haha!

Sterkte!
Ja ik trek het mezelf onbewust toch heel erg aan ja. Maar het gaat alweer een stuk beter. Er blijft nu vocht uit de wond lopen en dat is een goed teken! Maandag mogen de hechtingen eruit. En dan zien we wel weer verder. Duke heeft na de operatie op een dekentje gelegen in de keuken
Artiest Bisbee
En... zijn er hier ook echte liefhebbers die 23 Augustus naar de

" Kampioens-clubmatch " heen gaan? in Hoogeloon.. Brabant.
Ga daar met 4 teven heen.

Vanja gebruikshonden-klasse
Caro open-klasse
Ayka tussen-klasse
Zarah jeugd-klasse

Wie oh wie...??
Hey bisbee!
Maybe ga ik ook wel even kijken!
Uitspraak van blondienien op woensdag 6 augustus 2008 om 13:54:
Hey bisbee!
Maybe ga ik ook wel even kijken!

Als echte liefhebber kun je daar zo'n beetje de top van zeker NL... maar ook wel andere omliggende landen zien.
Ik ben zeker een echte liefhebber! Zou ik als ik daar naar toe ga duke ook mee mogen nemen?
Uitspraak van blondienien op zaterdag 9 augustus 2008 om 18:38:
Ik ben zeker een echte liefhebber! Zou ik als ik daar naar toe ga duke ook mee mogen nemen?

Geen idee... maar er komen ook mensen die hun wat oudere pups etc... meenemen, dus dacht t wel..?
Hier is mijn Rotterweiler!
Van 6 juni 11 jaar.




laatste aanpassing
Trouwste honde ooit !
Mijne vandaag in moetten late slape :'( Mis mn meisje nu al!
Zo was een gezellige Clubmatch vandaag... en heb gevoelsmatig tevreden en ontevreden gescoord.. maarja is niet iedere x alleen maar feest! das de hobby

Zarah jeugdklasse ZEER GOED
Ayka tussenklas ZEER GOED
Caro openklas ZEER GOED
Vanja gebruikshondenklasse 2e UITMUNTEND! balen anders was ze 1ste U 2006 & 2008
Uitspraak van Bisbee op zondag 24 augustus 2008 om 00:04:
Zo was een gezellige Clubmatch vandaag... en heb gevoelsmatig tevreden en ontevreden gescoord.. maarja is niet iedere x alleen maar feest! das de hobby

mijne scoort in alle punten een 1e plek behalve voor dr bouw :P :lol:
 
gave honden heb er zelf ok 1 ;)
 
leuke foto's allemaal
Rotweilers, geweldig mooie honden :D
Zeker zijn het geweldige honden! Die van mij is ook zooooooooo lief!!! Ik zal nog eens wat nieuwe foto's van hem maken
Mijn held Astor :respect: helaas overleden...

Wel een mooi beest! Jammer dat hij is overleden
Wij zijn naar de clubmatch van de BRK geweest op 27 juli. M'n ventje heeft een ZG gehaald

hier een paar foto's





laatste aanpassing
Moet er nog steeds aan wennen dat die staart er aan zit tegenwoordig...
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
vandaag dierendag!! dus ze heeft wat lekkers gekregen :D



Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 3 oktober 2008 om 21:42:
tegenwoordig...

t is toch al een aardige poos , vind het dr niet uitzien. niks persoonlijks richting de honden ,maar rottweilers staan vooral bekend om de bouw en die borsten ontwikkelen gewoon een stuk minder wanneer de staart(dus het belans punt) dr nog aan zit :/ de oren moeten flappie oren blijven dat staat leuk :P
Uitspraak van Nouske op vrijdag 3 oktober 2008 om 10:41:
Wij zijn naar de clubmatch van de BRK geweest op 27 juli. M'n ventje heeft een ZG gehaald

Mooie reu, vind ook wel dat hij een "U" waardig is!
welke klasse heeft hij meegedaan? tussenklas word sowieso weing U gegeven..
En is het een belgische fok?
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zondag 5 oktober 2008 om 00:17:
is toch al een aardige poos ,
Ja, maar ik zeg ook nergens dat het sinds kort is toch... ;)

Ik vind het dus ook niet mooi...
laatste aanpassing
nog wat nieuwe foto's van mijn bink hij wou alleen niet zo graag op de foto gister hahaha

duke

duke in de tuin

gekke duke

duke met petje :cheer:


mooie reu toch of niet?
Uitspraak van Bisbee op zondag 5 oktober 2008 om 00:17:
Uitspraak van Nouske op vrijdag 3 oktober 2008 om 10:41:
Wij zijn naar de clubmatch van de BRK geweest op 27 juli. M'n ventje heeft een ZG gehaald

