Partyflock
 
Forumonderwerp · 679669
­ Nederland
 
hallo allemaal
ik had ff een vraagje...
hoe kom je het beste en het makkelijkst over je ex heen????
alvast bedankt
 
ja dat is ook vaak het probleem dat iemand al met iemand neemt terwijl ze elkaar eigelijk amper kennen...
heb ik ook erg vaak gehad en dat duurde dan meetsal niet langer dan 1 of 2 weken
veeeel zuipen en een lekker ding gaan zoene:P dier werkte bij mij wel:yes:
verder gewoon aan alle slechte eigenschappuh en irritanteeigenschappuh denke van m:[
vrienden die slepen je d rook wel doorheen:)
 
Vrienden laten me stikken ... :/ Bah !!
 
heb jij je vrienden verwaarloosd in de tijd dat ej nog met je meisje had?? zo ja, kan ik het begrijpen van ze, zo niet dan zijn het geen echte vrienden!
 
vrienden laten je stikken waarom???
haha hardcore bitch dat ga ik morgen zeker doen ;P
ja dat heb ik ook gedaan aan zijn slechte eigenschappen enzo gedacht...
 
Tiffany'tje19> Mn ex woonde ver bij me vandaan, dus ik had alle tijd voor ze.

Mn beste maatje is nog veel erger, hij heeft in het weekend NOOIT meer tijd voor me, omdat ie een vriendinnetje van 15 heeft, dat behoorlijk zielig is, en geen vrienden heeft. Dus die 2 zijn ELK moment van de dag samen, en ik kan haar kop niet uitstaan! Gevolg, mn beste maatje heeft 1 avond per week tijd voor me, en de rest van de tijd zit ie bij zn nerdje :S
'proto x je kan bij mij altijd aankloppen hoor.. nou eumz.... aanspreken op msn :-p
 
thnx, maar das wat anders als je "maatjes" in real life hè ...
 
eej uh proto X ik vind het ontzettend kut voor je dat je vriend je laat vallen....
maar ik ben ook toevallig 15 hoor :cry:
maar ik heb wel vrienden ;p
 
Ik generaliseer de 15 jarigen ook niet hoor, maar dit is een apart geval ... Dit is een rasechte nerd .. zoals het in ieder boekje staat beschreven, hoe nerds zijn ...
 
o oke dan;P
maar je kan toch zo een nieuwe vriendin krijgen??
volgens mij zie je er harstikke leuk uit :bloos:
 
hey proto dan is het ook geen echte vriend, sorry, maar ookal heb ik 100 relaties, als vrienden mij nodig hebben sta ik altijd voor ze klaar! je hebt vast wel meer vrienden dan alleen hij, dus bel hun op en ga gezellig een biertje drinken ergens!
 
dj moppie> Kwil niet een meisje die mij neemt zoals ik eruit zie, maar die mij neemt zoals ik ben! Want ik kijk ook niet naar uiterlijk.. Ja ik kijk er wel naar, zolang er er maar goed verzorgd uit ziet, en geen kort haar heeft :yes: Kwil geaccepteerd worden zoals ik ben, en niet hoe ik eruit zie ... :(

Tiffany'tje19> Beetje vervelend .. Want als die kerel geen vriendin heeft, is het echt top met um :( Ik bel wel wat andere jongens ... Heb echt afleiding nodig ..
 
oke dan proto! gezellig wat drinken met vrienden is altijd leuk... g aik ook doen ik heb ook verdriet :'( dus ik ken het probleem!
 
ja tuurlijk proto dat snap ik ik denk er precies hetzelfde over maar geef nou toe je kijkt als eerst naar een meisje door haar uiterlijk want als ze lelijk is spreek je haar niet aan ja toch?
nou en zo hebben wij dat hetzelfde naar jongen toe...
en tiffany heb jij het zelfde probleem als ons???
 
ja.. ik had een hele leuke maar zeer korte relatie met een hele lieve jongen alleen die jongen kan zijn ex niet vergeten en daardoor is het min of meer tussen ons stuk gelopen.. ik neem hem niks kwalijk en ben ook niet boos ofzo, maar ik heb wel ook afleiding nodig want leuk is het niet!
 
oh wat kut voor je zeg!! succes er mee...
wat heeft iedereen toch eigelijk veel problemen he als het over liefdesverdriet enzo gaat???
 
is tijd van het jaar, zeggen ze :( klopt ook wel want iedereen om me heen heeft relatie problemen of zijn al bij hun partner weg.. ik vind het heel jammer, maar zoals ik net al zei kan ik hem niks kwalijk nemen, hij is echt de liefste jongen die ik ken en hij heeft ook nooit gewild dat dit zou gebeuren, maar aan gevoel kan je niks doen, maar goed ik ga ff me mamsie wegbrengen ik kom later wel terug en dan hebben we het er nog wel over! ;) sterkte allemaal!
 
