Partyflock
 
Forumonderwerp · 820589
­ Nederland
 
Ik zit er zelf aan te denken om H4L te tattoeren,
ben nou dus benieuwd naar fotos van mensen die al een vergelijkbare tattoo hebben, iniedergeval iets wat met de muziek te maken heeft o:)
Vraag dus niet naar meningen, alleen maar foto's, dr is op internet weinig te vinden volgens mij..
 
nouhet is heel erg leuk .. maar denkaan later.. ook al hou je vande muziek nog steeds dan...
 
dan is het voor de tijd die je gehad hebt! een tijd/lange) periode in je leven die voor altijd bij je blijft een ode aan de muziek en tja tuurlijk weet je nooit wat je later mooi of lelijk gaat vinden.
het blijft een beslissing die je op het moment voor het leven neemt!!
nou miss nightshade de jouwe is zeker heel mooi :jaja:
Whehehe wat wil je nou met h4l op je lichaam als je tiesto in concert geweldig vind???:S:S:S:S
 
:bloos: nee he hij is gewoon top!! haha (Y) bedankt he :-)

OJa PIELe, als dat voor mij bedoeld is, ik ben veelzijdig betreft muziek! en omdat ik 1x naar Tiesto in conert ben geweest wat inderdaad geweldig was (sfeer, entourage etc) de muziek niet eens zozeer. maar goed schaam me er niet voor en hoef me niet te verantwoorden tegenover jou.
blijft hardcore nog wel mijn nummer 1 muziek, daarbij ben ik niet zo'n zielig persoon die hardcorefan is en anti-tiesto. ik respecteer alle muziekvormen, zou jij ook moeten doen!
oja heb geen h4l op me rug staan :s
laatste aanpassing
Nou nightshade, ik had het eigenlijk over de topicopener. Had jou profiel nog niet eens gezien. Aangezien je ook bij dat concert bent geweest en je dus behoorlijk aangesproken voelt denk ik dat ook jij de verkeerde tattoo op je rug hebt. Je hoeft je echter niet te verantwoorden tegenover mij hoor. Je hebt vast je juiste keuze gemaakt toen je ’’die plaat’’ op je rug liet zetten:S

Zeg nou zelf, als je een jaar of 40 bent wil je toch niet meer met een hardcore tattoo op je rug (of ergens anders) lopen?

Andere muzieksoorten vind ik ook best te doen. Waar baseer jij je op dat dit niet het geval is?
Ga vaak genoeg naar een piratenfeest of een kroeg hier in het dorp. Daar zul je echt geen hardcore horen hoor.

Dat je geen h4l op je rug hebt zie ik ook. Ach ja, er zijn meer soorten Hardcore dus wanneer je het ’’boem boem’’ zat bent kun je altijd overstappen op iets anders:P
 
zoals je pb bericht al zei he ZEIKERD :p

nogmaals de generatie die straks oud wordt is totaal anders,
dan zijn olgens mij tattoo's normaal in het bejaardenhuis

waar ik het verschillende soorten muziek op baseer is, dat als je zoals ik een tattoo van hardcore op je rug hebt staan!! in jou ogen gezegd een Plaat!! je wel van andere muzieksoorten kunt houden, dus dat het niet alleen hardcore is, dat probeerde ik je uit te leggen.
alleen is deze muziek een deel van mijn leven geworden en misschien als ik 40 ben tja niet meer, dat zul je nooit weten. maar dan heb ik wel een herinnering voor altijd op mijn rug, wat mij aan die tijd deed terug denken. en ja dat is voor zich, ik wilde het vereeuwigen voor altijd!
Ieder z'n eigen.
Ik doe niet mee aan dat soort trends.

Misschien als ik over een tijdje de spice girls ga waarderen neem ik daar wel een tattoo van:P

SG4L:D
Uitspraak van Weus! op donderdag 15 december 2005 om 13:53:
denk ik dat ook jij de verkeerde tattoo op je rug hebt

met zulke uitspraken geef je al aan dat je niet eens nadenkt..laat haar lekker zelf bepalen wat ze op haar rug wil..


Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:18:
nogmaals de generatie die straks oud wordt is totaal anders,
dan zijn olgens mij tattoo's normaal in het bejaardenhuis

idd
Uitspraak van Weus! op donderdag 15 december 2005 om 15:55:
Misschien als ik over een tijdje de spice girls ga waarderen neem ik daar wel een tattoo van:P

jij wel8)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 15 december 2005 om 16:36:
met zulke uitspraken geef je al aan dat je niet eens nadenkt..laat haar lekker zelf bepalen wat ze op haar rug wil..

Ach ja, zoiets kun je ook cynisch opvatten.

Die uitspraak over tattoo's in het bejaardenhuis vind ik echter een beetje jammer. Hiermee geef je zelf al aan dat het een trend is en dat de meeste mensen nu geen tattoo hadden als dit niet het geval was. Meeloopgedrag is echter iets van alle tijden en ik kijk jullie er ook niet op aan hoor. Vraag me alleen af of je er nog zo blij mee bent als de hype over is.

