Partyflock
 
Forumonderwerp · 744642
­ Nederland
Wij hebben net de zomervakantie geboekt naar Albufeira.
Nu wilde ik graag weten of er hier mensen zijn die daar weleens geweest zijn wat hun ervaringen zijn en wat de aanradertjes enzo zijn!!!
Uitspraak van Dennisch op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:06:
Hee ik zit er nu en t is heerlijk hier, uitgaan idd niet superfantastisch maar gewoon wel gezellig.
Beste tent hier kadoc, ben er afgelopen dinsdag geweest met technology dave clarke en vond t echt super...morgen daar weer ff kijken...en komende dinsdag weer met monika kruse lekker techno doen O ja de kiss ook een leuke tent....
Verder mooi leventje hier...

Oh nog eventjessss en ik ga ook weeer... zo veel zin in!

:yes: (y)
Jaja wij ook!! wiiieeeeee
 
Kadoc is wel een mooie discotheek, alleen moet je er niet met GoGo tours of Beachmasters heen gaan. Dan ga je namelijk naar Kadoc Club, een klein gedeelte van Kadoc. Het grote gedeelte heet Kadoc disco. Verder is de bus die GoGo tours je aanbiedt als deel van de aanbieding op zichzelf al gratis en rijdt tot 12 uur elk half uur en daarna om t uur. GoGo/beachmasters Clubcard is wel aan te raden, voordeel haal je er makkelijk uit.
 
ik kom daar al bij ma helen leven we hebbe daar een huisje..kedoc is een leuke dicotheek..kiss ook maar is iets verder weg en zitten wel leuke kroegjes!!
 
de strip is leuk..zit 1 kr0eg van n h0m0 beetje in t begin dat is n vriend van me pa..sj0wn gek als n deur is egt leuke kroeg je lacht je kapot daar ik ga zondag na portugal 2 weekjes.:)
zeer geslaagde 2 weekies albufeira, vraagie, weet iemand van wie het nummer is met pannekoeken met stroop, pannekoek met ananas etz.

greets
Iemand ook wel eens naar een stripclub geweest in deze buurt?
Een kennis van me moeder heeft er een stripclub, dus ik ga even een kijkje nemen....
 
Die zit als je vanaf de Strip naar het strand gaat aan de weg naar beneden. Je wordt echt doodgegooid met flyers van die tent. Ben er overigens niet geweest O:)
 
hij zit ook nog in een zij straatje
als je bij libertos het kruispunt overgaat als maar recht door en dan aan de rechter kant

ik ben er nooit geweest ;) ik hoorde het ergens :P
ik ga as maandag! :yes:

ZON zin in VAKANTIE !!! ben er echt aan toe :P
 
ik ga as zondag..:)
lekker vakantie!

Ben er echt aan toe.. Enne.. k ga met 2 vriendinnen en met zn 3en wordt het dus een dolle bende!

Succes verzekerd!

enne die kadoc disco wil ik wel ff van binnen zien! als de muziek goed is heb ik helemaal niks meer te vragen ;)
the kiss, is ook echt een leuke discotheek :)
draaien ze ook hardstyle in albufeira? zo ja waar?
uhmm weet ik niet, ik hou niet zo van hardstyle dusja :) wel erggg veel r&b draaien ze er :)
ik heb iig nergens hardstyle gehoord...

in kadoc disco wel veel techno-dj's.. dat was ook nie slecht.
Verder wel veel r&b idd.. maar wel veel t zelfde elke dag opnieuw
nog een paar uur :yes:

om 12.50 vliegen we :P

Heb er echt zin in.. ben toe aan vakantie en lache wordt het wel :yes:

los ballos :P
whahaaaa zit nu in albufeira en ik moet zeggen dat het helemaal geweldig is hier! >Top bestemming!
haha jaja maak ons maar jaloers ;)
Nou wij zijn ook weer terug. Uitgaan viel idd wel tegen. Kiss vond ik niet echt boeiend. En toen we in Kadoc waren was het erg leeg en dus ook niet zo leuk. Maar we hebben ons uiteraard nog steeds goed vermaakt.
 
