Partyflock
 
Forumonderwerp · 726245
­ Nederland
Nieuwsbericht van www.udc.nl:

Laatste HQ in de Melkweg, de kaartverkoop begint!

Na bijna 10 jaar HQ in de Melkweg is het 24 december dan zover, de laatste editie in de oude melkfabriek. De sfeer, de chemie, de DJ’s, de party people, het café, de Max, de Oude zaal en al die andere aspecten die HQ @ The Melkweg kleur gaven, zijn nog 1 keer in oude stijl te beleven.

Er is al eerder gesteld dat HQ doorgaat in een andere locatie. De reden dat dit nog niet bekend kan worden gemaakt, is dat HQ behoorlijk kritisch is en er dus nog niet helemaal uit is. Maar voor deze speciale emotionele HQ zullen de DJ’s van deze avond alle stijlen, tracks en sounds van het afgelopen decennium ter gehore brengen. Wij roepen dan ook iedereen op die de afgelopen 10 jaar, iedere laatste vrijdag van de maand genoten heeft van deze unieke avond nog een keer van de sfeer te proeven. Het ideale kerstavond uitje!

De line-up:

The Max (a decade of harddance)
- Tom Harding & JP
- Fausto & Rossi

The Old Hall (tecno & tech-house)
- Darren Kay
- Rick Charles

MC Paul T

In de Max gaan JP & Tom Harding 5 uur lang jammen met z’n tweeën. Zoals eerder vermeld gaan alle sounds van de laatste 10 jaar laten horen. Fausto & Rossi nemen de eerste 3 uur gezamenlijk voor hun rekening.

In de Old hall gaat Darren Kay wederom de allerbeste Techno laten horen en zal hij deze keer worden bijgestaan door Rick Charles, het aanstormende talent die tijdens het Amsterdam Dance Event de zaal had opgewarmd en in het café heeft gedraaid.

De laatste keer in de Melkweg wordt een speciale avond voor iedereen. HQ heeft afgelopen 10 jaar niet zo succesvol kunnen zijn en zoveel sfeer uit kunnen stralen zonder het publiek. Dankzij jullie bestaat HQ en zal het ook 100% zeker zijn dat dat na 1 januari, weliswaar in een andere locatie, nog steeds zo is.

!!TICKETS!!

vanaf vrijdag 26 november verkrijgbaar via Ticketservice en vanaf volgende week bij de reguliere voorverkoopadressen.
__________________________________________________­_________

Nou mensen, 5 uurtjes Tom Harding & JP b2b is wel een mooie afsluiting dacht ik zo.
Wees er snel bij want de kaartverkoop via Ticketservice gaat hard, heel hard en deze editie wil je niet missen. De kaartverkoop via de voorverkoopadressen gaat vanaf woensdag 8 december van start.
Dit wordt weer eens zo’n echte gezellige kerstavond, die bestaat uit de beste DJ’s, de beste harddance, en natuurlijk JULLIE ALLEMAAL! Kom allen zo vroeg mogelijk zodat je niet in de rij hoeft te staan!!!!!

Bron: www.udc.nl
Kom allen zo vroeg mogelijk zodat je niet in de rij hoeft te staan!!!!!


En als we met z'n allen dan vroeg zijn??
:frusty:
kaartjes zijn binnen, heb er weer zin in!!!!!!
Ja dol, gaan er weer feestje van maken !
P.s. heb jij kaartjes ... ?
Nou ja ik niet maar ze zijn gehaald toch? raak hier nu een beetje in paniek......
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Kaartje is binnen! Heb er zin in :)
 
morgen halen voor veel mensen (4)
Pff... we zitten nu midden tussen DV-WE & HQ in. ;)
't Ergste hebben we dan gelukkig wel achter de rug.
Aftellen kan weer beginnen hoor! :bounce:

10 Days O:)
Best raar dat ik over 10 dagen dus pas weer een feestje heb:s
 
kaartje in de pocket, ben er met 7 anderen, waarvan 2 die ontgroend worden, en 2 die er zelden zijn geweest:bounce:
Best apart, op het laatste feest ontgroend worden:s
Kaartje ook binnen :D
 
maar wel laatste x hq melkweg

oh well, beter dan nooit toch? net zoiets als awakenings en de westergas:D
 
wat kost het kaartje eigenlijk voor hq?
17,50

En dan nog 2,50 aan de kassa van de melkweg.

*Edit* 17.50 + 3,30 service-kosten (postkantoor) + 2,50 melkweg = 23,30


Eigenlijk heel erg duur.
laatste aanpassing
Ik vind dat ze de vaste supporters nu maar eens gratis naar binnen moeten laten.. ik bedoel al die jaren zijn we aanwezig geweest dan zou het niet meer dan normaal zijn dat we op de laatste HQ een VIP behandeling zouden krijgen...

Huh .. ow wordt weer wakker...

:no:

;)
Zit op zich wel wat in, maar ja ze zijn geen filantropische instelling he....

Ik ga strax ff de stad in mijn kaartje halen falderie, falderaaaaaaaa
 
18,50 als je bij de MW zelf haalt, 21 of zo via die uitzuigers bij ticketbox -service -holridders en 2.50 'lidmaatschap' (waarom is dat niet bij die r&b feesten in de MW nodig?:[ )
*vraagt zich af hoe Miech in vredesnaam weet dat bij R&B feesten geen lidmaatschap nodig is:s*
:yes:
Misschien heeft Miech zijn dansje wel stiekem geleerd op een R&B feest in de Melkweg:s
Vraag me nog steeds af of het een naam heeft?
Ik noem het altijd de jeukpoederdans.
 
jij danst helemaal niet:[

nee, ik heb nogal wat arrambiebreezervolk op mn werk zitten, en dan hoor je wel eens wat
Als we het over de duivel hebben...
Zit nog over na te denken om te gaan, te meer omdat ik nog nooit een HQ in de Melkweg heb meegemaakt. En dit is nota bene de laatste, dus eigenlijk moet ik wel gaan...

Zijn er nog kaarten beschikbaar?
nou als je vandaag of morgen haalt dan nog wel maar ik denk dat het volgende week uitverkocht zal zijn :yes. :d
je reet niet kunnen keren op het balkon en toen was het ook pas echt warm:jaja: bij de deur een A4 met tekst: Sold out!
fantastisch he dat A4tje, behalve als je buiten stond zonder kaartje :devil:
heb zo ooit eens 50 gulden betaald voor een kaartje:s maarja het was de moeite waard:jaja: die avond stond Lee Haslam in de oude zaal te draaien:kwijl: :bounce: