Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Uitspraak van __---__ op donderdag 16 januari 2014 om 20:39:
Rode pil met als opdruk "1A" heb ik hier liggen.
Werd me verteld dat t zo'n 14mg bevatte, iemand die dat kan bevestigen?


Heb oranje gehad van een verzamelaar, daar zou 12mg in zitten. Maar echt rode heb je..?
Je kan het inderdaad ook oranje noemen nu ik er nog eens naar kijk :p. Bedankt ;)
Heb wat 2-CE kunnen krijgen, heel benieuwd naar deze 2C soort!
@ Hier direct boven: bereidt je voor op een lange trip op een potente stof voor het moment dat je het gaat nemen.
Inslag 45-90min. Duur ervaring reken op 8-10u globaal.
Ik wou met een paar vrienden aan de 2cb gaan.Is het slimmer om 2cb in poeder of pilvorm te halen?.
De poeder is 85 euro pg en pillen 2,5 ps.En met hoeveel mg beginnen ?. heb totaal geen ervaring met dit soort drugs!
Uitspraak van keesspace op vrijdag 17 januari 2014 om 09:31:
Ik wou met een paar vrienden aan de 2cb gaan.Is het slimmer om 2cb in poeder of pilvorm te halen?.
De poeder is 85 euro pg en pillen 2,5 ps.En met hoeveel mg beginnen ?. heb totaal geen ervaring met dit soort drugs!


Aangezien je bij een eerste trip 8-15 mg nodig hebt, is een gram poedervorm duur en moeilijk doseren zonder weegschaal.

Vaak is 1-1,5 pilletje genoeg voor de eerste keer!
Bedankt voor je reactie.Dan ga ik voor de tabletten !
Uitspraak van keesspace op vrijdag 17 januari 2014 om 10:16:
Bedankt voor je reactie.Dan ga ik voor de tabletten !


Geen dank!
Veel plezier met trippen zou ik zeggen, zoek trouwens eerst even op pillreports hoeveel mg jou pilletje bevat, aangezien er meerdere varianten zijn met verschillende hoeveelheden. Das een stuk handiger doseren, lees je misschien in met wat trip reports noh en dan ben je ready to go!

Laat ons weten hoe t was :p!
Ja, ik ga me eerst nog even verdiepen in de hoeveelheid die ik ga nemen. Licht beginnen doe ik sowieso. Heb alle tijd dus dat komt wel goed ! .Het zal wel weer een mooi feest worden.
Mocht ik niks posten dan ben ik nog bezig met spacen :D
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 17 januari 2014 om 01:30:
bereidt je voor op een lange trip op een potente stof voor het moment dat je het gaat nemen.
Inslag 45-90min. Duur ervaring reken op 8-10u globaal.


We gaan het meemaken!
Hoe zijn de after effects? Nog een beetje normaal op te slapen of niet? Ik kan met lsd de eerste 5/6 uur na de come down niet slapen.. :(
Uitspraak van picoalisoo op vrijdag 17 januari 2014 om 12:09:
Hoe zijn de after effects?


De afterglow van 2C-E vind ik persoonlijk één van de mooiste dingen (in de strekking van drugsgebruik zullen we maar zeggen) die er is! Meestal is het een lange intense nacht (mijn trips waren doorgaans 's nachts en niet overdag, vind dit ook geen festival 2C bijvoorbeeld) en als het allemaal wat kalmer wordt kom ik in een heerlijk soort magische afterglow. Hemels haast. Helder, crisp, clear, tevreden.. eigenlijk juist soms best wel in tegenstelling tot de trip.. Want daar kun je soms best een heftige bodyload bij ervaren, dat is een keerzijde van deze 2C. Het is de 2C waar ik, maar ook diegenen waarmee ik het samen mee heb gedaan, de meeste bodyload aan hebben ervaren. Tot ja..misselijk, pijn in de buik en bij m'n vriendin ook zeer plotseling braken aan toe. Op zich is dit iets wat met elke 2C kan, maar met deze is het, vind ik, wel waarschijnlijker. Belangrijk dus de dosis proberen laag te houden en niet gelijk de eerste ervaring er op het extreme op te zoeken.
Als je er eenmaal wat trips op hebt gehad die goed zijn gegaan en je wilt het toch wat intenser hebben, dan is een handige truc de dosis beperkt houden en er wat 2C-I aan toevoegen, daar kun je de trip prima mee intensiveren zonder extra bodyload toe te voegen.

Slapen zit er meestal niet direct in, maar wel wat sneller dan 5-6u. G'tje is erg chill in de beschreven afterglow :)
ben wel benieuwd naar de 2ci, nog andere versies die aan te raden zijn ?
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 januari 2014 om 14:29:
benieuwd naar de 2ci, nog andere versies die aan te raden zijn ?


2C-T2 dan als je 2C-I leuk blijkt te vinden :)

T7 op zich ook.
En E, ja...zie beschrijving boven :)
KUTZOOI!!! Heb 2C-E poeder, gekocht via internet, laten testen bij Jellinek. Het blijkt geen 2C-E maar 25i-NBOMe! Dit is 20x zo sterk en iets totaal anders! Ik heb erover gelezen en er zijn zelfs mensen aan overleden. Niet gebruiken voor je het getest hebt!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 17 januari 2014 om 15:11:
2C-T2 dan als je 2C-I leuk blijkt te vinden :)

T7 op zich ook.
En E, ja...zie beschrijving boven


heb nu de 2ci besteld, dus ben benieuwd,
kun je voor mij de t2 variant es beschrijven?

en de E, spreekt me eigenlijk niet zo aan,
Uitspraak van Veer93 op vrijdag 17 januari 2014 om 16:55:
KUTZOOI!!! Heb 2C-E poeder, gekocht via internet, laten testen bij Jellinek. Het blijkt geen 2C-E maar 25i-NBOMe! Dit is 20x zo sterk en iets totaal anders! Ik heb erover gelezen en er zijn zelfs mensen aan overleden. Niet gebruiken voor je het getest hebt!


Dat is behoorlijk gevaarlijk ja. Slechte dealer die dit zo verkoopt. Thansk voor de waarschuwing
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 januari 2014 om 17:02:
heb nu de 2ci besteld


Bij een dealer of online besteld? Ben ook zeer benieuwd naar 2c-i al een hele tijd maar nooit kunnen krijgen.
Uitspraak van Veer93 op vrijdag 17 januari 2014 om 16:55:
KUTZOOI!!! Heb 2C-E poeder, gekocht via internet, laten testen bij Jellinek. Het blijkt geen 2C-E maar 25i-NBOMe! Dit is 20x zo sterk en iets totaal anders! Ik heb erover gelezen en er zijn zelfs mensen aan overleden. Niet gebruiken voor je het getest hebt!


Dat is altijd heel erg balen! Een paar maanden geleden hetzelfde gehad met LSD, dat ook 25i-NBOMe bleek te zijn. Na wat wikken en wegen toch gebruikt, en ook al is het niet wat je besteld hebt, weggeooid geld is het ook niet. Alleen oppassen met doseren idd. Hoeveel ik had weet ik niet, omdat ze niet kwantificeren.. Toch altijd kut om te horen dat mensen doen alsof zulke mooie stofjes verkopen en je dan iets anders geven. En het blijkt maar weer eens hoe belangrijk testen is!

Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 januari 2014 om 17:02:
heb nu de 2ci besteld, dus ben benieuwd,


Veel plezier! Ben benieuwd hoe je het vond :)
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 januari 2014 om 17:02:
heb nu de 2ci besteld, dus ben benieuwd,
kun je voor mij de t2 variant es beschrijven?


Globaal dezelfde werkingsduur. Ik ervaar met T2 meer warme kleuren, geel, oranje, rood in de visuals, met i meer groen/roze/rood/blauw (kouder iig). Body vibe kan ook lekker warm zijn, anders kan ik het niet om schrijven. Bodyload kan op zich iets zwaarder zijn, hoeft gelukkig niet. Wel wat sterkere vlagen soms. Dosering, bij mij iig, mg voor mg wel bijna vergelijkbaar. Bij m'n vriendin doen de T-x jes weer minder dan verwacht, dus er zit wel wat variatie in. Wel minder variatie dan bij T7.
2C-I heeft voor mij een slight edge voor uitgaanssituaties, maar T2 is een goeie 2e :)

