Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
 
Uitspraak van 2Crew-Blue op dinsdag 31 mei 2016 om 19:59:
Is dat niet gewoon de knvb leeuw? Die was er in neon groen tijdje terug. Als ik me goed herinner 13-18mg.


Ja? Is inderdaad een groen schild met een leeuw. Zou een hele niet te veel zijn dan?
laatste aanpassing
 
Zijn die wel gewoon 2cb dan? Niet dat ik een hele xtc pil pak
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2016 om 20:38:
Zijn die wel gewoon 2cb dan? Niet dat ik een hele xtc pil pak


Als je dan toch al niet van plan bent om te laten testen kan je op z'n minst toch wel een marquis test doen. Vooral als je twijfelt of het xtc of 2c-b is,
laatste aanpassing
Jongens jongens... Als je al zo onzeker of "bang" bent, laat die shit dan gewoon testen.
Het is anoniem en gratis. Ja, het kost je (als de pil onbekend is of afwijkt) 1 pilletje. Maar dan heb je wel zekerheid over de stof en de dosering van de pil.
Weet je iig wat je slikt en hoeveel je moet slikken.
Ligt aan je gewicht, geslacht en tolerantie. Voor mij was een hele prima, kon zelfs nog wat heftiger. Ik denk dat voor de meeste mensen het een goed dosis is, misschien wat aan de heftige kant. Je kan hem eventueel breken en een halve of 3/4 nemen ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2016 om 20:38:
Zijn die wel gewoon 2cb dan? Niet dat ik een hele xtc pil pak


Er is ook een vergelijkbare pil waar wel XTC in zit. Deze is wat dikker en meer geel. Ik zou het gewoon laten testen zoals steentje al zegt. Scheelt een hoop zorgen en ellende.
Wat is de regel met geslacht en gewicht dan bij 2CB?
Heb daar al eens naar gezocht, maar kon er niks over vinden.
Bij X weet ik het, maar die zal vast niet bruikbaar zijn hier :P
Uitspraak van Steentje op woensdag 1 juni 2016 om 13:35:
Wat is de regel met geslacht en gewicht dan bij 2CB?


Is er niet echt..

In het algemeen geldt dat vrouwen iets gevoeliger zijn (mn door standaard afwijkend water/vetverhouding). Uiteraard is het -relatief- logisch dat iemand van 100 kg meer nodig heeft dan een anorexia patiënt van 4/10 van dat gewicht. Echter, je kunt er niet echt zoals bij MDMA een sommetje op loslaten (die natuurlijk ook niet voor ieder individu opgaat).

Verder heeft ieder individu zo een beetje "z'n eigen curve"; het is daar naar zoeken de eerste keren van het gebruik ervan.
Dwz dat voorzichtig aftasten en accepteren dat de eerste keer misschien niet zo indrukwekkend kan zijn. En dan keer voor keer de dosis verhogen tot je de sweet spot voor jezelf hebt gevonden. Het kan zijn dat een vrouw van een lager gewicht in jouw omgeving een hogere sweet spot heeft, bijvoorbeeld.
Daar weer naast zijn ieders doelen en verwachtingen van een trip ook anders.. de één wil nagelhard trippen, kleuren, visuals, bodyspace, headspace...en neemt eventuele bijwerkingen (bodyload) voor lief.
De ander wil het eerder gewoon een keer proberen, maar zeg bijv. "opzeker niet te willen trippen", of de controle te willen verliezen. Sommige hebben al ruime ervaring met andere middelen, anderen totaal niet (of hebben eens wat trekjes van een joint genomen). Al dergelijke verschillen komen voor en het is verstandig daar rekening mee te houden. Een evaluerend gesprekje erover alvorens gebruik kan dat soort zaken natuurlijk goed in kaart brengen; de uiteindelijk uitwerking van een dosis is natuurlijk altijd afwachten; dat is het aftasten.

