Partyflock
 
Forumonderwerp · 710264
­ Nederland
Ik ga hier een stukje tekst neerplaatsen ,en ik wil dat jullie zelf jullie conclusies hier uit trekken ,
The new world order een conspiracy theory of gewoon een feit Wat zich al meer openbaard.

(ga nu ook ff niet klagen op me typ of taal fouten Want ik ga hier best wat tijd insteken,En ga ook niet roepen je bent gek etc) Dat dit onderwerp hier thuis hoord weet ik ook niet ,Ik denk dat het best actueel is.


The new world order ik ben al enige tijd met dit geen bezig en hoe meer tijd verstrijkt hoe meer ik erin ga geloven.Ik kort deze zin voortaan af met nwo .De nwo is simpel weg een conspiracy theorie waarin een geheime regering een nieuwe wereld orde wil creeren.De meeste mensen kennen natuurlijk het dollar teken ,En ik vond deze met nader inspectie zeer raar.



Ik heb dus behoorlijk veel vraag tekens over de symbolen waar ik nog niet helemaal uit ben ,mischien dat iemand ze wat nader kan uitleggen.Ik vraag me af waarom er spinnenwebben in zitten en the al seeing eye waaronder staat nieuwe order en dat derde woord krijg ik nu niet vertaald (seclorum)

Lees deze site eens voor een conspiracy theory van dit alles ,Het is alemaal wat vergezocht natuurlijk.Maar ik ben hier al verder mee gaan werken in verband met het nwo idee.

http://www.geocities.com/Athens/Forum/8604/dollar.htm

Oke nu gaan we verder met de feiten over uitspraken van mensen,En dan begin ik met het mooie filmpje stukje van bush sr ,En hierna komen nog een paar quoten die zijn gezegd door bepaalde mensen.

http://www.propagandamatrix.com/bushsnNWO.mpeg



"We are not going to achieve a New World Order without paying for it in blood as well as in words and money." - Arthur Schlesinger Jr., 'The CFR Journal Foreign Affairs', August 1975.



"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order [referring to the 1991 LA Riot]. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond [i.e., an "extraterrestrial" invasion], whether real or *promulgated* [emphasis mine], that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this *scenario*, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government."

Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference, Evians, France, 1991



"The United Nations, he told an audience at Harvard University, 'has not been able--nor can it be able--to
shape a new world order which events so compellingly demand.' ... The new world order that will answer
economic, military, and political problems, he said, 'urgently requires, I believe, that the United States
take the leadership among all free peoples to make the underlying concepts and aspirations of national
sovereignty truly meaningful through the federal approach.'" -- Gov. Nelson Rockefeller of New York, in
an article entitled "Rockefeller Bids Free Lands Unite: Calls at Harvard for Drive to Build New World
Order" -- New York Times (February 1962)



[EDIT] Quotes added :

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
- Winston Churchill


"I see in the near future a crisis approaching that unnerves me and causes me to tremble for the safety of my country. Corporations have been enthroned, an era of corruption in high places will follow, and the money power of the country will endeavour to prolong its reign by working upon the prejudices of the people (e.g., by pitting the cooperation-oriented political left against the competition-oriented political right), until the wealth is aggregated in the hands of a few, and the Republic is destroyed. I feel at this moment more anxiety for the safety of my country than ever before, even in the midst of the war."
- Abraham Lincoln


"Trade liberty for safety or money and you'll end up with neither. Liberty, like a grain of salt, easily dissolves. The power of questioning - not simply believing - has no friends. Yet liberty depends on it."
- Thomas Jefferson


"If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, (i.e., the "business cycle") the banks and corporations that will grow up around them will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered."
- Thomas Jefferson


"The real menace of our republic is this invisible government which like a giant octopus sprawls its slimy length over city, state and nation. Like the octopus of real life, it operates under cover of a self created screen...At the head of this octopus are the Rockefeller Standard Oil interests and a small group of powerful banking houses generally referred to as international bankers. The little coterie of powerful international bankers virtually run the United States government for their own selfish purposes. They practically control both political parties."
- John F. Hylan, New York City Mayor, 1922


"Every effort has been made by the Fed to conceal its powers - but the truth is - the Fed has usurped the Government. It controls everything here and it controls all of our foreign relations. It makes and breaks governments at will."
- Congressman Louis T. McFadden, 1934


"The liberty of a democracy is not safe if the people tolerate the growth of private power to a point where it becomes stronger than the democratic state itself. That in its essence is fascism: ownership of government by an individual, by a group or any controlling private power."
- Franklin D. Roosevelt


"The high office of President has been used to foment a plot to destroy the American's freedom, and before I leave office I must inform the citizen of his plight."
- John F. Kennedy, speaking at Columbia University, 10 days before his assassination


"The drive of the Rockefellers and their allies is to create a one-world government combining super capitalism and communism under the same tent, all under their control...Do I mean conspiracy? Yes I do. I am convinced there is such a plot, international in scope, generations old in planning, and incredibly evil in intent."
- Congressman Larry P. McDonald, 1976, killed in the Korean Airlines 747 (flight KAL007) that was shot down by the Soviets


"We are on the verge of a global transformation. All we need is the major crisis and the nations will accept the New World Order"
- David Rockefeller







Oke Maar nu wat denk je nu ah lekker boeie zon nwo toch....Tjah this dan maar waar je blij mee bent,Het complete eindoel van de nwo is complete controle over ons.We hebben nu ook al indentificatie plicht,En dit gaat al verder door middel van vingerafdruk op je paspoort (rijbewijs) zoals ze in amerika al hebben.En laat je fantasie de vrije loop wat nog meer kan.Plaats ik nog een topic van pf voor je fantasie,topic over de chip:

http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/692733

ik pak er nu wat actueeler nieuws bij ,Jullie hebben vast wel gehoord dat er een terreur wet gaat komen .Of is dit je ff ontgaan ,Nou kijk in amerika hebben ze de patriot act he nu hebben ze ook al een tijdje patriot act 2...linkje ernaar : http://www.alternet.org/story/15541

En nu gaan we naar nieuws is nederland,de volgende links gaan over deze terreurwet.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/46125

http://spitsnet.nl/cci.php?rid=1&id=28453

[EDIT]added : paspoort met vingerafdruk in de eu binnen 2 jaar verplicht linkje = http://www.nu.nl/news.jsp?n=411768

nieuwe wereld orde iemand ?

en na het oorlogje in irak komt dan een oorlogje in iran?

http://www.usatoday.com/news/world/2004-09-11-iran-deadline_x.htm





en zo gaan we al verder.En we worden al meer van ons vrijheid beroofd lijkt het op.Mjah de tijd zal het leren...blijft the siege een film of word het keiharde werkelijkheid straks ,Link naar film = http://www.imdb.com/title/tt0133952/



Nogmaals Ik wil hier gewoon een serieus topic hebben ,En ik wil weten hoe jullie over dit geen denken ,en graag dus met onderbouwde antwoorden


New world order feit of fictie?
laatste aanpassing
tja dat probeerde ik op mijn simplistische manier te verwoorden, maar ik had niet durven denken dat het op een mogelijkheid van 2.000.000 verschillende intelligente levens zou duiden

Het zou dus niet logisch zijn als er geen intelligente beschavingen waren of zijn. Jammer dat het heelal zo onmetelijk groot is...

De bevolking zou in overvloed en weelde leven en het eiland zou "groter zijn dan Noord-Afrika en Klein-Azië bijelkaar"

Plato overdreef hier waarschijnlijk, want dit is echt groot en bovendien de enige echte melding van Atlantis.
De zondvloed zou er wel zijn geweest, straf van God of niet.

idd; het slaat ook nergens op; daarom zal je op deze manier niet snel zeggen dat onze goden misschien aliens waren; als je kijkt hoe bizarre die gasten hier reageren en ik denk niet snel dat de vroegere mens een Grey als God had gezien.

dan had er ook niet in de bijbel "laat ons mensen maken naar ons beeld en onze gelijkenis" dan waren we wat gladder en robotischer

Sommigen beweren dat Greys zijn zoals de mens er in de verre toekomst uitziet. Als gevolg van de revolutie dat mensen niet meer werken worden we kleiner, maar onze herseninhoud neemt toe. Verder worden we grijs door de invloed van de atmosfeer. Aliens zouden tijdreizigers zijn. Lang leve de evolutie, want de vrouwen worden er niet mooier op.;P

Het is opmerkelijk dat er niet een paar soorten aliens zouden zijn, maar er meldingen zijn van tientallen soorten.
In 1947 worden er in Italie kleine, groene mannetjes gezien. Dat is ook het jaar van Roswell, met de greys?
In 1952 verschijnen in Engeland de 'contactees', mensachtigen die baden in licht.
1954 Is het jaar van van de 'harige dwergen'.
In 1958 duiken ineens de blobs' op, vormloze organische massa's ofzo.
De standaard grijze aliens wordt voor het eerst beschreven in 1961.
1970 Is het jaar van de uitersten, er wordt een 'goblin' gezien van wel 7,5 centimeter als een drie-ogige reus van ruim 3 meter.
Vanaf 1973 duiken er 'insektactigen' op.
1982 Is mijn geboortejaar.;)
1983 Werd verrast door bezoek van 'hagedisachtigen'.
De greys duiken weer op vanaf 1990.

Dit komt uit de Kijk van maart 1998, daar staan alle afbeeldingen ook in. Zoek die maar eens op in de bieb.(y)



Dit zouden dus aliens uit Rusland zijn.
Grote foto



De bekendste alien foto, ook niet echt overtuigend imo.



Niet moeders mooiste, volgens de site is dit echt. Ik geloof daar niks van. Maar kijk zelf, vind je vast interessant. :)


Dit is slechts een deel van de waarnemingen, naar mijn idee niet echt realistisch. Er zijn nog veel meer. Opmerlijkelijk is dat het aantal waarnemingen heftig toeneemt met het begin van de ruimte- en nucleaire tijdperk. Zijn aliens bijproducten van die periode?

ja zal zeker heftig zijn geweest, maar ik geloof ook zeker dat het middels geluid gegaan is. wat is er makkelijk dan een te zwaar object in kwestie zijn zwaartekracht tot niets te reduceren middels te resoneren met de frequentie van het object.

Als je het dmv geluid kan bouwen, waarom dan niet door anti-zwaartekracht. Volgens mij wordt dat technisch mogelijk deze eeuw...:)

lachuh; toch wel vet die aziatische landen; ze doen daar gewoon lekker hun eigen ding en het zal me ook niet verbazen als ik een gemiddelde aziaat vraag of aliens bestaan en of wellicht zelfs de goden van vroeger waren. vervolgens dan hun antwoorden vergelijk met de gemiddelde westerling dan denk ik dat de gemiddelde aziaat meer open voor de mogelijkheid van dit soort theorien staat dan de westerlingen omdat die alles eerst willen zien en dan geloven.

Komen er ook ufo-meldingen uit de islamitische wereld?
laatste aanpassing
 
Het zou dus niet logisch zijn als er geen intelligente beschavingen waren of zijn. Jammer dat het heelal zo onmetelijk groot is...


ja en nee, als 2 miljoen soorten wezens bij elkaar hadden gewoond en het ging er dan net zo aan toe als op aarde....

LOL dikke tering zooi dus; nee ik denk dat het heelal met een reden zo groot is :P

Plato overdreef hier waarschijnlijk, want dit is echt groot en bovendien de enige echte melding van Atlantis.
De zondvloed zou er wel zijn geweest, straf van God of niet.


de zondvloed is volgens Zecharia Sitchin veroorzaakt door de koers van planeet Nibiru. deze zou een koers hebben van 1 Sars, wat 3600 jaar is. met wat passen en meten kan je het speciale getal 7 gebruiken en dan kom je ongeveer op 26.000 uit; de speciale cirkel die in 2012 wederom wordt voltooid. volgens sommigen komt Nibiru 2x per cycli voor, namelijk 1 x in de 13.000 jaar. dat komt wel mooi overeen met de zondvloed. ook een mogelijkheid is dat Atlantis door misbruik van geluid is gezonken; diezelfde technology waar ze ook pyramides ed mee hebben gebouwd...

tja. het blijft een beetje raden en gokken, maar 1 ding is zeker; de zondvloed IS een feit wat wederom in de bijbel staat; grappig wel dat toch aardig wat verhalen uit de bijbel uiteindelijk waar bleken te zijn; zelfs de Ark van Noach is gevonden in Turkije op Berg Ararat. (precies zoals in de bijbel geschreven; het is dus meer dan een sprookjes boek voor volwassen; het is alleen nogal kinderlijk en kortzichtig geinterperteerd :jaja: )

maar idd; ik denk dat Plato een petit peut overdreef... TENZIJ Atlantis nooit gezonken is maar een groot ruimteschip was van duizenden km breed. maar dan wat er gevonden is zou niet Atlantis moeten zijn... :P

Het is opmerkelijk dat er niet een paar soorten aliens zouden zijn, maar er meldingen zijn van tientallen soorten.
In 1947 worden er in Italie kleine, groene mannetjes gezien. Dat is ook het jaar van Roswell, met de greys?
In 1952 verschijnen in Engeland de 'contactees', mensachtigen die baden in licht.
1954 Is het jaar van van de 'harige dwergen'.
In 1958 duiken ineens de blobs' op, vormloze organische massa's ofzo.
De standaard grijze aliens wordt voor het eerst beschreven in 1961.
1970 Is het jaar van de uitersten, er wordt een 'goblin' gezien van wel 7,5 centimeter als een drie-ogige reus van ruim 3 meter.
Vanaf 1973 duiken er 'insektactigen' op.
1982 Is mijn geboortejaar.
1983 Werd verrast door bezoek van 'hagedisachtigen'.
De greys duiken weer op vanaf 1990.