Mooie reu, vind ook wel dat hij een "U" waardig is!
welke klasse heeft hij meegedaan? tussenklas word sowieso weing U gegeven..
En is het een belgische fok?

dankjewel. Hij heeft meegedaan in de jeugdklasse en was toen net 12 maand, er zaten er natuurlijk tussen die al bijna volledig uitgegroeid waren en dat scheelt toch een hoop in breedte en grootte, hij was een van de jongste in z'n klasse, z'n leeftijdsgenoten hebben ook een ZG gekregen, zat er maar eentje tussen met een U. Ook de Ambassador-meute was daar dus dan weet je wel dat je niet bij de eerste 4 eindigt. Ik heb geloof ik een filmpje gezien van jullie clubshow en die waren daar geloof ik ook, of ben ik zo mis?

Is idd Belgische fok: Aïk van Hof ter Cammen x Ayse van't Hof van Hubos, ook al is Ayse geen bekende teef, ik vind dat het een supercombinatie geworden is, Gaïko heeft voor mij de looks en zit heel erg hoog in driften, terwijl ik dat van hem eerlijkgezegd nooit verwacht had. Thuis is hij zo rustig als wat, zelfs een beetje een luie hond vind ik en een beetje een hoe zal ik het zeggen... softy, heel erg lief voor ons en voor mensen maar niet voor andere honden, enkel met onze teef kan hij, met geen enkele andere hond maar dat is een ander verhaal. We zijn een paar maand geleden gestart met IPO en ik kan je verzekeren dat het niet simpel is om hem af te richten, zijn pakwerk is uitstekend maar het appèl is wat anders, het zal niet makkelijk worden om appèl op z'n pakwerk te steken, eens hij de PW ziet, lijkt het alsof hij in een andere wereld gaat. Vandaag terug training en voor het eerst sedert een goeie maand mag hij terug aan de mouw (heeft last van groeipijnen aan z'n schouders maar is er voor in behandeling bij een osteopaat) ik denk dat er een bommetje gaat ontploffen vanavond hihihi...
laatste aanpassing
thanks!
Vind die van jou ook mooi!
Wou met die van mij ook ipo gaan doen maar hij heeft een overbeet dus dat mocht niet. Drift heeft hij genoeg. Maar ik volg gehoorzaamheidstrainingen met hem en hij doet het niet slecht. In het voorjaar ga ik weer behendigheid met hem lopen. Heb ik al met hem gedaan maar ben toen gestopt. Die van mij kan goed met andere honden reu of teef maakt hem niet uit. Behalve als een andere hond tegen hem gromt maar hij zal niet zelf beginnen
de mijne kon ook goed met andere honden voordat hij gebeten werd op een show. Daarna begon hij uit te vallen maar pas als een andere hond hem in de ogen keek of naar hem gromde of uitviel.
Dan in juli ging het goed mis op een show. Er was een andere reu constant naar hem aan't uitvallen in de ring, bij het draven liep het mis, die andere hond moest achter ons lopen en sprong de hele tijd op z'n achterpoten om onze Gaïko te kunnen bijten.
Ik begon vlugger te lopen maar die vent liep gewoon vlugger mee, de lul!
Toen ik zag dat Gaïko er genoeg van kreeg, wilde ik uit de ring stappen. Op dat moment draait Gaïko zich om en sleurt me mee richting andere hond, ik stond op nat gras op m'n Nikes dus ik was redelijk machteloos op dat moment.
Ik viel en hing nog aan de leiband (wilde hem niet loslaten) gelukkig waren er 2 vrienden van mij die direct in de ring sprongen om me te helpen en zelfs zij hadden moeite om hem tegen te houden, je moest hem gezien hebben, z'n lip zag je niet meer, zo razend was hij.
Gelukkig steunden de omstaanders mij en Gaïko, ik mocht van iedereen horen dat het niet mijn schuld was en ook niet die van mijn hond maar we zitten er nu wel mooi mee.
Sedertdien kan hij geen andere grote hond meer zien, kleintjes dat gaat nog redelijk, hij zal er wel naar fixeren maar meestal niet uitvallen, als zij ook hun manieren houden tenminste.
We zijn ermee bij een GT geweest, angstagressie was zijn conclusie en hebben er een tijdje mee getraind bij die GT maar de laatste les heeft de GT een foutje gemaakt waardoor het gedrag nog meer escaleerde en ik bijgevolg niet meer met hem kan gaan wandelen dus doet m'n vriend dat nu.
Dat is echt shit! Ik heb ook zoiets met duke meegemaakt. Mijn man was met hem aan het wandelen. En had hem los op het uitlaatveltje kwam in een keer een jack russell uit de steeg die was los. Dus mijn man zegt duke kom hier. Duke ging fijn zitten,maar die jack kwam naar duke toe en die beet duke in zijn hals. Duke deed in eerste instantie niks terug maar toen kwam die jack weer en wou weer bijten. Toen pakte duke hem in het vel op zijn rug en schudde hem een paar keer. De eigenaresse van de jack zei dat het de schuld van haar hondje was gelukkig. Ook zoiets ik liep behendigheid met duke. En dat ging super tot er in een keer een andere hond in de les kwam een australian cattle dog. En die gromde de hele tijd naar duke en heeft geprobeerd duke te bijten. Toen lette duke niet meer goed op mij en mocht hij dus niet meer meedoen!!! Wat een onzin he. Maar ik ga in het voorjaar weer met hem beginnen want hij vind het gewoon geweldig hij gaat als een wervelwind over het parcours. Maar verder kan hij het goed met andere honden vinden. Hij had een hele goede vriend een duitse herder reu maar die zit nu niet meer bij duke in de groep jammergenoeg. Maar afgelopen zondag heeft hij een nieuwe vriend gevonden een bordeaux dog en dat ging ook supergoed die zit wel niet in zijn groep maar evengoed. Vind het prachtig om te zien hoe hij speelt met die andere honden.
Uitspraak van Bloemsel op vrijdag 3 oktober 2008 om 21:42:
Moet er nog steeds aan wennen dat die staart er aan zit tegenwoordig...

Dacht ik ook te moeten! vond t maar niets.. maargoed t zij zo!
maar laat me je dit zeggen...
Eens je een puppy neemt, is t idd wennen! maar als je dat beertje eenmaal heb.. je komt weer van werk/school oid?.. en t beertje heeft je gemist! blij jou te zien.. en t komt vrolijk/blij aangehoppeld met dat staartje recht omhoog... slingerend/kwispelend!!
Nou maat... geloof me, hoe je er ook over dacht! maar je smelt gewoon!!
ik was en had er meteen vrede mee! en voor mij hoeft t echt niet meer zonder!
Daarbij heeft het t ras ook goeds gedaan.. feit is wel dat nu met staart!
de rottweiler vriendelijker oogt dan voorheen!
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zondag 5 oktober 2008 om 00:17:
t is toch al een aardige poos

zeker al een poos, jaar daarvoor al in Dld en weer jaar daarvoor al van kracht in de scandinavische landen... waarvan t besluit ook gekomen is!
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zondag 5 oktober 2008 om 00:17:
rottweilers staan vooral bekend om de bouw en die borsten ontwikkelen gewoon een stuk minder wanneer de staart(dus het belans punt) dr nog aan zit de oren moeten flappie oren blijven dat staat leuk

Nou dit is toch wel echt onzin... hoezo ontwikkeld de borst minder mede door de staart? verklaar je nader, vind t wel interesant!
Uitspraak van Nouske op dinsdag 7 oktober 2008 om 15:19:
dankjewel.

graag gedaan;) vind t ook een mooie reu!!
Uitspraak van Nouske op dinsdag 7 oktober 2008 om 15:19:
Hij heeft meegedaan in de jeugdklasse en was toen net 12 maand, er zaten er natuurlijk tussen die al bijna volledig uitgegroeid waren en dat scheelt toch een hoop in breedte en grootte, hij was een van de jongste in z'n klasse, z'n leeftijdsgenoten hebben ook een ZG gekregen, zat er maar eentje tussen met een U.

dat zie je vaak. en ontkom je niet aan... de jeugd is dacht ik vanaf 9t/m18 maand?
das een wereld van verschil!! tussen een hond tot net 12 of al bijna 18maand!
Uitspraak van Nouske op dinsdag 7 oktober 2008 om 15:19:
Ook de Ambassador-meute was daar dus dan weet je wel dat je niet bij de eerste 4 eindigt. Ik heb geloof ik een filmpje gezien van jullie clubshow en die waren daar geloof ik ook, of ben ik zo mis?

