Partyflock
 
Forumonderwerp · 777256
­ Nederland
 
Hoi flockers! Even een vraagje:

Stel je hebt 20 gram sossa en wil hier 25+ van maken waarmee kan je dat dan het beste versnijden??? De smaak en kleur moet dus zoveel mogelijk hetzelfde blijven!

Serieuse reacties graag! Bedankt

ps: ik doe dat niet zelf hoor gewoon even om te weten
rotzooi amel:P
manitol of dextro energy natural
hmmm lekker crack snuiven b)


:/
 
NIET versnijden!!!

als je echt brood op de plank wilt, moet je het zo puur mogelijk houden!
op den duur krijg je veel meer klanten en zet je vanzelf veel meer af!
waardoor je op een gegeven moment zelfs een eigen bakker kan beginne, heb je altyd brood op de plank, hahaha

mzzl
Goed spul ga je toch niet verneuken door het te versnijden!!!! :(

Maar doe je het toch zou ik het met speed doen...
 
versnijden met lido(Y)
 
Speed moet je al helemaal niet gebruiken
speed = echt zonde dan verneuk je je dure sos zeker
 
druivensuiker
 
gewoon puur laten dan hou je ook klanten en krijg je brood op de plank anders lopen ze nog weg
 
puur laten haha dat doet niemand ga je ook nie vinde ook ja van het blok af is het bijna puur maar eenmaal in je snowseal is het zwaar versnede met rotzooi logisch ook verdiene ze weer meer aan.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 18:05:
puur laten haha dat doet niemand ga je ook nie vinde ook ja van het blok af is het bijna puur maar eenmaal in je snowseal is het zwaar versnede met rotzooi logisch ook verdiene ze weer meer aan.

Ow ja joh? Is dat zo? Echt waar? Nooit geweten...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 18:05:
puur laten haha dat doet niemand ga je ook nie vinde ook ja van het blok af is het bijna puur maar eenmaal in je snowseal is het zwaar versnede met rotzooi logisch ook verdiene ze weer meer aan.

waarom koop je het dan nog?
 
ga buiten spele :P maar schijnbaar wist iemand da nie aangezien de opmerking werd gezet gewoon puur laten....
 
Hey luister eens ff!!!

Wat dacht je van het gewoon niet te versnijden!!!!
Kuttroep van jullie allemaal :@
 
manitol werkt prima! heb er een dikke 25+ van weten te maken alle pony`s zijn beladen!
 
van die poeder..om energie drankjes mee te maken ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 19:17:
Hey luister eens ff!!!

Wat dacht je van het gewoon niet te versnijden!!!!
Kuttroep van jullie allemaal

"Wij" moeten ook leven ,wees blij dat er wat vitamientjes bij je wit word gegooit ;)
 
ja idd onversneden troep ga jij echt nie vinde in je ponypack je zou wel gek zijn het puur te gaan verkopen :S
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 20:13:
"Wij" moeten ook leven ,wees blij dat er wat vitamientjes bij je wit word gegooit

Tis dat je het zo mooi weet te brengen! :D
 
het is de waarheid 8-)
50 halfjes van 0.4 = 20gram
Doe er iets minder in dan kom je ook aan aan je 25 hele pakken.
Als je het er bijzegt krijg je ook geen problemen, als ze percee het volle gewicht willen zeg je gewoon dat je dan ff je pot manitol erbij moet pakken!!! ;D

Je naait de boel niet en hun hebben kwaliteit en jij je winst.... :JAJA:

Easy as hell!!!!
 
Ik week niek mang dat of wel goede ideeetje zijn.
 
zijn hele geode ideeeien ;)
 
gemalen glas
 
Niet...
Artiest DanM
ik kende iemand die versnee het met paracetamolletjes ( met of zonder caffeine weet ik niet meer, wel met codeine...)
 
hoe noemen ze dat verdovende spul nou wat ze bij de tandarst hebben wat ze in je mond spuiten hebben......? ben ff naam kwijt :S iniedergeval die stof moet je hebben kun je in zakken van 5 gram in de smartshop kopen in nijmegen zeker teminste :D
laatste aanpassing
 
heb et antwoord gevonden alleen niet door me zelf ... maar waarschijnlijk een meester of koning in snuiven :P hij gaf me et magische woord wat ik zocht manitol :D
 
hahaha hij voelt zich vast vereerd dan nu ;)
 
idd :)
 
Met poeiersuiker van de oliebollen kraam.

Wel opletten dat je de goeie zak trug zet daarna, anders lopen hordes bejaarden dadelijk te tollen op hun poten :S
 
ja idd onversneden troep ga jij echt nie vinde in je ponypack je zou wel gek zijn het puur te gaan verkopen

So true.....
 
ja toch ;)
 
Helaas wel :(
 
ach zijn ergere dinge :P
 
dat zeker ja...helemaal geen drugs hebben in het weekend bijvoorbeeld(dus ook alcohol)....
 
ja kijk dan heb je gewoon een fucked up weekend ja kom maar mense met commentaar da je geen lol kenhebbe zonder die troep ken ik heus wel maar daar is me weekend nou eenmaal nie op afgestemd :P
 
versnijden met OMO !! :P
 
Dan komen dr zeepbellen uit je neus :S
 
Versnijden met Antrax...
 
Met cafëine, niet duur en makkelijk te krijgen.
JE kan het ook versnijden met prednison ( verkrijgbaar in de Gelkinge 5)