Partyflock
 
Forumonderwerp · 712229
­ Nederland
ik heb me haren een tijdje geleden laten blonderen (ongeveer 3 maanden geleden) en wil nu eigelijk wel weer es wat anders...
kan ik er zo maar een andere kleur over heen gooien? wil donker met een rode gloed ofzow
of zou dat niet zo verstandig zijn?
TUURLIJk kan dat
bij mij gaat het altijd goed, maar als je het zeker wilt, zou ik het door de kapper laten doen
 
het kan wel maar als je een uitgroei hebt krijg je licht kleurverschil van het haar dat nu blond is en de uitgroei
 
Nou nee dat zou ik niet doen :no:
Als je je haar bruin wilt verven maak het dan eerst rood! en doe er dan bruin over heen :yes:

Of kies een kleur met een rood tint :yes:

Als je er nu gewoon bruin over heen gooit word t groen :S
 
Tis niet echt goed voor je haar..maar het zal best kunnen..
Dat kan gewoon hoor!:jaja:
eerst voorpigmenteren met rooie spoeling :jaja:
 
ik heb mijn haar ook blond geverft en ik wil ook graag een donkere kleur maar ik wacht totdat het
eruit gegroeid is.Straks word het een ander kleur
loop je ook mooi voor schut.
laatste aanpassing
anders pak je een kleurspoeling, ipv verf.

iets minder agressief en het pakt altijd beter op geblondeerd haar
 
heb t een keer gedaan en dat ging zoooooo fout! bruinpaars werd roze-grijs-oranje ofzo... maar hoor ook wel vaak dat t goed gaat.
Nee hoor dat kan makkelijk en andersom ook.. Tenminste bij mij gaat het elke keer goed..!!:D
 
dan heb jij echt geluk.
Ik zou naar de kapper gaan als ik jou was.
Ik ben jaren lang hoog blond geweest. Tot dat ik weer mijn eigen haar kleur wilde. (donker bruin)

Heb dit toen bij de kapper laten doen.

Langzaam aan steeds meer donkere lokjes in mijn eigen kleur er in laten zetten.

Niks groen of grijs of welke enge kleur dan ook.

Maar, laat het wel bij de kapper doen.

Of, inderdaad, eerst rood en daar bruin overheen.

Succes.
 
heb t ook van blond naar donker laten verven maar dat bruine werd na n tijdje weer blond (??)
uh?
hey ik ben kapper!!
maar ik adviseer je toch om naar een kapsalon te gaan. het moet eerst worden teruggepigmenteerd en dan een kleur er over heen anders word het groen!!

suc 6 ermee
denk idd dat ik tog maar ff naar de kapper ga ja...
als ik het zelf doe en het mislukt kan ik alsnog naar de kapper gaan, dus kan ik beter geen risico nemen :)
bedankt voor de tips he! :flower:
 
uitstekend idee!
laatste aanpassing
neej kan niet zomaar;) heb ik ook gedaan en ut sloeg groen uit:s ik had ut geblondeerde en toen wou ik het donkerbruin:x ze meoten het eerst voorpigmenteren ofzoiets en dan pas die kleur erin doen.. heel gedoe dat wel.en je haar gaat er van naar de klotuh
 
Toen ik met mn ongeverfde blonde haren het bruin liet verven ging het goed.
Maar van veel mensen hoor ik dat ik geluk heb gehad, omdat blond haar geen kleur heeft, en daarom moet je er eerst wat roodpigmenten doorheen gooien wil je het een mooie andere kleur laten hebben :)

Dus eerst een pakketje rood kopen en dan een pakketje bruin ;p
Maarje kan ook naar de kapper gaan maar dan kun je rekenen op 60 euro ofzo..

Succes ik zie het wel van het weekend of de week daarna ofzo ;P
Gewoon doen, ik doe t ook altijd hoor en t is nog nooit fout gegaan, anders gewoon naar de kapper! Succes
Ik ben laatst ook van blond naar goudblond gegaan.
Maar dat was maar een spoeling om even te kijken.
Ik kan je aanraden om gewoon naar de kapper te gaan, als je zelf geblondeerd haar donker gaat maken dan heb je grote kans dat t na een paar wasbeurten groen is.
Dat komt omdat je haar van blonderen een beetje dood gaat, en het har wat dood is, laat verf weer sneller los...
Dus word t niet zo mooi egaal.
De kapper weet daar wel wat op.
En anders gewoon niet te veel donkerder gaan maar eerst gewoon ook blond maar een tint donkerder dan je nu hebt ofzo.
succes...

Voorbeeld:

Eerst :



Nu:

ik had het ook aardig blond en heb het weer donkerbruin geverfd
er zaten nog wel wat lichte plukken in, maar het was wel gelukt
daarna had ik het nog een keer donkerbruin geverfd en toen zei iedereen: "heb je je haren zwart geverfd?"
ze waren allemaal kleurenblind :D
Zo Gogogirl, Ziet er goed uit je kleurtje!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak wel geluk heb, kleur het zelf... Is altijd weer spannend wat voor een kleurtje eruit komt!!
 
Maar natuurlijk kan dat meissie....ontkleurder is de beste ondergrond om op te verven!!

