Ik werk 3 dagen van 7 tot 4 Stage, terwijl ik er niks voor betaald krijg. Ja 60 euro in de maand ofzo. Ik ontvang atm. 72 euro terwijl ik rond de 290 moet betalen in de maand, omdat aanvullende beurs nu dus al ruim een half jaar onterecht stopgezet is.
Fijn dat jij inderdaad alles vanuit je eigen zak kan betalen, maar ik kan savonds niet meer werken na van 7 tot 4 zustertje spelen. En heb 2 dagen vol school van kwart over 8 tot half 6. Zal ik me complete weekend ook nog eens gaan werken? Want dat is je punt blijkbaar hier..? Ik rij een ochtendwijk met kranten, smorgens van kwart voor 6 tot 7 uur, voordat ik naar die stage ga en voordat ik naar school ga, elke dag van maandag tot zaterdag, alleen de zondagochtend is me uitslaapdag.
Je mag stoer doen hoor met "profiteren van de regering" en "daar betaal je toch geen tattoo van". Ga er me rijbewijs uiteindelijk ook van betalen als ik dat red Want ik heb geeneens tijd voor een bijbaantje met me opleiding.
Je mag stoer doen hoor met "profiteren van de regering" en "daar betaal je toch geen tattoo van".
Ik doelde erop dat alles maar voor lief wordt genomen, je hebt de mogelijkheid om een lening af te sluiten of "geld te krijgen"... vervolgens wordt het niet uitgegeven aan 1 van de eerste levensbehoeften, maar aan een tattoo (wat volgens mij behoorlijke vorm van luxe is).. En dan ga je miepen dat het een week of 2 weken te laat komt... Dat vind ik gewoon krom. punt.
n ieder geval; Iemand die een tattoeerder voor (iets in de trant van) deze tatt aan kan raden?
De foto welke je plaatst is vrij realistisch, als het een beetje richting de oldschool of japanse sfeer mag gaan, dan Rinto (friesland) of Darko (brabant)
Ach, als ik ook nog even over IB-groep mee mag praten...
Ik zou het ook aanpakken. En psyteck heeft een goed punt, maar daarentegen denkt iedereen naar zijn eigen straatje.
Waar ik me veel meer aan irriteer is de optie "ons geld"... 60% van de overheidsinkomsten zit hem in de BTW door onze top-consumptie-maatschappij. dus haar 1.000 uitgeven, betekend dat ze via meneer de tattoeer direct zo'n 160,- terugstort naar vadertje staat, vrijwillig. Daarbij wordt het geld terugbetaald, of als een investering gezien voor ons land.
Either way, wij als internet-losers hebben geen fuck te zeggen.
En koike; het wordt een beetje tijd voor actie, vind je niet? teksten, bijlen, machetes en nu weer een indianen-skull....
Ja en nee. Ik heb een aantal dingen op m'n lijstje staan.
Sowieso wil ik eerst een paar tatts op m'n benen hebben.
Een zwaard, een bijl/skull. En deze.
Op mijn rug wil ik volgend jaar als ik terug ben in Colombia een aantal dingen laten tattoeeren.
Het punt is alleen waar ik wil beginnen. En omdat ik nu al wat teksten op m'n benen heb staan, is het makkelijker om daar gewoon mee door te gaan.
De skull komt op de zijkant van mijn linkerbovenbeen. Een slag kleiner dan op de foto. Misschien 80% van die grootte.
Feit is, dat ik nu die 1000 euro dus wel uit eigen zak heb moeten betalen, mn spaargeld er compleet doorheen is omdat ik aan t sparen was voor rijbewijs Ik atm niet eens het geld meer heb om me telefoonrekening normaal te kunnen betalen. Dus dat ze onderhand na zoveel maanden wel eens mogen opschieten.
Jouw "mening" is geen mening maar gewoon blind denken van "Ach ik kan het, dus moet iedereen dat maar kunnen". Want ik hoor je ook opeens niet meer "neem dan een bijbaantje" of heb je begrepen dat dat in mijn geval niet gaat? Als jij jezelf nu volwassen voelt door mij belachelijk proberen te maken/enigzins een schuldgevoel probeert aan te praten.. Dan mag jij vooral jouw "mening" houden hoor.
En ik weet niet, maar in mijn wereldje zijn 2 weken en 3 jaar nogal een verschil? Ik stuur je netjes een pb waar je op weigert te reageren, je vindt het leuker om het "hier uit te vechten" ipv. volwassen te reageren.
