Partyflock
 
Forumonderwerp · 673967
­ Nederland
 
Tring Tring
Er staan 2 jehova's aan de deur :vaag:

Wat een lui ook heh?
Ik snap nog steeds niet wat hun bezielt, zomaar mensen lastig vallen.
Daar zit toch niemand op te wachten of wel?

niet opendoen toch
Of de discussie aangaan...
 
dr valt toch niet mee te discussieren.
 
Inderdaad.

Ze begrijpen nooit wat het woordje nee betekent, zwaar irritante doordrammers zijn het.
pcies :D gewoon met een matti jointje roken en maar lachen :D

of een deurklop kopen in de vorm van twee ballen en een lul :vaag:
Of jij kan geen discussie voeren ;)
 
Ik ben echt slecht op dat gebied ja
maar oefening baart kunst ;)
Daarom, discussie aan gaan ;)
 
Ik begon eerst een gesprek met ze,maar toen begonnen ze over operaties te praten.
Huh ik dacht dat ze over het geloof kwamen praten.
Die komen hier al niet meer vanaf het moment dat m'n vader ze vroeg of ze zin hadden een stukje te vliegen, aangezien ze niet van plan waren hun voet tussen de deur en de deurpost uit te halen. Geloof dat ze vliegangst hadden :)
 
Gewoon uitnodigen voor een bakkie koffie! :D
Gewoon uitnodigen voor een bakkie koffie!


Ik zou zeggen een biertje :)
 
ja en als je niet opendoet en ze zien je door het raam blijven ze gewoon een kwartier voor de deur staan ziek hoor :vaag:
 
geweldig!!! vorige keer met een vriendin ze een uur aan de praat gehouden hahaha
maar ze vonden ons niet zo aardig :(

ook keer gezegd dat ik de dochter van de duivel ben
en dat ze jezus in de tuin mochten zetten *wij komen jezus brengen*
laatste aanpassing
 
ik had die lui niet lang aan de deur, ik zag al dat het jehova's waren dus ik heel voorzichtig naar de voordeur en in 1 keer me kop voor het deurraampje en helemaal gek doen, deur open doen en ze waren weg :d dat was wel lache jah :devil:
ik heb ze nog nooit aan de deur gehad...helaas...lijkt me wel een keer vet namelijk om een keer een discussie met ze aan te gaan:D aangezien ik een nogal uitgesproken mening over het geloff heb.
Wauw, die lui heb ik echt lang niet meer gezien B-)

Ik heb altijd het pech dat ik vroeger dan alleen thuis was :S
Dus ik toen netjes boekje aannemen enzo, verhaaltje aanhoren.. maar kep nog nooit geluisterd :D Pas toen ik t boekje ff doornam erna snapte ik wat ze kwamen doen, lol.
pff heb ze nog nooit aan de deur gehad:( (ff afkloppen) lijkt me wel lachuh en dr word hier gene poot tussen de deur gezet want dan zie ik die jehovaballen nog wel door de tuin vliegen:devil:
laatste aanpassing
Artiest Lanz
stel je niet zo aan!! jehova's aan de deur is niet zo erg...










mijn buurvrouw is er 1 ... DA'S pas vervelend :S
bij mij kwam er een jehova aan de deur die mij ging vertellen hoe druk kinderen het wel niet hebben :s

Net of ik al kinderen heb :|
ja ze zeiken onwijs en je kan er haast niet omheen gaan lulle
echt vaag volk:s
ze staan tegenwoordig ook op het station foldertjes uit te delen :S
Jehova's hebben nou eenmaal de 'verplichting' het 'blijde nieuws' (dat Jezus, Gods Zoon, aan het kruis gestorven was en dat door Hem er vergeving van zonden en eeuwig leven is) te verkondigen.
Ik kan mij niet vereenzelvigen met zo'n manier van een ideologie/theologie aanhangen. Helaas staan ze hier nooit aan de deur.
echt hinderlijke mensen zijn het ja
 
Jaaaa irri :kots:
de discussie aangaan

en dat is echt leuk :D
vinden hun alleen niet :(
de laatste keer was ik zelfs een duivelskind :D
en nou,als ik opendoe, vragen ze altijd meteen naar mn vader, is die er niet dan gaan ze meteen weg :D
 
ik denk als ze mij kop zien, niet eens de moeite nemen om mij wat te vertellen over dat jehovagedoe..
 
Jehova's0 getuigen gaan langs de deuren om het geloof te verspreiden. Ik vind dat prima alleen moeten ze niet doordraven als je zegt dat je geen intresse hebt.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Housemuziek maakt jongeren kapot

:jaja:
Net als die Citroën verkoper over auto's gaan praten os misschien een oplossing :-S
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Ik heb een paar jaar geleden met een Jehova gewerkt en geloof mij maar; die lui moeten altijd gelijk hebben... Heel irritant.

Hij vierde trouwens ook geen verjaardagen en kerst (waarom weet ik nog steeds niet).

Ook moest hij (van wie?) langs de huizen om het "geloof te verspreiden", weer of geen weer.

Ik vroeg dan wel eens aan hem of hij nog zieltjes gewonnen had het weekend, maar hij noemde het liever "de mensen bewust te maken van de aanwezigheid van Jezus"

Echt vage lui die Jehova's :jaja:
 
ach breek me de bek niet over open :S

stap net me bed uit
ga na de keuken.
schenk een bak koffie in wil weer terug ga naar de slaapkamer.