vooral dat wezen uit 1982 schijnt de Anti-Christ te zijn :P

maar vet; sommige die kende ik nog niet eens, maar is niet zo gek; 2 miljoen wezens... vooral die Goblin... maar hoe zit dat? goblin is eigenlijk 7,5 cm terwijl ze hem aanzien voor iets van 3 meter :| hoe doe je dat? :D

Dit is slechts een deel van de waarnemingen, naar mijn idee niet echt realistisch. Er zijn nog veel meer. Opmerlijkelijk is dat het aantal waarnemingen heftig toeneemt met het begin van de ruimte- en nucleaire tijdperk. Zijn aliens bijproducten van die periode?


wat betreft die fotos, tja; die onderste vind ik persoonlijk nog wel "echt" eruit zien; ik denk eigenlijk dat je qua aliens betreft bijna je fantasie op de vrije loop los kan laten...

ik bedoel 2 miljoen soorten, je bent nog wel even aan het fantaseren hoe die eruit zien ;) en dan heb ik het nog niet eens over Astrale wezens die in de 4e dimensie leven/ op dezelfde trilling als Aura`s ed. of wezens die uit een paralelle dimensie komen, maar waar alles volledig anders is. een paralel universum wat 100% verschilt van de onze..

oftewel; alles is mogelijk :D

die the Biggest Secret ken ik ja; daar refereer ik nog aan bij je pb, want op 1 van die fotos staat een ufo bij het wtc op 9-11. opmerkelijk :)

ik denk dat het woord aliens een bij product is van deze periode. vroeger noemde men hun goden omdat we ons zelf wijs hebben gemaakt dat we niet beter wisten. als je naar oude afbeeldingen kijkt, met name veel soemerische of oud aryan afbeeldingen in india etc of zelfs egypte met al die maffe hoofden. persoonlijk denk ik dat dit soort wezens bestaan hebben. zelfs draken met meerdere koppen of eenhoorns of centaurs of minotaurs.

wij kunnen nu al menselijke babies clonen en zelfs dierlijke cellen met menselijke cellen succesvol combineren, dus een ras wat hier komt om de mens te maken kan ik opzekers wat eerdere probeersels te checken wat het ideale werker ras zou worden en daarnaast moet je toch even oefenen; al die dna patronen en chromosomen; ik was vroeger erg goed in bio, maar ik zal niet zo snel een mens clonen denk ik :D

Als je het dmv geluid kan bouwen, waarom dan niet door anti-zwaartekracht. Volgens mij wordt dat technisch mogelijk deze eeuw...


VET :) wordt tijd; ik wil een hoverboard of gewoon schoenen waarmee ik kan vliegen, maar goed; persoonlijk denk ik dat die technologie in landen met veel aardbevingen ideaal is; gewoon een vliegend huis; einde gezeik :)

Komen er ook ufo-meldingen uit de islamitische wereld?


yup, de golfoorlog en de vietnam oorlog waren ook al aliens bij betrokken; op de highway to hell in iraq zijn veel "merkwaardige" gebeurtenissen geweest.

Iraq was vroeger; lang lang geleden; SOEMERIE; je raad het al; daar kwam het grootste gedeelte aan archeologische bevindingen vandaan en Bush wist dat; die wou zelfs de boel daar bombarderen, maar gelukkig waren een boel het ermee oneens vanwege de prachtige historische meerwaarde van dat land. Saddam schuilde in zo`n oude historische put oid.

oftewel; er zijn zeker wel besprekingen over ufo`s in islamitische landen; daar noemen ze de aliens Jinns ofzo, maar beetje loos, want dat is pas 1 soort alien.

die Jinns komen ook in de grot voor waar Mohammed de Qoran van Allah kreeg en die Jinns zien eruit als Demonische Alien Reptoids. een soort huisdier achtig wezen van de Reptillians.

kort en goed; der wordt wereldwijd over gespeculeerd en ik geloof persoonlijk ook echt wel dat de overheid allang samenwerkt met aliens...

vind dat persoonlijk ook een stuk spannender om te geloven :D
LOL dikke tering zooi dus; nee ik denk dat het heelal met een reden zo groot is

Jammer dat de Aardse alleen zo klein is.;p

de zondvloed is volgens Zecharia Sitchin veroorzaakt door de koers van planeet Nibiru. deze zou een koers hebben van 1 Sars, wat 3600 jaar is. met wat passen en meten kan je het speciale getal 7 gebruiken en dan kom je ongeveer op 26.000 uit; de speciale cirkel die in 2012 wederom wordt voltooid.

Dat zou inhouden dat astronomen die planeet inmiddels moeten kunnen zien, en bovendien moet die planeet wel erg dicht bij de Aarde kunnen komen om verschil in getijden merkbaar te maken. De maan beïnvloed de getijden, dat is bekend, maar zelfs zijn invloed is beperkt tot een paar meter. Een planeet kan dus nooit een zondvloed veroorzaken.
Laten we het houden op een natuurramp.:)

tja. het blijft een beetje raden en gokken, maar 1 ding is zeker; de zondvloed IS een feit wat wederom in de bijbel staat; grappig wel dat toch aardig wat verhalen uit de bijbel uiteindelijk waar bleken te zijn; zelfs de Ark van Noach is gevonden in Turkije op Berg Ararat

Klopt, zoveel dingen in de bijbel zijn waar. Alleen moet je idd dat boek niet te letterlijk nemen. Het gaat om de achterliggende gedachte van die verhalen. We nemen Harry Mulisch toch ook niet letterlijk?;)

vooral dat wezen uit 1982 schijnt de Anti-Christ te zijn

:D
Kwam de anti-christ niet uit de christelijke hoek volgens de bijbel? De Paus, Bush of... Balkenende?

maar vet; sommige die kende ik nog niet eens, maar is niet zo gek; 2 miljoen wezens... vooral die Goblin... maar hoe zit dat? goblin is eigenlijk 7,5 cm terwijl ze hem aanzien voor iets van 3 meter :| hoe doe je dat?:D

Mysterie ontrafeld: dat was een typefout.:D
Er had moeten staan: 1970 Is het jaar van de uitersten, er wordt een 'goblin' gezien van wel 7,5 centimeter en een drie-ogige reus van ruim 3 meter. .

ik bedoel 2 miljoen soorten, je bent nog wel even aan het fantaseren hoe die eruit zien en dan heb ik het nog niet eens over Astrale wezens die in de 4e dimensie leven/ op dezelfde trilling als Aura`s ed. of wezens die uit een paralelle dimensie komen, maar waar alles volledig anders is. een paralel universum wat 100% verschilt van de onze..

De andere dimensies zijn dichterbij dan je denkt, alleen kunnen we ze niet waarnemen. Om de kwamtummechanica en de natuurkunde passend* te maken is er nu de snaren theorie, die gaat van het bestaan van meerder dimensies uit, varierend van 9 tot 13 dimensies ofzo.

*In de kwamtummechanische wereld gebeuren dingen die in tegenspraak zijn volgens de natuurkunde. Deeltjes die op twee plaatsen tegelijk aanwezig zijn of deeltjes die om twee assen tegelijk draaien! En dat moet natuurlijk verklaart worden...

die the Biggest Secret ken ik ja; daar refereer ik nog aan bij je pb, want op 1 van die fotos staat een ufo bij het wtc op 9-11.

Zie PB.:)

zelfs draken met meerdere koppen of eenhoorns of centaurs of minotaurs.

Dat waren verkeerde interpretaties van dinosaurusbotten.;)

persoonlijk denk ik dat die technologie in landen met veel aardbevingen ideaal is; gewoon een vliegend huis; einde gezeik

Hehe, ik zat meer te denken aan militaire toepassingen. Als je de begroting van het Pentagon bij elkaar optelt ontbreekt er elk jaar 30 miljard dollar. Dat geld wordt gebruikt voor onderzoek en gaat naar de zgn. 'geheime luchtmacht'. Zie mijn eerdere verhaal over wat veel ufo meldingen kan verklaren, zeker bij gebieden als Area 51.
Je kan je dus voorstellen dat dat geld gebruikt wordt voor grensverleggende onderzoek. Denk aan anti-zwaartekracht, dat hebben wetenschappers ook toegegeven ("we lopen 50 jaar voor op de huidige stand van zaken"). Alleen blijft het speculeren hoe ver men daar mee is en of ze het wel kunnen toepassen. Voorlopig is het nog toekomstmuziek met een flink prijskaartje. Wel cool.:)

yup, de golfoorlog en de vietnam oorlog waren ook al aliens bij betrokken; op de highway to hell in iraq zijn veel "merkwaardige" gebeurtenissen geweest.

Heb je ook voorbeelden?
Zowel in de Golf als tijdens de Vietnamoorlog zijn de geheime vliegtuigen van de VS ingezet, zoals de TR-3A. Die kunnen heel gemakkelijk voor ufo's worden aangezien.

Iraq was vroeger; lang lang geleden; SOEMERIE;

Wel eens gehoord van de batterij van Baghdad?

die Jinns komen ook in de grot voor waar Mohammed de Qoran van Allah kreeg en die Jinns zien eruit als Demonische Alien Reptoids. een soort huisdier achtig wezen van de Reptillians.

De plaatselijke commesaris Rex?:D
Het is allemaal wat vergezocht natuurlijk.


neej joh, meen je dat nou?
 
die spinnenwebben in de dollars:

is tegen vals geld. DOor veel kleine lijnen te maken, vaak met relief, wordt het produceren van vals geld moeilijker

En dan even je verhaal van controle. T neemt allemaal inderdaad weer wat strengere, ik wil niet zeggen fascisitische, vormen aan. En ja, machthebbers zullen altijd inspelen op angst van de burgers, hebben ze altijd gedaan.

Daarnaast bestaat er een organisatie als Skulls and Bones, waarbinnen de meeste beslissingen omtrent het amerikaanse economische beleid worden besproken en besloten, deze club bestaat al heel lang.
We zullen wel zien allemaal. Amerika heeft met Irak toch echt geen goede stap gezet, d. Enige wat ze wel goed hebben gedaan is de angst voor terrorisme op te kloppen: er is nu ECHT niet meer terrorisme dan vroeger. HEt enige verschil met vroeger is dat we het nu uitgebreid in de media zien en er een fijne angstpolitiek omheen wordt gevoerd. En het mooie is: de massa slikt dit ook nog.

Maar de massa is makkelijk beinvloedbaar. Wordt een loos iemand als Van Gogh neergeschoten. Ok, heel vervelend, de jongen die het heeft gedaan: niet handig. Maar meer dan dat is het niet. We hebben iet meer moslim-extremisten (in %) dan vroeger. Alleen zjn ze nu beter georganiseerd, ten dele door een medium als internet.

We leven in een informatie-tijdperk, kennis is macht. We hebben ook veel mogelijkheden tot het delen van info. Dat heeft positieve en negatieve gevolgen.
vind deze theorie net iets te ver gaan. maar ja, complotten zijn populair..
 
ik heb nu lang genoeg mijn mond gehouden en heb de nodige info gevonden om deze stelling te onderbouwen.

de illuminati is geen mogelijkheid maar een FEIT!

hun afkomst is nog bizarder dan de new world order opzichzelf.

ook moet je goed begrijpen; dit is geen samenzwering/complot of wat dan ook dit is een AGENDA.



nu vraag ik 1 ding van je en meen dit heel serieus...

als je geen REAL-PLAYER hebt raad ik je aan dit te installeren als je de waarheid wilt weten over deze wereld.

sterker nog; dit universum...

RULED BY THE GODS - David Icke


ok download die link; het is een bijna 5 uur durende documentaire over de illuminati en hun bloedlijnen die al duizenden jaren aanwezig zijn afkomstig van 13 "royal" families welke wereld wijd zijn verspreid over machthebbende posities.

de kwaliteit is NIET super en het beeld is vrij klein, niettemin moet dit geen excuus zijn om je te weerhouden van het aanhoren van wat David Icke te vertellen heeft.



dit is het moment waarop je de blue pill of the red pill neemt; blijf je geloven in dat conspiracies onzin zijn en dat er geen agenda is en dat het allemaal zeer vergezochte krankzinnige statements zijn van een kerel die zich dood verveeld dan moet je het zelf maar weten, maar ik doe een beroep op je zinnigheid en check die video.

ik zal hier nog een paar links doneren; lees dit en denk er over na; we zijn hier NIET alleen in dit universum en zelfs niet alleen op aarde, zijn we nu niet, toen niet, en zullen we ook NOOIT zijn.



REPTILLIANS
THE ILLUMINATI - SERPENT GODS OF ANCIENT TIMES


ik meen dit serieus; neem de tijd ervoor en kijk sowieso de 5 uur durende docu, veel mensen houden niet van lezen en dan is een toespraak gemakkelijker; het is in het engels dus ik hoop dat je dat begrijpt... David Icke verteld het ontzettend leuk en onwijs spontaan en maakt ook de nodige grappen tussendoor maar is bloedserieus wanneer de info dit vereist.

ook nog wat PDF files over de Illuminati voor mensen die van lezen houden

ILLUMINATI CONSPIRACY



Rear Footprint of pelycosaur (mammal-like reptile)
Probable trackmaker: Dimetrodon
Ichnotaxon: Dimetropus nicolasi
From the famous Permian redbeds in Southern New Mexico
Heuco Formation (Approx. 280 million years old)

Is this a fossil of a hand or a foot? Notice it has five fingers (or toes) like a human!


en misschien nog wel de interresantste links:

Draconian Reptilians

Flagship Nibiru


ik kan dit niet stapje voor stapje doen om dit jullie heel voorzichtig te presenteren; er zijn mensen onder ons die dit niet eens hoeven te lezen en het gelijk al accepteren als de waarheid, veel mensen daarintegen hebben het hier nog moeilijk mee, maar stel je zelf aub eens open en denk eens goed na.

we zijn NIET alleen; echt niet. en ze zijn dichterdbij dan je denkt.

