Partyflock
 
Forumonderwerp · 693157
­ Nederland
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had dat er een meisje uit Tilburg was wezen stappen en daarna thuisgekomen heel erg ziek geworden was. Ze moest allemaal overgeven en ze was echt heel erg ziek, haar ouders hebben toen de dokter gebeld en die gaf haar 't advies een paar asperienen te geven. Maar ze bleef maar ziek en werd steeds zieker!! Toen hebben de ouders van dat meisje weer de huisarts gebeld en die heeft toen gezegd wacht maar, dan kom ik zometeen wel even langs en ff bij haar kijken. Terwijl de dokter onderweg was is 't meisje overleden!!:cry:

Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid:[

Ze weten ook zeker wie de dader is want sommige mensen hebben gezien dat die man iets raars in een paar van de drankjes gooide maar durfde er niks van te zeggen!!

Die jongen die 't gedaan heeft, heeft ook bekend tegenover de politie!!

Echt erg gewoon want 't meisje was pas 23 jaar:cry:
laatste aanpassing
minder fijn bericht zeg maar :S
 
:S zo'n gast zou je toch ff lekker zn nekkie om willen draaien he :S
Goh, komt me érrug bekend voor *bloos*

1x GHB gebruikt en ik lag bijna in coma... zo gedrogeerd was ik (wel vrijwillig, maar 1x en nóóit weer!)

GHB is echt gevaarlijk spul wat moeilijk te doseren is :S
:S :@ das ckr kut en ahd ckr niet mogen gebeuren!




maar ja je moet tegenwoordig wel je drankje in de gaten houden nie om haar af te kraken maar tizz wel zo.
ja idd. Is dit niet die moord die bekend is wat een paar jaar geleden is gebeurt. of is dit onlangs gebeurt?
 
Zeer triest
ik heb echt een kuthekel aan dat soort mensen!!
maar ja je moet tegenwoordig wel je drankje in de gaten houden nie om haar af te kraken maar tizz wel zo.


dus jij hebt op stap constant je ogen op je glas gericht of je hand erover? :S
Waarom zou je bij iemand anders drugs in zijn drinken gooien??? gebruik het dan zelf.
Als je je eigen leven wilt vergooien met die troep, ok! (y)
Maar betrek er geen onschuldige mensen bij!

Dit zijn echt schandalige acties! :kots:
zwaar klotuh !!

ben het met juh eens mosseltie ;)
laatste aanpassing
Waarom zou je bij iemand anders drugs in zijn drinken gooien??? gebruik het dan zelf


GHB wordt niet voor niks de 'rape'-drug genoemd he ;)

Zo kun je (zogenaamd) makkelijk meisjes gedrogeerd mee naar huis nemen :@
laatste aanpassing
dit was gister op tv idd. was een bekentenis van iemand ofzow.. van een tijdje geleden

enne gewoon je glas in je hand houden. of gelijk opdrinken.
Was dat gisteren???
Weet je ook in welke tent? :/
Wat een zak die gast...hoop dat ie heeeeel lang gaat krijgen!
Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid
TERING stakkers :[ doe het bij jullie MOEDER in het drinken :[

En begin er zelf ook niet aan tis bende :no:
laatste aanpassing
Nee m'n moeder zei dat dit pas gebeurd is:cry:

Maar ik weet eigenlijk ook niet of 't bij 't nieuws is geweest en ik weet ook niet in welke tent 't gebeurd is!!

Ze is nu niet thuis m'n moeder, maar ik zal straks nog wel is ff vragen of ze nog meer weet.
 
Die moord heeft in 1999 plaatsgevonden. De 'dader' heeft onlangs 'bekend'. Hij heeft ook al een andere zaak toegegeven maar de justitie kon niet genoeg bewijs tegen hem krijgen. Ook deze keer is het niet zeker of hij het heeft gedaan maar omdat hij wel een aantal details kent kan de politie niet om hem heen.
 
Tja erg :S

Mijn oma waarschuwde me altijd al geen drankjes van vreemde mannen aan nemen:D
 
die gaste die zoiets doen moeten ze direct opknopen of afknalle heb voor zulkse gaste echt geen woorden over...


:@
 
Maatje van me ook keer goed verkeerd gegaan, door waarschijnlijk GHB.

Ziek word ik van die asociale mensen die het lef hebben om met andere mensen hun leven te spelen. :bah:
Dit heeft al ver in het verleden plaats gevonden! Denk 4 a 5 jaar terug. Het was gisteren op tv geloof in de documentaire.
 
