Ja, heb ook zoiets meegemaakt....alleen dan niet met jehovas, weet niet wat het ook was maar het was van school..een soort avond waarbij er mensen uit amerika daar waren om het geloof ed. uit te leggen...etc, ze waarschuwden van te voren dat iedereen daar zouden flauwvallen etc.
Ik en een vriendin waren echt benieuwd...dus we denken we gaan erheen, de een na de ander viel gewoon neer...
toen kwamen aantal van die mafkezen op ons af, en wilden dan ook een gebed doen waardoor je moet inbeelden ofzo...
maar ik geloofde der geen hol in. het lukte bij mij dus ook niet...iemand anders wel, die wsa compleet uit haar ritme etc...die kreeg huil aanvallen etc. die zou dan geraakt zijn door god...
Ik vond het allemaal dikke onzin...ben die dag naar huis gegaan..de volgende dag gepraat met godsdienst leraar...en ik vertelde hem zo van; ik geloof er niet in, als je je allemaal dingen op dat moment gaat verzinnen en in gaat beelden....word je vanzelf gek...
En toen zei die van; dan heb jij de duivel in je...
Ik heb die kerel ook nooit meer gezien daarna..nooit meer opkomen dagen....DAT zeg je toch niet als leraar  ! laatste aanpassing 24 april 2004 23:27 |