Partyflock
 
Forumonderwerp · 693157
­ Nederland
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had dat er een meisje uit Tilburg was wezen stappen en daarna thuisgekomen heel erg ziek geworden was. Ze moest allemaal overgeven en ze was echt heel erg ziek, haar ouders hebben toen de dokter gebeld en die gaf haar 't advies een paar asperienen te geven. Maar ze bleef maar ziek en werd steeds zieker!! Toen hebben de ouders van dat meisje weer de huisarts gebeld en die heeft toen gezegd wacht maar, dan kom ik zometeen wel even langs en ff bij haar kijken. Terwijl de dokter onderweg was is 't meisje overleden!!:cry:

Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid:[

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

Die jongen die 't gedaan heeft, heeft ook bekend tegenover de politie!!

Echt erg gewoon want 't meisje was pas 23 jaar:cry:
laatste aanpassing
 
Blue eyed Devil>>
Je praat poep!
In elke discotheek op elk feest word drugs genuttigt in overvloed dus wa je zegt is onzin :yes:
 
is niet echt relaxed nee vooral als je al een hele berg troep op hebt
 
Als je lichaam in een SHOCK terecht komt produceert je lichaam zelf een ontiegelijke hoeveelheid ghb om daarmee je hersens te beschermen. Daardoor zijn er een aantal doden als ghb doden opgeschreven maar is dit na later onderzoek gebleken onterecht.

wat voor shock???
Ik kom uit Tilburg.. en dit broodje aap zal ongetwijffeld over Zino of Rixy gaan... er is hier 3 jaar terug iemand overleden (een jongen) maar was door combi met pep... Verder veel mensen ziek of zelfs comatueus, maar een meissie dood? dan haddik het ongetwijfeld gehoord!


Ik heb het ff nagekeken, het gaat om het feest 30 maart 2001 in de subway.

Maar het kan natuurlijk zijn dat het niet over dat meisje gaat. ik hoorde namelijk dat ze naar een cafe was geweest.laatste aanpassing: 19 juli 2004 10:18


Vorige week heeft er in het Brabants Dagblad een artikel hierover gestaan. Drie of vier jaar geleden (sorry, heb de krant niet meer) is er een meisje overleden, waarvan ze de doodsoorzaak niet met zekerheid hebben kunnen vaststellen.
Ze was idd erg ziek geworden. Nu is er een man die in de gevangenis zit, die beweert dat hij GHB in haar drankje heeft gegooid toendertijd. Dat zijn ze nu aan het onderzoeken, of dat klopt.
Zou kijken of je misschien in het archief van het Brabants Dagblad iets kunt vinden.
GHB.. Als je het goed doseert.. dan is er niks mis mee
 
Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!


:no:

Ook lekker achterlijk !!! Waarom zou je daar niets van zeggen ?!?!
 
die vent zoeken en helemaal de tering in meppen
[quote]< RestleSs > SC © 21 juli 2004 02:02
die vent zoeken en helemaal de tering in meppen[/url]

zo, jij bent zeker de intelligentste thuis? Ik ben echt onder de indruk van jouw oplossing.

En even over dit berichtje, dit meisje had naast GHB uiteraard ook zeer veel alcohol gedronken. GHB alleen is NIET DODELIJK, tenzij je een heel glas opdrinkt ofzo
dit meisje had naast GHB uiteraard ook zeer veel alcohol gedronken


dan ist nog nie dodelijk,tenzij je dus een vol glas ghb neemt,dan wel
 
Er word ook zo goed gecontroleerd overal he, die troep moet niet meer verkocht worden er gaan zoveel mensies aan dood :-( helaas.
 
GHB.. Als je het goed doseert.. dan is er niks mis mee
Iemand zette dat neer?
Denk je nou echt dat zij weetof het goed gedoseerd was?en of er wat in der drank zat.
En iemand anders zette neer dat ze veel drank op had, boeiend die troep hoorde gewoon niet in iemand anders zijn drankje als je het zelf neemt oke maar dit....
 
GHB IS NIET DODELIJK TENZIJ JE EEN HEEL GLAS OPDRINKT????

Waar heb je je verstand? Denk je dat ieder mensen lichamelijk net zo sterk is dat ze allemaal een glas GHB kunnen verdragen, dan moet je eens wat verder nadenken want wat je zegt klopt voor geen meter.

En dan heeft ze veel drank gedronken, je dan wordt het erg gevaarlijk maar de hoeveelheid GHB speelt een heel grote rol, of het nou een heel glas was of een half glas het ligt ook puur aan je lichamelijke gesteldheid.