Jaaaa portugal was super :D:D alleen idd het uitgaan was minder.. maar ja strand en zon en zee was goed te doen ;)
zou zo weer trug willen!!! :P
 
wat is de gemiddelde leeftijd in Albufeira??
tusse de 20 en 25 ongeveer
Ben van 12 t/m 19 augustus in Albufeira geweest.
Eerste indruk was gelijk al dat het uitgaan matig was. En deze mening werd een week later bevestigd.
Erg veel barren/kroegen die vrijwel allemaal Engels georienteerd zijn. Erg veel top 40 en r&b vloog om mn oren. :no:

Kadoc vond ik er super uitzien...veel show (y)... maar de muziek en sfeer was echt bagger! :no: Overigens weinig techno gehoord. :/
Andere tenten op de Strip als Libertos en Wild & Co zagen er ook erg mooi uit maar was echt geen t*ring te beleven. :(
In oud albufeira nog naar Bloopers en Central Station geweest. Allebei leuke kroegen...vooral in Bloopers was veel sfeer en gezellige Hollanders :woop:

Door het matige uitgaan maar vooral overdag en 's avonds veel gezopen bij het appartement :bier: en later op de avond terrassie gepakt om vervolgens weer verder te zuipen in het appartement. :P

Verder nog een 'Paradise Cruise' (boottocht) gedaan die ook maar bar weinig voorstelde. Zwemmen midden op zee was wel aardig maar de BBQ die we op een verlaten strandje voorgeschoteld kregen was dramatisch :frusty:
Waterpark Slide&Splash was erg goed te doen....een aanrader :D

Overigens ook heerlijk gegeten in Albufeira...zeker in de Hollandse toko's 'Hoek van Holland' en 'Hollandaise' ;)

Al met al overdag veel beter vermaakt dan 's nachts.

Conclusie: Leuke vakantie gehad maar Albufeira blijft bij deze ene keer, ga volgend jaar wel weer naar Kreta of Mallorca.
laatste aanpassing
 
Eey, ik ben op zoek naar een nummer dat erg veel in Albufeira werd gedraaid.
Het was het deuntje van Summerlove – Remember, alleen dan zonder de tekst en je hoorde er de hele tijd héhéhé héhéhéhéhé erdoorheen (of jé ipv hé). Weet iemand het?

Andere veel gedraaide nummers zijn trouwens: Yves Larock - Zookey (Bob Sinclair Mix) en vooral Bob Sinclair - Love Generation (original mix)

B.v.d
Uitspraak van The MaNo op maandag 22 augustus 2005 om 22:06:
Kadoc vond ik er super uitzien...veel show ... maar de muziek en sfeer was echt bagger! Overigens weinig techno gehoord.

idem dito! Bij ons was het sowieso een heel gedoe om bij die kadoc te komen.. :S We waren met gogo en we moesten om 00.15 in de celebrations zijn om te verzamelen. Er was weer eens een enorme groep en dat moest in 2 groepen verdeeld worden. Wij zaten bij de tweede lichting die een stuk kleiner was :S Het zou drie kwartier duren en dan zouden we opgehaald worden.. Tussendoor kreeg de gogo leiding de mededeling dat het langer zou duren. er was file ontstaan door vuurwerk wat ergens te zien was... Het zou langer duren. In de celebrations vond ik het altijd erg gezellig daar niet van.. maar ik was zo nieuwsgierig naar die kadoc.. UITEINDELIJK 02.16 ging onze bus richting de kadoc. En om 6u konden we terug. De mensen van de eerste bus zouden om 5 u gaan. aangezien we wel erg veel gestapt hadden enzo waren we natuurlijk wel brak. Maar onder het motto van 'gewoon doorgaan' hebben we ons wel vermaakt bij kadoc. Maar idd geen techno gehoord en in de zaal waar de techno gedraaid zou worden viel tot 4!!!x toe de muziek uit.. das echt slecht! maargoed wel mooie shows hoor! We gingen toch voor de bus voor 5u en daar waren er meer van.. iedereen wilde om 5 u terug.. we hadden echt al zoiets van aargghh zitten we hier zeker een uur.. toen zagen we een taxi en hebben de chauffeur gevraagd of ie ons terug wilde brengen.. en nog voor geen 6 euri pp waren we terug. (waren die avond met zn 2en)
Ik heb me uitstekend vermaakt in albufeira maar qua muziek heb ik echt mn eigen style gemist! wel jammer maar ben wel flexibel.. Volgend jaar zou ik niet weer naar albufeira.. mallorca of kreta ofzo.. we shall see :P
Bij ons was het sowieso een heel gedoe om bij die kadoc te komen.. We waren met gogo en we moesten om 00.15 in de celebrations zijn om te verzamelen. Er was weer eens een enorme groep en dat moest in 2 groepen verdeeld worden.

