Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Twee vrienden van mij hadden laatst een gele toad gedeeld dus een halve pp. Beide eerste keer 2c-b en beide zagen ze flinke visuele vervormingen zoals het golven van behang en rechte lijnen. Ik was er zelf nuchter bij en de reactie kwam als best heftig op mij over.

De gele toads zouden 14mg moeten zijn dus een halfje is ongeveer 7mg en ik was hier zelf erg verbaasd door. Ga ze daarom over een weekje zelf even proberen.
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op donderdag 7 januari 2016 om 13:33:
Twee vrienden van mij hadden laatst een gele toad gedeeld dus een halve pp. Beide eerste keer 2c-b en beide zagen ze flinke visuele vervormingen zoals het golven van behang en rechte lijnen. Ik was er zelf nuchter bij en de reactie kwam als best heftig op mij over.

De gele toads zouden 14mg moeten zijn dus een halfje is ongeveer 7mg en ik was hier zelf erg verbaasd door. Ga ze daarom over een weekje zelf even proberen.


Ik ben op 9 mg ook wel eens helemaal de weg kwijt geweest. Heb ook wel eens 25 mg (ongeveer) gedaan en toen was er weinig visueels aan..
En ik verlang naar een stevige 35 a 40mg door al dat gepraat over 2C-B :-P
Groene leeuwtjes aangeboden gekregen als 2cb. De gele ken ik wel maar groene? Iemand die er meer van weet? Kon er op internet ook nie.veel van vinden
Groene bevatten 4fa.. Misschien zijn t eigenlijk gele maar vind degene die ze aan je aanbiedt ze groen kijken?
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 8 januari 2016 om 14:05:
Groene bevatten 4fa.. Misschien zijn t eigenlijk gele maar vind degene die ze aan je aanbiedt ze groen kijken?


De "gele" leeuwtjes zijn 2cb, ze komen ook in neongeel/groen, kan inderdaad zijn dat iemand dit als "groen" ziet. Groen als golfgras (als je snapt wat ik bedoel) is inderdaad 4fa.
Bij de allereerste rondvraag lichtgele Mickey Mouse aangeboden gekregen à 22mg.
Ik zal ze sowieso laten testen, maar alvast op voorhand, mocht er (waarschijnlijk wel?) minder in zitten:

Tot hoever zal ik gaan voor een eerste gebruik/dosering.
Max 30mg?
Als in, afhankelijk van werkelijke waarde, dus 2 of 1,5 pil.
Dan weet ik beetje hoeveel ik moet kopen.
Uitspraak van Steentje op zaterdag 9 januari 2016 om 19:48:
Tot hoever zal ik gaan voor een eerste gebruik/dosering.
Max 30mg?
Als in, afhankelijk van werkelijke waarde, dus 2 of 1,5 pil.


Voor een eerste ervaring? Het is een mooie dosis hoor voor een eerste keer. Ik zou zeggen, als deze inhoud er echt in zit; dan 1. Is het minder..dan (zoals met de meeste 2C-B tabletjes overigens) 1,5.
En dan 1tje voor het testcentrum he :P
Ze zijn toch echt groen. Ze zien er wel precies hetzelfde uit als de gele. Behalve de kleur natuurlijk.
Ik denk niet dat het 4fmp is, daar zijn ze veel te dun voor. Hij had ze zelf ook gehad en zei dat het echt 2cb is
Zal straks even foto posten
Uitspraak van Kuuze op maandag 11 januari 2016 om 15:34:
dat het echt 2cb is


Desnoods even lang het TC :)
hier is de foto die ik had beloofd. Ik weet niet of dit als geel wordt gezien...
Uitspraak van Kuuze op maandag 11 januari 2016 om 18:57:
hier is de foto die ik had beloofd. Ik weet niet of dit als geel wordt gezien...


Volgens mijn contact zijn die groene de 4FA pillen. Kan natuurlijk ook een nieuwe batch zijn maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die van kleur gaan veranderen... breng je er ene langs TC en bericht je het ons dan door??
laatste aanpassing
Nee zeker niet, ik zou ze niet nemen zonder ten minste een zuurtest..
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 11 januari 2016 om 19:00:
Volgens mijn contact zijn die groene de 4FA pillen. Kan natuurlijk ook een nieuwe batch zijn maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die van kleur gaan veranderen... breng je er ene langs TC en bericht je het ons dan door??