Ja Ambassador heeft gewoon goed vererft.. maar hoeft niet doorslag gevend te zijn!
Heb zo niet opgelet wat er allemaal dit jaar in NL rondliep.. zoals gewoonlijk heb ik de pech!! dat ik door met meer honden te komen!!
ik het mega druk heb!! gezien ook dit jaar er van elk geslacht er 2 klasses tegelijk liepen!
leuk is dat als je jeugd en openklas tegelijk heb!!

Uitspraak van Nouske op dinsdag 7 oktober 2008 om 15:19:
Is idd Belgische fok: Aïk van Hof ter Cammen x Ayse van't Hof van Hubos, ook al is Ayse geen bekende teef, ik vind dat het een supercombinatie geworden is, Gaïko heeft voor mij de looks en zit heel erg hoog in driften, terwijl ik dat van hem eerlijkgezegd nooit verwacht had.

voor mij moet een rottweiler die drift hebben, gezien ik t anders geen rott... vind!
veel mensen vergeten dat een rottweiler een werkras is!!
er zijn teveel black/tan met t karakter van een schaap!
Vin Ayk zelf een mooie reu, al had ik van zijn type wel een betere vererving verwacht!
hij vererft zeg maar niet als een Ambassador echt vaak zijn uiterlijke kenmerken!
Daarbij dat de teef onbekend is.... zegt uiteraard niets over de teef zelf?
wellicht is de fokker/eigenaar van de teef zelf niet zo fanatiek geweest en heeft de teef daarom ook nooit de kans gehad zich te bewijzen?
en hoevaak gebeurd t wel niet... uit de lelijkste eendjes, komen de mooiste voort!!

je hebt een mooie reu!
zo niet deze as zondag... maar volgende week, moet ik de MAG-test doen in Hoogeloon m,et mijn Ayka & Caro!!
dat wou ik ook nog eff kwijt... ;)
Ooit wil ik een pup van jou kennel hebben bisbee!! Ik heb morgen clubkampioenschappen met duke. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Die reu van nouske is zeker mooi! Al vind ik mijn reu ook niet lelijk :bloos:
Gister had ik clubwedstrijd vanuit de hondenschool met duke. En we zijn 4e geworden!! Ben echt trots op mijn bink. De keurmeester was een echte rottweiler fan en aangezien ik de enige was met een rottie. Vond ik wel leuk. Alleen was het jammer dat duke niet wou volgen zoals het hoorde maarja degene die 3e en 2de zijn geworden hadden maar 1 punt meer als mij.
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 10 oktober 2008 om 07:18:
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zondag 5 oktober 2008 om 00:17:
rottweilers staan vooral bekend om de bouw en die borsten ontwikkelen gewoon een stuk minder wanneer de staart(dus het belans punt) dr nog aan zit de oren moeten flappie oren blijven dat staat leuk

Nou dit is toch wel echt onzin... hoezo ontwikkeld de borst minder mede door de staart? verklaar je nader, vind t wel interesant!

minder ontwikkelde borstspieren door de staart?? Vanwaar heb je dat? Je zou Gaïko's borstspieren eens moeten zien/voelen...
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 10 oktober 2008 om 07:39:
Uitspraak van Nouske op dinsdag 7 oktober 2008 om 15:19:
Is idd Belgische fok: Aïk van Hof ter Cammen x Ayse van't Hof van Hubos, ook al is Ayse geen bekende teef, ik vind dat het een supercombinatie geworden is, Gaïko heeft voor mij de looks en zit heel erg hoog in driften, terwijl ik dat van hem eerlijkgezegd nooit verwacht had.

voor mij moet een rottweiler die drift hebben, gezien ik t anders geen rott... vind!
veel mensen vergeten dat een rottweiler een werkras is!!
er zijn teveel black/tan met t karakter van een schaap!
Vin Ayk zelf een mooie reu, al had ik van zijn type wel een betere vererving verwacht!
hij vererft zeg maar niet als een Ambassador echt vaak zijn uiterlijke kenmerken!
Daarbij dat de teef onbekend is.... zegt uiteraard niets over de teef zelf?
wellicht is de fokker/eigenaar van de teef zelf niet zo fanatiek geweest en heeft de teef daarom ook nooit de kans gehad zich te bewijzen?
en hoevaak gebeurd t wel niet... uit de lelijkste eendjes, komen de mooiste voort!!

je hebt een mooie reu!

ik vind niet dat Gaïko op z'n vader lijkt, hij lijkt eerder op z'n grootvader vind ik (Vulcan Van de Reyngaard)wat ook een hele mooie reu was maar jammergenoeg niet echt sociaal. De teef is mss onbekend maar heeft wel al een BK IPO voortgebracht. De teef heeft wel shows gelopen maar de uitslagen weet ik niet direct.