Where is Nibiru now and when will it return?

Nibiru is in our solar system and headed towards earth on its routine run through our galaxy. That is why we are feeling its effects. NASA and other governmental groups know this very well. Nibiru was first spotted by our scientists back in 1987. We have been feeling its effects since 1996.

As for when it will return, I will state again that it is up to us. Nibiru is waiting on us to get our heads out of the sand, so to speak, and accept that we are not alone in the universe. When enough people have reached this level of understanding, Nibiru will uncloak and reveal itself. This could be next year, or in 2003, 2005, 2010, or 2012. We hope at the very latest that it will be by 2012. So, once again, we are in charge of when it will occur. Nibiru is there to serve us and assist in our ascension. That is why the GF is sending it to this remote little corner of the galaxy. It is time for us to move up to galactic citizenship. Nibiru is here to help us like it helps all other planets going through the same process, and will continue to do so for many millions of years to come. And who knows, perhaps one day you will be on that ship en route to the next planet ready to ascend.


:)



als je de Documantaire hebt bekeken zal je begrijpen waarom Darth Maul op dit plaatje staat... er zal een gesprek komen uit een andere docu tussen David Icke en Credo Mutwa waarin deze afrikaanse Zulu (ZULU betekend letterlijk PEOPLE FROM THE STARS) verteld over de CHITAURI...

ook is er een 500 a 1000 jaar oude historische ZULU zware ketting waaraan oa een UFO hangt!!!!

wordt wakker en wordt bewust. de tijd is rijp :jaja:

btw...

alles waar David Icke over praat in die documantaire is wetenschappelijk na te gaan; die bloedlijnen die al eeuwen/duizenden jaren ons ras domineren zijn daadwerkelijk terug te traceren, zelfs het huis van Oranje is erin betrokken; ja Beatrix is een Reptiel (Y);)



trouwens nog iets; CASTOR had in het verleden een aantal fotos gepost maar niet duidelijk gemaakt waar het om ging volgens mij...


The statue of the owl is in the foreground. A screaming croud is separated from the ritual by a river running in-between. At the foot of the owl are some strangely, Ku-Klux-Klan dressed like people.



A similar picture to the last. In this one, the owl statue is lit up and again the worshippers are beneath.


A close up image of the owl now. Here a bound up body (hopefully was just a dummy) was burned at the alter of the owl as an `effigy' or sacrifice. At this point, spectators were yelling for the death of the person/dummy. Doesn't sound like a president kindda thing does it?

In this clip, the sacrifice takes place and the croud scream with excitement.


laatste link is een filmpje van BOHEMIAN GROVE

hier komt onze wereld ELITE 1 x per jaar samen om gezellig te doen... gezellig he; mensen offeren, juichen tijdens het offeren en als je goed luisterd hoor je op de achtergrond het slachtoffer gillen ! erg leuk als je ervan houdt O:)

"So why are they worshipping an owl?" you ask.
Well, my friend who is a pagan tells me that the owl is an "animal of Athena, which represents wisdom and knowledge. Owl medicine is that of divination, clairvoyancy, astral travel and magics both black and white...The owl is supposed to be a symbol of wealth."
Ok thats all fine, but why do influential politicians get involved in all this? Three simple words; New World Order.
Its common knowledge that the owl has its place all over the world. Take the American one dollar bill for example.


behold... Moloch



dit is dus even om aan te tonen wat die fotos bedoelde en insinueerden.

maar voordat ik weer verder afdwaal KIJK DE DOCUMANTAIRE van DAVID ICKE!!! hier is ie nog een keer...

RULED BY THE GODS - David Icke
laatste aanpassing
Ah, nu is het mijn beurt. Even geduld svp.:)
 
dat betekend dus dat je eerst 5 uur docu moet bekijken :D
Zo veel heb ik in de kerstvakantie toch niet te doen.;)
nou ik be benieuwd hoe dit afloopt ha ;)
hey chaos :d
 
WAARHEID EN LEUGEN ZIJN TE ONDERSCHEIDEN.

Toen de discipelen aan Jezus vroegen: "Wat is het teken van Uw komst en van de voleinding der wereld?", waarschuwt Hij hen allereerst voor de verleiding door valse christussen. "Ziet toe dat gij u niet laat verleiden. Want velen zullen komen onder mijn naam en zeggen: "Ik ben het" en "De tijd is nabij". Gaat hen niet achterna." ( Lukas 21 : 8, Matth. 24 : 5 ) "Evenzo zullen vele valse profeten opstaan en zij zullen velen verleiden." ( Matth.24 : 11 ) De keten van valse christussen en profeten zal uitmonden en zijn hoogtepunt hebben in de komst van de ene valse christus, de antichrist, en diens 'minister van propaganda', de valse profeet. (Openb.13).

Hoe kan de wederkomende ware Christus van de valse christussen worden onderscheiden? Niet aan grote daden, tekenen en wonderen, want die doen ook de valse christussen (Matth. 24 : 24 ), maar aan de wijze van Zijn komst. "Zie, Ik heb het u voorzegd. Indien men dan tot u zegt: 'Zie, Hij is in de woestijn', gaat er niet heen. 'Zie, Hij is in de binnenkamer', gelooft het niet. Want gelijk de bliksem komt uit het oosten en licht tot het westen, zo zal de komst van de Zoon des mensen zijn." ( Matth.24 : 25-27 ) De ware Christus komt in macht en heerlijkheid - voor heel de wereld zichtbaar - in een ogenblik weer. "En dan zal het teken van de Zoon des mensen verschijnen aan de hemel, en dan zullen alle stammen der aarde zich op de borst slaan en zij zullen de Zoon des mensen zien komen op de wolken des hemels, met grote macht en heerlijkheid". ( Matth.24 : 30 )

Daar dus Jezus Christus niet meer in nederigheid op deze aarde verschijnt, maar op de wolken des hemels in heerlijkheid, zijn alle mensen die onder ons leven, geleefd hebben of nog zullen leven en beweren de wedergekomen Christus te zijn, zonder meer als valse christussen te ontmaskeren.Valse christussen zijn er geweest vanaf de tijd van de eerste gemeente tot vandaag toe, maar thans beleven wij dit verschijnsel op wereldwijde schaalvergroting en een groei van hun aanhang als nooit tevoren.

Hier volgen de meest bekende:
· Abd-ru-shin ( is Oskar Ernst Bernhardt: 1875 - 1941), een Duitser, beschouwde het werk van Jezus Christus als mislukt en proclameerde zichzelf als de "ware christus", die de mens de reddende graalboodschap brengt.
· Jiddu Krishnamurti ( 1895 - 1986 ), een hindoejongen, werd in 1911 door Annie Besant, de presidente van het Theosofisch Genootschap, als wedergekomen Messias, Lord Maitreya en wereldleraar gepropageerd.
· Father Divine (George Baker, gestorven 1965), een neger uit Zuid Georgi\'eb, USA, beschouwde zichzelf als de tweede vleeswording van God na Christus. Zijn dood wordt door zijn aanhangers als zoendood voor hun zonden beschouwd.
· San Myung Mun (geboren 1920), een Koreaan, beweert de zoon Gods en de overwinnaar van satan te zijn. Zijn vierde huwelijkssluiting in maart 1960 heet de bruiloft van het lam, naar Openbaring 19 geweest te zijn.
· Buddha
·
· De christus van het Nieuwe Tijdperk (New Age), die nog anoniem is, zal volgens die leer, de wereld vrede en veiligheid brengen en identiek zijn met de verwachte heilsgestalte van andere religies ( b.v. met de Maitreya-Boeddha der boeddhisten, de Imam Mahdi der moslims, de Krishna der Hindoes). Deze beschouwing heeft ver buiten de kringen van het theosofisch genootschap en de New Age beweging, door welke zij oorspronkelijk werd gepropageerd, verbreiding gevonden. Zij draagt in werkelijkheid de kentekenen van de in de bijbel voorzegde antichrist
Waar de valse christussen nog betrekkelijk eenvoudig te ontmaskeren zijn, is de situatie bij de valse profeten moeilijker. Want terwijl er slechts Eén wederkomende Christus is, Die zonder meer te herkennen zal zijn, treden vele echte en valse profeten in de geschiedenis naast elkaar op. (vgl. Jer.8 : 10, 23 : 9, 26 : 28 ) De bijbel roept ons op "de geesten te beproeven of ze uit God zijn, want vele valse profeten zijn in de wereld uitgegaan." ( 1.Joh.4 : 1 ) Zij doet ons daarbij kentekenen aan de hand, waarvan ik er een paar wil noemen.
De boodschappen der valse profeten:
· voegen iets aan de bijbel toe of nemen er iets van af. ( 1.Kor.4 : 6, 2 .Joh. 9, Openb.22 : 18 )
· loochenen centrale waarheden van het christelijk geloof
· zijn een mengsel van waarheid en leugen, om velen te verleiden ( Joh.8 : 44, 2.Kor.11:14 )
· bevatten toekomstvoorspellingen welke als goddelijke openbaringen worden voorgedragen en niet door de feiten bewaarheid worden ( Jer.28: 9 )
· zijn vaak in schoon klinkende bewoordingen vervat (Matth.7 : 15)
· bevatten vaak (niet altijd) een vals evangelie van vrede, liefde, harmonie, eenheid en verdraagzaamheid (Jer.6:13).
Met nadruk zij gezegd dat niet alle genoemde criteria op alle valse profeten van toepassing zijn. Zo zijn er bijvoorbeeld ook vaak oordeels-aanzeggingen bij valse profeten. Maar reeds wanneer er Eén kenteken aanwezig is, kan men er zeker van zijn dat men met valse profeten te maken heeft. Valse profeten bevinden zich voornamelijk onder de stichters van nieuwe openbaringsbewegingen, die hun "gezichten" en "inzichten" boven of naast de Heilige Schrift stellen, deze anders uitleggen en haar op vele punten weerspreken. Klassieke voorbeelden - heel in het kort genoemd - zijn onder andere de volgende personen en de door hen in het leven geroepen bewegingen:
· Joseph Smith (1805 - 1844), de grondlegger der mormonen, voegde aan de Bijbel "het Boek Mormon" toe, dat hij, naar hij beweerde, op in opdracht van een engel opgegraven gouden platen gevonden had en met behulp van een 'profetenbril' vertaalde. De leer der mormonen bevat vele magische en spiritistische elementen (b.v. de tempel als bronplaats en het priesterdom als kanaal van 'hemelse' krachten, de plaatsvervangende doop voor de doden, geheime rituelen, enz.)
·
· Mary Baker-Eddy (1821 - 1910), stichteres van de 'Christian Science', noemde haar boek "Wetenschap en gezondheid", de sleutel tot de Heilige Schrift. Volgens haar door het hindoeïsme en mesmerisme beïnvloede leer is het ware wezen van de wereld en van de mens volkomenheid. Zonde, ziekte en dood zijn slechts 'vergissingen', als gevolg van gebrekkige kennis van het volkomene. Jezus is slechts een leraar, die ons de weg naar overwinning der vergissingen wijst.
· Baha u'llah (is Mirza Husayn Ali, 1817 - 1892), de profeet der Baha'i religie, propageerde in zijn geschriften de eenheid der volken en religies. Hij beschouwt zichzelf als de door de sjiitische moslims verwachte imam Mahdi, de gezant van Allah, tot wiens voorlopers hij naast Mozes, Zoroaster (Zarathustra), Boeddha en Mohammed ook Jezus rekende.
· Charles Taze Russel (1852 - 1916), de stichter der 'ernstige schriftonderzoekers', sinds 1931: Getuigen van Jehova; berekent de oprichting van het Duizendjarig Messiaans Koninkrijk op het jaar 1914. Deze datering ging evenmin op als die van zijn volgelingen, die het jaar 1975 uitrekenden.
· Rudolf Steiner (1861 - 1925), de grondlegger der antroposofie, las op helderziende wijze in een onzichtbare 'Akasha-kroniek', drong daarmee door tot de hogere werelden, en ontving een vijfde evangelie, met een uiterst occult bestempeld Jezus-beeld.
· Gabrielle Wittek (geboren 1933), gedurende lange tijd als spiritistisch medium actief, noemt zich thans profetes van het 'thuishaalwerk' en beweert dat Christus door haar spreekt. De nieuwe leringen die zij verkondigt (b.v. bewustzijnsverruiming,vegetarisme en reincarnatie) dragen echter een oosters, niet een christelijk stempel.
Deze mensen hebben alle tezamen een grote aanhang gekregen. Daarnaast treden afzonderlijke personen op (in werkelijkheid spiritistische mediums) die slechts een lezersgemeente om zich heen verzameld hebben, zoals Jacob Lorber en Edgar Cayce.
Daar valse profetie altijd en overal optreden kan, is het in principe zaak alle uitspraken die zich als profetisch aandienen, te toetsen. De basis hiervoor is de in de bijbel gegeven openbaring van God, en wel in haar onvervalste woordelijke betekenis en totale samenhang. Gods Woord waarschuwt ons:
"Wordt nuchter en waakzaam. Uw tegenpartij, de duivel gaat rond als een brullende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden. Wederstaat hem, vast in het geloof." ( 1.Petrus 5:8 - 9 )
laatste aanpassing
 
leuk, maar wat wil je hiermee zeggen?

dat David Icke een valse profeet is? :D


het is niet jezus die zo van "tadaa" daar ben ik weer zal terugkeren, het is onze historie.