Uitspraak van Veer93 op vrijdag 17 januari 2014 om 16:55:
KUTZOOI!!! Heb 2C-E poeder, gekocht via internet, laten testen bij Jellinek. Het blijkt geen 2C-E maar


Balen.. Iets vergelijkbaars had ik, inmiddels een geruime tijd terug met 2C-I. Gekocht van iemand, ergens gedruppelt met Marquis (on the spot), maar kleur was anders dan hoe de 2C-I waar ik nog een beetje van had liggen (maar bijna op was) reageerde. Toch maar genomen in het kader van voordeel van de twijfel en kon er mee terug.
Maar dat bleek..na testen..2C-E te zijn. Op zich niet heel verkeerd in mijn geval, maar wel goed dat ik het had laten testen. Gezien 2C-E een potentere 2C is, net als dat 25i-NBOMe een potentere stof is dan 2C-E, kun je daar idd ongelukken mee krijgen. En ik was op zoek naar 2C-I..maar had nog wel genoeg 2C-E.
Dus ja, heb er nog steeds van over haha :P
Gelukkig is het langer goed dan ik zelf ;)

Uitspraak van Cherrymountains op zaterdag 18 januari 2014 om 02:21:
Toch altijd kut om te horen dat mensen doen alsof zulke mooie stofjes verkopen en je dan iets anders geven.


Idd!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 17 januari 2014 om 14:12:
Slapen zit er meestal niet direct in, maar wel wat sneller dan 5-6u. G'tje is erg chill in de beschreven afterglow


Bedankt voor de informatie! hier heb ik echt wat aan :D
Ah yeah, ons 'projectje' weer opgepakt. Een 2cb technoplaat. Met lyrics gelinkt aan dit leuke stofje, onder invloed opgenomen van (H)
laatste aanpassing
Lees!!!!!!!!! Beste partyflockers, Ik heb 2ce laten testen van de slimme dokter. Voor de mensen die het niet kennen ga ik het voluit schrijven drsmart.nl Vorige keer toen ik zijn 2ce liet testen was het 2cp. Dit is natuurlijk zeer vervelend maar wat ik nu te melden heb veel vervelender. De laatste 2ce die ik heb laten testen van de slimme dokter was 2cp. Hier heb ik natuurlijk over geklaagd dat veiligheid van mensen op het spel stond iets anders te geven. Nu heb ik het laten testen als 25C-NBOME. Iets wat net als LSD actief is bij microgrammen. Mocht je iets bij de slimme dokter besteld hebben neem het niet dit is levensgevaarlijk. Ik moest van het testcenter allemaal vragen beantwoorden omdat er veel op het spel staat. Dus alstjeblieft neem de 2ce van de slimme dokter niet!!!!! Ik hoef me geld niet terug dit is geen actie tegen de slimme dokter ik wil gewoon dat niemand gewond raakt. dankjewel verspreid het!.....
Belachelijk dat een vendor zoiets flikt. Meende er laatst ook al iemand over te horen, maar hij had het van z'n dealer. Die het dus waarschijnlijk bij deze vendor vandaan heeft en het zelf niet heeft laten testen.

Zeer kwalijke zaak, goed dat je ons op de hoogte brengt. (Y)
Uitspraak van PistolenPaultje op vrijdag 24 januari 2014 om 04:18:
Lees!!!!!!!!! Beste partyflockers, Ik heb 2ce laten testen van de slimme dokter. Voor de mensen die het niet kennen ga ik het voluit schrijven drsmart.nl Vorige keer toen ik zijn 2ce liet testen was het 2cp. Dit is natuurlijk zeer vervelend maar wat ik nu te melden heb veel vervelender. De laatste 2ce die ik heb laten testen van de slimme dokter was 2cp. Hier heb ik natuurlijk over geklaagd dat veiligheid van mensen op het spel stond iets anders te geven. Nu heb ik het laten testen als 25C-NBOME. Iets wat net als LSD actief is bij microgrammen. Mocht je iets bij de slimme dokter besteld hebben neem het niet dit is levensgevaarlijk. Ik moest van het testcenter allemaal vragen beantwoorden omdat er veel op het spel staat. Dus alstjeblieft neem de 2ce van de slimme dokter niet!!!!! Ik hoef me geld niet terug dit is geen actie tegen de slimme dokter ik wil gewoon dat niemand gewond raakt. dankjewel verspreid het!.....