En dan zegt lieve saskia nog een heel goed ding. Het hoorde niet bij iemand anders in dit geval, het glas van het meisje.
 
dank je logico
Mmm.. wij ook een keer gehad. Twee vriendinnen van mij op stap. Belt de ene mij op dat het niet zo goed gaat met de ander.Wij erheen met de auto.. Meisje helemaal levenloos.. Naar het ziekenhuis gegaan.. daar de hele nacht gezeten. Uiteindelijk gelukkig goed afgelopen Maar de arts zei dat we NET op tijd waren geweest.. Bleek ook GHB in haar drinken te zijn gedaan.. :-s
 
ik moet die troep niet!!
schiet niet op!!
ik heb t ook een paar keer gedaan...
1 keer is t ook bijna grandios fout gegaan, en toen moest ik ook nog eens auto rijden...
je kunt er idd hondsellendig van worden maar als je de goede hoeveelheid hebt gehad...
is t ontzettend lekker... je wordt er botergeil van :P
laatste aanpassing
 
echt triest gewoon van die man dat ie dat in haar drinkje heeft gegooit zij is nu dood en hij krijgt vast een straf van niks...
 
slaat weer helemaal nergens op laat andere mensen lekker met rust idd zij is dood en over een jaar of 5 maximaal staat hij weer bij een ander hetzelfde te flikken :S
 
Ja echt ziek als je zoiets doet. Mensen weten niet waar ze mee bezig zijn af en toe. Je gaat toch geen drugs in iemands drankje gooien!?

Las pas ook een verhaal van een jongen die ook ghb had gebruikt. Het was toen ongeveer 30 graden en die vrienden van die jongen kwamen op het idee om op zondag nog even naar Zino's te gaan. Die jongen werd binnen niet lekker en is toen in de auto gaan liggen...waar hij uiteindelijk is overleden door de hitte......

Echt erg, vooral ook voor die vrienden van die jongen. Zoiets is verschrikkelijk als dat gebeurd met 1 van je vrienden...moet er niet aan denken!
 
vaak zeggen mensen ook dat er iets in hun drankje gedaan wordt terwijl ze het gewoon zelf gedaan hebben, zeg niet dat het hier het geval is maargoed. ghb smaakt teringvies dus je zou het kunnen proeven.
gewoon je drinken in je handen houden en niet ergens neer zetten


tegenwoordig vraag je er anders zo om

gasten zijn ziek die dat doen
 
dat verhaal van marit is toch al hardstikke oud>???

die gozer was toch de eerst "geregistreerde" ghb dode al een paar jaar geleden
 
Logico>>
Ik zie nergens staan dat iemand een heel glas kan verdragen dus kweet nie wrom je zo reageerd....

En verder heeft Xypzo gelijk want van ALLEEN GHB ga je nie dood :no:

Tis altijd een combi van een medische kwaal of een combi met andere drugs/alocohol
En verder heeft Xypzo gelijk want van ALLEEN GHB ga je nie dood


pciessss! Anders was het vroeger niet gebruikt als narcosemiddel! Het werd ook gebruikt bij zwangere vrouwen, dit omdat het geen schadelijke bijwerkingen heb voor het ongeboren kind.
Omdat GHB een lichaamseigen stof is kan er geen patent op aangevraagd worden en dus verdween het langzaam uit het ziekenhuis waarna het nog jaren verkocht is in de smartshop.
toen ik dat topic las , was ik van plan om te schrijven
"eigen schuld , dikke bult"
gaat nu niet op... snap alleen niet waarom je het in iemand anders drank moeten gooien en het niet zelf gebruikt
 
dat snap ik ook nie hahaha zonde van je gup :yes:
 
levenslang geven

als ik hem zou kennen zou ik hem echt doodschoppen............
Nou ik heb nog wel een plaats voor hem over en het kost helemaal niks :devil: en we komen hem dan ook nog bij ze voor deur op halen , Geloof me als je dan nog een bikel bent dan kom je van goede huis af :devil: :devil:

Zelfs de sterkste die wij kennen overleven de hell week niet wel de slimste :yes:
laatste aanpassing
 
ze moesten die gast zelf n overdoziz ghb toedienden en terwijl t begint te werken af en toe n ros op zijn smoel geven :@
Iemand heeft het ook bij mij geflikt.
Ik had 2 a 3 bacotjes op en de 4e zat het dus.
Ik had het nog nooit gebruikt en echt niks geproeft..maar was wel zo erg aan t zweten dat me haar zeiknat was en ik kon niet eens kotsen al wilde ik dat wel,omdat ik niet de kracht had om te kotsen..dat kwam pas na een uur of 2.

Te ziek dat mensen dat doen,helemaal omdat je niet weet hoeveel alcohol er is gedronken.

Ghb is op zichzelf niet erg,je kan alleen maar out gaan en alleen een combinatie is dodelijk en/of schadelijk.

