Quote of .Thijs. on Thursday 15 October 2009 at 18:03:
Hier 1 van pf
Maar ze noemt het geen tribal, maar een traibel
wehehehehe ...zijn van die mensen die denken dat mijn tatts iets "keltisch" is
Quote of .Thijs. on Friday 16 October 2009 at 11:22:
Die reacties van sommige mensen ook
ach ja...forum heh
ff offtopic * mensen...echt ik voel me fucked!!!!! na 9 jaar een relatie te hebben gehad is t gisteren ten einde gekomen , man o man...geen slaap...niet kennen eten
Quote of Mongrel on Friday 16 October 2009 at 12:07:
ach ja...forum heh
ff offtopic * mensen...echt ik voel me fucked!!!!! na 9 jaar een relatie te hebben gehad is t gisteren ten einde gekomen , man o man...geen slaap...niet kennen eten
Quote of Mongrel on Friday 16 October 2009 at 12:07:
Gisteren een oceaan van tranen moeten opvegen, maar mn vrienden waren er voor me....ze hebbe me nooit zo zien huilen maar dat hoort erbij....gisterenavond/nacht lekker gedronken gegeten
AHHH ben bij de shop weze checken wat mn nieuwe idee zou kosten en dat was ff n domper... daar moet ik dus nog lang voor gaan sparen haha maar t potje is r al dus over 5 jaar is r wel denk
Ow ja haha heb een tribal op mn rug ja mensen een tribal en dat moet een vlam voorstellen en nou wil ik dat r rook uit omhoog komt en dat uit die rook dan een oldskool hart met kroontje en vleugels en lucky 13 erin komt te staan.. dus daar heb ik nu maar s n potje voorgemaakt uiteraard wordt die dan wel in kleur
ik wil nog iets van een sleeve en zoek nog wat voor op me voet langs me tenen zodat je het ziet als ik me naaldhakken aan heb. maar als je googled krijge alleen sterrentjes of van doe bloemen met sierlijntjes bleh.
ik wil nog iets van een sleeve en zoek nog wat voor op me voet langs me tenen zodat je het ziet als ik me naaldhakken aan heb. maar als je googled krijge alleen sterrentjes of van doe bloemen met sierlijntjes bleh