Uitspraak van TW Magazine op donderdag 30 juni 2005 om 09:50:
Elke week, want ik woonde er bijna (: en Pompei staat er nog steeds inderdaad. Het is een tijdje gekraakt geweest alleen deze gasten zijn er nu ook weer uit en de eigenaar heb ik persoonlijk nog eens aan de telefoon gehad vanuit Spanje, want er waren plannen om het weer open te gooien als jeugdhonk.
Sorry hoor marc maar weet niet met wie jij gesproken heb maar pompei/ roadhouse is tegen de vlakte gegaan
Er staat nu een nieuw gebouw dat een opvangcentrum voor de daklozen/hoeren wordt

Dus wordt geen nieuw jeugdhonk zoals ze je verteld hebben
En de uitbraak, pompei, en roadhouse gaat allemaal over dezelfde tent laatste aanpassing 30 juni 2005 11:21
Inderdaad ik ben er gisteren nog even langsgereden en nu staat er zo'n gor lelijk gebouw voor in de plaats. Maar ongeveer een klein jaar geleden stond er in de Maastad een advertentie "gezocht jeugdbeheerder".
Toen ik het goed had gelezen ging het dus om de Roadhouse, waar ze voor de jeugd een nieuw honk wilden gaan maken. Ook heb ik toen nog contact gehad met de gemeente om te kijken wie dit ging doen (voor de contacten natuurlijk), maar inderdaad zullen ze de plannen wel gewijzigd hebben, hoeren en junks zijn belangrijker hé.