Ik zou iig notitie nemen van de doseringsrange op Erowid:
https://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml
En de "Strong range" vermijden voor mensen die zoals gezegd; niet nagelhard willen trippen, op zeker niet willen trippen, waarbij je aan je water voelt dat dat niet gepast is, bij kleinere "fragiele" dametjes, en in het algemeen gewoon voor eerste keren. Verder binnen een range afh., van de div. omschreven zaken zelf trachten aan te voelen of iets in het begin van die range gepaster is..of dat je bv. bij een zwaardere man die al div. keren misschien een tikkeltje te hard is gegaan van X ...dan kan je wel eerder aan het eind van een range gaan zitten.

De doseringen binnen "strong" zou ik pas stapsgewijs aanwenden (+3 tot bij al wat hogere dosering +5 mg iedere losse keer van gebruik erbij; dat moet al een merkbaar verschil opleveren...zou geen dosissen gaan verdubbelen enz..) als mensen al echt 1 of meerdere ervaringen met het middel hebben, of bijv. al sterke LSD trips hebben doorstaan.

Hopelijk kan je met dit verhaal wat :)
laatste aanpassing
Zeer uitgebreide post ja, thanks!

Dosissen vallen inderdaad zeer apart in mijn omgeving. Daar waar ik lekker ging op 18mg en redelijk hard ging op 20mg, heeft mijn vriendin gewoon echt 21mg nodig om iets te voelen en een vriend van mij zelfs 36mg. En we zitten allemaal rond hetzelfde gewicht.

Maar het is altijd positief gevallen. En dat is het belangrijkste!
Over paar weekjes maar weer eens de tijd vinden om te flippen. :D:D:D
Al heb ik ook nog zegels liggen waardoor ik ontmaagd moet worden. Hmm... Lastig lastig :P
laatste aanpassing
Uitspraak van JSKI op maandag 18 april 2016 om 13:09:
Iemand bekend met North Face pillen met 2cb? Schijnen nieuw te zijn. Heb geen foto kunnen krijgen tot nu toe. Zouden zo'n 17mg moeten bevatten.

edit: mogelijk deze? http://4-fluoramphetamine.tumblr.com/post/142261076699/something-my-girlfriend-made-purple-xtc-bars-200


Ik heb ook north face 2cb maar het zijn gele. Toevallig info?
Uitspraak van Kuuze op woensdag 1 juni 2016 om 21:55:
Ik heb ook north face 2cb maar het zijn gele. Toevallig info?


Niet getest bij centrum. Doen het prima. Hele zal denk ik zo'n 13-18mg bevatten.
laatste aanpassing
Uitspraak van Steentje op woensdag 1 juni 2016 om 20:42:
aar waar ik lekker ging op 18mg en redelijk hard ging op 20mg, heeft mijn vriendin gewoon echt 21mg nodig om iets te voelen en een vriend van mij zelfs 36mg. En we zitten allemaal rond hetzelfde gewicht.


Zo zie je maar, een n=3 voorbeeld van hoe ieder z'n eigen dot op z;n eigen curve moet vinden :)
Uitspraak van JSKI op woensdag 1 juni 2016 om 22:49:
Niet getest bij centrum. Doen het prima. Hele zal denk ik zo'n 13-18mg bevatten.


Ah oké dankjewel!
[albumelement=84443862]{element is niet toegankelijk}
Net deze opgehaald, zouden 17mg 2cb bevatten, komende donderdag gaat er een naar het testcentrum. Ze zijn iig super strak gedrukt:)
Mooie foto (y)

Ze zijn aan beide kanten hetzelfde. Ben benieuwd naar de uitslag. Had hem al in mn collectie :p
Nu +- 200 ug lsd binnen, iemand enig idee wat een 2cd combo dosering wijs zou zijn? Zat zelf aan 15 mg te denken, maar ben niet ervaren in combo's
laatste aanpassing
Hee jongens, iemand ervaring met paarse buddha's ?? Ik heb al wel een beetje gezocht op dit forum en google maar kan er weinig over vinden. vrienden hebben het genomen vannacht maar geven aan dat het heel heftig was en niet zoals ze 2cb gewend zijn. ze zijn gekocht als 2cb rond de 15 mg is erbij verteld. Ik ga ook gelijk morgen eff een afspraak maken om ze te testen maar ben nu toch wel erg benieuwd naar ervaringen!!