*tring tring*
ik bij mezelf *welke achterlijke malloot belt zo vroeg aan*
ik me me slaperige kop,en nog helemaal duf met me nog geen odol in het vooruitzicht loopt naar de deur en doe open.


goeie morgen menneer,bent u geloofig,wij brengen u god hij zal.etc etc bla bla bla bla blaaaa bla bla.
en dat ging zo 5 minuten lang door.
uit eindelijk zijn de 2 dames uit gelult.
en ik vraag heel droog met me bak koffie in me klaauwen.

*hoe laat is het*
zegt die dame in het zwart.
0830 uur.
en ik gooi de deur dicht.

mafkezen zijn het.
hahaha, me vader vertelde vanmiddag ook over die lui. hij was de hele nacht wezen vissen, dus hij zit vanochtend lkkr in ze tentjes. Kwamen ze em zelfs toen lastig vallen over dat geloof :S is toch nie normaal, je ben nergens veilig voor die lui!
en ik vraag heel droog met me bak koffie in me klaauwen.

*hoe laat is het*
zegt die dame in het zwart.
0830 uur.
en ik gooi de deur dicht.


:D (y)
 
Gewoon vragen aan hun dat god rechtvaardig is
Dan zeggen ze meestal ja...
En dan moet jij erop antwoorden... Waarom heb jij dan zon lelijke kop :p

En dan gaan ze meestal wel door :D
ook een keer van die gekke aan de deur gehad net uit me bed was ik en zag er nie uit natuurlijk zag wit en zo omdat uit was geweest en toen kreeg ik zo preek waarom ik nie uit moet gaan en zo en der was geen speld tussen dat ge-ouwehoer van die wijven te krijgen joh

tot een kennis van mij der aan kwam met een blowtje

woehoe wat waren hun snel weg

dus oplossing is hou een blowtje bij de hand voor als je zulke mensen weer aan de deur krijgt
zijn ze zo weg
Die mensen zijn heel vervelend :frusty: ik heb weleens een bordje gezien die je voor je raam kan zetten "jehova's wij mogen uitslapen van god"
 
Ja, heb ook zoiets meegemaakt....alleen dan niet met jehovas, weet niet wat het ook was maar het was van school..een soort avond waarbij er mensen uit amerika daar waren om het geloof ed. uit te leggen...etc, ze waarschuwden van te voren dat iedereen daar zouden flauwvallen etc.

Ik en een vriendin waren echt benieuwd...dus we denken we gaan erheen, de een na de ander viel gewoon neer...
toen kwamen aantal van die mafkezen op ons af, en wilden dan ook een gebed doen waardoor je moet inbeelden ofzo...
maar ik geloofde der geen hol in. het lukte bij mij dus ook niet...iemand anders wel, die wsa compleet uit haar ritme etc...die kreeg huil aanvallen etc. die zou dan geraakt zijn door god...

Ik vond het allemaal dikke onzin...ben die dag naar huis gegaan..de volgende dag gepraat met godsdienst leraar...en ik vertelde hem zo van; ik geloof er niet in, als je je allemaal dingen op dat moment gaat verzinnen en in gaat beelden....word je vanzelf gek...
En toen zei die van; dan heb jij de duivel in je...

Ik heb die kerel ook nooit meer gezien daarna..nooit meer opkomen dagen....DAT zeg je toch niet als leraar :S!
laatste aanpassing
zwaar irritant die lui! Ik heb ook een tijdje gehad dat ze maar bleven komen, soms wel 2x per week!:S
Ik deed gewoon niet meer open, en had me voorgenomen om de eerst volgende keer gewoon een emmer water over ze heen te gooien, maar gelukkig waren hun bezoekjes opgehouden!
 
als ze zeggen dat ze god komen brengen zeg je gewoon: zet m maar in de schuur :P hehe
 
Die ene reclame is wel vet.
Komen 2 Jehova's aan de deur en die gast die d'r woont probeert die twee Jehovea's een auto aan te smeren. :9 ofzo
Zet ie z'n voet tussen z'n eigen deur as die Jehova's weg willen gaan. :9
ik vin het altijd wel gezelie komt er toch nog eens iemand aan de deur:9
hahahahahahahahhahahaa ceb@s! Strakke actie! :respect:

Ik heb ze wel s geprobeerd uit te leggen dat t veel leuker is alles te doen wat goed verboden heeft dan te leven volgens zijn/haar regels... kheb ze al n tijdje niet meer gezien ook... :( :p
 
:[
 
Zijn best opdringerige lui, maar heb 10 keer liever die mensen dan moslim extremisten!!
die komen niet aan de deur hoor ;p
nou bij mij wel, vorige week nog! Een vrouwtje met haar dochter, ik lag nog te tukken :S en bedankte vriendelijk voor de 'strijdkrant'....of hoe heet dat ding....
 
Bij ons waren ze ook aan t rondlopen vorige week:yes:
heb wel respect aan de ene kant voor die mensn omdat ze zo standvastig zijn. Maar aan de andere kant ook best stom dat ze niet inzien dat t niet gaat werken om mensen te overtuigen:yes:
 
bij ons komen ze ieder jaar wel een keer int voorjaar of in de zomer...
maar ze vragen altijd of je al gelooft
en me ma zij vorig jaar dat ze streng gelovig was van weet ik veel wat en ze ware zo weg :D
gewoon zegge dat je erguns streng in gelooft ze zijn tog zo dom in daar in te trappen :P