Partyflock
 
Forumonderwerp · 722119
­ Nederland
Allemachtig...

Ons land is echt volledig op hol geslagen. Haat volgt op haat, extremisme op extremisme...geen mens praat noig ergens anders over, iedereen heeft een mening...

Op PF is het de afgelopen dagen topdrukte geweest, topics over moslims en ellende doken als paddestoelen uit de grond...

Dat dit onderwerp hier leeft moge duidelijk zijn.

Ik zie hoe Marokkanen in Amsterdam de straat opgaan om te demonstreren tegen extremisme. "Zij" moeten zich verantwoorden voor het gedrag van een paar van hun "soortgenoten". Vinden "wij".

Ik vind dit niet normaal meer en wil nu echt wat doen.




Tijd voor een tegendemonstratie.

Wat is de reden dat wij hier allemaal samen zijn op PartyFlock? Onze liefde voor de house.

Waar staat House voor? Respect, vrijheid, gelijkheid, tolerantie.

Ik qoute hier een stukje uit het World Wide Party People Manifesto:

Until the sun rises to burn our eyes by revealing the distopian reality of a world you've created for us, we dance fiercely with our brothers and sisters in celebration of our life, of our culture, and of the values we believe in: Peace, Love, Freedom, Tolerance, Unity, Harmony, Expression, Responsibility and Respect.

"Our enemy of choice is ignorance. Our weapon of choice is information. Our crime of choice is breaking and challenging whatever laws you feel you need to put in place to stop us from celebrating our existence. But know that while you may shut down any given party, on any given night, in any given city, in any given country or continent on this beautiful planet, you can never shut down the entire party. You don't have access to that switch, no matter what you may think. The music will never stop. The heartbeat will never fade. The party will never end.






Mensen, kom op. Dit kan zo niet langer. De housescene is van iedereen, ongeacht sekse, ras of geloof.

Wordt het niet eens tijd dat we eens wat van onszelf laten horen?

Dat wij geen ENKELEvorm van extremisme dulden?

Dat wij absoluut TEGEN zinloze moorden zijn, tegen het in de hens steken van islamitische scholen...

Kortom...

We moeten iets doen.

Geinteresseerd?

Laat hier je ideeen achter. Ik denk dat we als community hier zeker iets kunnen organiseren!!!

Met zn allen naar Den Haag. Niet thuis achter je computertje blijven zitten en bang zijn.

Niet dulden dat PF steeds meer gezien wordt als een vergaarbak van allerhande schorem wat hier bij elkaar komt om de meest extreme uitspraken te doen.

En tegelijkertijd de overheid laten zien dat de housescene niet alleen bestaat uit onverantwoordelijke ongeinteresseerde pillenslikkers.



Dit kan zo echt niet langer!!!

(k)
laatste aanpassing
devil1973: Wil je bij zo'n gequote opmerking wel effe vermelden van wie die afkomt?

Dat zijn nl. NIET mijn woorden, en zo komt het nu wel over.

Dank je.

En Pat: Alsof het alleen nu een issue is. Over 10 jaar kan ik nog steeds niet tegen die onverdraagzaamheid.

Sissy: Als jij denkt dat dat mijn doel is heb je t niet begrepen. Ik ga niet nog eens helemaal uitleggen, zeker niet als iemand mij TE maatschappelijk verantwoord noekt. je doet net of ik alles op mn fiets doe, geitenwollensoken draagen en alles probeer uit te praten. Ik ben maar een doodnormale meid die probeert wat van t leven te maken en er niet goed tegen kan dat zowel in ons land, als op deze site, zoveel haat heerst. En er denken meer mensne zo. Mooi toch als je iets kan organiseren wat wellicht een paar anderen ook op andere gedachten brengt? Die extremisten heb ik er niet mee, maar dat is de bedoeling ook niet.

Zo, effe genoeg gereageerd, vrijdag crematie en een presentatie deze week, effe wta anders aan mn hoofd, kom hier op terug. :)
 
Artiest Pat Houston
daarom zeg ik ok: het is te doen. :) Maar uit ervaring weet ik dat zoiets heeel veel tijd en beslag neemt. Ik heb al aardig wat georganiseerd zowel als hobby danwel "professioneel". Denk alleen dat als het over een jaartje is dat de boodschap dan minder sterk zal zijn omdat je niet de enige zal zijn die een leuk initiatief heeft.

Het is alleen maar positief bedoeld. Je kan dingen het beste aan een kritische blik onderwerpen en realistisch bekijken. Dan haal je alle mogelijke valkuilen er namelijk uit.

Sterkte overigens wat betreft die creamatie :flower: en succes met je presentatie. (Y)
Vind het een goed initiatief!
meerderheid is toch tegen... http://www.confuzion.nl/polls.php?poll_id=34 maar je hebt iig een paar voorstanders ;)
Devil1973 moet posts eens wat beter lezen voordat er gelijk uit ge-quote word. Die was dus van mij, en niet Jacky. En als je hem dan nog een keer leest dan snap je dat dat als *sarcasme* bedoeld was.

Maar goed, misschien was ik ook niet duidelijk. Wat ik bedoelde was dat een streetrave een leuk idee is maar aangezien je geen grip hebt op wie komt en wie niet, het heel moeilijk is om daarmee een punt te maken. Neem de Legalize streetrave van dit jaar. Die is alleen maar in het nieuws gekomen vanwege de rellen van de voetbalsupporters. Dat is het enige dat in de krant komt. En een manifestatie zoals deze moet juist een positief singaal uitzenden.

PS- 2 Jacky; gecondoleerd.
Idd. en laten we asjeblieft niet op alle slakken zout gaan leggen of elkaars bewoordingen "hypocriet" zo waren ze totaal niet bedoelt. Misschien kwam het anders over, maar ik heb zeker WEL tollerantie naar ieder mens in wat voor omhulsel en met wat voor overtuiging dan ook! Ik heb alleen GEEN tollerantie naar haat of respectloosheid tegen over anderen!
Wacky Jacky, het blijft een prachtig initiatief en ik hoop echt dat er wat geregeld kan gaan worden, ik probeer nog steeds mee te denken, maar heb verder ook niet echt conecties ofzo.
Afgelopen zondag was er trouwens iets soortgelijks in Amsterdam, verschillende bekende artiesten gaven een gratis optreden onder het thema "Verbroedering"
Dus mensen, niet te kritisch naar elkaar allemaal, maar de koppen bij elkaar steken..ik ga iig kijken of ik nog wat mensjes enthousiast kan krijgen :D
laatste aanpassing