Nijmegen is de oudste stad van NL!
Nijmegen is de meest roze stad van NL!
Nijmegen heeft de meest creatieve verkeersplein van NL!
Nijmegen heeft een universiteit!
Nijmegen heeft meer inwoners!
Nijmegen is de meest bourgondische stad boven de grote rivieren!
En Arnhem?
Arnhem is de hoofdstad van Gelderland!
Arnhem heeft Vitesse!
En toch heeft Nijmegen een fikse minderwaardigheidscomplex!
enV, u zegt dus dat nijmegen, omdat de bodempijs van bier hier 2x zo hoog ligt als in arnhem minder geslaagd is als feest stad. En ook is arnhem "beter" omdat er progesiever house wordt gedraaid, ff kort samen gevat.
De beste house wordt gedraait in doornroosje, is algemeen bekend, uiteraard is een biertje daar 1,60 ofzo, in idergeval 2,50 voor een halve liter, erg schappelijk naar miin mening, vooral in vergelijking met het spektakel dat je krijgt voor geschoteld. Voor de echt minder rijke mensen, zoals mijzelf is er ook het €-café waar bier (idd duurder) 1 euro is, maar een mix, en ja ELKE mix 2 euro is, das toch echt onovertrofeen naar mijn mening, en dat het hier gezelliger is hoef ik niet eens uit te leggen, ik bedoel, shit eej, ik ben hier
maar moet je eens bij doner kebab nijmege ngaan eten, is echt lekker, en jaa ik weet ook nog dat jullie daar als eerste die broodjes durum hadden, bij doner mix, maar doner nijmegen is toch echt verkozen tot lekkerste van nederland, en nee niet alleen door mij
whahahahaha kiek da lilleke gebouw, lijkt wel alsof er een ufo is geland ofzo. shit eej, neon licht op een auto gaat nog wel maar een compleet gebouw in neon kleuren is natuurlijk echt belachelijk
wat je was vergeten jullie hebbe n wegrenfront, het moet altijd van onze kant komen kort smaengevat: n arnepper is nog te min om in de schaduw van mijn stront n rotte appel te eten !!!!!
wat je was vergeten jullie hebbe n wegrenfront, het moet altijd van onze kant komen kort smaengevat: n arnepper is nog te min om in de schaduw van mijn stront n rotte appel te eten !!!!!
Hoho je vergeet de mooie spandoeken die ze altijd vanaf de overkant van et stadion omhoog houden.. WHAHAHA