Feit is, dat ik nu die 1000 euro dus wel uit eigen zak heb moeten betalen, mn spaargeld er compleet doorheen is omdat ik aan t sparen was voor rijbewijs Ik atm niet eens het geld meer heb om me telefoonrekening normaal te kunnen betalen
Ik snap niet dat je jezelf zo gaat zitten verdedigen
Als jij jezelf nu volwassen voelt door mij belachelijk proberen te maken/enigzins een schuldgevoel probeert aan te praten.. Dan mag jij vooral jouw "mening" houden hoor.
Ik geef mijn mening, was geenszins de bedoeling om je "kwaad te doen"... Ik zeg in mijn eerste post ook, "typisch nederlands", m.a.w. ik richt mijn opmerking richting de instelling van sommige mensen, niet zozeer persoonlijk op jou.
Maar zoals Claudia zegt, je hoeft je niet te verdedigen, ik geef mijn mening en dat zal ook mijn mening blijven, ongeacht jouw situatie.
Koike >> 80% van die afbeelding is niet zo groot hoor, print hem maar eens uit, en leg hem dan op je bovenbeen. Je staat er van te kijken hoe je je daar op kan verkijken... Een A3 komt meer in de buurt van een bovenbeen.
Ik kan me trouwens nog smeriger irriteren over die mongolen die dik boven modaal verdienen en daarvoor 4 dagen de boel verneuken op zo'n IB-groep-locatie... Fucking ambtenaren ditdat
Wat jij, cuntie?
Ik ga nu uiteindelijk op 20 september de boel afmaken. Was eerst oktober/november, toen 16 september en nu dus 20 Ik schijt op die mongool en zijn rommelige kut-agenda. Maar ja, what can you do....
Wie heeft er eigenlijk ervaring met de knieschijf en knieholte, deze stukken doen mij bij voorbaat toch wel een beetje in mn broek plassen namelijk Kan ik me mentaal voorbereiden jw
"bye rot" had toen die skulletjes op z'n knieen gedaan, die meldde wel dat het een pijnlijk stukje is toen.
En knieholte heb ik juist iemand over gesproken onlangs. Die had ook tijdens het genezen rugklachten blijkbaar doordat er 'banen' getriggerd worden door het tattoeren. Maar die had het ook aardig te kwaad op dat moment. En das geen zeikerd, als laatste toevoeging.
Quote of Plugge85 on Wednesday 1 September 2010 at 09:54:
En koike; het wordt een beetje tijd voor actie, vind je niet? teksten, bijlen, machetes en nu weer een indianen-skull....
Ja, inderdaad. De teksten staan er al. Maar wil na elke nieuwe gewonnen wedstrijd een tatoeage laten zetten. Linkerbovenbeen de skull. Rechts een bijl en rechtsbinnen een machete. Maar rechtsbinnen kijk ik tegenop omdat ik denk dat die ontzettend pijn gaat doen.
Als het goed is (wedstrijden winnen) staan er binnen nu en 3 maanden 4 nieuwe tatts.
Ik ga trouwens niet naar mijn borst/armen. Alleen rug (misschien onderbuik) en benen denk ik.
Quote of PsyTek on Wednesday 1 September 2010 at 10:41:
Koike >> 80% van die afbeelding is niet zo groot hoor, print hem maar eens uit, en leg hem dan op je bovenbeen. Je staat er van te kijken hoe je je daar op kan verkijken... Een A3 komt meer in de buurt van een bovenbeen.
Ik heb korte benen. Hij hoeft niet mijn gehele bovenbeen te bedekken, maar heb hem uitgeprint tot een grootte die ik 't best vind passen. Maar aangezien ik niet echt bekend met tattoeerders ben hier in Nederland; Ken alleen een goede tattoeerder maar zij woont in Brugge wat nogal ver is... Zit ik nog meer rond te kijken.
De Skull óf de Bijl komt hopelijk in de eerste week van oktober.
Tattoo daarna de laatste week. De bijl is redelijk simpel en zal niet lang gaan duren, maar in die skull zitten nog behoorlijk wat details dus weet niet hoe lang dat zal duren.
Quote of Y@KUZA on Wednesday 1 September 2010 at 11:11:
Wie heeft er eigenlijk ervaring met de knieschijf en knieholte
Ik vond het al aardig pijnlijk aan de zijkant van mijn knie en stukje knieholte, heb niks op mijn knieschijf maar kan me er wel voorstellen dat dat ook geen pretje moet zijn.
Het is zo moeilijk zeggen wat pijn doet en wat niet, dat ligt echt aan jezelf.
Bij mij deed het bv weer ontzettend pijn boven op mn schouder en als ik dat dan zeg dan vinden mensen dat raar want dat doet toch geen pijn.
Het is zo verschillend, want mn knie heb ik niet gevoeld en anderen zeggen weer dat dat pijn deed!