laatste aanpassing
Uitspraak van W3sl3y op zondag 5 juni 2016 om 14:19:
Hee jongens, iemand ervaring met paarse buddha's ?? Ik heb al wel een beetje gezocht op dit forum en google maar kan er weinig over vinden. vrienden hebben het genomen vannacht maar geven aan dat het heel heftig was en niet zoals ze 2cb gewend zijn. ze zijn gekocht als 2cb rond de 15 mg is erbij verteld. Ik ga ook gelijk morgen eff een afspraak maken om ze te testen maar ben nu toch wel erg benieuwd naar ervaringen!!


Heb deze soort ook wel eens gehad half jaartje geleden. 12-14mg dacht ik ongeveer. Ik nam anderhalf om mee te beginnen maar die keer 2cb sloeg dat ding ook in joh, ongekend. Wellicht dat het te maken heeft met hoe hard of zacht ze gedrukt waren. Die buddha's waren bij namelijk bros gedrukt. afgelopen nacht die groene mario gehad die 18mg zal moeten bevatten en keihard gedrukt is. Maar dat duurde 2 uur voor dat tie insloeg en ging er niet zo gek op als met die buddha's toen. terwijl het qua mg zal moeten overeen komen.
laatste aanpassing
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zondag 5 juni 2016 om 15:29:
Heb deze soort ook wel eens gehad half jaartje geleden. 12-14mg dacht ik ongeveer. Ik nam anderhalf om mee te beginnen maar die keer 2cb sloeg dat ding ook in joh, ongekend. Wellicht dat het te maken heeft met hoe hard of zacht ze gedrukt waren. Die buddha's waren bij namelijk bros gedrukt. afgelopen nacht die groene mario gehad die 18mg zal moeten bevatten en keihard gedrukt is. Maar dat duurde 2 uur voor dat tie insloeg en ging er niet zo gek op als met die buddha's toen. terwijl het qua mg zal moeten overeen komen.


Tnx voor het delen van je ervaring, jij denkt dus wel dat het 2cb is!?
laatste aanpassing
Uitspraak van W3sl3y op zondag 5 juni 2016 om 15:49:
Tnx voor het delen van je ervaring, jij denkt dus wel dat het 2cb is!?


dat weet ik zo goed als zeker. Ze zijn ook wel vaker genoemd in het pillentopic als 2cb.
Krijg waarschijnlijk de gele leeuw binnen, verkocht als 19 mg 2c-b, maar zie hier weinig reports of berichten over deze druk. Iemand meer info, getest of gewoon geprobeerd? Iets meer info over de inhoud, die waarschijnlijk iets lager is dan 19 mg zou fijn zijn :)
Uitspraak van ShakeShootStrike op maandag 6 juni 2016 om 22:42:
Krijg waarschijnlijk de gele leeuw binnen, verkocht als 19 mg 2c-b, maar zie hier weinig reports of berichten over deze druk. Iemand meer info, getest of gewoon geprobeerd? Iets meer info over de inhoud, die waarschijnlijk iets lager is dan 19 mg zou fijn zijn :)


Vgm was er een spreiding van 16-22mg ofzo? Naar mijn ervaring wel erg sterke 2cb
Wat een kutspreiding joh. Dus de kans zit erin dat je een dubbele opknauwt omdat er 22mg in zit ipv 11 zoals miss wel de vorige keer.. Kun je ook niet echt op bouwen :')
laatste aanpassing
Uitspraak van Kuuze op maandag 6 juni 2016 om 23:23:
22mg


Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 7 juni 2016 om 01:04:
11-22mg


Uitspraak van Stereotype op dinsdag 7 juni 2016 om 04:48:
Wat een kutspreiding joh. Dus de kans zit erin dat je een dubbele opknauwt omdat er 22mg in zit ipv 11 zoals miss wel de vorige keer.. Kun je ook niet echt op bouwen :')


Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 7 juni 2016 om 07:59:
Poeder ftw!