BATTLE STAR NIBIRU zal zich de-cloaken zodra de tijd rijp is en iedereen bewust genoeg is van dit grootschalige universale polarisatie intergratie spel waarbij we moeten leren dat zowel licht als duisternis hand in hand gaan.

wanneer je kiest voor puur licht verlies je de connectie met je onderste 3 chakra`s waardoor je op onderbewust spiritueel niveau kwaad aardige entiteiten aanroept omdat je namelijk niet groeit wanneer je naar 1 uiterste toetrekt.

dat is wat we moeten leren; sympathie ontwikkelen voor zowel de duistere kant als de lichte kant; sympathie voor haat, schaamte, jaloezie zowel als sympathie voor blijdschap, liefde, vriendelijkheid etc etc.

niet te veel aan de bijbel blijven plakken; dit boek is een combinatie van voorgaande historisch dusdanig gemanipuleerd door de illuminati opdat we het kudde volk konden worden wat de meeste van jullie nu zijn.

het andere uiterste hierdoor is dat er een overkill aan atheisten zijn ontstaan omdat ze volledig geloof ook maar ergens in hebben verbannen.

de jehovah van de bijbel is de duisternis. zijn ras, de carians hebben uiteindelijk de reptilians ontwikkeld die de vijand van de mens moesten spelen. het licht zijn de felines, de kat/leeuwachtigen die de 1e aarde hebben ontwikkeld. we leven nu op de 3e aarde en als alles goed gaat is dit ons laatste spel en nu langzamerhand tot aan 2012 zal alles duidelijk worden.

wanneer dit spel volledig uit liefde zou bestaan is er geen spirituele groei en dus stagnatie. dus er moet duisternis zijn; er moet een anti-christ zijn.

maar aub; ff geen christus dingen in dit topic, want christus is lucifer. en lucifer is horus. christus is thamuz. al die mensen / wezens hebben hetzelfde leven als jezus gehad; de bijbel heeft grootschalig plagiaat gepleegd uit voorgaande oudere historische boeken. bijbel is er ter onderdrukking evenals de qoran en de tora.

hopelijk is de mensheid ditmaal zo slim om dit spel nu goed af te ronden; de vorige 2 keren op de andere aardes hebben we het verneukt, maar nu zouden we genoeg geleerd moeten hebben om er een goed einde aan te bakken :)
laatste aanpassing
 
das een new age profeet dus in de ogen van God een valse profeet.
er is maar 1 leer en 1 weg om tot de Vader te komen en das Jezus!
 
iemand die iets toevoegt of weg laat van de bijbel is niet goed bezig en die zal de plagen krijgen wat in de Bijbel stat gescheven.
 
Nieuwe Wereld Orde in opmars (deel 1)

Efeziërs 5-11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze
veleer, want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht.

James Hatfield, een Amerikaanse journalist, schetst in zijn boek ‘Fortune Son-George W. Bush
and the Making of an American President’ een onthullend beeld van drie generaties Bush. De
politieke kliek die onder leiding van Bush het machtigste land ter wereld bestuurt,
karakteriseert Hatfield als een kapitalistische oligarchie. De familie Bush werd en wordt
door Texaanse oliemiljardairs gesponsord en gesteund. Hatfield merkt op dat er voor de
eerste keer in de Amerikaanse geschiedenis een politieke dynastie is gevestigd. Voordat
de leden van de ‘Bush-dynastie’de politiek in gingen maakten ze al deel uit van de sociale
netwerken die de entree in de politieke arena vergemakkelijken: de Ivy League,
de studentenvereniging Phi Beta Kappa en de Yale Universiteit, waar vader en zoon
ingewijd werden in het bizarre geheime genootschap Skull & Bones. (Schedel en beenderen).

Skull & BonesGeorge Bush senior werd in 1947 ingewijd. Zijn vader Prescott Sheldon Bush,
was ook al lid van deze occulte groep ook wel de "Zwarte Loge van de Vrijmetselarij"
genoemd. Deze loge is in 1832 opgericht aan de Yale Universiteit, door Generaal William
Hunnington Russell. In 1856 veranderde men de naam in Russell Trust om juridische redenen.
Het heette vroeger ook wel de Broederschap van de dood. De organisatie is één van de
onbekendste, doch invloedrijkste geheime genootschappen van de Verenigde Staten.
De mannen die ingewijd zijn geloven dat zij superieur zijn aan alle mensen.
Hun overtuiging is, dat zij door het ritueel van de inwijding de ‘vrucht van de boom
des levens’ tot zich zullen nemen en dat zij zo als godmensen zullen worden. Ze voelen
zich als een soort halfgoden ver verheven boven de massa.

Het logo van Skull & Bones is een schedel met daaronder twee gekruiste botten bekend van de
piratenvlaggen. Onder het logo staat het kryptische getal 322, hetgeen een verborgen verwijzing
naar Genesis 3:22 is; waar staat dat de mens geworden is als God, kennende goed en kwaad.
En dat
is het doel van deze mensen: goden worden. Skull & Bones is geïnfiltreerd in bijna alle
sectoren van onze samenleving. Grote aantallen wereldburgers en instanties dansen volledig
op maat van hun muziek. Velen hebben er echter totaal geen weet van dat ze door de
Broederschap worden geregeerd. In Amerika zijn feiten onthult hoe een inwijdingsrite
plaatsvindt in de Skull & Bones Tempel in New-Hampshire. Na meerdere duistere beproevingen
en het opbiechten van al zijn geheime gedachten wordt de kandidaat een nachtlang geblinddoekt
in een doodkist gelegd. De andere leden staan er om heen met bizarre occulte kleding aan.
Op een platvorm in het mausoleum zijn drie schedels en daar staan de woorden bijgeschreven;
" wie de dreiging van de dood zal overwinnen zal opstaan uit de boezem van de aarde en zal
het recht hebben ingewijd
te worden in de grotere mysteries." De kandidaat is zogenaamd dood, vanwege het vlees, het
materiële, waarin hij zit opgesloten, maar toch herrijst hij uit de doodkist. Nadat hij is
opgestaan wordt hij voor een leider gebracht die hem vertelt dat zijn geest voortaan voor
eeuwig leeft en dat hij nu tot de "Verlichte Meesters" behoort. De leider maakt hem zijn
nieuwe naam bekend en herinnert hem er aan dat allen buiten de "Orde" barbaren, vandalen en
heidenen zijn. De Orde heeft als attribuut de schedel van een mens wat zij beschouwen als het
teken van leven en grote voorspoed. Daarnaast siert de "Swastika" (hakenkruis) de Tempel
van de Orde. Elk jaar worden er vijftien nieuwe leden bij dit uiterst bizarre clubje
occultisten ingewijd. Al deze figuren bekleden topposities in de Amerikaanse samenleving.
De doelstelling van de Orde is net als van de vele andere samenzweringen het oprichten
van een Nieuwe Wereld Orde.

Er wordt nogal wat aandacht besteed aan het christen-zijn van de huidige president George Bush.
Velen zien in hem zelfs als door God gezonden. Maar kan iemand een echte christen zijn als
hij tevens is ingewijd in de uiterst occulte Skull & Bones Orde? Gedurende de eerste
oecumenische bijeenkomst na de 11e september 2001, deed Bush een beroep op de moslims van
geweld af te zien, met de woorden: " in naam van allah…"Mag dit wel komen uit de mond van
iemand, die zich christen noemt? De Koran ontkent immers dat Yeshua de Zoon van God is?
Hatfield etaleert twee generaties Bush als een stel politieke wjeeler-dealers,
nietsontziende manipulators die hun politieke vrienden en vijanden lieten bespioneren,
rabiate leugenaars en misleiders, sjoemelaars in de voorkennis met aandelentransacties
alsmede gefraudeer met verkiezingsuitslagen. De Bush familie heeft binnen diverse
belangrijke oliemaatschappijen een dikke vinger in de pap, compleet met hechte verbindingen
met de politiek. Al er één familie in Amerika in de afgelopen eeuw is geweest dat superrijk
is geworden door de oliedollars, dan staat na de Rockefeller familie de familie Bush boven
aan de lijst.

De staat Texas is onder het gouverneurschap van Bush junior verworden tot een autoritaire
armoedetstaat, aldus Hatfield. De ‘gevangenisdichtheid’is in Texas de hoogste van Amerika.
De staat Texas kent het hoogste aantal executies in de Verenigde Staten. Genadeloos liet
hij de ter dood veroordeelde Karla Faye Tucker, die in haar cel christen werd, executeren.
Hatfield is met het schrijven van zijn biografie op enorme tegenstand gestoten.
Een persoonlijke hetzecampagne was zijn deel. Het had weinig gescheeld of het boek was
niet in Amerika verschenen. De eerste druk werd in zijn geheel uit de handel genomen.
Amerika als enige supermacht.

George Bush senior sprak geregeld over de NWO. ( The New World Order). De huidige president
zet de politiek van zijn vader voort, wat blijkt uit het feit dat verscheidene mensen van
toen nu weer deel uitmaken van de regering. Na de val van de Berlijnse muur werd in Amerika
begonnen aan het ontwikkelen van een nieuwe strategie van de Verenigde Staten t.o.v. de
wereldpolitiek. De mensen die daaraan meewerkten onder leiding van Dick Cheney, toen minister
van verdediging, nu vice-president, hebben nu weer belangrijke posities, onder andere Colin
Powell, toen de belangrijkste man in het leger, nu minister van Buitenlandse Zaken. Hun studie
was de basis voor een rede die president Bush senior hield op 2 augustus 1990, de dag dat Irak
Koeweit binnenviel, een rede die door weinigen is opgemerkt: "de Verenigde Staten is een
wereldmacht die alleen de machtigste wil zijn en blijven." Daarbij spreekt men over
democratie maar heeft een kleine elitegroep in werkelijkheid de macht.

De invloed die men heeft op het wereldgebeuren en de grootspraak over wat men wil doen, toont
dat men denkt elke tegenstand te kunnen neerslaan, het liefst met dreigen, maar desnoods met
geweld. Bush en de zijnen dromen van een Wereld Orde naar Amerikaans voorbeeld, die de hele
wereld moet worden opgelegd. In het Boek "De nieuwe Romeinen" beschrijft Gerhard F.Mehrtens
dat de Amerikanen de ‘Romeinen’ van vandaag zijn. De auteur wijst op de talloze overeenkomsten
die tussen de beide ‘supermachten’ bestaan. Alles wat Rome eertijds teweegbracht, herhaalt zich
thans op wereldschaal vanuit de Verenigde Staten. Nergens staan zoveel Romeinse zuilen,
zuilengangen en imitatietempels als in Amerika. Washington voorop, de regering zetelt er weer
in het Capitool, de schooljeugd draagt bij officiële gelegenheden weer de Romeinse toga enz.

De Amerikaanse regering is druk doende om de levens van de bevolking dag na dag te controleren.
De Amerikaanse Senaat heeft op 20-11-2002 ingestemd met de plannen van Bush voor een
superministerie voor Nationale Veiligheid. In de week daarvoor deed het huis van Afgevaardigden
het al. Daarmee kwam de weg vrij voor Bush om de grootste reorganisatie van de overheid in
50 jaar te voeren. Het nieuwe departement moet de Verenigde Staten tegen terroristische
aanvallen, zoals op 11 september 2001, beschermen. Er worden 22 federale instanties,
waar onder de geheime diensten, bij elkaar gevoegd. Deze ontwikkelingen duiden erop dat
de VS zich in snel tempo ontwikkelen tot een ‘politiestaat’. De VS heeft hiermee een monster
gecreëerd waarmee op termijn iedereen in de gaten gehouden zal worden. Het nieuwe
superministerie heeft als symbool de piramide met het "Alziend Oog"zoals dat ook te zien is
op de achterkant van het 1 dollar biljet. Bush heeft het Departement van Justitie wat onder
leiding staat van Ashcroft, de opdracht gegeven een nieuw spionageprogramma op te zetten
onder de naam "Tips"( Terrorism Information and Prevention System) Dit nieuwe systeem is zo
opgezet dat één Amerikaan, 24 anderen in de gaten moet houden. Een dergelijk systeem werd ook
toegepast in de voormalige DDR. Het plan komt volledig uit de koker van de Illuminatie
(daarover in een later artikel meer) wiens plan het is de hele wereld onder haar controle
te brengen. "Big Brother is watching you".

Ook heeft Bush een schaduwregering van zo’n honderd topambtenaren in het leven geroepen
om de VS te besturen na een vernietigende terreuraanval met kernwapens.
De regeringsfunctionarissen werken in ploegendiensten vanuit twee ondergrondse bunkers
aan de Amerikaanse oostkust. Het betreft een noodplan dat tijdens de Koude Oorlog werd
opgesteld onder het presidentschap van Dwight Eisenhower. Inlichtingendiensten hebben
gewezen op het potentiële gevaar dat terreurleiders als Osama bin Laden met een draagbaar
kernwapen een atoomaanval zouden kunnen uitvoeren op onder meer Washington. Bij het
ontbreken van een schaduwregering dreigt het landsbestuur door een nucleaire catastrofe
te worden uitgeschakeld. Het ‘bunkerkabinet’ is samengesteld uit hoge ambtenaren afkomstig
van alle ministeries. Zij werken en leven drie maanden lang, 24 uur per dag in de
ondergrondse complexen, waarvan de locaties angstvallig geheim worden gehouden. Bij een
eventuele kernaanval moet de ondergrondse regering onmiddellijk de leiding over de federale
overheid op zich nemen. Al eerder werd bekend dat vice-president Dick Cheney regelmatig
op een geheime locatie verblijft om zeker te stellen dat de lijn van de opvolging niet
wordt aangetast bij een aanslag op Bush.