Lekker geruststellende berichten allemaal weer , ach ja komt goed, volgende maand zal ik eerlijk en oprecht verslag doen
Quote of [kim-me] on Wednesday 1 September 2010 at 11:28:
En hoe zit het met de ellebogen en de binnenkant?
Buitenkant vond ik super meevallen (alleen het machientje begint wel een teringherrie te maken zo rechtstreeks op je bot) binnenkant was redelijk te doen,wel pijnlijk maar gelukkig minder dan dat ik had verwacht
En waarom discussieren over of het wel of geen pijn doet???
Als je een tattoo wil moet je er toch aan gaan geloven.... dan maar een beetje pijn!
En ik vind het na een kwartier juist lekker.... of ben ik nu gek aan et lullen
Als je een tattoo wil moet je er toch aan gaan geloven.... dan maar een beetje pijn!
Tuurlijk, maar als ik er weer zit dan denk ik stiekem toch altijd weer: waarom wilde ik dit ook alweer?
Maar idd na een kwartiertje valt het altijd wel weer mee, ik vind de laatste 10 minutjes altijd het zwaarst, misschien omdat ik dan weet dat het bijna over is
Quote of PsyTek on Wednesday 1 September 2010 at 09:49:
2 weken, half jaar, 3 jaar... feit blijft dat het jouw geld niet is.
volgens mij is het idee achter een lening dat het geld wel van jou is, daar betaal je (ook bij de ib-groep) rente over, je betaald dus voor de mogelijkheid geld te mogen lenen en als je ergens voor betaald mag je daar toch wel gewoon zeker van verwachten dat het binnen de afgesproken tijd geleverd wordt? ongeacht of het fijn is dat die kans je geboden wordt...
je gaat een overeenkomst aan en daar hebben beide partijen zich maar aan te houden!
eit is, dat ik nu die 1000 euro dus wel uit eigen zak heb moeten betalen, mn spaargeld er compleet doorheen is omdat ik aan t sparen was voor rijbewijs Ik atm niet eens het geld meer heb om me telefoonrekening normaal te kunnen betalen.
dit is dan wel een geval van slecht je prioriteiten stellen!
Quote of [kim-me] on Wednesday 1 September 2010 at 11:45:
misschien omdat ik dan weet dat het bijna over is
Ik heb de laatste keer 5 uur gezeten en na 3 uur gaat het toch wel weer irriteren, maar het resultaat is altijd zo leuk en dan denk ik, wat wordt de volgende
maar het resultaat is altijd zo leuk en dan denk ik, wat wordt de volgende
Herkenbaar maar is toch altijd lastig om wat goeds te verzinnen, heb nog wat plaatsten waar ik nog wel een tattoo wil, alleen weet ik nog steeds niet wat
Quote of Plugge85 on Wednesday 1 September 2010 at 13:35:
Nou, ik train 3 weken niet met een verse tattoo, zeker niet als het op je benen zit.
Bij m'n linkerbeen was ik de tweede dag gaan sporten, maar is enigszins vervaagd. Bij rechts had ik er na 2 dagen geen problemen mee. Precies zo geworden, maar dit zijn kleine tatoeages. Denk dat ik met die nieuwe zeker een week of 1/2 rust hou; alleen cardio.
ja, sporten kan wel, maar een rondje sparren met een plaat op m'n bovenbeen zie je mij niet doen hoor.
Ik heb dat bij die op mijn borst gedaan, na een weekje. Maar dan zie je net dat je er een dikke tik op krijgt...
Maar wat voor effect heeft dat dan? Hou liever een weekje rust natuurlijk om te voorkomen dat het één grote vlek wordt... Als je er een tik op krijgt zal het alleen wat pijn doen of erger?
Want ik denk niet dat een paar 'tikken' op de plek erger is dan het continu schuren van kleding tegen de tattoo/wond, en dan vooral het schuren van een spijkerbroek.
Je tattoo is eigenlijk gewoon 1 grote wond, dus zo moet je hem ook behandelen... als je een korst op je knie hebt en je valt nogmaals op je knie, dan verlies je de korst (te vroeg), komt er weer een nieuwe korst op en daarna (vaak) een litteken...
Ik denk dat plugge dat bedoelt met "Maar dan zie je net dat je er een dikke tik op krijgt..." Als de wond niet goed de kans krijgt om te helen, dan heb je kans dat het niet mooi heelt.
Inderdaad. Het voelt niet goed om te trainen en tientallen keren een lekkere lowkick naar je toe gezwiepert te krijgen. Mij te risicovol.
Ik kreeg toen een cross op m'n borst. Dus dan komt er een handschoen schuin van boven naar beneden op je tattoo terecht die er net een week zit. Voel ik me niet prettig bij in ieder geval