Ik ben eigk niet in staat om te testen :/
Uitspraak van Kuuze op maandag 11 januari 2016 om 19:27:
Ik ben eigk niet in staat om te testen :/


Dan koop je toch voor 3 euro n zelftest?
http://azarius.nl/smartshop/drug-testing-kits/ez-test-ecstasy/
Als ie groen wordt is t 2cb, als ie niet verkleurd is t 4fa.
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 11 januari 2016 om 19:32:
als ie niet verkleurd is t 4fa

Dat hoeft niet per se natuurlijk. ^^
Ik heb nog een capsule liggen met een 2C- substance
echter ben ik vergeten welke het is, meende dat ik het hier had gepost, maar heb zojuist het hele topic doorzocht en kan niks vinden :(
Meen me te herinneren dat het E OF I is,
Zit er veel verschil tussen deze 2?
Uitspraak van itsmagic' op maandag 11 januari 2016 om 21:46:
Ik heb nog een capsule liggen met een 2C- substance
echter ben ik vergeten welke het is, meende dat ik het hier had gepost, maar heb zojuist het hele topic doorzocht en kan niks vinden :(
Meen me te herinneren dat het E OF I is,
Zit er veel verschil tussen deze 2?


2c-e is zwaarder, google 2c-e vs 2c-i maar eens :)
laatste aanpassing
Uitspraak van itsmagic' op maandag 11 januari 2016 om 21:46:
Meen me te herinneren dat het E OF I is,
Zit er veel verschil tussen deze 2?


E is potenter (meer effect bij zelfde aantal mg), visueler en duurt langer (ca. 2 uur langer). Ook meer 'magic'...vooral in de afterglow.
En zo over het algemeen genomen wat meer kans op bijwerkingen als misselijkheid, vooral in de eerste uurtjes kán dat gebeuren. Maar als het gebeurd dan gaat het ook wel over en rest een mooie trip :)

Other than that; het blijft een dezelfde klasse aan chems en zijn er derhalve ook veel overeenkomsten.
De orde van verschil is in ieder geval minder dan die tussen 2C-D en 2C-P om twee uitersten te noemen.

Het kan wat onhandig zijn niet te weten welke het is, maar als je het toch neemt; genoeg tijd voor de trip in calculeren. Inslag is bij beide, zoals bij de meeste 2C'tjes, zo ongeveer tussen de 45 en 90 min. (Erowid heeft 20-90min staan voor 2C-E en niks voor 2C-I; afijn op user-experience komt het hier ongeveer op neer, uiteindelijk zit er gewoon een bep. marge in :) ).

Edit; zelf vind ik 2C-E iig niet geschikt voor op een feest. Sommige (of misschien wel de meeste) vinden de 2C'tjes überhaupt niet geschikt voor een feest. Ook dat kan :)
Op 2C-I kan ik zelf wel goed stappen..vooral in combinatie met 4-FA ;) :) (één van m'n favo combi's).
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 januari 2016 om 22:04:
Op 2C-I kan ik zelf wel goed stappen..vooral in combinatie met 4-FA ;) :) (één van m'n favo combi's).


+1 hier. Maar wat je al aangaf, je moet ervan houden. 2c-e is overigens wel mogelijk op een feestje, maar dan moet je wel erg je dosis verlagen. Duurt mij ook te lang voor een feestje.
Uitspraak van 2Crew-Blue op dinsdag 12 januari 2016 om 14:11:
2c-e is overigens wel mogelijk op een feestje, maar dan moet je wel erg je dosis verlagen.


