ben ik t mee eens ja, ik kan ook geen geen track verzinnen met een betere flow dan Poppa Large..
Ik ken de tekst uit mijn hoofd, maar kan sommige stukken toch niet mee "rappen", breek mijn tong er gewoon over, bepaalde klanken volgen elkaar gewoon te snel op. Kan zo ook eigenlijk verder geen andere nr's bedenken waar ik last mee heb.
Hoesoww??? volgens mij weet je niet echt wat hiphop is wel, die hiphop die jij op t begin plaatste was van die auwe shit van 1810 man dit is meer wat nieuwere ( behalve die van 2pac ) maar als je naar de lyrics kijkt dan zie je t wel.
Hoesoww??? volgens mij weet je niet echt wat hiphop is wel, die hiphop die jij op t begin plaatste was van die auwe shit van 1810 man dit is meer wat nieuwere ( behalve die van 2pac ) maar als je naar de lyrics kijkt dan zie je t wel.
nee ik weet inderdaad niet wat echte hiphop is he...
Hoesoww??? volgens mij weet je niet echt wat hiphop is wel, die hiphop die jij op t begin plaatste was van die auwe shit van 1810 man dit is meer wat nieuwere ( behalve die van 2pac ) maar als je naar de lyrics kijkt dan zie je t wel
nee....
iedere echte liefhebber zit dit soort bagger als een foute afsplitsing van Hip Hop
Daaaar is ie weerrr
Jij bent echt veel te grappig man!
Fat Joe mocht willen dat ie zo over een beat heen rolt als Percee P. doet met die freestyle, dat heeft ie 1 keer gedaan: Deep Cover met Big Pun. Daarna is het niet meer goed gekomen..
die 1e verse van Percee P, het is echt flowen, die gast glijdt echt door de beat heen. waar het over gaat... ja dat is bijzaak. De manier hoe die het brengt, te erg!
waarop ie het brengt is idd vet, maar ik vind het meer een kunst om te freestylen op een relaxte manier zonder al te veel opschepperij, waar het snel op uitdraaid.. Daarom is Extince zo masterlijk (niet echt te vergelijk maar ik doe het toch maar) hij schept weinig op en rapt op een alledaagse manier zo ongelooflijk chil, dat vind ik pure kunst
waarop ie het brengt is idd vet, maar ik vind het meer een kunst om te freestylen op een relaxte manier zonder al te veel opschepperij, waar het snel op uitdraaid.. Daarom is Extince zo masterlijk (niet echt te vergelijk maar ik doe het toch maar) hij schept weinig op en rapt op een alledaagse manier zo ongelooflijk chil, dat vind ik pure kunst
tis inderdaad net waar je de nadruk op legt. Ik let niet zo op teksten, het gaat mij om de delivery. Die vind ik van Percee P echt geniaal.
Dat je t niet wist d8 k al ja, maar vlgns mij vind je jezelf echt veel want die shytmuziek van je is geen fatsoenlijke hiphop te noemen...
Ik heb ook geen fatsoen, maar die muziek van mij noemt men wel hiphop. Die bagger die jij post noem ik pop-muziek, of urban bull shit. In ieder geval heeft dat NIETS maar ook NIETS met hiphop te maken.
Ik heb ook geen fatsoen, maar die muziek van mij noemt men wel hiphop. Die bagger die jij post noem ik pop-muziek, of urban bull shit. In ieder geval heeft dat NIETS maar ook NIETS met hiphop te maken
Haha, ik denk dat je alleen maar blablabla uit zit te kramen, pop muziek is t helemaal niet, en urban al zeker niet.
T is hiphop van nu, en niet die van jou van vroeger.
Haha, ik denk dat je alleen maar blablabla uit zit te kramen, pop muziek is t helemaal niet, en urban al zeker niet.
Heel knap dat je inziet dat die crap van jou niet hetzelfde is als de hiphop uit de jaren 90. Je bent toch iets slimmer dan de gemiddelde grasspriet
gast je bent 16
niet dat jij er iets aan kan doen wanneer je geboren bent...
ik luister sinds '90 naar Hip Hop
denk dat mijn (en Blen's) blik net ietsje breder is dan de jouwe
maar laten we gewoon weer doorgaan met de normale discussie...
Tjah, nog zo'n spruit die geen kaas heeft gegeten van echte (Old School)Hip Hop.
Heeft weinig nut om daar tegen in te gaan, aangezien je op je 16e een beperkte visie en reikwijdte hebt en mee moet gaan met de meute. Hij spijkert zijn mening over een paar jaar vast wel bij
beroep student, wat wil je ermee bereiken??? laten zien dat je kan lezen ofsow?
dat heb ik denk ik wel duidelijk gemaakt
Wat wil jij laten zien, dat je iets van hiphop afweet? Rot toch gewoon op van dit topic, en val ons in ieder geval niet lastig met vragen of Lil Jon of Lil Wayne of meer van die onzin waar jij naar luistert
Tjah, nog zo'n spruit die geen kaas heeft gegeten van echte (Old School)Hip Hop.
Heeft weinig nut om daar tegen in te gaan, aangezien je op je 16e een beperkte visie en reikwijdte hebt en mee moet gaan met de meute. Hij spijkert zijn mening over een paar jaar vast wel bij
beetje nederigheid kan geen kwaad
ik ga Aushwitz-overlevenden ook niet vertellen dat dat een vakantie-park was
Wat wil jij laten zien, dat je iets van hiphop afweet? Rot toch gewoon op van dit topic, en val ons in ieder geval niet lastig met vragen of Lil Jon of Lil Wayne of meer van die onzin waar jij naar luistert
Zit nou is nie zo'n onzin uit te kramen jonge ik heb geneen vraag over lil wayne gesteld. En ik maak zelf uit of ik op rot, je denkt gwn dat je overal alles vanaf weet met je gezeik dumbo
pop muziek is t helemaal niet, en urban al zeker niet.
Check anders eens wat er onder Hiphop verstaan word (de elementen doel ik dan op) voordat je begint te blerren dat wat hier al "een slordige" 255 pagina's lang geluisterd word niet "echt" is.
Deze elementen vind je amper nog terug (met uitzonderingen als "classic" van Primo of EMC en nog een aantal daarbij)sinds 00'.
De sound die je in deze tijd overal hoort, hoort niet bij de originele Hiphop sound..
De sound van een MPC ala Pete Rock, Buckshot, Lord Finesse of Rob Lewis om maar iets te noemen..