Denk dat ik toch Sporty Spice maar op m'n borst laat zetten.
hoe kom je er dan bij dat het een trend is..
hardcore betekend voor iedereen toch weer wat anders..
nee dat over die tattoo in het bejaardenhuis bedoel ik niet alleen hardcore tattoo`s mee..nee daarvoor laat je toch geen tattoo zetten:S alleen omdat je het mischien later vaak ziet is in een bejaardenhuis:S
mischien dat jij daarom die sporty spice tattoo laat zetten maar lijkt me niet dat een ander het daarom doet..
ik tenminste niet..niet dak een h4l tattoo ofzo heb
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 15 december 2005 om 18:12:
hoe kom je er dan bij dat het een trend is..

Hiermee bedoel ik tattoo's in het algemeen.
Dit zal nightshade waarschijnlijk ook bedoelen. De mensen met een hardcore tattoo zijn volgens mij te verwaarlozen als je het over het geheel aan tattoo's in Nederland (en daarbuiten) hebt.

Vandaar:P
hahah ik geef je gelijk;)
moet er anders teveel overna denken;) :vaag:
ok. vergeven en vergeten:D
 
nou ja trend, het is redelijk normaal en maatschappelijk geaccepteerd!! maar goed gelukkig was je zelf ook zo slim genoeg om te begrijpen, dat ik dit bedoelde.

maar goed nogmaals ik doe het voor mezelf en niet omdat de rest ook een tattoo heeft :s het is juist voor jezelf en niet voor iemand anders. daarbij weten genoeg mensen niet eens dat ik hem heb, je moet hem toevallig zien of er na kleden. dus hoezo trend?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:18:
dan zijn olgens mij tattoo's normaal in het bejaardenhuis

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 07:40:
. dus hoezo trend?

:X:X:X:X:X
 
mooie poppetjes hoor piele!! :gaap:
 
Tiesto in Concert.. eerste feestje.. kregen gratis kaartjes bij een Samsung D500..
Heb me er kostelijk vermaakt :yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 07:40:
en niet omdat de rest ook een tattoo heeft

Wie is de rest.. in mijn vriendengroep heb niemand dr een hoor:P
Dan ben ik zeker de trendsetter ofnie..??:P(Y)

Ik snap echt het probleem niet.. of je nou iets met hardcore op je lijf laten zetten of een levensgrote tribal..
Geef mij dan maar iets orginelers.. en net als nightshade zegt, het maakt mij niet uit van wat voor muziek ik later ga houden, gaat om het deel van je leven.. en dat vind ik nou ook :yes:
Bedoel.. voor mij is het nog lang niet afgelopen, (zoals ik er nou op kijk hoor:P) Maar als ik nou al kijk wat een schik we ermee hebben, uit en thuis, vind ik het wel iets om voor het leven te tekenen jah.. :D
Maar goed als andere mensen daar anders over denken moeten ze zelf weten, respecteer ik ook.. maar ga anderen niet af lopen zeiken dat doe ook niet bij jou..!!:frusty:
 
:respect: jij snapt het! en laat de rest maar lullen! :)
Uitspraak van actief op vrijdag 16 december 2005 om 11:35:
gaat om het deel van je leven..

Bewaar je flyers of iets dergelijks:S
Ik heb hier ook wel eens een foto gezien van
een meisje die gewoon HARDCORE op d'r onderrug had
staan met sierletters, die is echt vet kick! :jaja:

Maar een logo zal ik echt nooit doen!
 
ik vind dat je het zelf moet weten :D
een vriend van mij laat eht logo MOH op zijn borst tattoëren. En ik zelf vind tattoo's heel mooi. :P
Als je het zelf mooi vind, doen dus !

:P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 12:49:
een vriend van mij laat eht logo MOH op zijn borst tattoëren.

komt ie weer:

:X:X:X:X:X
HARDCORE is meer dan muziek !!!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 08:01:
precies het is een stuk van je leven geworden!! en dat mag voor het leven getekend worden

idd :D
 
het is idd zeker meer dan muziek :jaja:
ik heb eeb tattoo van nordcore
die maken hardcore en terror en ben er heel blij mee
:D
Nick (mijn zoon) heeft een tattoo van de Wizzard.

Iedereen vind hem mooi, het is een moment uit je feestleven dus een leuk aandenken aan je jeugd.

ik zou het dus gewoon doen!
ik heb ook de wizzard van thunderdome
tis gewoon eeen super plaatje:D
 
Zou graag het Enzyme logo op me rug willen.. Alleen doe het niet denk ik.. Zit er de rest van je leven aan vast..
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Ik zou best wel een tattoo willen nemen wat qua expressie o.a. mn liefde voor hardcore (door de jaren heen en nog steeds) uitbeeld.Niet zozeer een hardcore logo meer een symboilische uitbeelding....erg vaag.

