Partyflock
 
Forumonderwerp · 666227
­ Nederland
 
hey mensen wie kan me een handleiding gven voor het uitkoken van sosa. waar ik op moet letten en wat ik wel en nie moet doen. Mijn idee was het om met ammoniak te doen. nou ik hoor t wel

groetjes remco
 
vraag t aan die man die daar in de goot ligt.. die weet t wel
Je zegt t zelf al... 'wat ik niet moet doen'....
Niet doen dus
 
Inlichtingen opvragen bij het CAD :jaja:
Ik zou het ook gewoon met ammoniak doen! :s
 
volg een cokecursus!:P
of is het nou kookcursus?:S:P
 
ik zou het in een grote pan met water gooien ...die op het vuur zetten ...

uit laten lekken in een vergiet...
 
maar daarna wel goed zeven!:P
 
goed laten drogen ... en op papiertje leggen ...

ff inbranden ... ZUIGEN maar
 
zuigen klinkt geil jetje!:P
 
precies...


ZUIGEN KRENG :[
 
dat is MIJN TEKST ,Jetje!:P
Ammoniak -> lepel -> verwarmen -> brokje -> pijpje -> roken!!

Vooral doen, is goed voor je.. Weer een persoon extra in de (toch al zo drukke) goot erbij!
coke op een lepeltje, beetje ammoniak erover, aansteker onder de lepel houden tot het gaat borrelen, dan beetje laten afkoelen, en coke met een mesje eruit peuteren,

op een folietje doen, en roken maar :smoke:

Maar niet meer voor mij hoor (N)
laatste aanpassing
 
dat is MIJN TEKST ,Jetje!




oja :frusty:


LIKKEN KRENG :[




(beter ???)
 
lekker ,ik kan likken als lassie!:P
 
:yes: of anders naar mij..
 
ja mensen ik weet ook wel dat het 100 keer verslafender is dan gewoon snuiven en dat het slecht is voor je maar als je dit soort vragen van een bekende krijgt wil je toch een goed antwoord kunnen geven. Ik heb t hem al afgeraden want ik ben dr zelf 2 maand bijna elke dag mee bezig geweest. dus mar ik heb t dus nog nooit zelf uitgekookt.
ja, is wel makkelijk dat je ook kant en klare uitgekookte coke kan kopen tegenwoordig voor de luie junkiessss :devil:
laatste aanpassing
 
o ja ff vergeten ik ben al lang blkij dak kan zeggen dak alleen in t weekend me jointje rook na alles wat ik heb uitgespookt vin ik dat toch wel goed van mezelf :)
En ondanx dat doe je je best om die bekende de goot in te krijgen... staat je netjes...
 
ow du sal sik het hem niet vertel loopt hij wel naar een andere gast die hem helpt hoe het moet en hoe het op moet . nou ik d8 ut nie

la em maar in de buurt blijven dan kan ik evetueel nogwat voor hem betekenen
die jongen slikt de hele wek door pillen en blowt zich elke dag de tering en dan help ik hem in de goot nou ik d8 dat die zelf al een eind op weg was
 
Komt i , voor coke-freebase (

Neem ongeveer 1 gram cocaine en meng dit met ongeveer 10ml
water, doe dit in bijvoorbeeld een klein buisje.
Druppel er langzaam Ammonia bij, de substancie wordt wit van
kleur, als er geen sprake meer is van verkleuring stop dan
met het druppelen van Ammonia.
Voeg nu ongeveer 5ml ethyl ether toe, de freebase die zich
in het buisje bevindt zal opgenomen worden in de ether , het
water echter niet.
Neem een pipette en zuig als het ware de ether dat op het water
blijft liggen omdat het water niet opneemt en andersom ook niet
eraf en druppel het op een (glaze)plaat/spiegel, er zullen zich
nu kristallen gaan vormen die voorzichtig kapotgedrukt dienen
te worden (niet met de hand), laat de fijngestampte kristallen
nu ongeveer 24 uur drogen onder een hittelamp.

De Crack varriant:
Neem 1 gram cocaine (HCL) en meng dit tesamen met 1/2 gram bakpoeder
in ongeveer 20 ml water, verhit dit langzaam tot er geen verkleuring
meer ontstaat (de kleur wordt steeds witter).
Filter nu en behoud de freebase, was dit nu 1 keer met water en laat
het eveneens ongeveer 24 uur drogen onder een hittelamp.
Bij crack blijft er altijd veel bakpoeder over , dit is de rede dat
crack minder puur is.

Coke-freebase wordt eigelijk niet vaak gemaakt, het kost doorgaans teveel tijd.
Houdt er ook regening mee dat ether extreem licht ontvlambaar is
 
hmmm ja dit is dus echt de shit die ik never ga doen... trap me even dood als je me hiermee betrapt :P
Hey voel je deze BASE!. . .en nog meer hier pak aan!. . .:shoe verziek ik mijn leven deel 1!!!
laatste aanpassing
Ja, dus dan liever het laatste zetje van iemand die hij kent?? Je zou m beter n zetje in de andere richting kunnen geven, had je daar al aan gedacht??
 