Bush heeft het voornemen om ‘terroristen’voor onbepaalde tijd vast te houden en in het
geheim te laten berechten door militaire tribunalen, ongeacht gerechtelijke bevelen tot
vrijlating. Voorbeeld zijn de honderden Taliban strijders en Al Qaeda terroristen die
gevangen zitten in Guantanamo op Cuba. Bush wordt een soort ‘opperhoofd’ van de tribunalen,
een griezelige vorm van dictatoriale macht. De pers onthult een aantal schokkende
standpunten van de Amerikaanse regering:

" nooit mag een mogendheid nog zo sterk worden dat ze de Amerikaanse overheersing in het
gedrang kan brengen en de VS kennen zich het recht toe preventieve aanvallen te lanceren
tegen landen met "vijandige bedoelingen"…Een mogendheid wordt als vijandig beschouwd zodra
ze zich niet onvoorwaardelijk onderwerpt aan de dictaten van Washington.Geweld zal borg
staan voor die nieuwe orde. Overal ter wereld komen er militaire basissen, met
massavernietigingswapens om elk land ervan te weerhouden ook maar een poging te ondernemen
zich van het Amerikaanse juk te bevrijden,…Nooit eerder lag er zo’n veroveringsplan op tafel.
Amerika als enige supermacht! Amerika zal niet wachten tot landen een ‘echte dreiging’
vormen, het zal met een preventieve oorlog, elke mogelijke rivaliteit in de kiem smoren.
Het is de bedoeling om in Irak reusachtige militaire basissen in te richten om van daaruit
heel het Midden-Oosten te controleren. Vanuit die basissen zullen ze –indien men dat nodig
acht-nieuwe agressieoorlogen voeren, tegen Syrië, tegen Iran, tegen de rest van Azië."

Wat de wereld van vandaag meemaakt is eeuwen geleden al door de bijbelse profeten voorzegd.
De wereld bevindt zich in de tijd waarin de komst van de antichrist zich aandient.
Deze dictator zal als
een god aanbeden worden. Alle naties, godsdiensten en levensbeschouwingen zullen onder
één dictatoriaal gezag geplaatst worden waar geen geloof meer zal worden toegestaan in
de God van Israël. De ‘machten van de duisternis’ zullen over de aarde regeren. De duivel
zal zich bedienen van menselijke medewerkers. Maar de uiteindelijke overwinning van de
"Elite" zal echter maar tijdelijk zijn, want het Koninkrijk van Yeshua is de grote
zekerheid voor de toekomst. Alle koningshuizen en wereldleiders zullen verdwijnen en er
zal maar één op de troon zitten, dat is Yeshua haMashiach.

"Ik geloof met geheel mijn hart in de terugkomst van Jeshua …en al mocht Hij enige tijd
vertoeven, ik zal Hem elke dag verwachten en uitzien naar Zijn komst."

Openbaring 1 : 3 Zalig…zij, die horen de woorden der profetie, en bewaren hetgeen daarin
geschreven staat…
Bronnen:WorldNetDaily, Police State USA, 19-11-2002. James Hatfield,
’Fortunate Son-George W. Bush and the Making od an American President’ Met dank aan
Persbureau Het KNP, Lienden, 29-4-2003. Strijd tegen het Internationalisme, aflevering
nr 71-2002.Gerhard F.Mehrtens. De Nieuwe Romeinen, Unieboek Houten, 1987. ISBN 9026942338.
Het Zoeklicht, 17-5-2003.America’s Secret Establishment: An Introduction to the Orde of
Skull & Bones, Antony C.Sutton. Newsletter Cuttingedge, David Bay,22-7-2002. "The National
Security Strategy of the United States of America". http://www.whitehouse.gov/nsc/nss.pdf


Vrede zij U,
 
das een new age profeet dus in de ogen van God een valse profeet.
er is maar 1 leer en 1 weg om tot de Vader te komen en das Jezus!


:X

niet weer een nieuwe versie van angeltje777 :'(
 
Nieuwe Wereld Orde in opkomst (deel 2)

Onze wereld wordt bedreigd door chaos en een aanstaande wereld-dictatuur. Er bestaan een enorm aantal organisaties en religies die samenwerken de Nieuwe Wereld Orde tot stand te brengen. De werkzaamheden van deze machten kenmerken zich door op subtiele manier de mens te misleiden. Achter alles wat er vandaag gebeurt zit een plan. Amerika wordt geregeerd door een zeer machtige en zeer rijke elite die zijn machtsbasis voornamelijk in het oosten van Amerika heeft, de zogenaamde Eastern Establishment. De politieke top van de elite zijn voor een belangrijk deel nazaten van machtige aristocratische families uit Europa. De twee politieke partijen die het in Amerika om de beurt voor het zeggen hebben maken deel uit van deze machtige elite en zijn in feite twee tentakels van hetzelfde monster. In de afgelopen dertig jaar zijn talrijke studies verschenen over deze elite die niet alleen het land regeert, maar ook de media beheersen en het leger, het onderwijs, de banken, de handel en industrie. Bij elk schandaal in Amerika blijkt hoe de leden van deze elite verbonden zijn met de machtigste economische en financiële instellingen in het land. Geen enkel lid van de elite twijfelt eraan dat Amerika’s uitverkoren doel is de wereld te regeren volgens het Romeinse principe.

Hitler sprak over een "Nieuwe Orde". George Bush senior, sprak over de New World Order en de duizenden lichtpuntjes, die daarvoor nodig waren. Dat heeft allemaal met de Verlichting te maken, maar het is niet het Ware Licht, maar Satans misleidende voorafschaduwing van de werkelijkheid van het Ware Licht en de werkelijke wereldmacht die gaat komen, de macht van Jezus de Messias. Alleen Hij kon zeggen: "Mij is gegeven alle macht in hemel en op aarde!" De Nieuwe Wereld orde, ook wel "Federation Earth" genoemd, is geen toekomst meer maar beangstigende werkelijkheid. Het uiteindelijke doel is te komen tot één Wereldregering, één Wereldeconomie en één Wereldgodsdienst. Reeds in 1974 hebben de ontwerpers van de NWO, een plan gelanceerd om de wereld in een "Tienstatenbond" in te delen. In het boek Openbaring ziet Johannes deze Tienstatenbond oprijzen uit de volkeren-zee en macht uitoefenen over elke stam en natie en taal en volk.

Openbaring 13:1 En ik zag uit de zee een beest opkomen met tien horens en zeven koppen; en op zijn horens tien kronen en zijn koppen namen van godslastering.

De tien horens vertegenwoordigen tien ‘koninkrijken’. Het doel van deze indeling is mede het begrip van de eigen natie en het eigen volk te laten verdwijnen om plaats te maken voor het idee van de grotere regio’s zoals dat nu in de Europese Unie te zien is. Het is een macht die geïnspireerd wordt vanuit het rijk der duisternis. Geleidelijk aan worden de contouren van dit laatste rijk zichtbaar. Het gevaar van dit wereldomvattende bestuursorgaan wordt binnen het gehele politieke spectrum onderkend. Wat voornamelijk bij politiek rechts de Nieuwe Wereld Orde heet, noemen linkse groeperingen dit de globalisering.

Psalm 2:2 De koningen der aarde scharen zich in slagorde en de machthebbers spannen samen.

Wat heeft de Heer gezegd over wereldmachthebbers? Vertrouw niet op edelen-op mensen bij wie geen heil is. Houdt zijn ademhaling op, dan keert hij weer tot de aarde terug, te dien dage vergaan zijn plannen ( Psalm 146:3-4) De oplossing van onoplosbare kwesties wordt door geen enkele, hoe belangrijke aardse macht ook, gevonden. De volkeren moeten rekening houden met het feit, dat de Heer de raad der volkeren verbreekt, en dat Hij de gedachten der natiën verijdelt. ( Psalm 33:10). Gods Woord is schaars geworden en vervangen door bedrieglijke woorden, die als men zich er in verdiept van een satanische opzet blijken te zijn. De mens die onveranderd op Gods Woord blijft vertrouwen en uitziet naar Zijn Wederkomst op aarde, zal ontdekken dat hij de eenzaamheid heeft verkozen boven de omgang met velen. Maar deze mens zal straks door de Heer bewaard worden in het uur der verzoeking.

Openbaring 3:10 Omdat gij het bevel bewaard hebt om Mij te blijven verwachten zal ook Ik u bewaren voor de ure der verzoeking, die over de gehele wereld komen zal, om te verzoeken hen, die op de aarde wonen.

Ondanks de waarschuwingen die de Bijbel geeft over de gebeurtenissen die de aarde in de nabije toekomst zullen overspoelen, zijn er toch maar relatief weinig mensen die deze waarschuwingen ook ter harte nemen. De mens van tegenwoordig is op zoek naar andere geestelijke waarden en die zijn in ruime mate aanwezig. Daarnaast bestaan er een groot aantal internationale organisaties en samenzweringen die druk doende zijn de mens op het verkeerde been te zetten en ze in de armen van Satan te drijven. De media besteedt nauwelijks enige aandacht aan het doen en laten van deze samenzweringen en dat komt voornamelijk doordat de belangrijkste nieuwsbrengers in deze wereld volledig door de samenzweringen worden gedicteerd. Tot de meest invloedrijke organisaties achter het plan van de Nieuwe Wereld Orde horen onder meer de "Illuminatie" de "Council on Foreign Relations" (CFR), de "Trilaterale Commissie" (TLC), de "Bilderbergers", de "Verenigde Naties", de "Vrijmetselarij" en het "Vaticaan". Daarnaast bestaat er nog een heel scala aan andere groeperingen die allemaal op hun manier invloed op het wereldgebeuren uitoefenen. Onder deze groepen vindt men uiterst bizarre cultussen zoals de het in deel 1 besproken Skull&Bones genootschap. Tijdens de vergaderingen van de machtigste organisaties wordt het internationale beleid vastgesteld- waar regeringen zich veelal bij aanpassen- en wordt het mediabeleid bepaald.

Zij bepalen in grote lijnen wat er in het nieuws komt en wat niet, zodat de waarheid naar willekeur kan worden verdraaid. Op deze manier kan de massa voorbereid en overtuigd een positieve mening worden opgedragen over de plannen van de samenzweerders en alles wat daar mee samenhangt. Zonder dat de mens zich hiervan bewust is wordt hij in de armen gedreven van valse profeten en diverse occulte machten die ten dienste staan van de zogenaamde "Hervormers". Zoals gezegd wordt de NWO voor een belangrijk deel in Amerika voorbereid. De topfiguren van deze beweging maken de dienst uit in het internationale bankwezen, de multinationals, de media, de handel en de industrie. Een van de belangrijkste personen is David Rockefeller. Hij wordt wel de machtigste man ter wereld genoemd, ver verheven boven alles en iedereen. Deze man lijkt te worden gedreven door de geest van de antichrist, want geen enkel genie is in staat op eigen kracht klaar te spelen wat deze Rockefeller bereikt heeft. De Rockefellers beheren de Chase Manhattan Bank, stichtten en besturen de Council on Foreign Relations en de Trilaterale Commissie. Zij hebben grote invloed gehad op de Amerikaanse presidenten vanaf Woodrow Wilson (1856-1924.president 1912-1924). De Chase Manhattan bank was de eerste Amerikaanse bank die een kantoor opende in Moskou (tijdens het communistische bewind daar). De Rockefellers zaten ook achter de stichting van de Amerikaanse Raad van Kerken en de Wereldraad van kerken. Deze organisaties hebben overal geldelijke en morele steun verleend aan door de communisten opgeleide en bewapende "Vrijheidsstrijders", waardoor in veel Afrikaanse landen communistische regeringen aan de macht kwamen. De familie Rockefeller bezit wereldwijd diverse banken en een groot aantal oliemaatschappijen. De macht van de Rockefellers is zo groot dat familieleden vele landen afreizen om regeringen van economische en politieke adviezen te voorzien. De Rockefellers waren de belangrijkste promotors van de oprichting van de Verenigde Naties, na de Tweede Wereldoorlog. Zij schonken de grond voor het gebouw van de VN.

Op een bijeenkomst in oktober 1995 van een groep "Hervormers" die onder leiding van Michaël Gorbatsjov- voormalig leider van de Sovjet Unie en belangrijke pion in de top van de NWO- werd gehouden, waren naast de vaste deelnemers George Bush senior en Henry Kissinger ook 500 andere genodigden aanwezig waaronder de Nederlander Ruud Lubbers. Deze bijeenkomst was bedoeld om de overgang naar de NWO te lanceren. Een van de onderwerpen die aan de orde kwamen ging over de vervanging van de joods-christelijke wereldbeschouwing door nieuwe universele waarden. In de Los Angeles Times verscheen op 17-4-1993 een artikel over de opmars van de NWO en de rol van Gorbatsjov hierin. Het artikel meldde dat hij voor zijn "Stichting USA" een kantoor had geopend in het Presidio, een van de officiële militaire posten van Amerika. De Gorbatsjov Stichting zegt als doel te hebben te werken voor de wereldvrede en het versterken van de democratie in de voormalige Sovjet Unie. In werkelijkheid is deze Stichting niets anders dan een dekmantel voor NWO- activiteiten. Dat blijkt ook uit de medewerkers want één van hen is Oud-senator Alan Cranston, sedert lang bekend als globalist en dromer van één wereld. Bij het overnemen van zijn nieuwe kantoor van een Amerikaanse legerofficier zei Gorbatsjov "dit is het symbool van de onomkeerbare overgang van een tijdperk van confrontatie en militaristische waanzin naar een NWO waar iedereen baat bij heeft."

Illuminatie.