Tuurlijk, maar ik zie het zelf niet zitten en pas het daarom niet toe. Duur is idd te lang over het algemeen voor een nachtfeestje. En op een festival zit je ook niet op de mogelijk heftige effecten te wachten, die zich niet altijd even goed laten voorspellen. Daarom raad ik het zelf iig af...maar goed het staat een ander natuurlijk vrij daar anders over te denken en het toch te doen. Het kan....vast wel gewoon :).
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 januari 2016 om 22:04:
Edit; zelf vind ik 2C-E iig niet geschikt voor op een feest. Sommige (of misschien wel de meeste) vinden de 2C'tjes überhaupt niet geschikt voor een feest. Ook dat kan :)


Ik heb ervaring met 2cb (in combinatie ook met 4f maar ook zonder) op een feest, en dat is niet m'n ding
daar is het ook niet voor bedoeld trouwens :P

thanks voor je bericht in ieder geval!
Denk dat ik de gok er maar gewoon eens op ga wagen binnenkort
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 11 januari 2016 om 19:32:
Dan koop je toch voor 3 euro n zelftest?
http://azarius.nl/smartshop/drug-testing-kits/ez-test-ecstasy/
Als ie groen wordt is t 2cb, als ie niet verkleurd is t 4fa.


Enig idee of die ook bij de smartshop te koop zijn? Bestellen via internet gaat niet lukken ivm ouders
Als t een beetje een goede smartshop is hebben ze dat wel ja. (magic moments in Den Bosch zou ik niet naartoe gaan..)
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 13 januari 2016 om 17:13:
Als t een beetje een goede smartshop is hebben ze dat wel ja. (magic moments in Den Bosch zou ik niet naartoe gaan..)


Zal eens in eindhoven langs gaan binnenkort
Gisteren met een kameraad één gele toad ( 14mg 2c-b ) pp genomen. Had deze nog niet zelf geprobeerd dus wilde graag weten hoe ze vielen voordat we ze op een feestje gaan gebruiken.

Leuke avond gehad maar een vrij milde trip. We zaten op level 2 dus er gebeurde nog niet heel veel los van wat ademen en wat kleine patronen en fellere kleuren. Ik lijk er zelf niet heel heftig op te reageren aangezien ik altijd heb idee heb dat mijn trip genoten wat heftigere visuals hebben.

We hadden wel een erg goede vibe en konden af en toe flink lachen om helemaal niks. M'n maat moest lachen toen ik een slokje sap nam en vervolgens hebben we vijf minuten lang elke keer in een deuk gelegen als ik een slokje probeerde te nemen, wat dus nooit lukte omdat ik meteen weer moest lachen. Wat een niveau weer...

Ik ga geen trip report schrijven voor deze avond, daarvoor was de trip te mild. Wanneer we naar het feestje gaan zal ik wel proberen wat op te schrijven. Waarschijnlijk houden we de dosering gelijk en misschien probeer ik dan iets meer te nemen zodat we meer op 1 level zitten samen.

Een tip trouwens voor de mensen die wel eens last hebben van buikpijn/misselijkheid of een opgeblazen gevoel tijdens het gebruik van 2c-b of andere psychedelica: probeer eens 550mg gember extract capsules. Wij hebben er beide één genomen na het avondeten (19:00) en rond 20:30 de 2c-b genomen. Ik heb er sowieso niet veel last van maar mijn maat wel en deze keer zei hij totaal niks gevoeld te hebben.
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op zaterdag 16 januari 2016 om 12:44:
We hadden wel een erg goede vibe en konden af en toe flink lachen om helemaal niks. M'n maat moest lachen toen ik een slokje sap nam en vervolgens hebben we vijf minuten lang elke keer in een deuk gelegen als ik een slokje probeerde te nemen, wat dus nooit lukte omdat ik meteen weer moest lachen. Wat een niveau weer...


Ex act dit is waarom ik 2cb (maar ook ketamine) zo geweldig vind :lol:
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op zaterdag 16 januari 2016 om 12:44:
wat dus nooit lukte omdat ik meteen weer moest lachen.