Ene vriend gaat op tijd slapen, moet morgen naar het ziekenhuis omdat ie zn hand gebroken heeft, dus die kan geen flikker doen, en mn "beste" maatje gaat met zn nerdje naar het zwembad :/ En om tussen die 2 in te zitten, nou nee dank je ..

Hmm ... Ik denk dat ik zo naar Utrecht ga .. Naar andere vrienden :)
 
enne ceb@s waarom hoor ik helemaal niks meer van jou?
 
Hee Tiffany, dan kom je zeker weer in het koppel forum??? ;p
 
hahahaha wie weet enzie :P ik ben nu ff weg mensen dus tot later!
Ga lekker stappeh en winkelen!! ga naar de MAC en eet je vol in de kipnuggets met kerrysaus!!!

een ex zoek je niet die krijg je....
hallo allemaal
ik had ff een vraagje...
hoe kom je het beste en het makkelijkst over je ex heen????
alvast bedankt


Eerst laten zuigen... als je vervolgens op het punt staat om te gaan spuiten duw je haar achterover, zodat ze op de grond valt en vervolgens spuit je dr helemaal onder...

Zo kom ik het liefst over me exen heen :yes:
 
Cool, heeft er 1 zn lolbroek aan .. :yes:
 
Trek ze alle 2 dan eens aan? Kan ik ff lachen ;)

:D
hehe wat een slap gelul zeg.

antwoord is simpel gwooon party hardy en volgas de vrijgezel uithangen ;)
en volgas de vrijgezel uithangen


Lees: en volgas de benen wijdhangen :yes:
laatste aanpassing
jah zo kun je het ook opvatten, zo had ik het eigenlijk nog nieteens bekeken ;)
Ik bekijk dingen altijd vanuit een iets zuidelijker perspectief, tot net onder de navel (Y)
Pfff....over m'n ex heen komen...ik kom nog iedere avond over m'n ex heen :P
 
Ja jij wel... Grote meid :)
 
ach liefdesverdriet is gewoon k*t! heb der zelf ook last van en net als proto x allemaal vriendjes die al wat te doen hebben vanavond

met al die gedachtes over je ex, kan je ook moeilijk gaan leren voor je examens, vooral met zon saai onderwerp als geschiedenis.

Dit is gewoon echt verrot maja
 
het is jammer dat we allemaal zo ver weg bij elkaar vandaan wonen, anders hadden we gewoon allemaal ons klem gaan zuipen, alleen met de mensen hier van pf die zielig zijn door liefdesverdriet...
 
jaaa goed id!!!! haha
 
LOL .. Dat word dan de meest trieste meeting in mn hele leven denk ik :X
 
nee joh, mij leek het wel een goed idee hoor! kunenn we elkaar een beetej goede moed in praten enzo
kwam er vandaag achter dat mij ex weer helemaal verliefd is op haar ex :-s das pas pijnlijk
 
nou mij lijkt t ook een goed idee, ff afleiding met allemaal mensen die precies weten hoe je je voelt. Kan best goed zijn...

dus waar en wanneer spreken we af>>> :P
 
Hmmm .. Lijkt me wel leuk .. Een soort PF meeting voor zielige mensen :p I'm in 8)
 
nee is niet zielig!! beetje steun is altijd goed
ben ik zielig genoeg O:)
 
haha misschien wel, maja dat is denkik iedereen met liefdesverdriet
 
???
jah men, btje georienteerd poep lullen over liefdes verdriet en ons dan collectief bezatten:D
ik krijg mijn ex gewoon trug klaar punt uit.... en diegene die in de weg loopt knal ik neer...

(looop altijd voor me eigen voeten O:))
 
Nou tiffany, ik wil best een x wat met je komen drinken hoor! Heb ook een hoop zielige verhalen om te vertellen.... :)
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Jack 2 Jack
over je ex heenkomen?!

geeft beetje rotzooi.. maar zeker aan te raden!