Hoorde net van m'n moeder dat ze gehoord had


Horen van horen zeggen... dus zal vast wel een kern van inzitten, maar ook een hoop onzin....
laatste aanpassing
Stond inderdaad vandeweek in de krant, maar is iets wat al tijd geleden is gebeurd.
Meisje die ik ken is dat ook overkomen, wouden ze iedereen gaan feujeren(of je het dan ook schrijft) want was al de 2x in 2 dagen. Opzich best goed maar ik had ook drugs bij, kon ik net op tijd wegkomen anders was ik door z'n soort gasten gepakt terwijl het bij een meisje was gebeurt die ik ken en had er dus niks mee te maken. 2x kut door 1 idioot.
laatste aanpassing
 
als iemand ghb wil gebuiken moet ie dat zelf weten maar een ander er bij be trekken dat is niet nodig als die persoon het wil hebben koopt ie het wel ofzo
Ik snap niet dat mensen het niet proeven in hun drankje die smaak van GHB is toch wel bijzonder goor!

Maar voor mij ook nooit GHB meer wat ben ik compleet out gegaan van die zooi zeg
die smaak van GHB is toch wel bijzonder goor!


:yes: GHB = :bah:

:lief:
Was dat in Eindelijk Kimmetje? O:)
erg hoor...:no:
HAHAHA nee tijntje, in eindelijk doe ik dat niet... O:) (serieus!)

Dat was tijdens Dance Valley, toen we in de file stonden lag ik verrot te gaan in de auto... heb zelfs uit 't raam gekotst toen :bah: best lelijk :$
In Eindelijk bij Marco stond jij maar stil in een hoekje anders O:)
hahahaha dat weet jij nog dondersgoed ja :$
maar dat kwam omdat ik die avond m'n digicam net nieuw had, en die was ik op marco ff aan 't testen... ;)
 
Wat een walgelijke gast die dat geflikt heeft! :kots: :@
 
Zou ik ook zeggen als ik een overdosis kreeg, ja maar iemand anders gooit het in mn drinken....juist.

Enne, er is maar 1 echte rape-drug en dat noemen we alcohol ;P
Wat blijkt nou, dat een gast die ook in die tent was waar dat meisje op die avond was, GHB in haar drinken heeft gegooid


Echt triest dit :kots:
 
Zou ik ook zeggen als ik een overdosis kreeg, ja maar iemand anders gooit het in mn drinken....juist.


Die gast heeft bekend hoor. ;)
Ik heb daar nog fotos van zelfs :9

Hihihi... Simulated... Godd.... Boca - Miami opende hij mee....

:D
ik heb er ook nog foto's van :D

En filmpjes geloof ik... en ik geloof zelfs dat daar nog ene Martijn voorbij kwam stuiteren toen O:)
KUT!

Ik dacht dat eindelijk dat filmpje verschwunden was... bestaat ie nog...

:S
ik bedacht 't me net ineens... zou even in m'n archiefje moeten zoeken om te zien of ie écht nog leeft ja...

hahahaha...
 
in appelsap proef je ghb niet
en als je al wat drank op hebt merk je het ook niet
Zoek hem eens Kimmetje... wil hem nog wel ff zien... Kami toen ie 17/18 was... :D
laatste aanpassing
ga m'n best doen, Tijntje...

Ik laat het je nog wel weten...
Ga nu een uiltje knappen :$ :D
Pffrt mietje ;)

Slaap lekker moppie!

(K)(K)
Super anti...echt een klotestreek op die teringbende bij iemand in zn/haar drinken te doen...
Zo zie je maar weer wat de gevolgen kunnen zijn :kots: WALGELIJK!!

Sweet Dreams Sweatheart ;)
gewoon drankje kopen,gelijk opdrinken en weer verder gaan feesten of gewoon een flesje water mits ze dat hebben!!!

maar dat er mensen bestaan die dit doen is gewoon moord dus gewoon 20 jaar brommen :yes:
Ik geloof nog steeds moeilijk dat je dit kan overkomen... Je proeft die gore smaak áltijd..
En er drinkt bijna niemand appelsap tijdens t stappen.. In alle drankjes proef je het, al was t alleen maar omdat de substantie van je drankje anders aanvoelt...
 
geloof er geen ruk van..

verhaal zuigt aan alle kanten...