Net nog even gebeld en het was net als Veer hierboven vermelde 25i nbome. Nog steeds zo gevaarlijk en oppassen dus!
Jongens, morgen is de dag dat ik 2 Blauwe 3D Hartjes (12-14mg) naar binnen ga werken!
Uitspraak van Smikkelmikkel op vrijdag 24 januari 2014 om 18:42:
Jongens, morgen is de dag dat ik 2 Blauwe 3D Hartjes (12-14mg) naar binnen ga werken!

Je weet inmiddels wel wat we er van vinden. ^^

Ondanks dat, enjoy! En laat ons weten hoe het was.
Uitspraak van Smikkelmikkel op vrijdag 24 januari 2014 om 18:42:
Jongens, morgen is de dag dat ik 2 Blauwe 3D Hartjes (12-14mg) naar binnen ga werken!


Zijn de blauwe hartjes beter dan de nijntjes? Had laatst op de oortjes na 2 nijntjes op en vond het vrij mild. Denk dat ik er de volgende keer 3 neem.
Njntjes zijn 8-12mg.
Die hartjes zijn 11-13/14
en daarmee gemiddeld wat sterker ja.
Je kunt er net 2 van 8 hebben gehad en dat is idd wat aan de weinige kant.
 
Ik wil volgende week na hard bass op een after 2 cb pakken. Op hard bass zelf zal ik zo'n 200- 250 mg 4fa in totaal pakken, wat is volgens jullie de beste dosering?

En is dit überhaupt wel verstandig om meteen de combi te doen of kan ik t beter eerst solo proberen. Ook zou ik graag weten in hoeverre dit schadelijk is. Alvast bedankt gr
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 januari 2014 om 01:42:
Ik wil volgende week na hard bass op een after 2 cb pakken. Op hard bass zelf zal ik zo'n 200- 250 mg 4fa in totaal pakken, wat is volgens jullie de beste dosering?

En is dit überhaupt wel verstandig om meteen de combi te doen of kan ik t beter eerst solo proberen. Ook zou ik graag weten in hoeverre dit schadelijk is. Alvast bedankt gr


als je nog nooit 2cb (of andere tripmiddelen) hebt gedaan, is het sowieso verstandig om dat eerst solo te doen ;)
met 4f is het wel een heel stuk heftiger.
Gewoon lekker rustig aan solo 2cb nemen weet je ook wat dat spul met je doet.
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zaterdag 25 januari 2014 om 03:21:
als je nog nooit 2cb (of andere tripmiddelen) hebt gedaan, is het sowieso verstandig om dat eerst solo te doen ;)


Helemaal mee eens! Nieuwe stofjes altijd eerst 'solo' proberen, en naar mijn idee is het ook het beste om enigszins uitgerust eraan te beginnen. Dus niet na een nachtje doorhalen en losgaan, zoals bij Hard Bass.
deze uitgetest met oud & nieuw. Was de 1e keer 2cb ook overigens. De opkomst is vaag, maar als ie inkickt valt alles op z'n plek. Tijdens de trip vond ik de visuals echt heel erg meevallen. Achteraf gezien zag ik toch wel bijzondere dingen haha. Vreemd effect, dat je dan echt totaal niet onder de indruk bent van je visuals
 
Uitspraak van Cherrymountains op zaterdag 25 januari 2014 om 20:38:
Helemaal mee eens! Nieuwe stofjes altijd eerst 'solo' proberen, en naar mijn idee is het ook het beste om enigszins uitgerust eraan te beginnen. Dus niet na een nachtje doorhalen en losgaan, zoals bij Hard Bass.

Inderdaad. Ik vind sowieso dat je pas moet gaan trippen als je goed voorbereid bent.
Live trip: na een hele later nog een kwartje genomen en uurtje geleden halve blauwe 3ds
Uitspraak van Smikkelmikkel op zondag 26 januari 2014 om 00:54:
Live trip: na een hele later nog een kwartje genomen en uurtje geleden halve blauwe 3ds


Nu voel je jezelf wel stoer zeker?
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zondag 26 januari 2014 om 11:17:
Nu voel je jezelf wel stoer zeker?


Jaman... Ik weet niet waar je dat vandaan haalt., aan drugs is niks stoers..
Uitspraak van Smikkelmikkel op zondag 26 januari 2014 om 17:06:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.


Jouw schrijfstijl neem ik aan. Op mij heeft die stijl hetzelfde effect.
Je geeft alleen maar aan wat je hebt genomen, en niet welk effect het heeft. Dan heeft de lezer er dus niets aan en komt het over als 'kijk mij eens lekker veel wegvreten'.
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 13:22:
Ik denk er aan om binnenkort een keer een dosis van 25-30 mg

Heb je dit nou nog uitgevoerd eigenlijk? Want van je live reportje snapte ik niet zoveel.
Uitspraak van Teggie op zondag 26 januari 2014 om 17:19:
Je geeft alleen maar aan wat je hebt genomen, en niet welk effect het heeft.


Ik ben het er mee eens dat voor een

Uitspraak van Smikkelmikkel op zondag 26 januari 2014 om 00:54:
Live trip:


er niet veel verslag bij zit (lees: geen).
Uitspraak van Teggie op zondag 26 januari 2014 om 17:19:
komt het over als 'kijk mij eens lekker veel wegvreten'.

Maar een onschuldig kwartje bij een hele doet me nou ook weer niet direct aan stoere praat denken..

Uitspraak van Digitalism op zondag 26 januari 2014 om 17:32:
Want van je live reportje snapte ik niet zoveel.


Miste vooral het report gedeelte ervan 8)
Hehe. ^^

Hij negeert ons trouwens. Hij post wel in andere topics.
2C-c Nasaal: De harde kant van een milde 2C-variant

'Haha wat volk he?!' Schreeuwde een jongen tegen me. Al lallend fietste een groep jongeren langs me heen terwijl ik netjes op de stoep liep. Duidelijk was dat deze allen al veel gedronken hadden. De geur van verse make-up en parfum deed m'n reukvermogen opnieuw prikkelen. Heerlijk wat rook dat lekker! :-D Niet al te lang daarvoor had ik 2C-c nasaal genomen, de tranen die vervolgens over m'n wangen liepen maakte direct weer duidelijk waarom dit niet de gebruikelijke manier van inname was...

Ik vervolgde ondertussen mijn weg richting de kant waar de groepen fietsers vandaan kwamen. Hoewel mensen onder invloed van alcohol vaak maar vreemd over komen brachten deze mensen me wel in een nog vrolijkere bui, zo kan het dus blijkbaar ook!

'Toe aan vermaak en ontsnapping' dacht ik nog, en dat hebben ze goed ook. Maar waar gaat mijn tocht eigenlijk naartoe? Het middel deed ondertussen duidelijk zijn intrede en deels in mezelf gekeerd vervolgde ik m'n standaard rondje welke ik vaker maak (in nuchtere toestand).

Ondanks alle herkenbaarheid blijft het grappig hoe psychedelica je doet blijven verbazen over details waar je normaal overheen kijkt. Zelfs na het rondje al menigmaal te hebben gelopen. De details knalde er hard uit, overduidelijk aanwezig en bijna niet te ontwijken. Het waren niet zozeer grote objecten welke mijn aandacht trokken, maar juist het kleine wat me fascineerde.. De sporen van vogels in het zand, zo zichtbaar en kraakhelder als grote voetstappen in een dik pak sneeuw. Even verderop ging mijn aandacht uit naar een vogelhuisje aan de muur bij iemand. Vervolgens zag ik er nog een, en nog een, en.. Serieus? Hier kom ik bijna dagelijks langs maar niet eerder was het mij opgevallen dat aan en om het huis meer dan 13 vogelhuisjes te tellen waren. :lol:

Het vrij 'platte' effect van deze groep tripmiddelen waar hier al vaker over gesproken is kwam weer naar voren. De details waren er, de gedachten weken duidelijk af van de dagelijkse gang van zaken en toch zat er geen diepgang in.. Het is in eerste instantie visueel interessant maar heeft vervolgens weinig extra's te bieden. Daarnaast lijkt het middel nasaal ook een serieuzere uitwerking te hebben dan oraal. Er is minder humor en de chemische kant overheerst lichtelijk. Hoewel psychedelica mij normaal gesproken al gauw tevreden stemmen met niets, heb ik met de 2C-familie al snel de neiging het aan te vullen met 'iets'. Na het maken van mijn rondje besloot ik bij thuiskomst dan ook het laatste beetje 2C-c wat ik nog had bij te nemen.