Ik ben heel benieuwd hoe Gaïko gaat uitgroeien, hij heeft nu al een nekomtrek van 60cm dus dat beloofd.
Uitspraak van blondienien op vrijdag 10 oktober 2008 om 17:35:
Ooit wil ik een pup van jou kennel hebben bisbee!!

Ahhhh dank u voor t compliment! eerst maar eens voorbij komen voor een leuk kennis makingsgesprek;)
Uitspraak van blondienien op vrijdag 10 oktober 2008 om 17:35:
Ik heb morgen clubkampioenschappen met duke. Ben benieuwd wat hij gaat doen.

Ja de uitslag had ik al gelezen!! gefeliciteerd...:)
Uitspraak van blondienien op vrijdag 10 oktober 2008 om 17:35:
Die reu van nouske is zeker mooi! Al vind ik mijn reu ook niet lelijk

Je moet altijd in je eigen geloven, vertrouwen en hem het mooist vinden!
Andersom doet hij dat ook..

Die van Nouske is alleen selectief en met betere lijnen gefokt, maar dat is maar wat je zelf aan eissen stelt
Uitspraak van Nouske op maandag 13 oktober 2008 om 11:01:
ik vind niet dat Gaïko op z'n vader lijkt, hij lijkt eerder op z'n grootvader vind ik (Vulcan Van de Reyngaard)wat ook een hele mooie reu

Dat bedoelde ik.. jammer dat Ayk zelf niet goed zijn type heeft vererft!
Vulcan heb ik over gehoord.. maar ben niet zo in de BE lijnen.. Alhoewel de meeste NL als BE is toch al 1/2 a 3/4 duits bloed.
Uitspraak van Nouske op maandag 13 oktober 2008 om 11:01:
Ik ben heel benieuwd hoe Gaïko gaat uitgroeien, hij heeft nu al een nekomtrek van 60cm dus dat beloofd.

Laat maar weten... als die zo een half jaar ouder is.
Ff een vraagje bisbee....
Die pups van jou he zijn die ouders daarvan gefokt op ipo? Want ik zou graag een keer een rottweiler willen die op ipo gefokt is kan jij me daar meer van vertellen?
Uitspraak van blondienien op vrijdag 17 oktober 2008 om 19:17:
Ff een vraagje bisbee....
Die pups van jou he zijn die ouders daarvan gefokt op ipo? Want ik zou graag een keer een rottweiler willen die op ipo gefokt is kan jij me daar meer van vertellen?

Ik selecteer altijd de dekreuen op:
-bepaalde bloedlijn
-schoonheid
-werkprestatie's (IPO/Schutzhund)
Mijn streven is de complete Rottweiler, zoals die hoort te zijn!
Een mooie verschijning met een energiek, stabiel en moedig karakter die voor het gezin, erf waakt!

Iedere fokker heeft zijn voorkeur qau type etc.. daarom ik ook zoveel mogelijk binnen bepaalde bloedlijnen zoek van wat ik denk de ideale rottweiler is.
wil ook graag een mooie hond aan de persoon geven, vandaar ik ook selecteer op bewezen schoonheid..
Maar wil geen honden voortbrengen vanuit mijn kennel!
die het karakter hebben van een schaapje, hoe mooi ze dan ook mogen zijn!
Een rottweiler is een werkhond.. en dat wil ik weer zien in mijn pups!
vandaar ook de toch wel moeilijke selectie.

Ook zijn al mijn teven afkomstig van de betere/bekende bloedlijnen uit Duitsland die zich zowel op schoonheid als werkkarakter hebben bewezen.
Ben ik volkomen met je eens! Duke bezit ook een flinke dosis aan energie en wil graag voor mij werken op de gehoorzaamheidscursus. Maar duke mag helaas geen ipo doen in verband met zijn overbeet. En dit vind ik erg jammer! Maarja hij blijft toch mijn nummer 1! Ik zal zeker een keer willen komen kijken naar jou kennel als dat mag... Wat ik ook jammer vind is dat ik eigenlijk niets over duke zijn afkomst weet. Dat zal ik bij een volgende pup wel allemaal wel willen weten.