Daar zit ik echt niet op te wachten.. Ga wel op zoek naar een vendor met poeders. Bedankt!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 7 juni 2016 om 07:59:
Poeder ftw!


In feite veel handiger ja, mits je een weegschaaltje hebt die op 1mg- en niet op 10mg nauwkeurig weegt.
Na aankoop van je poeder laten testen op zuiverhuid en je kan precies uitrekenen hoeveel je nodig hebt en hoeveel je netto binnenkrijgt.

Het zal voor velen wel makkelijker zijn om aan 2cb tabletten te komen dan aan poeder.

Ik heb zelf de rode nijntjes nog, bevallen me verder prima. Blijft toch leuk spul.
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 7 juni 2016 om 01:04:
11-22mg


Door het kleurverschil. 19 mg met een spreiding van 17-22 kreeg ik mee op de groenachtig (niet 4fa groen) gele leeuw.

[albumelement=84445270]{element is niet toegankelijk}

Groene marioheads net binnen. 17-19mg beloofd. Strakke druk. Opvallend even groot als de meeste MDMA pillen. Meestal waren de 2cb tabletten net iets kleiner. Nu even geen tijd om in te leveren dus word even wachten.
laatste aanpassing
4fa groen?

En ja ze zijn redelijk groot maar niet zo dik. Vind altijd wel dat 2cb net wat kleiner moet zijn als xtc idd.
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 7 juni 2016 om 16:17:
Door het kleurverschil. 19 mg met een spreiding van 17-22 kreeg ik mee op de groenachtig (niet 4fa groen) gele leeuw.


Heb van die groene evengoed uitslagen van 11mg gezien (ik mag af en toe meekijken op de computer, afhankelijk van wie er zit..)
Uitspraak van Stereotype op dinsdag 7 juni 2016 om 19:06:
4fa groen?


Groene leeuwen 4FA

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 7 juni 2016 om 20:48:
Heb van die groene evengoed uitslagen van 11mg gezien (ik mag af en toe meekijken op de computer, afhankelijk van wie er zit..)


Wrs een lagere batch die de spreiding naar beneden gehaald heeft. Ze voelden allemaal mooi rond de 20mg. Hopelijk hebben die marios beloofde inhoud en lage spreiding..
laatste aanpassing
Iemand hier toevallig ervaring met een candyflip op CB en LSD?
Zo ja. Wat zijn de verschillen?
En hoe zit het met de tijd voor de flip?

CB T+2
LSD T+4
?
Uitspraak van Steentje op zondag 12 juni 2016 om 03:24:
Iemand hier toevallig ervaring met een candyflip op CB en LSD?
Zo ja. Wat zijn de verschillen?
En hoe zit het met de tijd voor de flip?

CB T+2
LSD T+4
?


Bedoel je dan een candyflip met T+0 MDMA, dan 2-cb en daarna lsd? Ik zou lsd altijd als eerste doen gezien die 8-9 uur werkzaam is, MDMA en 2cb respectievelijk 4 en 3-4 uur.
Dat is een beetje mijn vraag.
Zelf al eens xtc gedaan met 2 uur later de cb.
Ervaring en gevoel was fenomenaal.
Nu dus de vraag hoe dat met lsd zit en of er verschil in werking/gevoel zit.
Uitspraak van Steentje op zondag 12 juni 2016 om 05:40:
Nu dus de vraag hoe dat met lsd zit en of er verschil in werking/gevoel zit.

De combo LSD + 2cb zorgt niet echt voor n heel speciaal effect, het versterkt alleen n klein beetje en je krijgt enigszins gemixte visuals.
Zou verder t0 LSD, t+4 mdma aanhouden.
Wellicht wat verkeerd verwoordt.
MDMA > 2CB is bekend.
Hoe is mdma > lsd (vergeleken met de cb).
Uitspraak van Steentje op zondag 12 juni 2016 om 13:21:
Hoe is mdma > lsd (vergeleken met de cb).


