Partyflock
 
Forumonderwerp · 759487
­ Nederland
Een vraagje..

Vorige week heb ik voor t eerst wat cocaine gesnoven om uit te proberen. Maar ik merk er niets van.. Kan ik iets verkeerd doen ofzo of ben ik gewoon belazerd? Lijkt me raar dat je coke kunt snuiven zonder iets te merken..

Groeten, Sjoerd
ik voel er ok niks van, maar da komt denk ik omda ik t nie gebruik :D
 
COke,speed,GHB,Heroine allemaal voor junkies!!!
paracetamol met mate is voor de partymasters!!!
als je goede coe hebt werkt het echt wel, grote kans dat je genept bent....
Eerste x sos merkte ik ook weinig tot niks van...Tis net als met olijven..die moet je leren eten.....Coke moet je leren snuiven zeg maar :D
jaartje of wat genakt wel lekker maar loopt zo in de cijfers !!!
als je niks voelt:

bakmeel??!!

ps van die cijfers daar denken die mensen 8ter het station in amsterdam ook zo over
 
ik merkte echt wel wat bij mijn eerste keer sos :P
was wel leuk..jammer dattut zo duur is alleen
 
Werkzaam bij TNMO
dan ben je niet de enige!!
ik voel niks van coke roken!!
basen en plofjes!!
ik krijg er geen ander gevoel door!!
ik wil daarna alleen maar slapen!!
dus geen coke voor mij!!
te veel geld voor geen enkele effect!!
alleen de smaak is lekker!!
maar voor dat geld koop ik liever snoep!!
smaakt ook lekker!!
doe mij maar pep!!
oke,

Ik heb ook wel es speed geslikt, merkte idd dat ik er lekker wakker van bleef...
En xtc geeft goed effect maak ben elke keer tot dinsdag ziek en depri van die rommel.. Dus daarom es coke genomen. Zal t nog es proberen. Kan met snuiven zelf toch weinig fout doen lijkt mij? Anders laat ik t wel es door een ander testen..
dan heb je gewoon echt KUTcoke gehad....!!
te veel geld voor geen enkele effect!!
alleen de smaak is lekker!!
maar voor dat geld koop ik liever snoep!!
smaakt ook lekker!!
doe mij maar pep!!


:jaja:
 
Coke stelt geen reet voor!! :no:

Ik voel d'r ook altijd maar weinig van:/
 
NEeej man, je moet ook PEP snuive!!!


PEP (Y)
 
Shoot, je hebt al een aardig ingevallen bekkie :jaja:
Hee, brabant, pillenland he. Hou t lekker daarbij. Als je coke gebruikt kan je leven er alleen maar complexer van worden;)
met coke word het er allemaal niet beter op nee.. :(

SPEED en pille is de shit :jaja:
je moet gwn wat meer nemen dan voel je er wel wat van
maar het kan ook zijn omdat je het voor de eerste keer doet
 
ik voelde er de eerste 3 X ook niets van...
ik voel niks:)
lol
zou jij dan niet gauw die gozer gaan opzoeken om je geld terug te eisen?
 
De rest was de eerste 3X helemaal uit ze stekker er van dus het zal wel aan mij gelegen hebben :/
ja gaven ze jou g1 grammetje lucht;)
 
het gaat er om dat ik he nu wel voel ;)
 
nou dan weet je dat ook weer. gewoon van die bende afblijven dus. coke = bah
COke,speed,GHB,Heroine allemaal voor junkies!!!
paracetamol met mate is voor de partymasters!!!



:respect:
terwijl et egt wel goede had moete weze, want twas onwijs duur..

het is al tijd duur 8)

maar je moet er ook veel van snuiven en asjie blijven roken :d
@Sander,

Grapjas, als dat al zo is is dat zeker niet van de drugs hoor. Weeg altijd al weinig, dus.. Maar dat kun je ook niet weten..
 
De eerste keer dat ik coke snoof viel het mij ook erg tegen (vooral vergeleken met pillen).
Het effect begin je meestal pas na een paar keer te 'waarderen'.
 
coke is voor mij 100% de meest relaxte drugs!

tis alleen zo verrot duur :( 15 euro per halve.

maar na een avond stampen en een aantal pillen verder is het wel chill de terugreis je pakkie ff op te maken :D om weer op aarde te komen.
 
Das duidelijke taal :yes:
 
Het is idd geen drug voor op een feest oid.

Het meest ideale is:

1 fles whiskey of veel (goede!) wijn.
Dan anderhalve gram voor 2 personen.
De eerste lijn nemen na 3-4 glazen alcohol, dan blijf je uuuuuuuuuren een happy gevoel houden, wordt je niet al te zat en je klets oneindig door.
Vooral leuk voor thuis dus.

