Verder luister ik ook vaak naar de oude nummers van Cypress Hill, voornamelijk die eerste, black sunday en IV..
Daarna is et een beetje minder geworden, maar zeker niet slecht.
Dr Dre is de fucking Godfather van rap. Hij heeft zoveel goeie shit gemaakt, de man hoeft zich al lang niet meer te bewijzen, een levende legende van hier tot Tokio.
Ik hoop dat ie als nog met zijn derde album komt, het zal waarschijnlijk zijn laatste soloalbum zijn maar hem kennende he will leave the game with a bang!
jullie lopen deze man wel een beetje teveel krediet te geven hoor. Zo goed is hij nu ook weer niet. Tegenwoordig zijn die beats echt goed kut van hem. Geef mij dan maar Pete Rock of Dj Premier ofzo.
Ik hoop dat ie als nog met zijn derde album komt, het zal waarschijnlijk zijn laatste soloalbum zijn maar hem kennende he will leave the game with a bang!
Ik dacht dat 2001 toch wel een grote 'BANG' was.
Een cd als The Chronic is nu eenmaal niet te overtreffen, maar 2001 staat toch wel voor 80% vol met hele vette platen. Alleen jammer dat Eminem er af en toe doorheen loopt te schreeuwen.
jullie lopen deze man wel een beetje teveel krediet te geven hoor. Zo goed is hij nu ook weer niet. Tegenwoordig zijn die beats echt goed kut van hem. Geef mij dan maar Pete Rock of Dj Premier ofzo.
ja vrienden van mij zijn geweest en het bleek helemaal geweldig te zijn. baal ik ff dat ik niet mee gegaan ben.
Hij gaf een optreden van dik anderhalf uur, de zaal was vol en ht bleek gewoon super te zijn