Respect voor iedereen met een tribal tattoo,demon tattoo en ook Hardcore logo tattoos,t is net als met andere tatts een beslissing die je op dat moment maakt een bepaalde periode waar je graag aan terug denkt en als je je druk gaat maken om hoe je over 60/70 jaar uitgaat zien dan heb je niet echt een geweldig leven gehad denk ik.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 22:47:
bullshit man ik heb een ooiuhvaah ennuh is da ook met duh trend meej gaan ? met duh gedagtuh oh meschien ben ik volgend jaah voah ajakkus ? vindt ut een nutteloos antwoord want van hardcore overgaan op hip hop is net zo iets als van ado naah ajakkus gaan ONMOGELIJK DUS damn mensuh wat een opmerking

watzeggie???????
iedereen heeft zn mening en denkt er anders over..
ik heb hem gezet niet omdat ik het stoer vind maar omdat het mijn levensstijl is.. en tuurlijk zal er een tijd komen als ik oud ben dat ik anders ga leven. maar hardcore zal altijd een deel van me blijven want dat zit van binnen:yes: en mensen die dat gevoel niet hebben geven ook al snel de mening dat het dom is of wat dan ook.. als diegene er zelf maar gelukkig mee is.. daar gaat het om
Uitspraak van (L)saskia(L) op donderdag 8 december 2005 om 22:42:
zal t nooit doen,
staan ze je later te wassen in het verzorgingstehuis heb je opeens weet ik veel wat op je lijf staan..

dat is wel HARDCORE!

p.s. ik heb wel tattoos en een zere rug kom je me ff wasse?
Uitspraak van Gabber_Jeffrey op vrijdag 3 maart 2006 om 09:09:
ik heb ook de wizzard van thunderdome
tis gewoon eeen super plaatje

Heel erg gaaf, hoe groter desde mooier ik dat vind, echt complimenten.

Altijd een leuk aandenken voor als je straks in een bejaarde verzorgingstehuis zit en ze je rug mogen wassen hahaha.
laatste aanpassing
Uitspraak van Gabber_Jeffrey op vrijdag 3 maart 2006 om 09:09:
k heb ook de wizzard van thunderdome
tis gewoon eeen super plaatje:D

damn, dies nog groter als de mijne :-)
 
Uitspraak van Mongrel op vrijdag 3 maart 2006 om 14:33:
en als je je druk gaat maken om hoe je over 60/70 jaar uitgaat zien dan heb je niet echt een geweldig leven gehad denk ik.

:jaja: dat vind ik ook! Waarom zou je spijt krijgen van een hardcore tattoo :s het is een deel van me leven dus dat mag getatoeerd worden elke tattoo ziet er niet meer uit op een lichaam van 60 of 70 jaar of nog ouder en net of je daar nog naar kijkt in een bejaarde tehuis...
 
echt wel vet man
en laat al die andere sukkels hun bek houden met hun commentaar, als je t niet mooi vind dan is dat slechts jouw mening en das geen feit...ik heb zelf ook een van het logo van Neophyte, moet daar een duidelijke reden voor zijn?
ten 1e ik vind die wolf mooi ten 2e neophyte is geweldig ten 3e ik wil het als herinnering hebben later en ten 4e jep het is stoer
ze zijn gewoon een beetje jaloers denk ik...dat zij zich niet durven te binden aan een bepaalde levensstijl, en wij wel...ik heb nog altijd mijn eigen gedachtes en meningen. sommige mensen denken dat ze al weten wat voor iemand ze voor zich hebben met zo'n tattoo, maja moeten ze zelf weten he. het is idd een levensstijl en dat gaat niet weg
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mongrel op vrijdag 3 maart 2006 om 14:33:
als je je druk gaat maken om hoe je over 60/70 jaar uitgaat zien dan heb je niet echt een geweldig leven gehad denk ik.

helemaal mee eens!! iedereen zeurt altijd ook over die van mij, en wat nou als je over 20 jaar.... ga ik me niet druk over maken en over 20 jaar ook niet!
 
Aangezien sommige plaatjes echt gewoon gaaf zijn kan ik het me voorstellen maar wanneer je het doet om dat je van de muziek houd, denk ik dat je spijt krijgt.

Dus voor het plaatje oke ( zo hebben andere weer tribels /chineese tekens ) en jij je plaatje
maar vooor de muziek nee dacht het niet
 
ik wil der ook een van me rechterschouderblad tot me linkerschouderblad de tekst hebben van hardcore
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 23:03:
Aangezien sommige plaatjes echt gewoon gaaf zijn kan ik het me voorstellen maar wanneer je het doet om dat je van de muziek houd, denk ik dat je spijt krijgt.

Hoeft niet, is een periode in je jonge leven en een tatoeage als deze herinnerd je aan die leuke tijd met alles er op, er aan, en er omheen.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 23:03:
Aangezien sommige plaatjes echt gewoon gaaf zijn kan ik het me voorstellen maar wanneer je het doet om dat je van de muziek houd, denk ik dat je spijt krijgt.

tja vind het ook bullshit! ik hou al van deze muziek sinds het begin dat het er is dus toen was ik ongeveer 11 jaar. we zijn nou inmiddels 15 jaar verder.. zie over 15 jaar verder wel weer maar het blijft hoe dan ook een gave periode uit mijn leven wat ik altijd zal koesteren
Staat ook erg leuk als je 60 bent (Y)