Zoals gezegd bestaan er een groot aantal samenzweringen die gezamenlijk streven naar een Wereldregering. Een ervan is de "Orde der Illuminaten". Illuminatie komt uit het Latijn en staat voor ‘Verlichten’. Deze club werd opgericht op 1 mei 1776 in Ingolstadt in Beieren door Adam Weishaupt een professor in het Canonieke recht. Hij kreeg zijn eerste scholing bij de Jezuïeten. Weishaupt koos de datum 1 mei omdat hij door zijn studie bekend was met de heidense feestdag: 1 mei; de grote heksensabbath in de nacht van 30 april op 1 mei: de Walpurgisnacht. Moderne satanisten eren die dag nog steeds. Kenners beweren dat de Illuminatie in het geheim een revolutionaire wereldmacht is, die door kunstmatig in het leven geroepen, elkaar bestrijdende ideologieën en via revoluties en oorlogen de wereldmacht wil bemachtigen. Binnen no-time waren duizenden Europese intellectuelen bij de Orde betrokken en werkten georganiseerd voor een doel dat slechts aan de hun onbekende hoofdleiding, net als bij de New Age Movement, bekend was. Het eerste grote succes van de Illuminaten vond plaats in 1789. De uitbarsting van de antichristelijke Franse Revolutie met de erbij behorende terreur, moordpartijen, godslasteringen en andere ontsporingen, verliep precies zoals men dat gepland had. In ‘Memoires ter illustratie van de geschiedenis van het Jacobinisme’ schreef Abbé Barruel dat de Franse revolutie een onderdeel was van het uiteindelijke doel van de Illuminatie: Wereldheerschappij.Pat Robertson, een invloedrijke Amerikaanse evangelist, zei dat geheime genootschappen stuk voor stuk uit de Illuminatie voortkomen. Hij zei letterlijk: "het bloedbad dat de Illuminatie in Frankrijk aanrichten was duidelijk de voorloper van de latere slachting en partijzuiveringen in de Sovjet Unie onder Lenin en Stalin. Alle grote oorlogen en revoluties in Europa en Amerika, blijken uiteindelijk te zijn uitgebroed en gefinancierd onder auspiciën van de Illuminatie. Weishaupt streefde indertijd ook al naar staatkundige en godsdienstige verlichting. Tot één van zijn plannen behoorde ook het geloof in God te vernietigen met als einddoel aanbidding van Lucifer. In alle uitgelekte Illuminatie-programma’s blijkt de verzwakking, resp, uitroeiing van het Bijbels geloof in Jezus, als een der belangrijkste voorwaarden voor het slagen van het "Grote complot". Dat ze daarbij de Bijbel en Jezus manipuleren past geheel in hun doelstelling.

De door de Illuminatie op touw gezette oorlogen zijn uiteindelijk bedoeld om de wereld te laten schreeuwen om vrede. Dat kan, zeggen zij, alleen maar onder gezag van een
"Wereldregering" onder aanvoering van een grote "Wereldleider". Het plan hiervoor ligt al geruime tijd klaar maar de wereld "schreeuwt" nog niet om vrede dus zullen er nog een aantal oorlogen ‘georganiseerd’ moeten worden. Weishaupt vond dat de ‘menselijke beesten’in groepen moesten worden verdeeld en tegen elkaar worden opgezet teneinde elkaar op leven en dood te bekampen. De doelstelling van de huidige Illuminaten is het stichten van chaos en oorlogen overal ter wereld om zodoende de weg te bereiden voor de komende ‘verlosser’ de antichrist. Zo zouden zij ook zitten achter het conflict tussen Israël en de Palestijnen. Dit conflict zou door Illuminatie-agenten worden aangewakkerd met als doelstelling het ontstaan van een oorlog in het Midden-Oosten, escalerend tot een wereldbrand.

De Illuminatie was de stamvader van het Fascisme, Anarchisme en het Communisme en werden één van de drijvende krachten achter de Europese oorlogen en revoluties. De doeleinden van de Illuminaten bestaan uit het opheffen van alle regeringen, de vernietiging van het christendom en de stichting van een Wereldregering met "Lucifer" op de wereldtroon, de god der vestingen. (oorlog, bezit) Later verhuisde de machtsinvloed vanuit Europa naar Amerika, waar men het machtscentrum piramidaal construeerde met het alziend oog van de Egyptische Zonnegod Horus zoals dat te zien is op het Amerikaanse één-dollar biljet. De piramide met losse topsteen draagt de woorden Annuit Coeptis-Novus Ordo Seclorum hetgeen betekent: aankondiging van de geboorte van de NWO, met als stichtingsjaar 1776, van de Orde der Illuminaten. Dit jaar valt samen met de bundeling van de 13 staten die de Verenigde Staten inluidde. Het Alziend Oog is ook een Vrijmetselaarssymbool. Het oog en de piramide spelen in vele occulte- en kabbalistische groepen een grote rol, terwijl de spreuken "Annuit Coeptis" en "Novus Ordo Seclorum" ook een Luciferiaanse uitleg toelaten. Dat dit piramidesymbool met achterdocht bekeken mag worden, blijkt ook wel uit het feit dat één der medeontwerpers van de zegel, Benjamin Franklin, omstreeks 1772 zelf Vrijmetselaar zijnde, lid is geweest van een openlijk satanisch genootschap in Engeland. Deze instelling stond bekend onder de naam "Hellevuur-Club"( zwarte magie, seksuele orgieën en politieke samenzwering.

De Elite-raad van wijze mannen bestaat op dit moment uit negen mannen ( de binnenste cirkel van de Broederschap); men wacht nog op de tiende. Zij steunen met grote sommen geld de evangeliepredikers die Gods gezaghebbende Woord afbreken, de New Agers, allerlei soorten Goeroe’s, vooraanstaande occultisten en de Wereldraad van Kerken. Theologen die verschillende grondwaarheden van het christelijk geloof ontkennen, kunnen vrij hun anti-bijbelse leerstellingen op de universiteiten doorgeven en hun publicaties vinden gretig aftrek. Zij controleren alle grote Amerikaanse dag en-weekbladen en alle grote tv-stations. Hierdoor komen hun activiteiten zelden in de publiciteit. Ze beschikken over schier onuitputtelijke financiële fondsen om hun doelen te bereiken. De naam Illuminatie is afgeleid van Lucifer, de lichtdrager. Voor hen is Lucifer God en de Here Jezus zijn imitator. Ze staan volledig in dienst van Satan.

Gods profetische blauwdruk ( de bijbel) geeft een prachtig inzicht hoe het er in de ‘laatste dagen’ zal toegaan. De Verenigde Naties, de Verenigde Staten en de politieke leiders van elk land hebben geen andere keus dan exact het profetische scenario voor de laatste dagen te vervullen. Een scenario dat God op wonderbaarlijke wijze, reeds lang van tevoren, aan Zijn Profeten heeft doorgegeven. Bijbelse profetieën onthullen dat de hachelijke eindtijd gekenmerkt zal worden door bedrog en verraad. Een ernstige dwaling ( 2 Tessalonicenzen 2:11) zal over de mensen komen zodat ze gewillig de antichrist en zijn helper, de valse profeet zullen aanbidden. Ze zullen ook hun hulde betuigen aan zijn Nieuwe Wereld Orde. De mensen zullen verbaast zeggen:

Openbaring 13:4 "Wie is aan het beest gelijk? En : Wie kan er oorlog tegen voeren?"

Bronnen: Earth in The Balance, Albert-Al Gore. The Illuminatie en Council on Foreigh Relations samenzwering, Myron C.Fagan. Rockefeller en de CFR, E. Smit. Living Truth Ministries, tijdschrift Texe Marrs. The New World Order, Timothy Green. The Phoenix, Menley P.Hall. De antichrist komt, Klaus Gerth. Planeet Aarde, Hal Lindsey.
 
iemand die iets toevoegt of weg laat van de bijbel is niet goed bezig en die zal de plagen krijgen wat in de Bijbel stat gescheven


de bijbel is niet authentiek. het is een samen gegrabbelde historie van daadwerkelijk gebeurde historie die is verdraaid.

zo is elohym vertaald naar GOD terwijl elohym MEERVOUD is, dus GODEN. EL betekend GOD...

de bijbel staat bol van verkeerd vertaald werk.
 
Tot één van zijn plannen behoorde ook het geloof in God te vernietigen met als einddoel aanbidding van Lucifer. In alle uitgelekte Illuminatie-programma’s blijkt de verzwakking, resp, uitroeiing van het Bijbels geloof in Jezus, als een der belangrijkste voorwaarden voor het slagen van het "Grote complot". Dat ze daarbij de Bijbel en Jezus manipuleren past geheel in hun doelstelling.


lucifer IS jezus...
 
affijn,

www.stargods.org
www.bibleufo.com
www.davidicke.com

komop hey; heleboel shit waar ik het over hebt komt uit de richting van de bijbel.

laten we nu niet langer op het niveau blijven hangen dat we goden aanschouwen als iets mystieks en iets wonderlijks; wat ze natuurlijk zijn; vergeet alleen niet dat zij aliens waren; veel te veel moeite is er gedaan om ons de waarheid te achterhouden...

als men al jaren geleden wist dat de goden aliens waren zouden er een boel oorlogen niet zijn gespeeld.

en dat is saai; want dit hoort nu eenmaal bij onze spirituele evolutie. we moeten duidelijk zien wat slecht is en wat goed; maar we zullen moeten leren dat zelfs in goed en kwaad er een natuurlijk balans te vinden moet zijn opdat je doorgroeit.

btw, als david icke een valse profeet is dan ben ik satan ;)
 
Er zijn meer bijbels dan mensen :d
Dit zijn de namen van Jezus maar lucifer kom ik niet tegen .
Deze naam past er beter bij satan=lucifer

Daar komen ze alle namen van Jezus:
Afdruk van Gods wezen

Afstraling van Gods heerlijkheid

Alfa en Omega

Almachtige

Amen

Arm van de Heer

Banier

Beeld van God

Begin van Gods schepping

Bevrijder

Blinkende morgenster

Broeder

Brood van leven

Bruidegom

Deur voor de schapen

Die was, die is, die komt

Doper in de Heilige Geest

Eerste, laatste, levende

Eerstgeborene

Eeuwige Vader

Eeuwige rots

Enige God

Eniggeboren Zoon van God

Enige Heerser en Here

Erfgenaam van alle dingen

Gekruisigde Christus

Geliefde

Geliefde Zoon

Gerechtigheid van God

Getrouwe

Getrouwe getuige

Gezalfde

God van alle troost

Goede Herder

Grote hogepriester

Heelmeester

Heer

Heerlijkheid van de Heer

Heerser over Israël

Heiland

Heilige

Heilige Gods

Heilige van Israël

Herder en hoeder van mijn ziel

Here der Heren

Here der heerlijkheid

Here van onze gerechtigheid

Hoeksteen

Hoeksteen van ons geloof

Hoge en verhevene

Hoop op de heerlijkheid

Hoorn van de redding

Ik ben

Immanuël (= God met ons)

Israëls vertroosting

Jezus van Nazareth

Koning

Koning van alle eeuwen

Koning die eer ontvangt

Koning van de joden

Koning boven alle koningen

Koning van de volkeren

Kracht van God

Lam van God

Leeuw van Juda

Leidsman en volmaker van ons geloof

Leidsman van onze redding

Leidsman ten leven

Leraar van de gerechtigheid

Leven

Levend brood

Levend water

Licht voor de mensen

Licht voor de wereld

Liefde

Man en maker van mij

Man van smarten

Meester

Messias

Onze voorspraak

Onzienlijke

Oorsprong van Gods schepping

Opgang uit de hoge

Opperherder

Opstanding

Overwinnaar

Paaslam

Pleitbezorger

Profeet

Rabbi

Rechter

Rechtvaardige

Redder

Rots

Rots van de redding

Scheidsman

Schepper

Steen van aanstoot

Sterke God

Sterke toren

Vader van barmhartigheid

Verlosser

Vorst en gebieder der natiën

Vrede

Vredevorst

Vriend van zondaars

Waarachtige getuige

Waarachtig licht

Waarheid

Ware Wijnstok

Weg

Wetgever

Wijsheid Gods

Wonderbare raadsman

Woord

Woord Gods

Woord des levens

Wortel uit het geslacht van David

Zalige en enige heerser

Zon der gerechtigheid

Zoon van de allerhoogste

Zoon van de mensen

Zoon van Abraham

Zoon van David

Zoon van de gezegende
 
Een Overzicht van de Tekenen der Tijden
De grote verscheidenheid van tekenen
die wijzen op de spoedige wederkomst van de Heer
Dr. David R. Reagan