Gaat helemaal goedkomen!!
wat mijn ervaring is dat het ligt dr aan hoe donker?middenblond?donkerblond of bruin?
want als je bijvoorbeeld kastanjebruin over blond haar doet word het cker lichter ik heb begrepen dat je het eerst middenblond moet verfen en dan tot donkerblond en dan bruin of wat je ook wilt..kweet het niet hoor maar dat is wat mij verteld is..
ik wil graag die color mousse wat er na 10 x wassen weer uitgaat maar ik heb blond en middenblond haar kben bang dat het nie meer uit dat blonde gaat ofzo :S:S gedoe he ff je haar kleuren ;):P

mja..
 
Gwn verven die hap...
ik gooi er ook vanalles en nogwat in en het is nog nooit mislukt:D
 
ja ik smeer dr ook altijd vanalles in
k heb nu de onderlaag in donkderbruin en de bovenlaag lichtblond
alleen k wil de bove kant iets lichter dus moet het gaan blonderen dan maarja
 
scheermesje doet wonderen
 
Nouw ik zal het niet zelf proberen als ik jou was, je hebt namelijk kans dat je haar GROEN word :yes: :|
 
Mevr0uwJ 5 oktober 2004 22:56
Gwn verven die hap...
ik gooi er ook vanalles en nogwat in en het is nog nooit mislukt


:X
laatste aanpassing
gewoon voldonderen die boel!!
Nou... weet niet hoe vaak je blondeert? Als je het echt vaak doet, blijft er van je pigment ook weinig over. Als jij dan bijvoorbeeld rood erover heen gooit, kan het heel goed zijn dat je oranje haar krijgt ;)

Paar jaar geleden ooit eens gehad namelijk ;)
Ik ga voor zulke dingen altijd naar de kapper, je betaald wat meer, maar zij weten wel wat wel en wat niet kan :)
En het ziet er altijd leuk uit
nou zou maar wel ff voorzichtig zijn als ik jou was! als je nu bruin erover heen doet, word t idd groen!omdat er helemaal geen pigment meer in t haar zit.
en ben ook bang als je er nu rood overheen doet, dat t dan rose of oranje word.
of de kleur is goed, maar is er binnen een week ook weer uit! :D

succes!!!
 
mijn zus had het gedaan
en het was roze geworden haha dus suc6
 
ik heb ook altijd geblondeerd haar gehad(niet dat hoogblonde hoor,maar gewoon veel blonde plukjes),
heb het 2 keer donkerder geverfd: de eerste keer vrij donkerbruin, dat was wel mooi maar na een paar maand werd het groenig, heb ik het langzaam weer blond gemaakt met blondje plukjes(ging ook goed),
en 2e keer wou ik het licht bruin hebben, toen was ik dus behoorlijk oranje, ben nu weer bezig om het blond te krijgen met plukjes maar dat oranje blijf je zien....
ik ga het nu nog 1 keer blond proberen te krijgen en als het echt niet wil pleur ik er wel weer een donkere kleur in...
Je moet een kleur kopen waar heel veel rood in zit, anders word het groen.

Of met een knalrode versteviging(granaatappelrood) voorpigmenteren. En daar weer een bruine kleur die jij mooi vind over heen zetten
ik zou er maar voor uitkijken, kheb ze ook een keer lichter geverfd en erna een donkere kleur met een gloed overheen gedaan en toen was het dus oranje geworden :@
terwijl die verkoopster zei dat het een normale kleur donkerblond zou worden..NIET DUS verkooppraatjes
 
ja precies je moet wel iets hebben waar veel rood in zit anders pakt t echt niet...
weet er alles van hahaha...
oke bedankt, maar hoe komt iedereen erbij dat ik m'n haar bruin wil verven???
haha maakt niet uit hoor, maar wil meer iets paars/roodachtig zeg maar :)
maar ja ik ga maar gewoon naar de kapper :)
lijkt me wel het veiligste... ;):flower:
laatste aanpassing
Dat is idd het veiligste
 
dat zou ik niet doen dat wordt oranje
 
ik zou me laten adviseren bij een kapper!die weten toch t beste wat t wordt dan..
gewoon naar de kapper gaan....
zou het echt niet zelf doen :no:
Oh hehe, dacht ook dat je bruin wou, rood eroverheen gooien is nog linker dan bruin :P

Ga maar gewoon naar de kapper, weten ze precies wat wel kan en wat niet ;)
 
Ik heb 2 jaar lang me haar geblondeerd gehad.Nu sinds eenweek weer donker maar het moest eerst gepigmenteerd worden anders zou het roze/oranje worden....

Beter ff langs de kapper dus...
rood lijkt me niet zo'n goed plan krijg je oranje plukken :) spreek uit ervaring :)
 
Ik wilde mijn geblondeerde haar bruin hebben,dus ik ging naar de kapper en het werd groenbruin :S

Ik ben dus weer opnieuw gegaan en toen was het wel gelukt,maar de kleur werd steeds lelijker.
Later besloot ik 'effe' zwart te nemen,nou dat moet je dus nooit doen als het maar voor even is,want als je daarna weer lichter wilt is dat echt een drama believe me..!

Inmiddels is het bijna weer zo blond als ik het wilde,maar daar is een jaar overheen gegaan en heel wat kappersbeurten en mijn haar is erg achteruit gegaan!
laatste aanpassing
NIET ineens donker gaan verven :no:

Je hebt dan al de pigmenten van et blonde erin.. Dat kunnen hele vage kleurtjes worden als je et ineens donker verft..

Kapper navragen lijkt me een goed plan, et kost wel ff wat als je et daar laat doen maar dan doe je et meteen goed :P
als je groen haar wilt hebben moet je het doen (Y)