Wat iemand gebruikt moet die zelf weten,maar nooit iemand stiekem ongevraagd drugs geven,dat zijn echt hele gemene streken :@ !!!!!!!
Wat iemand gebruikt moet die zelf weten,maar nooit iemand stiekem ongevraagd drugs geven,dat zijn echt hele gemene streken:@!!!!!!


is echt triest zoiets
laatste aanpassing
 
En zulke mensen mogen van mij nou echt sterven
 
Wat een tering sukkel he!!

Afmaken dacht ik zo!!
Artiest Funk D
Mannetje moeten ze een overdosis geven
Tis wel erg...Maar als je weet wat de gevolgen kunnen zijn moet je gewoon van die troep afblijven en als je er wel aan komt en het gaat fout...beetje eigen schuld dan denk ik
 
Ahh dat vind ik zielig.
ruzetski, dat meisje kon er ook niets aan doen, werd in haar drinken gegooid :/
als het in je drinken gegooid wordt dan is het kut ja, maar verder is het niet zo gevaarlijk als iedereen denkt

zolang je er verantwoord mee omgaat, dus niet en ghb en alcohol neemt op een avond, en niet gelijk 1 heel buisje in je drinken gooit, is er niets aan de hand...

weten wat je neemt en hoe daarmee om te gaan is voor een heleboel mensen kennelijk nog steeds teveel gevraagd, en daardoor komen dus al die ongelukken en indianenverhalen de wereld in
 
Nog beter is om nx te gebruiken en op je drinken te letten. Ik hou er altijd mn hand boven, ook vanwege ander rommel wat in je drinken kan komen.
dat is nog beter ja, maar als je het dan toch wilt gebruiken, doe het dan goed ;)
Wat lopen er toch een hoop zieke mensen rond op deze werel!! :kots:
 
zo zie je maar weer, het is en blijft troep, alles!!!
 
ten eerste ze is 23 dus geen meisje meer maar een vrouwtje ;D

waarschijnlijk in de zino...

daar ben ik van morge nog geweest...

een keer daarvoor toen ik er was zag een vriendin van me da ook zo'n gast iets in ons drinken wou flikkeren...maar da moe je gewoon in de gaten houden....altijd je :bier: bij houden..
en voor de zekerheid ook niets aannemen van vreemde kerels..

maar dan is het zeker nog een zeer slechte zaak ..

(K)
GHB = supeer goor :bah: en kut spul afblijvuh duz en uiteraart op je glas letten :yes:
 
Artiest NTT
hmmz.. beetje vreemd verhaal, GHB proef je ontzettend goed (is echt super goor) hoe zoet je drankje ook is! Maar aan de andere kant is het verhaal ook heel scary, ik heb namelijk 2 weken geleden GHB geprobeert. 't was super dun gemengd dus niet erg heftig maar ik ging wel de hele party zwaar uit me dak, en ik trok eens voor de verandering geen gekke bekken (van xtc heb ik dat meestal wel) en wat me ook heel erg meeviel was dat ik er geen kater aan over heb gehouden.

Maar dan nu de scary part: ik werd echt heelerg misselijk op de terugweg in de auto... ik moest net niet over me nek, maar ik voelde me toch een potje broerd!!! alsof ik zware koorts had, zweet op 't voorhoofd en zweethandjes, maar toch koud hebben en bibberen..

Ik neem voorlopig ffies geen GHB meer, dan maar gekke bekken trekken :D
 
Artiest Sentinel
afschieten die gozer
Ja Ghb proeft goor maar niet zo erg dat iedereen het onmiddelijk proeft in ze drinken!!
Als jij al redelijk naar de klote ben dan
zijn je smaak pappillen ook aangetast en dan kan het best zo zijn dat je het niet proeft!
 
Iedereen zegt wel op je glas letten.
Maar je beste vrienden kunnen dat ook doen.
Is dit jaar ook bij een gast in Den Haag gebeurt, is daaraan ook overleden.:no:

Stel dat ik van een meisje een glas krijg, ja dan ga ik natuurlijk niet vragen zit er GHB of iets dergelijks in ? :S
Want stel dat ik ff ga pissen op de play , ja dan vraag ik iemand hou me glas ff vast want die ken natuurlijk nie meenemen ofzo.
laatste aanpassing
Maar je beste vrienden kunnen dat ook doen.


Dan zijn het NIET je beste vrienden....
 
ach geen medelij
Rot voor dat meisje
Maar tegenwoordig weet iedereen toch wel dat je je glas moet vasthouden of gelijk op moet drinken?
Maar als die bargozer het heeft gedaan is eht ook weer anders, je kant nooit alles in de gaten houden..
Ja, moeilijke situatie weer