--------------------------------------------------------------------------------


Veel mensen geloven dat er niets over het tijdstip van de wederkomst van de Heer kan worden geweten, omdat Jezus zei dat Hij zou terugkomen als een dief in de nacht ( Matteüs 24 : 42-44 ).
Maar Paulus maakt het in 1 Tessalonicenzen 5 : 1-6 duidelijk dat Jezus verklaring niet op gelovigen van toepassing is: "Maar gij, broeders zijt niet in de duisternis zodat die dag u als een dief overvallen zou..." Hij gaat vervolgens uitleggen waarom:"Want gij zijt allen kinderen des lichts en kinderen des dags. Wij behoren niet aan nacht of duisternis toe; laten wij dan ook niet slapen gelijk de anderen doch wakker en nuchter zijn." Paulus verwijst natuurlijk naar het licht van de Heilige Geest welke in iedere ware gelovige woont en die ons verlichten kan door onze studie van de Bijbel om de tijd te kennen van de wederkomst van de Heer( 1 Johannes 2 : 27 ).
De Houding van God
Feitelijk is God door Zijn karakter verplicht om de wereld te waarschuwen voor de ophanden zijnde wederkomst van Zijn Zoon. De reden is dat Jezus in grote toorn komt om "te oordelen en oorlog te voeren" (Openbaring 19 : 11 ), en God giet nooit Zijn toorn uit zonder te waarschuwen
God wil niet dat sommige verloren gaan, maar dat allen tot bekering komen ( 2 Petrus 3 : 9 ). Daarom waarschuwt God altijd voordat Hij zijn toorn uitvoert. Hij waarschuwde de wereld 120 jaar door Noach. Hij waarschuwde Sodom en Gomorra door Abraham.
Hij stuurde Jona om de heidense stad Ninevé te waarschuwen en Hij zond 150 jaar later Nahum naar dezelfde stad.
God waarschuwt eveneens vandaag de wereld dat Zijn Zoon op het punt staat terug te keren. Hij roept de wereld op tot berouw. De boodschap van het ogenblik voor ongelovigen komt neer op de volgende woorden: "'Vlucht van de toorn die komt door nu in de liefdevolle armen van Jezus te vluchten."Jezus kwam de eerste keer als een uitdrukking van God's liefde ; Hij kwam om voor de zonden van de mensheid te sterven, maar als Hij terugkeert, zal Hij met wraak komen om de toorn van God uit te gieten over degenen die God's liefde en genade hebben verworpen.
De spoedige wederkomst van Jezus draagt ook een boodschap met zich mee voor gelovigen. Lauwe en wereldse christenen worden geroepen om een heilig leven te leiden.
De nacht is ver gevorderd, de dag is nabij. Laten wij dan de werken der duisternis afleggen en aandoen de wapenen des lichts! Laten wij, als bij lichte dag, eerbaar wandelen, niet in brassernijen en drinkgelagen, niet in wellust en losbandigheid, niet in twist en nijd! Maar doet de Here Jezus Christus aan, en wijdt geen zorg aan het vlees, zodat begeerten worden opgewekt. Romeinen 13 : 12-14
De Methode van God om te Waarschuwen.
God alarmeert gelovigen voor de spoedige wederkomst van Zijn Zoon door wat wordt genoemd "De Tekenen der Tijden" Dit zijn profetieën met betrekking tot wereldgebeurtenissen, waarvan gezegd wordt dat we ze in de gaten moeten houden. Profetieën die de tijd zal aangeven van de wederkomst van de Heer.
De Bijbel staat vol van deze tekenen. Er zijn ongeveer 500 profetieën in het Oude Testament welke betrekking hebben op de Tweede Komst van de Messias. In het Nieuwe Testament houdt één op de 25 verzen zich bezig met de wederkomst van Jezus.
Feitelijk zijn er zoveel tekenen dat het moeilijk is om ze allemaal te vatten. De beste manier die ik gevonden heb om dit te doen is door ze in categorieën in te delen.
1) De Tekenen van de Natuur - Er wordt ons gezegd om te letten op aardbevingen, hongersnoden, epidemieën, en tekenen aan de hemel ( zie Matteüs 24 : 7 en Lukas 21 : 11 ).
Om verschillende redenen is dit de minst gerespecteerde categorie tekenen. Immers, veel mensen halen hun schouders op en zeggen, "Er zijn altijd al natuurrampen geweest, dus wat is er nieuw?" Merk op dat Jezus zegt dat deze tekenen als geboorte weeën zullen zijn. ( Matteüs 24 : 8 ) dat wil zeggen dat ze zullen toenemen in frequentie en kracht naarmate de tijd nadert van Zijn wederkomst. Met andere woorden, er zullen meer krachtige en meer frequent aardbevingen zijn. Dat is precies wat er vandaag gebeurt.
Een andere reden waarom er weinig acht wordt geslagen op deze tekenen is omdat de meeste christenen zo rationeel zijn dat ze niet echt in het bovennatuurlijke geloven, en vinden het daarom moeilijk te geloven dat God aan de wereld spreekt door de tekenen van de natuur. Toch leert de Bijbel dit principe van begin tot het eind.
God rekende met de zonden van de wereld af door de zondvloed in de dagen van Noach ( Genesis 6 ). Hij riep het volk van Juda op tot berouw door een verschrikkelijke invasie van sprinkhanen ( Joël 1 ). Op soortgelijke wijze riep Hij het volk van Israel op tot berouw door het sturen van droogte, stormen, schimmel, sprinkhanen, hongersnood en epidemieën. ( Amos 4 :6 -10 ). De profeet Haggai wees op een droogte als bewijs dat God de mensen opriep om hun prioriteiten op orde te stellen. ( Haggai 1:10-11 )
Het Nieuwe Testament begint met een speciaal licht aan de hemel om de geboorte van de Messias aan te kondigen ( Matteüs 2: 2 ). Op de dag dat Jezus werd gekruisigd was er drie uur duisternis en een aardbeving ( Matteüs 27 : 45-51 ). En als Jezus terugkomt, zal de aarde de grootste aardbeving in haar geschiedenis meemaken als elke berg naar beneden komt en elk dal omhoog en elk eiland wordt verplaatst. (Openbaring 16: 17-21 )
God heeft altijd gesproken door tekenen van de natuur en dat doet Hij ook vandaag nog. We kunnen er maar beter nauwlettend aandacht aan besteden.
2 ) De Tekenen van de Maatschappij - Jezus zei dat de maatschappij steeds meer wetteloos en immoreel zal worden naarmate de tijd nadert van Zijn wederkomst. In feite zei Hij dat het net zo kwaadaardig zou worden zoals het was in de dagen van Noach ( Matteüs 24 : 12, 37-39 ).
Paulus schetst een kil plaatje van de maatschappij in de eindtijd in 2 Timoteüs 3:1-5: zegt hij dat het gekarakteriseerd zal worden door drie liefdes: liefde voor zichzelf (humanisme), de liefde voor geld ( materialisme ) en de liefde voor genot (Hedonisme). Hij wijst er vervolgens op dat het resultaat van deze wereldse levensstijl zal worden wat de filosofen nihilisme noemen, dat is een maatschappij op weg naar wanhoop. De geesten van mensen zullen bedorven worden ( Romeinen 1: 28 ) en de mensen zullen kwaad goed noemen en goed kwaad. ( Jesaja 5 : 20 )
Wij zien vandaag deze profetieën voor onze ogen vervuld worden als we er op letten dat onze maatschappij zijn christelijk erfgoed verwerpt en afdaalt in een helse poel van wetteloosheid, immoraliteit en wanhoop. Erger nog, we exporteren ons nihilisme over de wereld door onze immorele en gewelddadige films en tv programma's .
3 ) De Geestelijke tekenen - Er zijn zowel positieve als negatieve geestelijke tekenen waar we op moeten letten. De negatieve houdt in de verschijning van valse christussen en hun sekten. ( Matteüs 24 : 5,11,24 ). De afvalligheid van de belijdende kerk ( 2 tessalonicenzen 2:3 ), een uitbarsting van satanisme ( 1 Timoteüs 4 : 1 ), en de vervolging van trouwe christenen ( Matteüs 24 : 9 ).

Deze negatieve geestelijke tekenen begonnen in het midden van de negentiende eeuw te verschijnen toen christelijke sekten zich begonnen te vormen. Eerst kwamen de Mormonen, toen de Jehovah's getuigen en vervolgens verschillende spirituele groeperingen zoals de 'Church of Christ Scientists' en de 'Unity Church'.
De afvalligheid van de reguliere christelijke kerkgenootschappen begon in de twintiger jaren (van deze eeuw) toen de Duitse school van 'higher critism' de Amerikaanse seminars begon binnen te dringen en de autoriteit van de Bijbel bgeon te ondermijnen, lerende dat de Bijbel de zoektocht van mensen naar God is i.p.v God's openbaring aan de mensen.
Gedurende de zestiger jaren vond er een explosie van satanisme plaats in Amerika en is sindsdien wereldwijd geëxporteerd door middel van Amerikaanse films, boeken en tv programma's. Bemoeienissen in het occulte is gewoongoed geworden in de vorm van astrologie, numerologie, voorspellen mbv kristallen bollen, transcendente meditatie en channeling. De hele trend is voltooid in de verschijning van de New Age Beweging met haar lering dat de mens God is.
Daar de maatschappij is geseculariseerd is waar christendom steeds meer onder aanvallen gekomen. De christelijke waarden, eens het fundament van de westerse beschaving, worden nu openlijk bespot en degenen die hieraan nog trouw blijven worden door de media "gegispt"als intolerante fundamentalisten.
De positieve geestelijke tekenen omvatten de verkondiging van het Evangelie aan de hele wereld ( Matteüs 24 : 14 ), een geweldige uitstorting van de Heilige Geest ( Joël 2:28-32 ), en geestelijke verlichting om de profetieën te begrijpen welke "verzegeld" zijn tot de eindtijd ( Daniël 12:4,9 ).
Net zoals het geval is met de negatieve tekenen, zien we deze positieve tekenen in onze dagen in vervulling gaan. Door middel van het gebruik van moderne technologie is, in deze eeuw het Evangelie verkondigd over de gehele wereld, en is de Bijbel vertaald in alle voornaamste talen.
De geweldige eindtijd uitstorting van de Heilige Geest die werd geprofeteerd door de profeet Joël is ook begonnen. Joël noemde het "de late regen" ( Joël 2:23 ), en hij zei dat het zou gebeuren nadat de Joden naar hun land waren teruggekeerd. De staat Israel werd in 1948 hersteld. In 1949 zalfde God 2 diensten, welke een wereldwijde impact zouden hebben: de evangelie bediening van Billy Graham en Oral Roberts.Toen kwam in de jaren zestig de Charismatische Beweging, welke aanzette tot vernieuwing in verering en benadrukte de bekrachtiging van de gaven van de Geest.
Het begrijpen van bijbelse profetieën kwam in 1970 in een stroomversnelling met de publicatie van Hal Lindsey's boek "De Planeet die Aarde heette". Het scheen vele profetieën op een populaire manier toegankelijk te maken welke "verzegeld" waren tot de eindtijd ( Daniël 12 :4,9 ). Opmerkelijk was dat het een wereldwijde nummer 1 bestseller was gedurende tien jaar, met als enige uitzondering de Bijbel!
4 ) De Tekenen van de Technologie - Het boek Daniël zegt dat er een explosie van kennis zal zijn in de eindtijd en dat mensen snel heen en weer zullen reizen. ( Daniël 12:4 ).[EIW: dit laatste staat niet in de NBG vertaling.]
Er zijn vele bijbelse profetieën die, afgezien van moderne technologie, niet begrepen kunnen worden. Hoe kan bijvoorbeeld de hele wereld naar twee lichamen kijken in de straten van Jeruzalem? ( Openbaring 11: 8-9 ). Moderne satelliet tv maakt het gemakkelijk. Hoe kan de valse profeet een beeld van de antichrist maken die levend blijkt te zijn ?( Openbaring 13:15 ). Het antwoord is natuurlijk door de techniek van robots. Hoe kan de valse profeet van alle mensen eisen om het merkteken van het beest aan te nemen om te kopen en verkopen? ( Openbaring 13:16-17 ). Het zou niet mogelijk zijn zonder computers en lasers.
Jezus zei dat de Grote Verdrukking zo verschrikkelijk zou zijn dat al het leven op aarde zou ophouden te bestaan als Hij die dagen niet zou inkorten ( Matteüs 24:21-22 ). Hoe zou al het leven op aarde bedreigd kunnen worden vóór de komst van nucleaire wapens? Een andere verwijzing naar nucleaire kracht bevat waarschijnlijk Lukas vermelding dat in de eindtijd de mensen zullen bezwijmen van angst omdat "de machten der hemelen zullen wankelen." ( Lukas 21:26 ). Dat klinkt zeker als een verwijzing naar een atoomsplitsing.
5) De Tekenen van de Wereldpolitiek - De Bijbel profeteert dat er een zeker patroon van wereldpolitiek zal zijn dat de geopolitieke kaart in de eindtijd zal karakteriseren.
Het brandpunt zal de herstelde staat Israel zijn (Zacharia 12:2-3). Het zal belegerd worden door een bedreigende natie van de "afgelegen streken van het Noorden," Het land van "Rosh" ofwel het moderne Rusland ( Ezechiël 38 :2,6 ). Er zal ook een bedreigende natie uit het Oosten zijn welke in staat zal zijn een leger van 200 miljoen te sturen, nl China. ( Openbaring 9 :13-16 ) en (Openbaring 16:12-13). Een derde bron van gevaar voor Israel zullen de Arabische landen zijn die het direct omringen. Zij zullen het land begeren en zullen proberen het van de Joden af te pakken ( Ezechiël 35:10 en 36:2 ).
Een andere belangerijke speler op het wereldpolitieke toneel in de eindtijd zal een coalitie van Europese landen zijn die een confederatie zullen vormen in het gebied van het oude Romeinse Rijk ( Daniël 2:41-44,Daniël 7:7,23-24 en Openbaring17:12-13 ). Deze confederatie zal dienen als de politieke basis voor de opkomst van de antichrist en het scheppen van zijn wereldwijde koninkrijk ( Daniël 7:8 ).
Andere internationale politieke tekenen omvatten oorlogen en geruchten van oorlogen ( Matheüs 24:6 ), burgeroorlogen ( Matteüs 24:7 ), en algemeen internationaal terrorisme en wetteloosheid ( Matteüs 24; 12 ).
6) De Tekenen van Israel - De tekenen met betrekking tot de staat Israel zijn overvloedig en zeer belangrijk.
De meest veelvuldig herhaalde profetie in het Oude Testament is de voorspelling dat de Joden in de eindtijd vergaderd zullen worden uit de "vier hoeken der aarde" ( Jesaja 11:10-12 ). De Bijbel vermeldt dat een gevolg van deze vergadering het herstel van de staat Israel zal zijn (Jesaja 66:7-8 ). De Bijbel zegt dat als eenmaal de Joden weer in hun land terug zijn het land zelf het wonder van ontginning zal ervaren. Jesaja 35. De woestijn zal bloeien en mensen zullen roepen: "Dit verwoestte land is geworden als de Hof van Eden." ( Ezechiël 36:35 }
Een ander wonder in de eindtijd zal de herleving van de Hebreeuwse taal zijn. ( Sefanja 3:9 ). De meeste mensen zijn zich niet bewust van het feit dat toen de Joden in 70 AD werden verstrooid uit hun land ze ophielden de Hebreeuwse taal te spreken. De Joden die zich in Europa vestigden ontwikkelde een nieuwe taal, Jiddish genaamd, een combinatie van Hebreeuws en Duits. De Joden die naar het Middellandse zee gebied trokken creëerden een taal, Ladino genoemd, een combinatie van Hebreeuws en Spaans.
Andere belangrijke tekenen waarop we moeten letten in de eindtijd mbt Israel omvat het weer innemen van Jeruzalem ( Lukas 21:24 ), herrijzing van Israel's militaire kracht ( Zacharia 12:6 ), en het opnieuw in het brandpunt komen van de wereldpolitiek inzake Israel.
Al deze tekenen zijn vervuld in deze eeuw. De natie is hersteld, het land is teruggevorderd, de oude taal herleeft. De Joden zijn terug in Jeruzalem, en Israel is het brandpunt van de wereldpolitiek.
Jezus zegt in Lukas 21:28 dat wannneer deze dingen beginnen te geschieden, we ons op moeten richten en onze hoofden omhoog moeten heffen omdat "onze verlossing genaakt"
De Voornaamste Tekenen
De meest belangrijke tekenen zijn die welke betrekking hebben op Israel omdat God de Joden door de Bijbel heen gebruikt als Zijn profetische tijdklok. Hiermee bedoel ik dat zeer vaak, wanneer de Heer een belangrijke gebeurtenis onthult welke in de toekomst zal plaatsvinden, Hij wijst op het Joodse volk en de Staat, dwz dat wanneer hen iets overkomt de belangrijke gebeurtenis ook zal plaatsvinden.
Een goed voorbeeld van dit principe kan gevonden worden in Daniël 9 in de beroemde profetie van de 70 jaarweken. De profeet vertelt ons om op een bevel te letten om de herbouw van Jeruzalem te bekrachtigen. Hij zegt vervolgens dat 69 jaarweken (483 jaar) nadat het bevel is uitgegaan naar de Joden, de Messias zal komen
Er zijn 2 voornaamste profetieën welke in verband staan met de wederkomst van Jezus, welke gebeurden in de Joodse geschiedenis sinds 1948. Deze 2 gebeurtenissen bewijzen duidelijk de periode waar we nu in leven als de tijd van de wederkomst van de Heer.
De Staat Israel
De eerste is het herstel van de staat Israel welke geschiedde op 14 mei 1948. Jezus koos deze gebeurtenis uit als het teken dat Zijn spoedige wederkomst zal aankondigen.
Zijn profetie zit verwerkt in de parabel van de olijfboom ( Matteüs 24: 32-35 ) welke Hij in Zijn Rede op de Olijfberg presenteerde. De dag voordat Hij deze toespraak hield, had Hij een vloek gelegd op een dorre vijgeboom met als resultaat dat het verwelkte ( Matteüs 21:1 8-19 ). Dit was een symbolische profetie dat God spoedig Zijn toorn over het joodse volk zou doen komen vanwege hun geestelijke verdorring in het verwerpen van Zijn Zoon.