De substantie brandde vele malen harder nu ik al in de trip zat en de weg die het van binnen aflegde leek tot op de millimeter nauwkeurig voelbaar, iets waar ik op dat moment niet heel erg om verlegen zat. Het voelde ook junkerig aan, een tripmiddel snuiven. Ik zette mijn koptelefoon op en ondanks dat ik mij er van bewust was dat het met dit middel niet zou gaan lukken, hoopte ik toch stiekem dat de muziek me hielp een zetje te geven de diepte in. De muziek klonk aangenaam, maar het gaf niet de verdieping waar ik op hoopte. Het was als een film welke zo voorspelbaar kan zijn, en je toch hoopt op een aangename verrassing. Blijft deze achterwege dan is de bevestiging enigsinds teleurstellend.

Al met al heb ik wel een fijn avondje gehad ondanks het voorspelbare, maar besefte me wel dat 2C-c niet snel meer een middel is dat ik weer zal nemen (laat staan nasaal).

Uiteindelijk was het niet zozeer de ontsnapping van de realiteit waar ik naar opzoek was zoals waarschijnlijk het geval was bij de lallende dronken personen aan het begin van mijn report. De intensiteit van de werkelijkheid dwong me juist te focussen op alles wat me normaal ontgaat, alles waar je nou niet dagelijks letterlijk en figuurlijk bij stilstaat.


Juist die focus op het ongewone doorbrak het routinematig denken en dát was stiekem toch wel waarvoor ik het allemaal deed...
laatste aanpassing
Leuk geschreven! :)

Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 28 januari 2014 om 20:46:
de neiging het aan te vullen met 'iets'.


Een jointje en/of een lachgas ballon?
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 28 januari 2014 om 21:01:
Een jointje en/of een lachgas ballon?


Joint heb ik er niet bij vermeld maar ik acht de kans redelijk groot dat ik dat er wel bij gerookt heb ja, al kan ik me dat zo even niet meer zo goed herinneren ;). Lachgas heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad.
Mooi reportje, leuk om te lezen! Ben nu ook wel beetje benieuwd naar 2C-c
Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 28 januari 2014 om 22:33:
Lachgas heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad.


DOEN! :P
Uitspraak van Dennuzzz op dinsdag 28 januari 2014 om 22:33:
Lachgas heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad.


Dan is er nog een interessant stukje te ontdekken :)

Mooi report!
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 28 januari 2014 om 22:47:
DOEN! :P


Ik moet toegeven, ik vind het wel erg tof om te doen! Maar het is naar mijn idee alles behalve een middel dat diepgang geeft aan een trip :p niet dat het je eruit haalt, maar, uhm, tja. Weer zoiets wat heel moeilijk te omschrijven is, zoals wel vaker het probleem met trippen. Eerder een heel bizar visueel van de wereld momentje.
Uitspraak van Cherrymountains op dinsdag 28 januari 2014 om 23:24:
Ik moet toegeven, ik vind het wel erg tof om te doen! Maar het is naar mijn idee alles behalve een middel dat diepgang geeft aan een trip :p niet dat het je eruit haalt, maar, uhm, tja. Weer zoiets wat heel moeilijk te omschrijven is, zoals wel vaker het probleem met trippen. Eerder een heel bizar visueel van de wereld momentje.


Het kan zo ver en diep gaan maar iedere keer als je terug komt kun je er niets meer mee. Ik vind dat de craving naar een nieuwe ballon wel de trip kan verpesten. Al is de tijd dat het doosje leeg moest wel voorbij. Tegenwoordig heb ik genoeg aan paar ballonnetjes. Waar de eerste of tweede altijd de beste is.