Ik heb ook wel eens een dergelijke trip op lage dosis 2cb gehad, niet echt trippen, maar wel overal om in een deuk liggen. Dit was overigens in de efteling :P
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 18 januari 2016 om 11:47:
Ik heb ook wel eens een dergelijke trip op lage dosis 2cb gehad, niet echt trippen, maar wel overal om in een deuk liggen. Dit was overigens in de efteling :P


Dat vind ik ook het leuke aan 2c-b, krijg er altijd een fijn kriebelend gevoel van zoals bij MDMA en ik word gewoon heel vrolijk. Drie keer gedaan en altijd thuis gebleven vanwege set en setting. Ga binnenkort proberen op een feestje (lage dosering) en daarna wil ik wel eens een wat heftigere trip meemaken.

Denk erover na om de volgende keer thuis 2 of misschien 1 3/4 gele toads te nemen. Merk dat ik er niet heel gevoelig voor ben. Hoogste dosering tot nu toe was 2 blauwe 3d hartjes (+/- 20mg) dus 1 3/4 toad is ongeveer 25mg.
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op maandag 18 januari 2016 om 16:07:
toad is ongeveer 25mg.


Ik zie dat je al redelijk wat ervaring hebt dus dan kan je, als je een wat heftigere trip wil, prima richting de 30-35mg gaan. Houd er wel rekening mee dat je tijdens de piek ongeveer een half uur lang er dusdanig van onder de invloed bent dat je nergens heen gaat :p
Net bij het testcentrum geweest met een geel KNVB leeuwtje, hij gaf mij eerst de uitslag van een groene (11mg 2cb en 2mg mdma, oppassen ermee dus aangezien ze er ook zouden zijn met 4fa..)
Daarna is ie toch opgestuurd omdat ie toch echt geel is. Hopelijk volgende week uitslag dus:)
Iemand enig idee waar ik 2cb rond arnhem kan vinden voor vanavond?
Laatste batch 2cb leeuwtjes (rechts). Werden rond de 20mg aangeboden. Vorige batch zou 17-22 zijn. Iemand meer info over de nieuwe?

[albumelement=84384848]{element is niet toegankelijk}
Vorige batch was dus 11 volgens tc waar ik geweest ben.. En oppassen met die groene dus.
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 23 januari 2016 om 19:07:
Vorige batch was dus 11 volgens tc waar ik geweest ben.. En oppassen met die groene dus.


Kan ik moeilijk geloven ofwel heeft die druk een gekke spreiding. Volgens mijn bron 17-22. Gisteren 2 stuks van vorige batch geproefd en ik zat boven het niveau van mijn 30mg ervaring.. 40mg range is trouwens niet zo spectaculair. 2cb is een heel mild psychedelicum..
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 23 januari 2016 om 19:35:
ofwel heeft die druk een gekke spreiding.

Denk ik dan. Hij heeft t me op t computerscherm laten zien en er stond echt 11mg.
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 23 januari 2016 om 19:52:
Denk ik dan. Hij heeft t me op t computerscherm laten zien en er stond echt 11mg.


Eigenaardig. Welke hebben ze dan toch nog opgestuurd van jou? Nieuwe of vorige?
Een gele, omdat ie niet groen is dus.
 
Hier een uitslag gehad van 19 met idd een spreiding van 17-22. En ze waren geel :-). Is wel een maand of vier geleden ongeveer
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 januari 2016 om 20:22:
Hier een uitslag gehad van 19 met idd een spreiding van 17-22. En ze waren geel :-). Is wel een maand of vier geleden ongeveer


Die 1ste batch is ook al een 4tal maanden oud dus klopt goed. Een vriendin had in december dezelfde uitslag. 2de druk zou van december uit zijn met een gemiddelde van 22mg.
Dat was de gele he, jij hebt t over groene.
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 23 januari 2016 om 21:17:
Dat was de gele he, jij hebt t over groene.


Zie jij dan groen in de linkse? Op foto mss licht groen maar op zicht zijn ze beiden geel. De linkse wat lichter groenachtig geel maar duidelijk geel. De rechtse flashy bijna fluo geel.
Vind ze er behoorlijk groen uit zien ja, maar als ze echt geel zijn krijg ik vrijdag (hopelijk) een nieuwe uitslag
Ik was er een beetje uit, maar is 2C-D eigenlijk nog via Vendors Online te krijgen?
Deze week weer 2c-b avond/nacht :)