Partyflock
 
Forumonderwerp · 787980
­ Nederland
 
http://php.spaarbeleg.nl/?page=babynamen&sub=queryoccurance

Doet ie het niet, ga naar http://babynamen.spaarbeleg.nl/ dan in de linkerkolom naar : hoe uniek is uw naam?



{ Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Ingrid gekregen hebben. }

Omschrijving: Scandinavische naam, uit Ing(wio), de naam van een Germaanse god, en -frid "mooi". Een beroemde naamdraagster is de Zweedse actrice Ingrid Bergman (1915-1982).
Herkomst: Scandinavisch Zweeds Germaans
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Germain gekregen hebben.




HAHA!!

verbeter dat maar eens!!
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 30 jongens geboren die de naam Patrick gekregen hebben.

---

Not bad B)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Osama gekregen hebben.

:O
mijn zoontje heet hayden zo heet nog niemand in nederland.........
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 85 jongens geboren die de naam Martijn gekregen hebben.

Ik heb dus een mooie en geliefde naam:D:D:D
 
Annemieke is helemaal niet bijzonder maar de tweede naam van ons dochtertje is heel bijzonder er is maar 1 kindje geboren in nederland in 1995 die Bryana heet! Dus dat is wel leuk!!
 
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Patricia gekregen hebben.



wat schattig :P:P:P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Ricky gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 39 jongens geboren die de naam Dave gekregen hebben.

niet echt uniek dus:/
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 jongens geboren die de naam Oscar gekregen hebben
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes die de naam Linda gekregen hebben.

Valt nog mee dacht ik zow
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Carola gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Jessy gekregen hebben
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 271 meisjes geboren die de naam Lieke gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 294 meisjes geboren die de naam Sophie gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 217 meisjes geboren die de naam Laura gekregen hebben.

Wajaat :P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 132 meisjes geboren die de naam Elise gekregen hebben.

Jeetje.. ook niej leuk :P
Uitspraak van Patrick Allen B) op zondag 17 september 2006 om 00:55:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Osama gekregen hebben.

:O

:x wie noemt z'n kind nou zo?

ontopic: Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 27 meisjes geboren die de naam Samantha gekregen hebben.
 
"Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Titia gekregen hebben."

Yeah, ik ben origineel!!:D:woop:
laatste aanpassing
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 14 meisjes geboren die de naam Sabine gekregen hebben.

mwa gaat nog
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 34 meisjes geboren die de naam Chantal gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 meisjes geboren die de naam Dieuwertje gekregen hebben

:lol:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 61 jongens geboren die de naam Jelmer gekregen hebben.

61?! WTF...k hoor um egt nooit:P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Karin gekregen hebben.

??? die gaat gepest worden :P
laatste aanpassing
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 354 meisjes geboren die de naam Sanne gekregen hebben.
tjaaa.... zeer origineel....
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 146 meisjes geboren die de naam Lynn gekregen hebben.

nounou.. ben ook niet erg uniek zeg:nocheer:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Esmaralda gekregen hebben.
Hoe uniek is uw naam?
De naam DarkElement is niet gevonden als jongensnaam.

:lol:

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 132 jongens geboren die de naam Joey gekregen hebben.

Uitspraak van actief op zaterdag 13 januari 2007 om 21:51:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Esmaralda gekregen hebben.

Zeer origineel dan he :9
 
je weet toch B)
 
afgelopen 12 maanden 26 mitchell's geboren
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Jolanda gekregen hebben.

valt mee dus :)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 70 jongens geboren die de naam Dennis gekregen hebben.
:/ :(
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 77 meisjes geboren die de naam Maaike gekregen hebben.

zo zo heb best een bekende naam:)
 
Naam: Mitchell
Geslacht: M
Verwijzing: michaël
Omschrijving: Engelse naam afgeleid van een achternaam die op zijn beurt is afgeleid van Michaël. In Nederland ook als Mitchel geschreven.
Herkomst: Engels
Aantal: 26 jongens
 
De naam Luka Lin is niet gevonden als jongensnaam.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 31 jongens geboren die de naam Luka gekregen hebben.

De naam Luka Lin is niet gevonden als meisjesnaam.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 9 meisjes geboren die de naam Luka gekregen hebben.

Redelijk uniek dus.. alleen mijn roepnaam niet he.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 27 meisjes geboren die de naam Nicky gekregen hebben.

Betekenis van Nicky
Naam: Nicky
Geslacht: B
Verwijzing: nick
Omschrijving: Vleivorm van Nick.
Herkomst: Engels
Aantal: 15 jongens / 27 meisjes




hahaha vleivorm van nick..
 
4 mini-Johanna'tjes :jaja:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 281 meisjes geboren die de naam Fleur gekregen hebben.
Ik ben zeer origineel!! :jaja: ik ben uniek! :cheer:

Hoe uniek is uw naam?
De naam Geessiena is niet gevonden als meisjesnaam.
laatste aanpassing
 
ik ben ook uniek..:p
myn naam word ook niet gevonde:p
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 10 meisjes geboren die de naam Sandra gekregen hebben.

Naam: Sandra
Geslacht: V
Verwijzing: alexander
Omschrijving: Verkorting van Alessandra, een Italiaanse vrouwelijke vorm van Alexander.
Herkomst: Italiaans
Aantal: 10 meisjes

Valt me tog nog mee, maar 10 :)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Thanee gekregen hebben.

herkomst etc. onbekend
 
Naam: Pam
Geslacht: V
Verwijzing: pamela
Omschrijving: Verkorting van Pamela.
Herkomst:
Aantal: 5 meisjes
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 19 meisjes geboren die de naam Wendy gekregen hebben
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 34 meisjes geboren die de naam Jessica gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 15 meisjes geboren die de naam Gina gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 34 jongens geboren die de naam Menno gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 131 meisjes geboren die de naam Sara gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Jantine gekregen hebben.

Best uniek dacht ik B)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 48 meisjes geboren die de naam Aniek gekregen hebben.

aniek is niet echt uniek