De volgende dag herinnerde Jezus Zijn discipelen aan de vijgeboom. Hij zei te letten op het weer bloeien ervan. Met andere woorden zei Hij te letten op de werdergeboorte van Israel. Hij gaf aan dat als de vijgeboom weer bloeit Hij aan de poorten van de Hemel zou staan, klaar om terug te keren. ( Matteüs 24:33 )
Eveneens belangrijk voegde Hij er een interessante waarneming aan toe: "Voorwaar Ik zeg u, dit geslacht zal geenszins voorbij gaan voordat dit alles geschiedt" ( Matteüs 24:34.) Welke generatie? De generatie die de vijgeboom ziet bloeien.
Wij zijn die generatie. De vijgeboom is begonnen te bloeien en Jezus staat aan de poort.
De Stad Jeruzalem
De tweede voornaamste gebeurtenis werd door Jezus in dezelfde rede geprofeteerd zoals opgeschreven door Lukas: "en zij (de Joden) zullen vallen door de scherpte des zwaards en als gevangenen weggevoerd worden onder alle heidenen, en Jeruzalem zal door heidenen vertrapt worden totdat de tijden der heidenen zullen zijn vervuld." ( Lukas 21: 24 )
De eerste helft van deze profetie werd vervuld in 70 AD, veertig jaar nadat Jezus de woorden gesproken had. In dat jaar veroverden de Romeinen onder leiding van Titus Jeruzalem en verdreef de Joden onder de volkeren. Jeruzalem bleef onder heidense bezetting gedurende 1897 jaar tot 7 juni 1967 toen Israel tijdens de Zesdaagse Oorlog de stad weer in handen kreeg.
De Joodse herbezetting van de stad Jeruzalem is duidelijk bewijs dat we leven in de periode van de wederkomst van de Heer. Jezus zei dat dit het einde zou markeren van het tijdperk van de heidenen.
Een Oproep tot Actie
Er is geen manier om te ontsnappen aan de conclusie dat we op 'geleende tijd' leven. De Tekenen van de Tijd zijn onder ons en schreeuwen om onze aandacht.
Bent u er klaar voor? Als Jezus vandaag zou terugkomen, zou Hij dan "uw Gezegende Hoop" zijn? ( Titus 2:11-14 ) of zou Hij u vrees en schrik zijn ( Openbaring 6 : 12-17 ) ? Als u Hem nog niet als uw Heer en Redder hebt ontvangen is het nu de tijd om te reageren. Hebt berouw over uw zonden, en roep de naam des Heren aan opdat u gered zult worden ( Handelingen 2: 14-39 ).
En als u christen bent, leeft u alsof Jezus ieder moment kan terugkomen? Leidt u een heilig leven? Bidt u voor de verloren zielen en getuigt u als u een gelegenheid heeft? Verlangt u naar de wederkomst van de Heer?
Kunt u met Paulus zeggen dat u een kandidaat bent voor de krans der rechtvaardigheid omdat u uw leven geleefd hebt in de liefde van Zijn verschijning ( 2 Timoteüs 4: 7- 8 )?
En wanneer Ik heengegaan ben en u plaats bereid hebt, kom ik weder en zal U tot Mij nemen, opdat ook gij zijn moogt, waar Ik ben. ( Jezus, in Johannes 14 :3 )
laatste aanpassing
 
wil je nou aub dit topic niet meer bevuilen met bijbel quotes...

"God does not exist, we were the ones who made all life on earth,
"we initiated your prophets, you mistook us for gods and distorted our teachings of love"
"now that you can understand without mysticism,”
“we bring you the secret of how to awaken your potential and turn each moment into ecstasy”

"- Yahweh


bij voorbaat dank.
nou inderdaad zo moeten we wel heel veel lezen ook nog..
Is Omakara geen valse profeet?

;)


:D
nee joh die doet toch geen vlieg kwaad.
hy denkt na over het kwaad en vliegt dan weer verder ;)
Ohja hehehe :D
 
Een ding weet ik zeker, jullie hebben ECHT TE FUCKIN VEEL TIJD OVER! :P
Hobby's kosten tijd he ;)
 
Is dit een Hobby???/
voor sommigen denk ik wel ja..
 
Een ding weet ik zeker, jullie hebben ECHT TE FUCKIN VEEL TIJD OVER!


tijd is een illusie O:)

:P
Je hebt geen tijd, maar prioriteit!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Maar toegegeven, als ik dit topic zo doorscroll lijkt het er wel op dat sommige mensen weinig anders te doen hebben. anderzijds is het goed om verder te kijken dan je neus lang is. :)

grapsig, dat van die dollar tekentjes kwam ik ook tegen toen ik het Bernini Mysterium las (om en nabij p. 100) waar ze het ook hebben over de Nieuwe wereldorde (in dat boek staan de Illuminati centraal).
laatste aanpassing
 
het is te interresant om er geen tijd aan te besteden.

daarnaast wil ik wel zeggen; disney (een aftakking van 1 van de 13 koninklijke illuminati families) is nu op de bioscoop markt gekomen met de film:

"National Treasure"

dit verhaal verkracht de gehele ECHTE reden achter het pyramide symbool met Alziend oog. vertrouw Disney niet. (n)
Ik reageer als to ook maar weer eens..

Ik wist niet eens dat dit topic nog open was en idd zoals chaos child zegt bedankt voor het volspammen met bijbelse shit..

Van de rest zeg ik nu ff niks meer ,want ik ben net een tijdje terug van een vakantie (internet heb ik nu ook niet meer .Dus ik reageer hier wel weer op als ik weer aangesloten ben ....


to chaos child : de groeten en ik kom je binnekort wel weer vergezellen op partyflock.
 
yoooow ;) :D
National Treasure is echt slecht!!
NWO is een FEIT, alles is eigenlijk terug te halen naar het de oude tijden.. Kijk naar de obsessie voor symbolen, niemand weet echt wat het betekend en waarom ze gebruikt worden, maar de machthebbers hebben wel degelijk duidelijke opzet bij het gebruiken van deze symbolen...
Een voorbeeld: een cadeautje van franse vrijmetselaars..

Ishtar

Vrijheidsbeeld
 
National Treasure is onzin, ze doen net of Vrij Metselarij geen zak te maken heeft met de Illuminati, terwijl dit een onderdeel is van de Illuminati.

leuke insider, de Disney familie is een aftakking van de 13 koninklijke families.... verbaast? ;)
laatste aanpassing
nee niet verbaasd.. vooral niet als je je in het verleden wel eens hebt verdiept in bepaalde '(hidden) subliminal messages' die sommige disney films bevatten. ligt er maar net aan hoever je hierin wilt gaan maar sommige mensen beweren dat er sprake is van manipulatie en indoctrinatie. ik heb zojuist even ge-googled maar ben erachter dat de meeste sites die hier informatie over hadden gepubliseerd om offline zijn :-S maar hier is nog een linkje:
http://student.fortlewis.edu/ljshannon/disney.html
deze link bevat voornamelijk erotische subl. messages maar er zijn genoeg artikels die er verder op in gaan en verklaren wat voor invloed bepaalde gebeurtenissen in disney films voor invloed hebben op voornamelijk jonge kinderen. het feit dat er haast altijd wel 1 van de "goeie" in de films dood gaat in de meeste films, en de manieren waarop het eeuwenoude verhaal van goed vs kwaad in beeld word gebracht. erg leuk allemaal als je hierin geinteresseerd bent. gewoon zelf even uitgebreid zoeken dan kom je dit soort artikels vast wel ergens tegen want het lijkt me sterk dat al deze informatie zomaar ineens verdwenen is.
houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk wel met heel andere ogen naar dit soort films gaat kijken als je je van deze informatie "bewust" bent.

ander feitje: een familie lid (de broer of de neef d8 ik) van sjors bush is een topman bij disney. en deze persoon heeft op verzoek van onze sjors zijn beinvloedbare positie in de film industrie gebruikt om de film Farenheit 911 te boycotten en hierdoor zijn er meerdere maatschappijen geweest die daarin mee zijn gegaan. gelukkig is de film uiteindelijk toch uitgebracht en hebben we mogen genieten van een leuke docu van onze vriend michael moore.
soo wat een lap tekst zeg %-) leesze ;-)

hier nog meer disney: http://www.anomalies-unlimited.com/Disney.html
laatste aanpassing
de NWO heeft met 11 september een belangrijke stap gemaakt, nu eenmaal de oorlog tegen het terrorisme is begonnen is er geen weg meer terug.. Zelf hebben ze 11 september jaren van te voren gepland en hierdoor de macht vergroot, de vrijheden van burgers ontnomen en hun politieke agenda mogelijk gemaakt...

Het is niet zomaar dat er geen massavernietingswapens zijn gevonden in Irak of dat er geen duidelijk verband is tussen Irak en Al Quaida, de werkelijke reden voor de oorlog hoor je niet, we horen alleen dat wat ze willen dat we horen.. Propaganda en manipulatie is aan de orde van de dag.. Ze weten dat de oorlog tegen het terrorisme eeuwig zal gaan duren en dat het alleen maar meer terrorisme oproept, dat is ook de bedoeling, want door angst te zaaien zijn burgers bereid om hun vrijheden af te geven en de macht aan de regering te geven..

Ook als je kijkt naar het obsessief gebruik van symbolisme (911), dan lijkt de aanslag van 11 september eerder werk van de NWO of de illuminatie dan van Al Quaida..
In het voormalig Joegoslavië geloofden de mensen de mythen ook meer dan de feitelijke geschiedenis. Het resultaat daar van is bekend. Sprookjes kunnen gevaarlijk zijn.;)
de 'waarheid' die door de regeringen verspreid worden ook...

:D
laatste aanpassing
Dat is ook maar een overtuiging.
En is het eigenlijk niet logisch dat we om de tuin worden geleid? Mind control programma's zijn al jaren geleden ontwikkeld en ze zullen er zeker niks mee doen? Wij burgers zullen nooit de waarheid onder ogen krijgen, want dan zijn de rapen gaar en is de wereld in 'chaos'..
dat van jou ook...
Mind control programma's zijn al jaren geleden ontwikkeld en ze zullen er zeker niks mee doen?

Nu bewijs je zelf al het tegendeel.:D

Kenmerk van een complottheorie is dat de overtuiging bovne de kennis gaat. Maar ik wil wel met jou in discussie over 11 september. Eens kijken hoeveel je er echt van af weet.;)
laatste aanpassing