Coke ALLEEN(zonder drank) is klote, dan wordt je hyper, je weet niet wat je met je energie moet en het werkt dan minder lang.

Bij mij werkte het de eerste keer ook niet goed, hoe vaker je het doet hoe lekkerder je het gaat vinden.

Coke VOELT dan ook aan als een aanvulling, niet een drug opzich, zie het als (dure) koffie.
Probleem is alleen dat je juist doordat het zich zo makkelijk laat gebruiken je er snel verslaafd aan raakt.
Je ziet er namelijk niet "verdrugst" uit, het veroorzaakt geen kater(behalve soms een beetje chago de eerste 2 uur nadat het op is), en het laat zich makkelijk nemen naast alcohol.

Al met al een spulletje wat geen "psycho analitische" waarde heeft, duur is en extreem verslavend, gewoon laten liggen dus.

Chris
p.s. doe het zelf dus wel heel af en toe, maar moet zeggen dat maar heel weinig mensen dat lukt!
 
coke is rotzooi speed is veel beter
 
verder is het wel chill...


:no: Coke(n)




...Wel chill is het om met Ket. precies het tegenovergestelde te doen, na een feestje!!!(Y)
Vett!!!!:vaag:
laatste aanpassing
Vind t geen fuck aan. Ja t kan wel leuk zijn maar toch niet in verhouding met die andere dingen. Idd vooral als je kijkt naar de werkingsduur en de kwaliteit-prijsverhoudingen.
het veroorzaakt geen kater(behalve soms een beetje chago de eerste 2 uur nadat het op is)


:X dat is bij mij wel anders..

PEP daarintegen heb ik zowat geen kater van.. beetje moe naderhand meer niet :)
 
Nou ik ben dus zo'n beetje de enigste die het wel suoer relaxed vind!
bij mij gaat het er dus ook niet om om altijd maar extreem de weg kwijt te zijn!
k vind het heerlijk een baco'tje en een lijntje sos
en ik voel het ook zeker wel
beetje zweverig vrolijk warm gevoel: de hele wereld is dan relaxed:d
Alleen met de uitwerking word ik vaak echt chagarijnig en weet ik niet wat ik met mezelf aan moet: dat is een groot nadeel
Nou ik ben dus zo'n beetje de enigste die het wel suoer relaxed vind!


nog een paar weken zo promoten en dan klopt het wel wat je zegt ;)
laatste aanpassing
Ik vind er weinig aan. Nog nooit echt een 'positieve' ervaring mee gehad, 5 koppen koffie hebben op mij meer effect..
HaKKuHpOeStEr=Oldstyle Die Hard!(OFC)

Ja precies. Je voelt je ook ff wel goed. Maar daar is ook alles mee gezegd.
thanx voor reacties
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen. Maar een vervanger voor xtc zal t voor mij zeker niet worden al zou ik daar eigenlijk ook liever helemaal mee stoppen... maar ja dat heb ik al vaker gezegd.
 
niet in verhouding met die andere dingen. Idd vooral als je kijkt naar de werkingsduur en de kwaliteit-prijsverhoudingen.



(Y) heeeel mooi verwoord;p
 
..mmaare, shoot, jij heb een probleem maat jij gebruikt drugs zonder overtuiging:s
hoezo? leg eens uit wat je daarmee bedoeld..
Nadat mij ooit eens een pil is aangeboden gebruik ik sinds een jaar of 3 enkel tijdens feesten xtc. Dit geeft me meestal toch een leukere avond. Kan ook best zonder een goeie avond hebben maar ik hoef je niet uit te leggen waarom je toch weer gebruikt..
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen


doe dat nou maar niet want zo speciaal is da spul echt niet en hoevaker je het doet, hoe verslavender en kutter het word...!

kunt beter een keer PEP proberen daar heb je veel meer aan en is nog niet eens zo verslavend

of je houd het gewoon bij MDMA dat heeft nog altijd t lekkerste effect :)
 
Artiest {SHOWLIST artist 40778, 18526}
probeer es PEPSI....;)

Maar niet teveel he, krijg je een opgezette pens van...:P
beter probeer je het is in een jointje, draai gewoon een jointje en gooi er een halve gram sos bij in..

Denk dan dat je wel anders praat..
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen


coke is ook niet extreem
en je gaat er niet heel erg uit je bol van
maar je krijgt een klein beetje een rlx gevoel en je tanden en tong worden verdooft
dan ben jij nog nooit leip geweest van coke