Zelf nooit die volgorde gedaan om de reden die mdmazing en ik al aangeven, de werkingsduur van lsd overschrijdt die van mdma 2 maal dus is het logischer om het andersom te doen. Als je toch overweegt om eerst de MDMA te doen denk ik dat je piek nog intenser en toffer zal zijn, maar het nadeel is wel dat zodra je mdma er eenmaal helemaal uit is je waarschijnlijk behoorlijk crasht terwijl je nog goed hard tript. Daarnaast ben je pas rond T+12 helder genoeg om normaal te converseren.
Hmm. Aangezien mdma>cb de "juiste" volgorde was, dacht ik dat het ook mdma>lsd moest zijn.
Maar, de flip lsd>mdma vergeleken met mdma>cb?
Uitspraak van Steentje op zondag 12 juni 2016 om 14:15:
Hmm. Aangezien mdma>cb de "juiste" volgorde was, dacht ik dat het ook mdma>lsd moest zijn.
Maar, de flip lsd>mdma vergeleken met mdma>cb?


Zelf nooit de flip lsd>mdma gedaan (misschien deze zomer!) Maar voor wat ik weet van vrienden is de opkomst van lsd energiek genoeg om het feestje te starten. Na ongeveer 2-3 uur pak je bij met MDMA. Ik heb zelf altijd last van misselijkheid bij de flip mdma>2cb, en van lsd heb ik veel minder last van misselijkheid dus zal deze zo goed als uitblijven bij die flip. Misschien zijn er anderen hier die met hun ervaringen nog kunnen aanvullen?
Uitslag groene Mario: 15mg 2cb en 4mg 4fa
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 17 juni 2016 om 16:10:
Uitslag groene Mario: 15mg 2cb en 4mg 4fa


Zou dat ietd veranderen aan de trip dat kleine perxentage 4fa?
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 17 juni 2016 om 17:05:
Zou dat ietd veranderen aan de trip dat kleine perxentage 4fa?


Ga je waarschijnlijk niks van merken. Ik weet zo niet wat de drempelwaarde van 4fa precies is (ik gok zo'n 20 a 30mg), maar hij ligt vast wel iets hoger dan dit.
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 14 april 2016 om 09:44:
Ben benieuwd naar jouw uitslag! Ik heb zelf 17 mg + onbekende stof gekregen en later na wat doorvragen ook nog de spreiding van 14-18 + onbekende stof..


Gele paul frank
Ze zijn er dus al een paar maandjes maar nog steeds in omloop.
Het TC kende 'm niet maar kreeg vandaag de uitslag: 17mg met een spreiding van 16-20mg.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 17 juni 2016 om 17:22:
Ga je waarschijnlijk niks van merken. Ik weet zo niet wat de drempelwaarde van 4fa precies is (ik gok zo'n 20 a 30mg), maar hij ligt vast wel iets hoger dan dit.


Inderdaad na wat research kan ik ik dit beamen. Wel merkwaardig, een minieme hoeveelheid 4fa in 2cb bonen...
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 18 juni 2016 om 08:24:
Wel merkwaardig, een minieme hoeveelheid 4fa in 2cb bonen...


Waarschijnlijk eerst 4f tabletten gedrukt en daarna de machine niet goed schoongemaakt oid.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 17 juni 2016 om 16:10:
Uitslag groene Mario: 15mg 2cb en 4mg 4fa


Hmm ben dan benieuwd naar de spreiding. Laatst 1 groene mario gedaan en ging stuk harder dan op 2 nijntjes (8-12mg ps)
Volgens de leverancier zouden ze 18-22 mg moeten bevatten.

Zou toch niet met die miniscule hoeveelheid 4fa te maken kunnen hebben?
 
Groene mario uitslag: 14 mg zonder andere stoffen. Spreiding van 13-15 mg