HIEPERDEPIEP zegt houszewaus, daar gaat je geld :yes:
 
Artiest Campos
Leuk voor je veel succes met de rest van je leven vooral zo doorgan dan komt het nooit meer goed

NIET/NOOIT DOEN DUS!
Base is een eindstation en maakt je kapot
laatste aanpassing
 
Oja heb nogwel een tip ga alvast maar professionele (afkick)hulp zoeken voor naa een tijdje je shit te hebben uitgekookt
 
zooi is het ...
 
Afgezien van het feit dat ik het zelf nooit zou doen moet iedereen die niks zinnigs toevoegt gewoon z'n mond houden, het is een drugsforum, geen wijze raad forum.
verder stelt hij een specifieke vraag en geen morele ondersteuning van een stel weekendjunks ;-)

Chris
 
Afgezien van het feit dat ik het zelf nooit zou doen moet iedereen die niks zinnigs toevoegt gewoon z'n mond houden, het is een drugsforum, geen wijze raad forum.
verder stelt hij een specifieke vraag en geen morele ondersteuning van een stel weekendjunks


Ja maar als je het goed leest is de vraag wat ie wel en niet moet doen en waar hij op moet letten.
nou wat ie wel moet doen is het niet doen.
wat ie beter niet kan doen is uikoken
waar hij op moet letten is/zijn de gevaren/hogeverslavingsfactor van het uikoken en daarna basen van coke

Dat lijken mij vrij zinnige antwoorden

:D
laatste aanpassing
 
Ja maar als je het goed leest is de vraag wat ie wel en niet moet doen en waar hij op moet letten.


Bij het uitkoken van coke bijdehandje :-)

De topictitel is niet; Zal ik het wel doen of niet, aub hulp gevraagd bij deze lastige kwestie.
:-D
 
:gaap:


scherp hoor
 
Tjah daar kan ik em nie bij helpen

enige hulp die ik em dan kan geven das het afraden lijkt mij een beter hulp dan iemand vertellen hoe ie zichzelf of een van ze maten naar de klote kan helpen.
 
heb de beste gasten al naar de klote zien gaan van dat spul....damn ben ik blij dat ik het nooit heb / ga proberen...
remco, mooie sostemejer, doe es een keer rusteg aan man...
 
hey danny vuile speedfreak :P
en dat moet jij zeggen hoeveel pillen waren het ook alweer 10? meer? en hoeveel gram pep???
en dat voor een normaal weekendje???

hahhhaahaha

revenge
je kan beter meteen een spuit in je arm zetten, stakker.
mja kan wezen, maar ik hou het wel bij die snoepjes en die pep, hoef die uitgekookte sooi nie...

wil nie zeggen dat ik goed bezig ben, maar jij al helemaal niet...
bel vast een afkickkliniek das mijn hulp hierbij
 
no need for rehab
heb ff me momenten en dan alleen nog smokey smokey
heb een zwaar weekendje gehad maar nu helemaal weer nuchters zonder enige bijverschijnselen van een dip of zin in meer
nou hoezo verslafingszorg!!!!

hehehehe
*neemt nog een hij svan zn joint*
 

 
wie wil er een \\____???
 
Wat ik altijd irritant van deze forum vind, is het feit dat er hier zoveel mensen reageren op topics die totaal geen betrekking hebben op hun dagelijks bestaan.

Hierdoor krijg je reacties als:
vraag t aan die man die daar in de goot ligt..die weet t wel


du junkie


:X


Wat heeft dat nou voor zin?
De bedoeling van een forumvraag is dat deze ter discussie wordt gesteld, en niet beantwoord wordt door middel van je persoonlijke mening. Het is dan veel plezieriger voor het forumtopic hier dan gewoon niet op in te gaan....:gaap:
laatste aanpassing
Helemaal mee eens !
Was ook niet eens een discussie vraag. Maar inmiddels wel duidelijk beantwoord dacht ik.
 
>>>>>>>H O W///L O W///C A N///Y O U///G O>>>-- -
 
De bedoeling van een forumvraag is dat deze ter discussie wordt gesteld, en niet beantwoord wordt door middel van je persoonlijke mening. Het is dan veel plezieriger voor het forumtopic hier dan gewoon niet op in te gaan....

Een mening (gebaseert) kan heel bruikbaar zijn in een discussie.
De uitlatingen van verschillende mensen op deze topics hebben echter niks met een mening te maken.
Meer met doelloos ouwehoeren.

Het valt me echter tegen dat ik hier (nog) de enige ben die fatsoenlijke informatie over het uikoken verstrekt.
(Toch raad ik gebruik van uitgekookte-coke vormen af, de informatie moet echter wel voor iedereen beschikbaar zijn.)
Dat is waar om gevraagd werd, niet om hoe slecht het wel niet is.
Daar zal de topicstarter zich vantevoren ook wel van bewust geweest zijn.