Dit was zeker de woensdagavond? Toen moesten wij ook in de Celebrations verzamelen...dit omdat onze trip naar Kadoc van de zaterdag niet doorging vanwege een lekke bus-band :S
Wij moesten in een apart klein busje omdat de grote bus vol zat :/

Volgend jaar zou ik niet weer naar albufeira.. mallorca of kreta ofzo.. we shall see

Kijk..we delen dezelfde mening...nou misschien tot volgend jaar dan maar ;P
laatste aanpassing
wij gingen zaterdag naar kadoc.. ik vond het idd een mooie tent hoor.. mooie dansact's maar had me dus verheugd op wat techno.. en da kwam niet.. natuurlijk ook brak van de hele week stappen en weinig slapen..
Maar ondanks dat ik mn muziek weinig hoorde, heb ik wel een top vakantie gehad! :yes:

Maarre.. als je salou of mallorca ofzo hebt.. dan heb je daar tenten waar bijv een dana of weet ik veel wie een avondje komt draaien.. zo kan ik lekker stampen en krijg ik meer energie dan van die lounche, flower power of r&b muziek van in de kiss :/

wie weet tot volgend jaar :P
hahaha daarom vond ik de kiss zo leukk :)
hehe, ik kom ook net terug!

Ben natuurlijk weer in de Kadoc geweest!
Was dit keer nog beter al de andere keren dat ik ben geweest.Ook was drukker..Onwijs vette acts!
Hier in nederland zie je lang niet zoveel in 1 avond in 1 discotheek!En de mensen waren ook erg gezellig!

Muziek is inderdaad niet helemaal wat ik gewend ben,
maar daar in in nederland nou eenmaal wat meer keuze in.
Alles beter dan alle die stomme barretjes in het centrum waar ze top 40 van 2 jaar terug draaien.

Het komt daar altijd laat opgang, maar gelukkig kwam ik er pas rond half 2 binnen, dan kan je daar heerlijk feesten tot half 6.
 
Ik was van 1 tot en met 12 augustus naar Albufeira! Ik vond het echt genieten, we zaten in een appartement midden op de strip...kiss en celebrations was top! de muziek niets op aan te merken, alleen wel die smerige engelsen! Maar die zie je op kreta en mallorca ook..

fijne vakantie voor de mensen die nog gaan...
heb eigenlijk weinig gekke engelssen gezien/gesproken..
Zat je dan in het oude of nieuwe gedeelte? In het oude weet ik niet, maar in het nieuwe gedeelte zat het helemaal vol met Engelsen.
haha ik zat in het nieuwe.. maar ik heb er toch weinig van gemerkt.. vond juist dat er veel nederlanders waren..

maargoed we waren ook veel in de celebrations, daar waren eigenlijk alleen nederlanders en af en toe een verdwaalde portugees. ;)
Hahah ik was beide,, Een verdwaalde portugees die nederlands kan in celebration.. wel gezellig daar
 
k ben net trug uit pottugal heb t naar m'n zin gehad..mustang op de strip was lache..liberto was egt onwijs gaaf!! de kiss was leuk..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 00:16:
mustang op de strip was lache

Vooral de WC's daar waren lache ofnie hahaha. Bah!
Maar idd leuk om te zien hoe die kinderen daar de sletjes en players uit hingen..
 
BAAAH die Wc's waren echt TE ranzig!
Ben er 2x geweest vanwege onze overbuurman Garry (Gaz) die daar werkte. Canadees van 40 jaar die tot half 9 's ochtends samen met z'n vriendin stond te hakken in onze tuin :d Vond er verder niet zo veel aan daar. Kwam ook omdat de meeste Engelsen al weg waren als wij uitgingen.
Bij de garagebar hadden ze een aparte manier om mensen binnen te proppen.. :o

Een meisje van een jaar of 7 stond met een handboei om op de stoep bij de propper.. en wij zo 'no no' we wilden daar niet heen.. en toen greep dat meisje een vriendin van me bij dr pols en sleurde dr zeg maar mee naar binnen.. binnen was een man met een sleutel en zo stond je in eens binne..

Maar t mooiste aan de garage bar waren wel de BIG DICK coctails... hmjum :D

die zijn zeker groot, damn de cocktails daar zijn lekker